korkein; kaikkivaltias jumala

kukamikämissä

Hänestä raamattu kertoo aluksi ja häntä palvelivat juutalaisten esi-isät, mutta pistää miettimään, mihin hän katosi. Kuka etsii häntä, korkeinta kaikkivaltiasta raamatun jumalaa ja minkä Jumalan löydämme. Onko hän midianilaisten jumala, lootin ja noan jumala, vai mistä hänet löydän. Kuka oli se luoja, joka loi ihmisen paratiisiin, jonka jälkeen ihminen aloitti tappamisen uhraamaan toisen hengen omasta puolestaan ja uskomalla että toisen elävän olennon kuolema ja veri sovittaa toisen synnit. Tämä on harhauskoa, jonka raamatun jumala raamatussa ilmoittaa ja kumoaa. Kun jeshua tuli, löysin armahtavan, rakastavan Jumalan uudelleen. Löysin korkeimman Kaikkivaltiaan Jumalan, joka ilmoitti itsensä vanhan testamentin aikaan, mutta jonka ihmiset hylkäsivät, mutta joka ei hylännyt ihmistä. Hänet on helppo löytää. Rukoilee vain korkeinta, kaikkivaltiasta raamatun jumalaa. Minä löydän hänet rukoullessani. Hänet ilmoittaa vanha ja uusi testamentti.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitusjeesus

      5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

      Vanhaa testamenttia ei tarvitse kauaa lukea huomatakseen että jumala ei luonut ihmistä omaksi kuvakseen vaan ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen. Siksi tämä uhreilla ja verellä mässäilevä narsistinen, sadistinen ja moraaliton jumalaolento on täysin luojansa, paimentolaismiehen kaltainen.

      • se.ihmisten

        Raamatun Jumalan löytäminen ei ole mahdotonta, lue sieltä Raamatusta mistä Hänet voi löytää, ne midiaanit ja muutkin lukee siellä kirjan sivuilla kun luet sitä.


      • massapostittelijalle
        se.ihmisten kirjoitti:

        Raamatun Jumalan löytäminen ei ole mahdotonta, lue sieltä Raamatusta mistä Hänet voi löytää, ne midiaanit ja muutkin lukee siellä kirjan sivuilla kun luet sitä.

        Niin ja massapostittajakin se siellä taas postittelee sitä iänikkauista veri jolla joku muka mässäilee, taitaa postittelija mässäillä sellaisella ihan itse!


      • mielikuvitusjeesus

        18 Jos mies makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja yhtyy häneen, he ovat molemmat paljastaneet naisen veren lähteen. Heidät on poistettava kansansa keskuudesta.

        Mitäs luulet onko tämän pimppiveren lähteiden paljastus säännön keksijä A) Ikuinen ja viisas jumalaolento vai B) Naisen fysiologiasta täysin tietämätön brutaali lammaspaimen?

        Vastaus on jokaiselle järkevälle ihmiselle itsestään selvä. Sinulla saattaa mennä hetki mutta pinnistä nyt oikein. Kumpikohan tämän käskyn keksi .. ihminen vai jumala .. :D

        Ymmärrän että sinulle alkaa nyt pikkuhiljaa valkeamaan että tämä opus on ihmisen keksimä ja kirjoittama.


      • kommentti.sulle
        mielikuvitusjeesus kirjoitti:

        18 Jos mies makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja yhtyy häneen, he ovat molemmat paljastaneet naisen veren lähteen. Heidät on poistettava kansansa keskuudesta.

        Mitäs luulet onko tämän pimppiveren lähteiden paljastus säännön keksijä A) Ikuinen ja viisas jumalaolento vai B) Naisen fysiologiasta täysin tietämätön brutaali lammaspaimen?

        Vastaus on jokaiselle järkevälle ihmiselle itsestään selvä. Sinulla saattaa mennä hetki mutta pinnistä nyt oikein. Kumpikohan tämän käskyn keksi .. ihminen vai jumala .. :D

        Ymmärrän että sinulle alkaa nyt pikkuhiljaa valkeamaan että tämä opus on ihmisen keksimä ja kirjoittama.

        Oletko kieroutunut teini jota pimppijutut kiinnostaa?


      • mielikuvitusjeesus

        "Oletko kieroutunut teini jota pimppijutut kiinnostaa?"

        En mutta palvomaasi jumalaa kiinnosti. Tiedän että sinua harmittaa kun nosta esiin asioita jotka ovat aivan selvästi paimentolaismiehen keksimiä.

        20. Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä, silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi

        Naisen joka ei vuotanut verta ensimmäisenä yönä sai kivittää hengiltä. Mitä luulet, keksikö tämän säännön ikuinen ja viisas jumalaolento, vai keksikö sen paimentolaismies? Haloo? Syttyykö se lamppu :)

        ps: Nainen ei aina vuoda verta menettäessään neitsyytensä. Tämä on asia jonka me nyt tiedämme ja jota paimentolaismies tai tämä paimentolaismiehen keksimä jumala ei tiennyt.


    • lues.tarkemmin

      Raamatin Jumala ei ole kadonnut Raamatun sivuilta yhtään mihinkään, huvittaa tuollaiset luulot ja vielä lista epäjumalistakin...!

      • satuahanneva1n

        jumaliahan ihminen on keksinyt jo noin puoli miljoonaa erilaista. Kalevalan sivuillakin useampi sellainen seikkailee. Todellisia nämä kertomukset eivät jumalista tee :)


      • minulle.on
        satuahanneva1n kirjoitti:

        jumaliahan ihminen on keksinyt jo noin puoli miljoonaa erilaista. Kalevalan sivuillakin useampi sellainen seikkailee. Todellisia nämä kertomukset eivät jumalista tee :)

        Niille tuhansille jotka ovat ottaneet ja tulevat ottamaan uskonelämän vastaan, Jumala on todellinen. Kuten minulle on.


      • satuahanneva1n
        minulle.on kirjoitti:

        Niille tuhansille jotka ovat ottaneet ja tulevat ottamaan uskonelämän vastaan, Jumala on todellinen. Kuten minulle on.

        Skitsofreniaa sairastavalle ihmiselle mielikuvitusolennot ovat todellisia. Tämä subjektiivinen todellisuus ei tosin peilaudu meidän muiden kokemaan todellisuuteen.

        Aikojen saatossa ihminen on kokenut noin 500 000 erilaista jumalaa todelliseksi. Nämä jumalat ovat heittäneet salamoita, nostattaneet tulvia ja antaneet hyvää satoa. Näitä jumalia on palvottu, heille on uhrattu ja sitten heidät on unohdettu.

        Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja ja aikojen saatossa ne tulevat kaikki painumaan unholaan, myös rakastamasi jahvesteri jesseineen :)


    • jumalia.riittänee

      Entä polkupyörän satula, kumarteletko sitä ennenkuin etsit Raamatussa kerrottua ihmisten Jumalaa??

    • päätösuskoa

      Minä uskon, että on korkein, kaikkivaltias jumala, joka lähestyy ihmistä raamatun sivuilla, mutta nykyihminen on menettänyt kosketuksen jumalaan ja uskoo kuka mihinkin. Minä uskon armoon, jota Jumala uuden testamentin ja vanhankin sivuilla ihmiselle tarjoaa. Kun pyysin Jumalalta läsnäoloa ja syntini anteeksi, sain tuntuman, että Jumala on kaikkialla läsnä ja kuuntelee minua. Minä uskon persoonallisen henkeen, joka kaiken elämän lähde ja josta kaikki materiaalinen on alkuisin. Uskon parempaan huomiseen ja joka päivä olen löytänyt Jumalan läsnä olon, kun vain keskityn rukoilemaan ja juttelemaan asioista hänelle. Ei tarvitse olla hullu tai mielisairas uskoakseni ja rukoillakseni, jutellakseni Jumalalle. Olen tasapainossa itseni kanssa ja ympäröivän elämän kanssa ja tämän sai aikaan kokovaltainen Jumalan läsnäolon tajuaminen. Usko on päätös uskoa johonkin näkymättömän korkeampaan voimaan, jumalaan. Tämä päätökseni pitää elämän myrskyssä ja tunne Jumalan olemisesta ja elämisestä voimistuu. Uskoa ei voi tehdä, päättää jotain voi. Jokainen ratkaisee itse.

      • päätöntä

        Hienoa,että uskot ja vielä hienompaa, että se tuo sinulle lohtua. Oletko varma, että sinun jumalasi on se oikea?Eikö budha olisi parempi tai ukko ylijumala?Ongelmahan näissä jumalissa on se,ettei heiltä keltään voi kysyä suoraan asioita ja ratkaisuja,kun ne ovat näkymättömiä.Tietysti rukouksen voimalla voi tehdä mitä vain,olisiko kuitenkin niin, että ihmisen oma mielikuvitus tekee jumalan ja yhteyden yliluonnolliseen, ja ihminen voi itse ja/tai muiden ihmisten avulla selvitä elämässä?Ja tämän maallisen elämän jälkeen, olisi eläessään pitänyt valita se jumala, joka lupaa parhaan taivaspaikan,tuurilla on ehkä palvonut oikeaa jumalaa.


      • T.Aivastus
        päätöntä kirjoitti:

        Hienoa,että uskot ja vielä hienompaa, että se tuo sinulle lohtua. Oletko varma, että sinun jumalasi on se oikea?Eikö budha olisi parempi tai ukko ylijumala?Ongelmahan näissä jumalissa on se,ettei heiltä keltään voi kysyä suoraan asioita ja ratkaisuja,kun ne ovat näkymättömiä.Tietysti rukouksen voimalla voi tehdä mitä vain,olisiko kuitenkin niin, että ihmisen oma mielikuvitus tekee jumalan ja yhteyden yliluonnolliseen, ja ihminen voi itse ja/tai muiden ihmisten avulla selvitä elämässä?Ja tämän maallisen elämän jälkeen, olisi eläessään pitänyt valita se jumala, joka lupaa parhaan taivaspaikan,tuurilla on ehkä palvonut oikeaa jumalaa.

        Ei taida olla jumalanvalinnasta taivaspaikka kiinni.


    • Kukaonkukin

      Minusta budhalaisuuteen oli muistaakseni munkki, jota alettiin palvoa jumalaa ja ukko ylijumala on karjalainen heimojumalat, jota suomalaiset palvoivat ja sitten huomasivat, että armollinen jumala löytyy muualta. Raamattua lukee ja siihen uskoo se, joka tahtoo kosketuksen elävään jumalaan. Itse rukoilen korkeinta, kaikkivaltiasta raamatun jumalaa ja vasta sain rukousvastauksen ja kosketuksen näin läsnäolevaan ja kuuntelevat jumalaan. Taivaspaikka on jokaiselle varattu mutta itse kukin valitsee uskomusten kohteen. Se vain, ettei ukko ylijumala eikä budhalaisuus vie ikuiseen elämään, vaan Nirvanaan ja jonnekin muualle. Minä uskon. Sen tähden minä puhun. En tosin usko uhreihin, vaan jeesuksen sovitustyö höröllään. Jeesus täytti kaiken lain ja siksi jeesuksen sovitustyö kelpaa Jumalalle ja näin minäkin saan kosketuksen elävään raamatun jumalaan.

    • onnittelut

      Mitäs tuohon on lisäämistä. Sinä olet onnessasi löytösi kanssa. Onnen toivotukset sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe