Nostin 220kg penkistä

häräntappoase

Nostin tänään 220kg penkistä t-paidalla. Aloitin voimailun viime tammikuussa. Sain ensimmäisellä yrittämälläni penkistä 95kg. Painoin aloittaessani 80kg, nyt massaa jo 123kg lihasta, sillä olen 180cm pitkä. Olisi kiva nostaa näin natuna joku 300 raakana vuoden parin kuluttua. Olen 33v kaveri.

14

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskiäpois

      Valitettavasti tai siis olisi tuo mukavaa jos noin olisi käynyt,mutta fysiikan lakeja ei voi kumota.

      "Painoin aloittaessani 80kg, nyt massaa jo 123kg lihasta"

      -Väärin siis ,se ei ole lihasta siis 43 kiloa vuodessa.Siinä olisi huikea määrä rasvaa ei siis lihasta,lihasta ei tule kuin ykkös kilo ja muu on siis muuta.

      Natuna et nostaisi koskaan 220kg ei koskaan ei siis vuoden treenillä et pääse kun tuohon 95kg eli sekin sinulla oli vedätystä.

      33 vuotias on niin poikanen kun se ei ole nähnyt edes tankoja niin sinulla ei nousisi 80 kiloisena 95 kiloa ensi kertaa nostettaessa.

      Joten käry kävi,vasta tuossa 4o vuoden paremmalla puolen 200kg voisi olla teoreettinen mahdollisuus siis se tarkoittaa sitten aineita mukana oltava,muuten et nosta enään koskaan 220 kiloa natuna.

      Olet siis aloittanut nostelun liian myöhään,olet nyt liian rasvainen joten sinun tulisi laihduttaa 30 kiloa samantien pois,siis jos olisit noin läskiksi tullut.

    • kyyläkyyl

      sain ehkä intis kipinän syödä ja nosteltiinkin
      nostin 20v alun toistasataa ilman kokemusta isoista painoista penkistä oli se
      helpohkosti mutta ei ollut enempää levyjä
      se sitten jäi vuosiksi mutta löytyi nämä varusteet myöhemmin vaatekaapista
      ihan kuin olisi aavistanut tämän ne näytti sopivalta sinne ja pois jaloista
      ja niin edelleen mutta tarinan pointsi on se
      että hedelmälliseen maahan heitetty siemen itää ja saattaa jopa yllättää kasvullaan
      mä en nyt nostele mutta joskus tässä vielä
      kyllä muuten teki kipeää betonipossu

    • pahdoliinukka

      en nyt laittais ensimmäiseen vuosikymmeneen

    • ei_muuta

      trolli tai roinaaja.

    • Jorma_kalevi

      Aloitin viime vuonna ja nyt nostan kalsarit jalassa yli 100kg, painoa ei ole paljon mutta se kaikki on pelkkää lihasta ja luuta. Tarkoitus on nostaa nudena yli 120 kg.

      • öljyjorse

        Meikäläinen käy salilla pelkästään alasti, ja useimmiten öljyttynä. Yleensä käytän rypsi- tai oliiviöljyä. Kyllähän ne poijaat siellä huutelee kun menee paikat vähän rasvaiseksi, mutta helpostipa sellaisena liisteriveikkona livahdan niiden käsistä.

        Ai niin ja se penkki. Siitä menee 50 kg neljän vuoden treenillä. Kuusikymppinen luiskahtaa ikävästi öljyisistä näpeistä.


    • talitumppu

      ekö se laulussa sanota ei ponnistella edes pihalle vaan lasketaan nurkkaan kumpikin lasti
      ne on painavia ne lastit ne
      se tanko siinä välissä painaa jo paljon
      menee sukkana kiviseinästä läpi

    • Joonax

      Hurjia "miehiä" olette, itselläni 25v treeniä takana, ja penkkipunnerrus enkka t-paidalla on 190kg oma paino 107kg ja alle kympin rasvat.

    • anus_turtle

      minä nostan paidalla 400 kiloo ja ole nsalin issoin ukko nussin työkaverin vaimoa joka päivä kun minulla ei ole omaa ja se on homo kuitenkin. mitä mieltä olete minun treenistä se minusta hyvö.

      ma penki punnerus 5 x 3
      ke maasta veto 5 x 3
      pe kyyky 5 x 3

      isolla painoilla nosta aina ja juon välissä.

    • ktip

      paskajuttujen lukemininen on aina niin mukavaa

    • lersinsenu

      kerran tuli salille semmonen pikkuukko ei ollu ennen reenanu ja se innostu oikeesti siitä nosti aluksi sen 70 kg pankistä kyllä se vuodessa 120 kg ykkös maksimin hilas....ja mave tais melkein kolminkertastu tulokset 70 päälle 200 kg hurja ukko

    • penttipenkki

      Olen 40v kaveri menee natuna 250 penkistä... rasavaprosentti 9%
      että sellaista paskaa ...ja sitten heräsin

    • NostajaooN

      Minä nostin 240, olen 62v.

      Ai niin, unohdin kertoa, siis pankkiautomaatista, olisin nostanut enemmänkin, mutta kerralla ei saa nostettua enenpää :)

    • Anykka

      Sait läskisen ruhosi ylös äitisi sohvalta et muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe