Pissahätä kiihottaa

annniiika

Olenko ainoa jonka mielestä pidättely ja kova pissahätä tuntuu hyvältä? Olen 25-vuotias nainen. Nytkin alkaa rakko olla täysi muttei millään malttaisi vielä vessaan...

63

8223

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani1212

      Mulla toimii kanssa sama :) 25v mies täällä.

    • puotipuksuttelija

      Oilisihan se kivaa saada siitä orkut, mutta nyt joutuu kiireen takia pitämään vaippahousuja kun ei aina kerkii veskiin. Kaameet ruuhkat ja paljon järjestelemistä. Näin se on kaupan kausityöntekijällä.

      • fbkhkmmh

        Jos toi pitää paikkansa, voisi jo työsuojeluviranomaiselle kertoa asiasta. Pitää sitä vessaan voida mennä jos tarvii.


    • pissattaa

      Itse olen myös nuori nainen joka innostuu silloin tällöin kotona pidättelemään tarkoituksella aivan tappiin asti :) saa aikaan mahtavan kiihotuksen. Tänään olen juonut vapaaillan aikana siiderin ja monta isoa lasia vettä ja pissahätä alkoi tuntua jo pari tuntia sitten... Nyt alkaa olla jo aika räjähdysherkkä olo :D

      • hoitajanrakko

        Samat harrastukset täälläkin :) Nuori nainen olen myös. Mulla iski yks päivä työharjottelussa kahvitauon jälkeen ihan järkyttävä vessahätä kun olin kirjaamassa. Hätä yltyi varmaan parissakymmenessä minuutissa ihan sietämättömäksi ja aloin miettiä kehtaanko mennä kesken töiden vessaan, koska kirjattavaa ei ollut enää paljon jäljellä ja olin just käynyt tauolla. :D Pidättelin sinnillä loppuun asti ja uloskirjauduttuani lähdin kiireellä kävelemään kohti vessaa, kunnes työkaverini tuli pyytämään apua. Siinä vaiheessa seisoin vaan jalat ristissä ja sanoin että nyt kastuu kyllä housut jos en pääse vessaan. Sitä helpotuksen määrää kun istuin pöntölle ja annoin kaiken tulla


      • abcdef1

        Kiva lukea muidenkin kokemuksia. Itse join tänään 3 litra vettä ja yritin tosissaan pidätellä 3 tuntia, mutta noin kahden tunnin jälkeen alkoi vuotamaan farkkuihin, ja sitä tuli koko ajan lisää. Lopuksi farkut olivat aivan märät.


      • hjuyt

        Voisko antaa mulle ne pissat vaikka tykään naisten pissasta


      • Anonyymi
        hjuyt kirjoitti:

        Voisko antaa mulle ne pissat vaikka tykään naisten pissasta

        Itsekin tykkään paljon naisten pissasta päälleni ja suuhun mutta vain lämmintä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin tykkään paljon naisten pissasta päälleni ja suuhun mutta vain lämmintä...

        Tykkään katsella kun pikkusiskoni masturboi ja pissaa samalla haistelen sen likaisia pikkuhousuja ja runkkaan ja pissaan päälleni onko normaalia?


    • kiihottaako pidättelyn lisäksi myös ajatus housujen kastelemisesta?

      • abcdef1

        juu sehän on sei loppuhuipennus. ensin kastuu vähän vaikka miten yrittää. sitten kun on tarpeeksi märkä voi yhtä hyvin päästä kaikki. ja kidutus loppuu siihen.. :-)


    • Pää-tyhjäksi

      Sitten vaan annat tulla päästä asti.

    • märäthousut

      Kauppakeskuksessa olin kiertelemässä ja pitkään häirinnyt pissahätä vain yltyi ja olinkin menossa kohti vessoja, kun huomasin jotain pientä siinä ja päätinkin ostaa sen mennessäni. Menin sitten kassalle jossa oli pari ihmistä jonossa ja se sitten kesti ja kesti. Kun sitten vihdoin vapauduin ja pääsin kohti vessoja en ennättänyt, vaan pissat tuli housuun. Onneksi pitkä takki päällä ettei märät housut heti näkyneet, mutta lahkeensuut oli märät ja vessassa sai tyhjennellä kenkiä. Kivaa oli, mutta sen jälkeen olen pitänyt shoppailureissuilla vaippaa kaiken varalla.

    • märäthousutmyös

      Monesti, kun lähden iltalenkille käveleskelemään koiran kanssa tai ilman, odottelen, että rakko on täynnä ja pissattaa. Alusasuna käytän kokouimapukua, joten mitkään puskareissut ei onnistu. Housut kastuu, kun ei pysty enää pidättelemään.

    • märkääsylissä

      Hmmm.... Olispa kiihottavaa, jos joku istuis sylissä ja pissais siinä housunsa märiksi :)

      • löylykauha

        Löylykauhan päälle istuminen riittää


      • Anonyymi

        Tästä minäkin unelmoin. Käteni laittaisin kastumaan myös.


    • jeanswetting

      Joo toi pidättely on tosi kivaa,mut se hetki kun pissit pääsee housuun niin aah...Sit saa olla loppupäivän pisut housussa,niin mikä sen ihanampaa...Eikä haittaa vaikka muut sen huomaakin mun tiukoista vaaleista farkuista...nahkatakkikin on niin lyhyt ettei peitä "vahinkoa"

      • jeanswetting

        Jos tulee 100 peukkua niin teen videon YouTubeen kun pissin housuun!!!


      • jeanswetting kirjoitti:

        Jos tulee 100 peukkua niin teen videon YouTubeen kun pissin housuun!!!

        Voisithan sen videon tehdä muutenkin


    • Dexhoi

      Kyllä kiihottaa nuo naisten pissajutut - entä jos mä tuun sinne vessaan ja laitan käden sinne pillun alle kun se pissa alkaa tuleen, ja hyväilen ... oisko se hyvä ?

    • muovilakanat

      Kun juon nukkumaan mennessäni pari lasillista vettä, tullee yöllä pissahätä. Tavallisimmin näen ensin unta, että etsiskelen sopivaa paikkaa mihin voisi pissata, ja sitten annan pissan tulla (unessa). Joskus herään siihen, että pissa on tulossa oikeasti sänkyyn. Juon sitä vettä tarkoituksella ja aina joskus jotuu lakanat laittamaan pesuun.

    • Anonyymi

      Mä tykkään kanssa pitkitän vessaan menoa niin pitkään kun mahollista ja monesti kaveritki huomaa mun pidättelyn kun vääntelehdin hädän kanssa ja sit ne sanoo et pitäskö sun mennä vessaa ennekö kuset alles. Samaa teen kotonakin vaikka vessa olisi ihan lähellä niin vitkastelen niin pitkään et kun alkaa karkaamaan jo housuun niin siinä vaiheessa juoksen pöntölle ja ahhh se tunne kun pissa tulee kauheella paineella...

    • Anonyymi

      Jos olet seitsemän vuotta pidätellyt, niin on iso kupla otsassa.

    • Anonyymi

      On se aika kivaa joskus; mennä shoppailemaan kaameassa pissahädässä. Toki varaudun melkein aina vaippahousuilla, kun se pidätteleminen joskus aina herpaantuu.

      • Anonyymi

        Ootko monesti pissannu housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko monesti pissannu housuun?

        Yhesti ja kerran melkein tokasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko monesti pissannu housuun?

        Pidän yleensä vaippahousuja kaiken varalta, mutta olen joskus vieraalla paikkakunnalla kuljeskellut kaupungilla ja pissannut housuun tahallani, ja ilman vaippoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhesti ja kerran melkein tokasti.

        Tahallaan monesti viikossa suuhuni,Housuihini ja julkisilla paikoilla nyt pakko runkkaa ja pissaa lasiin ja juoda


    • Anonyymi

      Ei taida sinne kuupan sisään muuta mahtua kuin keltaista nestettä.

      • Anonyymi

        Ai sinulla? Voi voi, kokeile laskea se housuusi. 🙂


    • Anonyymi

      Kyllä se tuntuu mukavalle alapäässä kun kauhea paine rakossa varsinkin aamuisin kova pissahätä ja sit vain pyöriä ja vääntelehtiä sängyssä. Joskus voin pyöriä parikin tuntia viikonloppuisin ja pidätellä kun se tunne on niin ihana sit yleensä menen pöntölle ja vielä siinäkin yritän estää pissaa tulemasta mutta kun se kumminkin tulee nii se on niin kiihottavaa ja tuntuu hyvälle

    • Anonyymi

      Täällä kans tykkään ku oikein kova kusihätä ja yrität vaan kestää ja viimein kun oot iha kusemassa housuun juoksulla vessaan ja aahh pitkä pissa antaa vaan suhista

    • Anonyymi

      Tuttu tunne niin kiihottavaa

    • Anonyymi

      Vissiin kai kun kovassa pissahädässä joutuu kovasti alapäätä supistelemaan se saa aikaan tuon jännittävän ihanan hyvänolon tunteen siellä niin ettei orgasmi ole kaukana ja joskus sen myös saa. Helpotus pissaamisessakin tuntuu kiihoittavalta.
      R-kioskissa yksin töissä ollessa, ei pääse pissalle niin vaan ja pidättely kasvot punaisena ei aina täysin onnistu ja pöksyihin lirahtelee pissaa joka on kyllä sitten niin kiusallista ja noloa!
      Jutta20v

      • Anonyymi

        Kannastaisko sun Jutta pistää vaippa housuihin,. Kun työskentelet ärrällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannastaisko sun Jutta pistää vaippa housuihin,. Kun työskentelet ärrällä.

        Se on käynyt monet kerrat kyllä mielessäni ja laittaisinkin vaipat jos se ei olisi niin kauhean noloa!
        Jutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannastaisko sun Jutta pistää vaippa housuihin,. Kun työskentelet ärrällä.

        Se on käynyt monet kerrat kyllä mielessäni ja laittaisinkin vaipat jos se ei olisi niin kauhean noloa!
        Jutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on käynyt monet kerrat kyllä mielessäni ja laittaisinkin vaipat jos se ei olisi niin kauhean noloa!
        Jutta

        Jutta! Ei oo yhtään noloa! Kukaan tuskin edes huomaa. Vaippa housuihin vain:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutta! Ei oo yhtään noloa! Kukaan tuskin edes huomaa. Vaippa housuihin vain:)

        Kauheeta ajatellakin että pissaisin vaippoihini siinä kun asiakkaita kioskissa ja mitä jos vaippa ei pidäkään kaikkia pissojani?
        Tuota pitäisi testata ensin kotioloissa ja olishan se kyllä hienoo jos tosta olisi apua ja ei joka päivä tarvitseisi pidätellä pissaa pää punaisena!
        Jutta


    • Anonyymi

      Housuun pissimisvideot on kiihottavia, ja onhan se kiihottavaa itsekin laskea farkkuihin.

      Tässä upea isorintainen brunette antaa tulla kiihottavasti farkkujen läpi:
      https://apina.biz/193525

    • Anonyymi

      Oi kun on se ihanaa. Tulen yleensä töistä kotiin kamallassa pissu hädässä tänään esim: oli kamala pissa hätä mutta pimpsasa tuntui jotenkin silti hyvältä. Menin keittiöön syömään laitoin ruuan mikroon ja istuin tuolille painoin pimppaa tuoliin kiinni koska se tuntuu hyvältä kamallassa pissa hädässä. Söin nopeasti ja menin pesu huoneeseen ja laitoin kameran kuvaamaan. Riisuin kaikki vaatteeni ja istuin pesu huoneen lattialle runkkaus asennossa painoin pimppaa lattiaan kiinni (lattiassa on lattia lämmitys) oih se tuntui niin hyvältä sitten otin vanhan hammas harjan kastelun se kylmällä vedellä ja istuin lattialle roiskautin vettä harjalla pimppiä kohti tuntui kamalan ihanalle yritin olla pissaamatta ja onnistuin. Meni hetki kun kuulin tyttöystäväni tulleen kotiin hän tuli pesuhuoneeseen ja tuli leikkiin mukaan koska hänelläkin oli kamala pissa hätä. Hän riisui vaatteensa ja ruiskautti harjalla omaankin pimpsaan sitten aloin hieroa hänen pimppiä ja hetken päästä hän alkoi saada orgasmia se oli ihanaa yhtäkkiä hän päästi kaiken pissaan vaan tulemaan eikä se minua haitannut. siinä kohtaa tuntui kun rakkoni olisi haljennut minäkin aloin pissata juuri silloin kun tyttöystäväni lopetti.

      • Anonyymi

        Huh niin kiihottavaa luettavaa että pakko heti pissaa housuun ja runkkaa spermat kaverin likaisiin pikkuhousuihin


    • Anonyymi

      "Olen 25-vuotias nainen."

      Tule tänne Järvenpäähän, niin pissataan ja paskotaan ihan miten tykkäät. Slurps!

    • Anonyymi

      On sitä joskus lähdetty juoksulenkille aikamoisessa pissahädässä, vaikka on ollut ihan varmaa, että housuun tulee. Pesuun ne vaatteet olisivat menneet muutenkin.

    • Anonyymi

      Ai että ihanaa tollanen itsensä kidutus!! Mäkin haluaisin joskus kokeilla, mut asun viel vanhempien luona ja ne ei tykkää, jos pissin housuun :/ Ps. Se video siitä housuun pissivästä naisesta oli IHANA 😍

    • Anonyymi

      U­­­u­s­­i s­ek­­­si­tea­tteri ava­utuu Suome­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kk­i­. Il­­moit­­­tautum­inen ry­­­hmä­­­ämm­e täällä 👉 http://al-dzakirah.com/H/V6l6O3

    • Anonyymi

      On todella kiihottavaa juottaa naista jolla on farkut jalassa niin kauan että ei pysty enää pidättämään ja vaikka kuinka hän yrittää estää niin silti housut hiljalleen kastuvat. Tämän jälkeen avaa housuja sen verran auki että käsi mahtuu housujen sisään ja hieroo klitorista niin että nainen laukeaa jobnörkiin housuihinsa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tää on kyl tosi ihanaa kun väkisin yrittää pidättää pissaa niin kauan, ettei vaan enää kestä ja sit vaan tulee väkisin pissat housuun. Ihanan tuhma tunne kun tää tapahtuu kaupungilla ja joku näkee :) pari kertaa näin käynytkin. Eka kerta oli vahinko mut toinen kerta tahallaan kun en mennyt vessaan pissille vaikka oli hätä vaan join vielä kaupungille lähtiessäni puoli litraa vettä, että oikeen pissattaisi.

      • Anonyymi

        Mä kiihotun oman ja naisten pissan juomisesta ja housuun pissaamisesta sekä käteenvetämisestä julkisilla paikoilla ja likaisten pikkareiden haistelemisesta Samalla kun runkkaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerran suostuin sänkyyn jalat levälleni sidotuksi ja pitkään jatkuneen orgasmeihin pakottamisten välillä minulle tuli järjetön pissahätä. En kuitenkaan saanut käydä vessassa vaan minulle teetittiin taas uusi aiempia rajumpi orgasmi jonka aikana minun tajuntakin sammui joksikin aikaa.
      Tämä oli videoitu ja joutuessani katsomaan sitä kuinka pissani pitkään orgasmeissani suihkusi voimalla sinne tänne korkealle kohti kattoa, päälleni, seinille ym.häpesin katsoa kuinka riettaalta siinä näytinkään!! Luulen että juurikin pissahätä ja sen pidättely oli syynä tuohon superorgasmiin jollaista en koskaan aiemmin ollut kokenut.
      Kisu22v

    • Anonyymi

      Kuulostaa kiihottavalta. Olis ihanaa nuolla sun persereikää samalla kun yrität pidättää ja reikäsi supiestelisi kieleni ympärillä. Lopulta et pystyisi enää pidättelemään ja antaisin pissin tulla pökäleen kera!

      M50

      • Anonyymi

        Alkuaikoina en antanu naisystäväni mennä pissalle vaan naitiin entistä enempi,välillä oikeen rakkoa painoin silti se piti!
        Joskus sitten juotin reilusti ja kun alko kusettaa niin suihkuun ja aloin räplätä sitä ku nse kusi siitä sitten saunan lauteille naimaan ja kylläpä teki hyvää!
        Oli pillu ihan liukas ja pehmeä vastaan ottamaan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naiset nyt alkaa lotisemaan aivan kaikesta.

      • Anonyymi

        No ei nyt ihan kaikesta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä kans kiihottaa pidättely äärimmilleen ja niin että pissa tulee väkisin kauhealla paineella se on ihanaa vaikka kuinka painaa pildeä kädellä ja istuu kantapään päällä että pissa ei tulis ulos mutta se silti tulee uh..

      • Anonyymi

        Nuorena pissas luokkakaveri tyttö toppahousuihinsa,ei autanu muu ku ntulla meille kuivattelee ei olis ollu sillä kotiin menoa märissä pöksyissä!
        Äidille väitettiin että leikeissä kastui mutta...liekö se juttu menny läpikään?
        Sen verran nuoria oltiin ettei seksistä paljoa tiedetty,pimpsaa kuitenkin muistan sormeilleeni ja ihmetelleeni mistä se pissä oikeen tytöllä tulee?


    • Anonyymi

      H­­e­i! Kutsumme sinu­­­t kä­­­ym­­­ään u­­­ude­­­ss­a chatis­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G7f5U7

    • Anonyymi

      Olemme yhdistäneet piiskaamisen ja pidättelyn. Ensin pidättelemme viimeiseen asti, ja kun ei enää pysty, puoliso piiskaa oikein kunnolla. Silloin ei voi enää pidätellä.

    Ketjusta on poistettu 138 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe