Kokoomus. Hieno puolue, johon kannattaa liittyä

Liity_sinäkin

Sen olen minäkin jo havainnut. Ainakin kokoomusnuoret ovat ottaneet minut avosylin ja varauksetta vastaan. Ihanat illanvietot varakkaassa poikaporukassa, ilman housuja ja estoja. Jatkuvaa vemputusta ja sperman lennätystä. Kukapa nuori mies ei sellaisesta nauttisi? Olen siis todella iloinen kokoomusnuoriin liittymisestä. Liity siis sinäkin. Väriin, uskontoon tai sen kokoon katsomatta. Varallisuutta pitää kuitenkin olla reippaasti. Ei siis luuseri-duunareille, eikä naisille.

149

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 1000plussaa

        plussa linkistä


      • FJHGBNYT6

        kokoomuslaiset Suomen suurimpia tukiloisia!!!!!!!

        paskakokkareet kuppaavat eniten tukia Suomessa!!!
        On tukea mm.

        -yritystukea

        -maataloustukea

        -kodinhoitotukea

        -päivähoitotukea
        -kotona teetettävän työn tukea
        -verotukea,verovähenykset
        -ja on puoluetukea kokarenuorloisille jotta voivat vaan makoilla!

        On tukea tuen päälle!

        Lista ois loputon!

        Susanna Kosken johtama kokoomuksen nuorisojärjestö saa valtionapua 642 850 euroa.=sossutukea!

        Vastikkeetonta tukeA:Kokoomusnuorille 650 000€

        Kokoomusnuorten tuet pitäisi poistaa!!!!!

        Poliittisten nuorisojärjestöjen, kuten kokoomusnuorten, tuet pitäisi ehdottomasti poistaa.

        On järjenvastaista että tuemme heikomman aineksen lisääntymistä ja sitten ihmettelemme
        miksi täällä on älyvapaina syntyviä lapsuksia ja kovasydämisiä kannanottoja oikeistonuorilta.


    • Iweyxg

      Kokoomusnuoret tappaa.

      • KOK_pojke_18v

        Noh... Se on vaan tottumuskysymys. Itse sain todella isoa kokoomuslaista paalua perseeseen viime Juhannuksena. Oli ainakin 8cm halkaisija.... ooooHHHHHH
        Ja ei se tappanut, vaan tuntui puolen tunnin jyystämisen jälkeen tosi mageelta.... ooooHHHHHH


    • KOK_pojke_18v

      Nyt tuntuu todella saaneelta. oooohhhhh ... Sain varmaan kolmen kokoomuspojan mällit naamalle ja samalla yksi korsto työnsi jalkansa nilkkaa myöten mun perseeseeni.... oooohhhhhh ....
      Nyt kirveltää siihen malliin, että luulen siltä jäi kenkä mun persiiseen. Ja se oli vielä semmonen nastapohjanen malli... aaaHHHH ... ooHHHH

    • KOK_pojke_18v

      Terveisiä Mehiläisestä. Saivat sen kengän nyt pois ja anaali vihloo enää vaan mukavasti. Taidan ottaa tänään uusiksi ... hih

    • KOK_pojke_18v

      Heippa taas kokoomuspojat. Missä tänään on "kokous" ... hih. Perse on nyt kyllä niin arka, ettei sitä en voi antaa, mutta suikkareita voin ... nam ... hih
      Ilmoitelkaa missä nähdään...

    • KOK_pojke_18v

      Kävin hakemassa isukilta vähän taskurahaa. Sain jotain 5 donaa, riittää ehkä muutamaksi päiväksi. Riippuu ja roikkuu. Niinkuin mun kassit.
      Tänään taas baanalle kokoomuspoikien kanssa. Alkuun skumppaa ja esinahkaa ... hih

    • Juhanan_bileissä_ollut

      Juhana Vartiainenkin liittyi Kokoomukseen samasta syystä. Kokoomuspoikien innoittamana.

      • KOK_pojke_18v

        Tiedän ja tunnen. Aika lerpsahtanut ja ryppyinen, mutta niin lutunen ....aaaHhhh


    • Kiristyksillä

      Kokoomus tappaa huonompiosaiset................hitaasti ja varmasti.

    • KOK_pojke_18v

      Taas heräsin aamulla perse täynnä. Tällä kertaa siellä oli meidän jalkalamppu. Ja valot vielä päällä .... aaaaahhhhhhhh Kyllä me kokoomuspojat osaamme juhlia. Ja rahatkin tais kaikki mennä. No isukilta saa lisää ...

      • viherarvot_kunniaan

        Oliko energiansäästölamppu?


    • onkohäiriöö

      Minä ainakin tykkään kokoomuksen homopojista. Niillä on on rahaa, tai siis iskällä on, ainoa ongelma on se erektio häiriö, siis kokoomus pojilla, ja se hieman arveluttaa siihen porukkaan liittymisessä.

    • KOK_pojke_18v

      Markus V. ottaa hyvin suihin. Mutta perä on jo aika veltostunut ... hiihhh

    • KOK_pojke_18v

      Ollen ollut niin kiltti porvari, että varmasti saan tänään pukilta kovan paketin ... takaapäin ... aaahhhhh

      • KOK_pojke_18v

        Aaaaaahhhh ... Sain juuri pukilta täyden lastin B-rappuun ... hih
        Ja isukilta uuden BMW i8:n kakkosautoksi. Ihanaa olla kokoomusnuori.


    • KOK_pojke_18v

      Yritin työntää 5kg kinkkua perseeseeni. Ei mahtunut, mutta hauskaa silti oli. Sillä porasin siihen pippelini kokoisen reijän ja raiskasin sen.... hih
      Taidan viedä sen kohta johonkin köyhien ruokajakeluun ... hih

      • KOK_pojke_18v

        Hurstille vein. Kiitteli vielä kovasti minua ... hih


      • Ååhkalkkunaa

        Eihän kokkarit sikaa syö, kalkkunan kaula hyvin sinne perseesesi mahtuu. Heltat mukavasti heilahtaa.


    • KOK_pojke_18v

      Sain just Tapanin-"tansseissa" jäykkää jöpötintä anukseeni ... aaahhh Ainakin 6 kivaa pojua tyhjäsin ...aaaahh Nyt valuu mälliä pitkin reittä, ihan kenkään asti ... aaaahhhh
      Kiitos kokoomuspojat hyvistä kyydeistä.

      • KOK_pojke_18v

        Nyt tuli kenkä jo niin täyteen, että piti tyhjentää se snapsilaseihin ... Kohta taidan ottaa pienet terävät ...hih ...aaahhhhh


    • KOK_pojke_18v

      Tänään taas kokoomuspoikien kanssa baanalle. Rasvasin anuksen valmiiksi paksulla vaseliinilla. 300ml patruunan tyhjensin sinne rasvaprässillä. Kyllä nyt kelpaa poikien jyystää..... aaaahhhhh

    • KOK_pojke_18v

      Olipa taas menoa eilen. Loppuillasta mun suoli oli jo puoli metriä ulkona ja pojilla oli kova työ saada se tungettua takaisin sisään. ... aaahhhhh
      Täytynee käydä Sakari Oravan juttusilla, josko sitä vois hiukan tiukentaa ... ihanien kokoomuspoikien iloksi.

    • nähtyon

      juu ja kokoomukselaiset tyäntää kilpaa persujen kanssa joulukinkkuja perseeseensä! niillä on oikein kilpailut jossakin pohjanmaalla....taitaa välillä mennä eläväkin porsas perseeseen......

    • Minäen

      Kaikkeamuuta kun hieno,pidä hyvänäs.

    • KOK_pojke_18v

      Olipa maukasta tavaraa snapsilasissa. Mistähän bileistä se oli jäljelle jäänyt... hmmmmm

    • KOK_pojke_18v

      Huomasin juuri, että keittiöstä löytyy mitä sopivimpia esineitä anaaliin. Muusin survin, kaulin ja kaikkein kivoin oli vatkain kermavispilöillä....aaahhhhh
      Max power vaan päälle, niin kyllä lentää. Sekä paska että lentsa ....aaaHHHHHh

      • KOK_pojke_18v

        Arka anus aamulla on hieno lähtö päivään kokoomuspojalle ....aaahhhh


    • KOK_pojke_18v

      Saiskohan tänään jonkun yllärin perseeseen? Vaikka tykinjytkyn ...aaaHHH
      Ja palleihin kierretty papattimatto .... ooooHHHH

      Odottelen innolla, mitä me kokoomuspojat keksitään.
      Hyvää ja kiimaista Uutta Vuotta kaikille rikkaille kavereilleni.

    • KOK_pojke_18v

      Sairaalareissuhan siitä taas tuli. Tykinjytkyn räjäytys perseessä ei ollutkaan niin hyvä ajatus. Mutta kyllä kerrankin tuntui kunnolla. Ja voi sitä kokoomuspoikien iloa kun saivat kunnon roiskeet naamalleen. Huomenna taas baanalle jos perse kestää hih

    • vastakarvaan

      työntäkää sinne perseeseen joulukuusi tai pari tyvi edellä, kyllä lähtee kutka!

      • KOK_pojke_18v

        Hyvä ajatus. Täytynee kokeilla.


    • KOK_pojke_18v

      On taas lauantai ja meillä kokoomuspojilla on "pikkuparlamentti" isukin uima-allastiloissa. Niissä on aina hauskaa. Tervehdyksenä suukottelemme aina toisiamme ryppyreijälle. Siitä se kokoomuspolitikointi lähtee. ...aaahhh

      • KOK_pojke_18v

        Pakko heittää välikommentti. Sain just todella karvaista jannua jolla oli hirveen kokonen terska ... aaaahhhhh


    • KOK_pojke_18v

      Heräsin aamulla suu täynnä spermaa. Eli aamupala oli pelkkää proteiinia ... aaahhh

    • KOK_pojke_18v

      Nyt on tuolinjalka perseessä. Ihanaa olla oikea porvari ...aaahhhhhh

    • KOK_pojke_18v

      Suukottelin aamulla Stubbin kuvaa niin, että paperi meni ihan muhjuksi. On se vaan sexy pakkaus. Ja multa lorahti kiimapissa pöksyyn ... hih

    • KOK_pojke_18v

      Loppiaisen kunniaksi työnsin kaktuksen anaaliini .... aaahhhhh
      Siellä se on vieläkin. Oottelen yhtä kokoomuspoikaa auttamaan sen pois ottamisessa ...aaahhh Kyllä kohta mälli taas lentääääääääähhhhhh ...hih

      • Sontalutkutuksesta

        Santa Lucia, Sonta lusikkaa, sontaa lusikkaa.


    • KOK_pojke_18v

      Vieläkin on kaktuksen piikkejä peräaukossa, mutta "Still going strong" ... hih
      Nyt lähden varsinaisiin imuttelujuhliin Cheekin ja muiden kavereideni kanssa. Tyttöjä ei ole kutsuttu ... onneksi ... hih

      • Kasva.mieheksi

        Et kyllä kuulu Cheekin juhliin, kirjoituksesi perusteella. Tule realimaailmaan ja kasva mieheksi. Suomi tarvitsee miehiä, sellaisia kuten Cheek on. Hänestä voit ottaa mallia.


      • KOK_pojke_18v
        Kasva.mieheksi kirjoitti:

        Et kyllä kuulu Cheekin juhliin, kirjoituksesi perusteella. Tule realimaailmaan ja kasva mieheksi. Suomi tarvitsee miehiä, sellaisia kuten Cheek on. Hänestä voit ottaa mallia.

        Ootko kateellinen kun et ollut mukana? Ei kannata tommosesta vihotella.
        Ja on Cheek todellakin mies. Sen tunsin syvällä sisälläni .... hih


      • Kasva.mieheksi
        KOK_pojke_18v kirjoitti:

        Ootko kateellinen kun et ollut mukana? Ei kannata tommosesta vihotella.
        Ja on Cheek todellakin mies. Sen tunsin syvällä sisälläni .... hih

        Elät fiktioissa. Oletko myöskin heterofobinen? Kasva mieheksi.


      • KOK_pojke_18v
        Kasva.mieheksi kirjoitti:

        Elät fiktioissa. Oletko myöskin heterofobinen? Kasva mieheksi.

        Kyllä mulla karvat jo kasvaa. Just nyt oon kuitenkin posliini, kun puolueen nuorisoryhmän kokouksessa niin päätettiin. Että kaikki on posliineja seuraavassa kokouksessa ... ja sitte ne myöhemmin tarkastettiin kielellä kokeillen ... voi sitä lentsan lentoa .... hih


      • Kasva.mieheksi
        KOK_pojke_18v kirjoitti:

        Kyllä mulla karvat jo kasvaa. Just nyt oon kuitenkin posliini, kun puolueen nuorisoryhmän kokouksessa niin päätettiin. Että kaikki on posliineja seuraavassa kokouksessa ... ja sitte ne myöhemmin tarkastettiin kielellä kokeillen ... voi sitä lentsan lentoa .... hih

        Kasva mieheksi.


      • KOK_pojke_18v

        Henkisesti olen jo. Geneettisesti en mikään John Holmes. Entäs sinä?


      • KOK_pojke_18v
        KOK_pojke_18v kirjoitti:

        Henkisesti olen jo. Geneettisesti en mikään John Holmes. Entäs sinä?

        Siis kiinnostaa valtavasti jos olet lähelläkään idolini mittoja?


      • Kasva.mieheksi
        KOK_pojke_18v kirjoitti:

        Siis kiinnostaa valtavasti jos olet lähelläkään idolini mittoja?

        Suomi tarvitsee aivoillaan ajattelevia miehiä eikä alapäihinsä keskittyneitä ihmisiä. Keskity siis aivojen käyttöön.


    • MrJuha82outolintu

      Kokoomus ei oo Suomen älymystö.
      Se on vasen siipi, kaikki vasemmistopuolueet.
      Isommissa piireissä nimittäin vasemmistopuolueita arvostetaan kaikkein eniten.
      Vasemmisto ymmärtää talouspuolta ja ottaa huomioon kaikki ihmiset.
      Kokoomus nai rikkaita, persut vähän populistinen ja näennäisesti duunareiden puolella ja kepulaiset aika samaa kastia näiden kahden kanssa.
      SDP älykäs puolue.
      Raimo Sailas aikoinaan nosti Suomen suosta ja ai niin Sailas on demari.
      Kyllä älymystö ja tieto on vasemmalla puolella.
      Aina ollut siellä se suurin tieto ja humanismi.

    • KOK_pojke_18v

      Lähdössä taas baanalle kokoomuspoikien kanssa. Rasvasin vanhan Nokialaisen kumisaappaan (numeroa 45) hyvin ja työnsin sen anaaliini. Saa nähdä löytääkö kaverit (Cheek ja muut) sen illan mittaan ... hih

      • KOK_pojke_18v

        Kyllä Cheek sen löysi kun aikansa kaiveli. Lupasi viedä sen seuraavalle keikalle mukaan. Ja lopuksi tuuppasi innoissaan koko käsivartensa sisääni ...aaahhhh


      • Kasva.mieheksi
        KOK_pojke_18v kirjoitti:

        Kyllä Cheek sen löysi kun aikansa kaiveli. Lupasi viedä sen seuraavalle keikalle mukaan. Ja lopuksi tuuppasi innoissaan koko käsivartensa sisääni ...aaahhhh

        Kasva mieheksi.


      • Cheek_imee_hyvin
        Kasva.mieheksi kirjoitti:

        Kasva mieheksi.

        Pippaloni on ainakin kasvanut ... Haluutko nähdä? ... hih


      • Kasva.mieheksi
        Cheek_imee_hyvin kirjoitti:

        Pippaloni on ainakin kasvanut ... Haluutko nähdä? ... hih

        Mistä johtuu, että laiminlyöt terveen ajattelun?


    • KOK_pojke_18v

      Nyt täytyy lähteä kuntoilemaan erään kaverin yksityiselle salille. Treenaan vakiot pari minuuttia puntteja ja hauista. Sitten yhteis-jacuzziin sällien kanssa. Ja enköhän istu taas jonkun isomman kaverin syliin "vahingossa" hih.

      • KOK_pojke_18v

        Enpä jaksanut treenata muuta kuin sulkijalihasta yhden ihanan kokoomusjannun parrun ympärillä. Mutta tulihan siinäkin hiki kun oli toinen mela koko ajan poskessa ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Heräsin just kaulin perseessä. Tais mennä vähän pitkään eilen sen leipuripojan kanssa. Yleensä en köyhälistöväen kanssa sekstaa, mutta tää oli niin söpö ... hih

    • KOK_pojke_18v

      Isukin kanssa juteltiin ja hän lupasi mulle jonkun johtajan paikan hänen yrityksessään. Kunhan vaan saan ton yläasteen käytyä loppuun. Kiva homma ja hyvä palkka, sano isukki.
      Mä kyllä irtisanon heti kaikki naiset ja liian vanhat gubbet, kun siihen hommaan pääsen. Ja tilalle palkkaan söpöjä posliini kundeja (ja iso pullotus lahkeessa).

      Oi kun jo odotan niitä pikkujouluja. Kiimatippa herahti jo hepin päähän.

    • ndfja

      Up

    • KOK_pojke_18v

      Fistattiin juuri yhden kokoomusjannun kanssa ja kyllä tuntui kivalta saada nyrkistä ... aaahhh

      • KOK_pojke_18v

        Nyrkkeilystä ei siis ollut kysymys .... hih


      • KOK_pojke_18v

        Kiitos Juho Mik... Otetaan uusiksi taas kun perse kestäää ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Samppanja-aamiaisella alkoi se tämäkin päivä. Ihanaa olla varakas kokoomusnuori.

    • KOK_pojke_18v

      Menin tänään pienessä nousuhumalassa yleiseen uimalaan kattelemaan köyhien jannujen varustuksia. Ihan kunnon parruja oli monella, ja sainkin yhdeltä vessassa suun täydeltä "protua" nieltäväksi. Taidan käydä uudestaankin rahvaan uimaloissa. hih

    • KOK_pojke_18v

      Taas meni hiukan överiksi mun anaalileikit, kun tungin katuharjan perseeseeni. Ja harjapää edellä. Puoliväliin vartta upposi mukavasti, mutta sitten tuli stoppi. Sitä sitten nylkyttelin niin että silmissä musteni. Ja olin vielä naapurin pihalla.
      Onneksi rikas naapurini ymmärsi nuoren kokoomuspojan kiiman, eikä kutsunut poliisia. Vain ambulanssin.

    • KOK_pojke_18v

      Heippa taas kokoomus kundit. Tänään on siis taas meidän "kokous" isukin mökillä.
      Voin ottaa muutaman korin MUMM:ia mukaan, että päästään oikeaan tunnelmaan ... hih

      Muistakaa siis klo 20:00 alkaen, ja mä tuon myös liukkarit

      • KOK_pojke_18v

        Kiitos kundit. Oli kiva herätä MUMM-pullo anaalissa ja suu täynnä ihanaa ja kokkareista porvarispermaa.

        P.S.
        Tack så mycket Olle. Min rektal älskar dig.


    • KOK_pojke_18v

      Taas oon menossa salille treenaamaan, ainakin supistajalihasta ... hih
      Ja ne yhteiset suihku/sauna sessiot rikkaiden kavereideni kanssa vasta ovatkin kovaa treeniä.

      • KOK_pojke_18v

        Kyllä nyt on niin omenainen olo että. Siemeniä on niin paljon sisässä, että oli pakko tunkea nahkahanskat anaaliin tulpaksi. Muuten olis spermamärät housut jäätyneet taksia odotellessa reisiin kiinni.


    • KOK_pojke_18v

      Isukin kanssa päätettiin tänään, että hän irtisanoo 10 duunaria mahd. pian, niin et sitten hän voi palkata mut johki johtotehtäviin. Autoedulla tietty.

    • KOK_pojke_18v

      Tänään mennään kokoomuksen nuoriso-osaston kanssa risteilylle Tukholmaan. Odotan innolla kaikkia niitä ihania ja rikkaita ruotsalais poikia. Aion imeä niin monta tyhjäksi kun vaan kerkeen ... hih

      • KOK_pojke_18v

        Viideltä jannulta sain mällit suuhun viime yönä ... ja matka on vasta puolivälissä ... aaahhh ... ihanaa olla rikas kokoomusnuori


    • Emmeluvutaeuroakaan

      Kokoomus työllistää mamut ,harjoittavat Suomalaisen yhteiskunta järjesrelmän tuomalla tänne orjia töihin.

      Kohta mamut lakaisevat katuja ja keräävät roskat ulkoa pakkasessa .

      Kuppi kourassa jotta saavat päivän Ruka annoksen.

      AI niin unohdin heillehän tarjotaan ruoka siivous jvaatteet ja uusi älykännykkä ei r
      Täällä muuten pärjää.

      No kumminkin kokoomus tuo orjia ja halpatyövoiman Suomeen jotteivat heidän tulot romahda. Me kokoomuslaiset emme luovu edustamme.

      • KOK_pojke_18v

        Köyhät duunarit saa tehdä paskahommat. Me rikkaat kokoomuspojat olemme tulevaisuuden päättäjiä. Mutta haemme vielä kovia kokemuksia erilaisista poikapiireistä ja muista miestenvälisistä kohtaamisista.


      • KOK_pojke_18v

        Kovia kokemuksia sain juuri tänään höyrysaunassa rikkaiden ruotsalaispoikien kanssa ... aaahhh


    • KOK_pojke_18v

      Ihanaa kun pakkanen laski. Nyt tarkenee mennä vilauttelemaan kentän laidalle pikkupojille... hih.

    • KOK_pojke_18v

      Lidlin Siti-kivennäisvesipullo on muuten just sopiva mun anaaliin. Ihana tunne kun avaa korkin ja tunkee pullon sitten perseeseen. Supistajalihas sen soukan kohdan kohdalle. Ja sit ei muuta kuin pylly kattoa kohti. Aaaaah sitä ihanaa lotinaa ja pulputusta kun kivennäisvesi painuu syvälle sisuksiin.

      • KOK_pojke_18v

        Kolme pullollista meni juuri suoleen ... aaahhhh


      • KOK_pojke_18v
        KOK_pojke_18v kirjoitti:

        Kolme pullollista meni juuri suoleen ... aaahhhh

        Nyt on suoli hyvin huuhdeltu ja olen taas valmis lähtemään kokoomuspoikien kanssa illan rientoihin.


    • KOK_pojke_18v

      Stubb on todellakin kiihottavan näköinen mies pyöräilyhousuissaan ... aaah

      • KOK_pojke_18v

        Oli pakko vetää taas käteen Stubbin kuvaa katsellen.


    • KOK_pojke_18v

      Mä haluisin ottaa Juhana Vartiaisen kanssa "päikkärit" saman torkkupeiton alla ... hih

      • KOK_pojke_18v

        Siis 69 nallukan kanssa olis fantsua...


    • KOK_pojke_18v

      Taas alkoi ottaa eteen kun näin Ben Zychovitsin telkussa. On sekin aika namu.

    • KOK_pojke_18v

      Tänään taas sulkijalihastreeneihin rikkaiden kokoomuspoikien kanssa. Jaksaa .. jaksaa ... hih

      • KOK_pojke_18v

        Ja taas on ryppyreijässä kova kirvely. Mutta se ei haittaa kun olen rikas kokoomuslainen.


    • KOK_pojke_18v

      Dildojeni latauksessa tarvitaan sähköä. Siksi on ihan OK, että Caruna nostaa hiukan maksujaan. Tarpeeseen tulee joka dildon värähdys suolessa. Köyhät kommunistit vaan valittaa aina turhasta.

      • KOK_pojke_18v

        Niin ja bensakin on jo liian halpaa. Täytyy kohta autokin vaihtaa suurempikulutteiseen, kun ei muuten millään saa kunnon bensalaskua aikaiseksi. Eikä sitä nyt montaa sataa litraa viitsisi maahankaan aina lorottaa.

        P.S. Isukki maksaa ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Tänään työnsin jäykistyneen pippaloni mankeliin. Ei olisi kannattanut. Se litistyi siitä vaan kivuliaasti ja näyttää nyt ihan lapamadolta. No tänään on taas kokoomusnuorten kokous. Eiköhän se saa siellä taas hellää hoitoa joltain rikkaalta porvaripojalta. ... hih

      • KOK_pojke_18v

        No sain kyllä kivaa suuhoitoa yhdeltä söpöltä siilipäältä. Ja nyt on kassit niin tyhjät ja kurttuiset että ihan hävettää mennä tänään yhden rikkaan pojan huvilalle bileisiin. Siellä kun ei saa olla koskaan housut jalassa ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Taas kirvelee anaalissa. Tuttu tunne meille rikkaille kokoomuspojille.

    • KOK_pojke_18v

      Tänään illalla meen päivystämään assan vessaan, jos sinne tulis joku himoissaan oleva kalju nahkajannu. Aina joskus rupee tekeen mieli rahvaan munaa ... hih

      • KOK_pojke_18v

        Olipa kiva reissu. Sain monelta köyhältä kuulapäältä mällit suuhun. Sanoivat olevansa jotain Odinin poikia. En ymmärtänyt, mutta sain masun täyteen lentsaa. hih


      • KOK_pojke_18v

        Taidan mennä tänäänkin assalle. Ne Odinin pojat nahkatakeissaan oli niin södejä ja hoonaavat niin ihanasti peppureikääni. Vaikka ei se kauhea ilo muuten ole pyllistellä räntäsateessa parkkipaikan pusikossa. Mutta positiivinen (sperman) maku siitä suuhun kuitenkin jää ... hih.


      • KOK_pojke_18v

        Olipa taas ihana herätys. Maihinnousukenkä perseessä ja suu täynnä spermaa ... aah
        Kyllä ne Odinin pojut osaa hoidella meitä rikkaita kokoomuspoikia.


    • KOK_pojke_18v

      Jeee. Taas on viikonloppu ja köyhillä duunarijätkilläkin on aikaa hengailla mun kanssa sillai ... hih Ne kun ei viikolla kerkee, kun niillä on jotain duunia ja sillee. Kummaa köyhälistöä, mutta monet mukavan isomunasia ... hih

    • KOK_pojke_18v

      Lutkutin tänään yhtä tummaa jannua kirjaston vessassa. Kivaa saada välillä tummaa patukkaa... hih
      Nyt voin leuhkia muille kokoomuspojille uudesta "mausta" ... hih

    • C1R

      Harkitsen vakavasti liittymistä. Kaikesta kokoomuksen typeryyksistä huolimatta tämä puolue on lähinnä sitä mitä itse ajattelen. Pienellä fiilaamisella kokoomuksesta voisi saada hyvän. Taidan panna hakemuksen vireille ja valita työkalupakista sen fiilan, jolla hion särmät mieleni mukaisiksi. Jos ei onnistu, tehdään sama persuissa.

      • KOK_pojke_18v

        Onko sulla iso?


      • KOK_pojke_18v

        Mitä "työkaluja" sun pakista löytyykään ... hih


      • KOK_pojke_18v

        Voit sä hakemustakin panna, mutta multa saat "tiukkaa" kokoomusreikää. ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Voisin imaista tuolta pois-pakko-ruotsi-tyypiltä mällit, jos se vaikka sillä rauhoittuisi. Kerro missä asut niin tuun hoitaan homman.

    • KOK_pojke_18v

      Taas on perjantai ja pääsee etsimään uusia peräaukkoja ... hih

    • päinreikää

      kokoomus on ihana anaalipuolue !

      • KOK_pojke_18v

        Älä nyt paskaa puhu. Me kokoomuspojat rakastamme myös suihinottoa ja sperman nielemistä. Varsinkin kapitalismista syöksyvän intohimoisen sperman nieleminen on meille hyvin kiihottavaa.


    • KOK_pojke_18v

      Sunnuntairunkut alkaa kohta kokoomusjannujen kanssa. Jätte kivaa.

      • KOK_pojke_18v

        Terskan nahka meni vauhdissa rikki, mutta kyllä se rasvalla paranee. Olkaa kokoomuspojat huoletta ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Tiistai ja kokoomuspoikien kokous illalla. Anaaliin kunnon rasvaus ja stringit jalkaan. Siitä se lähtee taas.

      • KOK_pojke_18v

        Kyllä lähtikin ja nyt sitten on valunut spermaa perseestä koko päivä.
        Ihnaa olla rikas kokoomuspoika.


      • KOK_pojke_18v

        Edelleen sama tunne ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Penis peppuun perjantai ... jesh

      • KOK_pojke_18v

        Sain jo kahdelta rikkaalta jannulta kunnon satsit. Mutta uutta vaan putkeen ... hih


      • KOK_pojke_18v

        Ja sama meno jatkuu yhä. Kunnon bukkaket meneillään.... hih


    • KOK_pojke_18v

      Nyt on perse taas kipee. Mutta silti kannattaa olla kykypuolueen reikänä.

    • KOK_pojke_18v

      Isukin antamat "päivärahat" taskussa ja pullottava kalu pöksyissä on kiva hillua stadissa.

    • HALUUTIETÄÄ

      ONKO VALKOISELLA KAPITALISTIRUNKULLA VALKOINEN PERSEREIKÄ?

      • KOK_pojke_18v

        Tuu tarkastaan... hih


      • KOK_pojke_18v

        Voin imastakkin sua samalla ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Olin taas sairaalassa perserepeämän takia. Ei pitäisi ihan kaikkea sinne tunkea. Sanoi leikannut kirurgi. Tuskinpa sitä uskon ... hih

    • KOK_pojke_18v

      Nyt anaaliin upposi jo 30cm kurkku ilman sen pahempia kipuja. Eli täältä tullaan taas kokoomuspojat ... hih

    • RUSKEETA

      KOKOOMUS ON IHANA RUSKEAN REIJÄN RITARIEN PUOLUE !

      • KOK_pojke_18v

        Kiitos vaan. Olemme ylpeitä osaamisestamme ja varakkuudestamme. Eteenkin ottaa usein. Varsinkin poikapiireissä.


    • Suomi_kuoli_jo

      Tyhmien ihmisten puolue kokkareet jotka ideologiallaan tuhoavat Suomen.
      Uusliberalismi tuhoaa nyt Suomen.

      • KOK_pojke_18v

        Kiitos vaan kommentista. Onko sulla iso? Haluisitko tunkea sen mun peppuun?


    • KOK_pojke_18v

      Tiedoksi porvaripojille. Kakan maku lähtee suuvedellä. Siis ATM:n jälkeen.

      • KOK_pojke_18v

        Siis nuorille porvarijannuille tiedoksi, että ATM tarkoittaa "Ass To Mouth".
        Voin opettaa asian jos se ei muuten selviä ...hih


    • ANUSLINNASTA

      VOISIKO MIKKIHIIRI LIITTYÄ KOKOOMUS NUORIIN, SILLÄ ON PIENI PERSEREIKÄ JA SE ON KUULUISA !

      • KOK_puoluetoimisto

        Älyltään mikkihiiriä löytyy jo Kokoomuksesta tarpeeksi. Kiitos vaan tarjouksesta.


      • KOK_pojke_18v

        Onko Mikillä iso?


    • KOK_pojke_18v

      Taas anaali huutaa hoosiannaa ... mutta kivaa oli porvaripoikien kaa.

    • jättihanuri

      Voisiko koko kokoomuksen työntää hanuriin ?

    • KOK_pojke_18v

      Koko pääsiäinen meni munaa saadessa ... ihanaa ... Nyt sitten persettä paikkaillaan taas sairaalassa. But still going strong ...

      • KOK_pojke_18v

        Paikattuna ja rasvattuna taas liikkeellä ... aaahhh


      • JÄTTIIPERÄ

        MAHTUUKO KOKO KOKOOMUS KERRALLA PERSEREIKÄÄN?


      • KOK_pojke_18v
        JÄTTIIPERÄ kirjoitti:

        MAHTUUKO KOKO KOKOOMUS KERRALLA PERSEREIKÄÄN?

        Voin yrittää ... hih


    • KOK_pojke_18v

      Vatsa on nyt löysällä, mutta silti olen valmis antamaan porvaripojille liukasta anaaliani. Osoitteen te jo tiedättekin ... hih

    • Kok_pojke_18v

      Nyt on mun perse lerpsahtanut ihan kuin Juhana Vartiaisen naama. Eli kukaan ei haluu sinne työntää heppiään. Sori kokoomus-boys.

      Mutta meen ensi viikolla Viroon anuksen kiristykseen ja sitten oon taas messissä... hih

    • Kok_pojke_18v

      Mäkin kävin isukin kanssa kerran Panamalla, eikä siellä mitään paratiisipankkeja näkyny. Mutta kivan ruskeita ja kiinteitä poitsuja kyllä ... hih

    • Kok_pojke_18v

      Lähden huomenna käymään Turussa. Jos sais vaikka Kanervalta suikkarit. Niinkuin viimeksikin ... hih

      • Kok_pojke_18v

        Sain Ikeltä takaapäin ... ja jonkin taudin kaupan päälle ...


      • Kok_pojke_18v
        Kok_pojke_18v kirjoitti:

        Sain Ikeltä takaapäin ... ja jonkin taudin kaupan päälle ...

        Kyllä se antibiootilla kuulemma lähtee. Ja kun heppiin taas kasvaa nahka, niin jatketaan pojat samalla meiningillä ... eiks joo?


      • Ikeä_imenyt_persu
        Kok_pojke_18v kirjoitti:

        Kyllä se antibiootilla kuulemma lähtee. Ja kun heppiin taas kasvaa nahka, niin jatketaan pojat samalla meiningillä ... eiks joo?

        Ikellä oli siis aika pahoja tauteja kokoomuslaisuuden lisäksi?


      • Kok_pojke_18v
        Ikeä_imenyt_persu kirjoitti:

        Ikellä oli siis aika pahoja tauteja kokoomuslaisuuden lisäksi?

        Saatanan finninen perse ainakin.


      • Kok_pojke_18v
        Kok_pojke_18v kirjoitti:

        Saatanan finninen perse ainakin.

        Ja pieni muna.


    • Kok_pojke_18v

      Ihkua että on taas Vappu. Pääsen vilauttelemaan heppiäni vappukulkueiden komeille duunarisälleille. Sieltä puiston kohdilta. Joskus oon kyllä saanu turpaani siitä, mutta silti se riski kannattaa ottaa ... hihi

    • Kok_pojke_18v

      AAAaaaaaahhhhh.... Sain vihdoin imeä Orpon munaa. Ei se ollut iso, mutta melko paksu. Kyllä orpopojusta pitää saada uusi puhjohtaja. Ihan lentsan maun takia... hih

    • munakuluu

      Stuppi on varmaan jo katkaissut munansa poikki nussiessaan kokoomuspoikia, se ei oo enää pätevä , täytyy vaihtaa tuoreempaan tavaraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe