Pano treffit

Onko porukalla kokemuksia? Erehdyin vastaamaan yhdelle naiselle ja ei tapaamista livenä millään,sieltäpäin tuli viestiä jatkuvasti,suurin osa ihan hyvääpäivää kirvesvartta eikä kertonut juuri mitään itsestään eikä antanut omaa numeroa eikä sp osoitettakaan.Jäi maku että onko ihan huijausta,kertytätään vaan operaattorin tiliä kun 2E viesti.Ilmoitin lopettavani viestittelyn kun en luottanut enää yhtään siihen onko nainen ylipäätään vai operaattorin palkkaama vedättäjä,siitä huolimatta sieltä tulee vielä viestejä.Voihan olla joku ns kajahtanutkin mutta olis mukava kuulla muiden kokemuksia asiasta.
Ilmianna
Jaa

22 Vastausta

Riippuu missä palvussa olet kirjoilla. Mihinkään maksulliseen juttuun ei kannata mennä naisia etsimään, se tietää rahan menoa etkä saa mitään. Ennemmin hommaa maksullinen nainen jos haluat seksiä niin saat sitä seksitreffit.fi palveusta ainakin, ennemmin sieltä koska siellä naiset on tosissaan etkä joudu maksamana turhasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Juu tänään selvisi että kyseessä oli vedättäjä joka halusi vaan euroja operaattorin tilille,VAROKAA OIKEASTI PANOTREFFEJÄ siellä varmaan noita vedättäjiä enemmänkin.Jos ei muutaman viestin jälkeen anna numeroaan eikä sp osoitettaan eikä tapaamistakaan järjästy niin peli heti poikki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No älä nyt hyvä mies mene rahojasi antamaan tommoseen ilmiselvään huijaukseen... vähän järkeä peliin

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1407475332014
Ilmianna
Jaa
Suomi24 treffitkin on aikamoinen huijaus sivusto. Ei kukaan ole vastannut 10 vuoteen.
Ilmianna
Jaa
Niissä kaikissa tekstiviesti deitti vuorokeskusteluissa on chat emäntä joka usein lämittelee keskustelun loputtomiin jatkuen vaikka kukaan ei vastaisi avausviestiin. Se on vähän kuin PUGGLEPAY meininki eli nosta pelirahaa pelitilille velaksi lasku tulee kahden viikon päästä mut mikä on arvonnan todellinen sisältö. Ollanko molemmissa tapauksissa ryhdytty myymään pelkkiä unelmia. Vähän säälittävää kun asiakaskunta on moni tasoista ja jokainen kohdalleen tahtoisi onnistumisen ilon osakseen. sitten toimitaan hyväksikäyttämisen hengessä.

Täs tuli mieleen vielä tämäkin. Onkohan ilmaisetkin lisäpalvelunmaksuilla deitit osittain houkutuksen viettiä silmällä pitäen tehty. Vuodessa harrastelun aikana on havaintoja sattumista mitä ei ehkä niinkään ole sattumaa. En osaa mut miten jonkun yhden tilanteen kuvaisin ymmärrettävästi et piirittelee ihan muuten vaan jotain joka profiili äkisti katoaa kokonaan jos saa yllättäen vastauksia joltain toiselta ja tämä toinen vastannut kirjautuu liki samalla minuutilla kun on itsen jättänyt viesti. Ja profiilini ympärillä käy merkillinen liikuskelu. Ihan kuin olisivat selvillä jostain kuka mistä suunnilleen olen mut en osaa selittää tätä sanoin.

Vaikka varttuneempana olen joskus seuraillut ohi mennen miten täällä tenavat kertoo yksityis kohtaisesti miten panostaa profiilin tasoon kuvilla sekä tarkalla kuvauksella. Vähän kuin meininkiä oppaasta miten lumi takapihala säilyy kesän yli. Hyvin tarkasti kerrotaan kaikki mutta parhaat onnistumiset olen vuoden aikana saanut aikaiseksi et täällä on mies mitä panettaa viestein. Siinä tärkeimmät. Nainen vastaa melkein aina kysellen lisää ja sitten suvasti vastailee takasin. Ikä erolla ei ole ollut merkitystä vastauksien kannalta. Eikä oman profiilin tasolla ole ollut merkitystä. KAIKKI TUNTUU NIILLE KELPAAVAN. Nytkin olis 24.fi jouluun pimperoa tarjolla jos jaksais välittää lähteä liikenteeseen, plus, yksi syy on se mitä mainitsin et kokonaisuuden kuvassa on jotain häiritsevää tai onkohan minulla käynyt HIRVEÄ MUNKKI ja nauran typerästi päin hyvälle tuurille. Sanovat, jää luu käteen kun ei tartu tilaisuuteen XD Jooh, 24fi naista tarjolla, nuorta, vanhempaa tiukkaa sopivaa mitä ikinä haluat. Ai niinkö, hah hah ha kuulitteko! it was best joke after a years
Ilmianna
Jaa
Juuri sama kokemus. Yritin ett s postilla nimettömänä tutustutaan..kolmea kokeilin. Niin kellään ei tietokonetta. Tytön koneell ilmoitus tehty kaikki sano.
Rahastusta sekin..
Ilmianna
Jaa
Parhaat panotreffit saa kun menee baariin ja iskee naisen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
baarista saa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sinne vaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ainakin Keski-pohjanmaalta Piia ja Hane on täysiä huijareita!! Paljon lupaa mutta panoa ei vaan saa. Aina esteitä. Älkää vastatko heille.
Ilmianna
Jaa
Noita sivustojahan löytyy muitakin pilvin pimein, joissa vain feikkiprofiileja. kuvat tällätty jostain. Esim. pimeenä hinuriukot niissä töissä ja vastailee ja vastailee viesteihin livenä koneelta..... Täällä on ollut linkkiä mm. Hesarin juttuun yhdestä työntekijästä............
Ilmianna
Jaa
Kokemusta on vastaavasta deittailu paikoista. Viestejä lähettäviä naisia ilman mitään lähestymis aikeita. Joihinkin palveluihin soitettaessa voi jopa keskustella naisen kanssa joka kiinnostuneen oloisen jaarittelun 2eur/min jäkeen antaa osoitteen mihin tulla mahdollisimman pian mutta vain katu löytyy. Jotkut pyytävät pankkisiirtoa et saisi autonsa korjaamolle ja sen jälkeen tulisi kylään pitämään hauskaa. Kaikkien mainittujen takana on vain tiliä itselle tekevien tyhjiä lupauksia ja taitaa olla nykyisin yli tarjontaa eri muodoissa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
hölmö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
https://www.naughtybook.fi täällä ainakin luvataan piparia, pitäneekö paikkansan,vai lupaako liikaa, heheh
Ilmianna
Jaa
Joo ja Pohjois-Karjalasta panoseuraa etsivät tyypit jos kokeilette tätä palvelua niin älkää ainakaan Ekku-nimimerkillä olevalle tyypille viestitelkö!!! Tämän tyypin viekoittelun takia olen nyt kovassa velkakierteessä. Meikällä kävi vielä niin että lopahti yhtäkkiä mielenkiinto mihinkään seksisuhteeseen mutta tuli jostain syystä jatkettua kaveri/ystävämielessä sitä tämän tyypin kanssa tekemisissä olemista... Ikinä en olisi voinut uskoa että tapaamista ei tule järjestymään vaikka sitä kuinka ainakin itse yritin. Tällä "Ekulla" oli joka hemmetin kerta jokin tekosyy sille miksi ei voida tällä kertaa treffata ja tottakai se olisi hänen puolelta kerrankin saattanut muka onnistua silloin juuri kun minulla vuorostani oli jokin este. Ja tällä tyypillä oli juuri tämä mistä monet muutkin teistä ovat puhuneet että tämä ei suostunut minkään valtakunnan yhteystietoja jakamaan tai käyttämään muuta yhteydenpitotapaa kuin ne 2e viestit. Oltiin me tämän "Ekun" kanssa monta kertaa ihan syvällisiäkin juteltu ja meillä alkoi olla vähitellen tunteita toisiamme kohtaan. Ja mielessä oli kummallakin meillä vakavempikin juttu jos olisi kemiat yhtä hyvin toiminut IRL. Minä kovassa huumassa en jaksanut ajatella rahaa siinä, kun eihän tunteita tai toista ihmistä voi rahassa mitata, mutta lopulta oli aivan pakko pistää välit poikki kun oli jo kamala velkakierre päällä eikä tapaamisesta tahtonut tulla yhtikäs mitään. Vasta sen jälkeen aloin lueskella muiden kommentteja tuosta panotreffit.com sivustosta ja sittenhän se alkoi kamala morkkis kun selvästi jokin ylläpidon tyyppi on vaan leikkinyt minun tunteilla ja lypsänyt minulta rahaa. Ja paha velkakierre edelleenkin päällä näin monen kuukauden jälkeenkin. Kyllähän tää "Ekku" vielä heittelee viesteillä tyyliin "minäkin oon niin paljon rahaani uhrannut sun vuoksesi että haluan sille rahalle vastinetta", siinä tietysti tää ylläpidon tyyppi yrittää vaan saada mua taas kirjoittelemaan niitä 2e viestejä. Sitä kun sanotaan että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis niin tässä tapauksessa siitä kärsii kukkaro. Anteeksi kun menin tällaisen romaanin kirjoittamaan, mutta on niin paha olo että pakko oli saada avautua asiasta, vaikka omaa tyhmyyttäni toki olikin ;(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Lisään vielä.... Tämä "Ekku" sanoi silloin tutustumisvaiheessamme olevansa töissä yhdellä ärrällä. No silloin kun aloin ottamaan selvää onko kyseessä huijaus niin soitin kaikkiin paikkakunnan R-kioskeihin ja kysyin onko heillä töissä sen ja sen nimistä työntekijää, ja missään ei ollut... Eli sekin jo kertoi että mua on kustu silmään pahemman kerran.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Paska juttu. Olen käynyt sivulla, mutta onneksi en ole pidemmälle mennyt. Ja minulla puhelin jos sattuu häviämään, on palveluviesti ja aikuisviihdenumeroihin soiton esto liittymällä. Ei voi kukaan tehdä laskua.

Hyvin on sivusto tehty, koska kaikki eivät ole mitään malleja siellä läheskään, vaan juuri enemmän todentuntuisia.
Ilmianna
Jaa
Olen tämä sama henkilö joka tuossa 3.4.2017 avautui tässä kun saatoin itseni pahaan velkakierteeseen kirjoittelemalla panotreffien kautta jollekin "Ekku" tyypille mukamas. Nyt on rikosilmoitus tehty tuosta sivustosta... Sama yritys pyörittää myös noita smsdeitti.com ja seksitreffeille.com palveluita ja en ole näiden keskustelujen perusteella ainoa joka on tullut huijatuksi noiden kautta ja petoksella lypsetty rahaa. Katsotaan nyt josko edes suljettais nuo sivustot poliisin vaatimuksesta jos ei muuta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei poliisi ala selvittämään mitään jos domainin whois-tiedot on piilotettu. Eli pitäisi tietää kuka domainin omistaa.

https://www.whois.com/whois/smsdeitti.com

Netissä on joitain maksullisia palveluja, joiden avulla saattaa saada selville kuka on verkkotunnuksen omistaja, mutta en tiedä yhtään että toimivatko nämä palvelut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sen verran aikani kuluksi tein vielä salapoliisityötä, että katsoin huvikseni että mitä kaikkia sivustoja kuuluu samaan IP-osoitteeseen kuin tämä seksitreffeille.com ja panotreffit.com (eli noilla kahdella on sama IP ja samaan IP:seen kuuluu myös muitakin sivustoja, joista tuli esiin parikin omistajan nimeä. Ei ole mitenkään varmaa liittyvätkö nämä ihmiset noihin edellä mainittuihin sivustoihin, mutta se voi olla hyvinkin mahdollista, kun melkein tämän IP:n sivustot ovat jotain treffi- ja seksijuttuja eikä sivustoja ole kovin paljoa. Joskus samaan IP:seen voi kuulua vaikka 500 sivustoa (shared hosting).

Jos olet kiinnostunut, pistä tänne joku sun sähköposti, niin lähetän listan sivustoista sulle ja voit itse tutkia jos haluat...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pitääkö sen panon perässä niin paljon riehua, kun tällaisia ihan rehellisiä ja seksiä haluavia naisia on tarjolla palstoilla, joissa ei ole mitään viestikohtaisia maksuja?
Vai onkohan niilläkin joitain "viestien heruttelijoita", jotka saavat aina uudestaan seuraa haluavan henkilön uusimaan kuukausimaksunsa....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No kuule voit vaan kuvitella miten paljon ne naiset saa sellaisilla palstoilla niitä viestejä vonkaavilta ukoilta. Eli sellaisessa tilanteessa lottovoittokin osuu melkekin varmemmin kohdallesi kuin se että pääset saatille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pano treffit

Onko porukalla kokemuksia? Erehdyin vastaamaan yhdelle naiselle ja ei tapaamista livenä millään,sieltäpäin tuli viestiä jatkuvasti,suurin osa ihan hyvääpäivää kirvesvartta eikä kertonut juuri mitään itsestään eikä antanut omaa numeroa eikä sp osoitettakaan.Jäi maku että onko ihan huijausta,kertytätään vaan operaattorin tiliä kun 2E viesti.Ilmoitin lopettavani viestittelyn kun en luottanut enää yhtään siihen onko nainen ylipäätään vai operaattorin palkkaama vedättäjä,siitä huolimatta sieltä tulee vielä viestejä.Voihan olla joku ns kajahtanutkin mutta olis mukava kuulla muiden kokemuksia asiasta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta