haluan naida vanhempaa naista

make650

Haluaisin päästä naimaan 50-60v naista 09-alueelta.

39

8064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matureonkiihottva

      Kiihottava tuon ikäinen nainen jolla isot tissit jo roikkuu ja posliiniksi ajeltu pimppa odottaa kiimaisena nuorta kyrpää.

    • ehdokas1

      Kuule Make,jos sinulla olisi paikka,voisimme halusi tyydyttää:)

    • juuli69

      Ylläksellä nyt nuorta pukkia tarvittais, lahjat olis paketissa..

    • minä6

      Tääl on ylläksel yks pukki

    • Anonyymi

      Minä pääsin kuin varkain nimaan vanhempaa naista, ajoin vasta kortin saaneena , kysymään kesä töitä maatilalta, kävelin pihalla ja katselin ympärille menin navettaan, kuulin puhetta suunnistin sinne. Talon emäntä siinä pyllötti hieroi sonnin kalua takajalat oli sidottu rauta parteen kunnolla suippo siitin liikkui käsissä puhui sonnille häijyjä rykäisin takana emäntä katsoi kuka se sinä olet siinä, menin taakse kun kalu oli jo kovana nostin sinisen navettatakin helmaa paljas pillu näkyi heti, työnnyin sisään kuiskasin emännälle jatka emäntä yritti runkata sonnia urahteli kun työntelin märkää pillua kiljahteli että ompa sulla iso jorma, tämä maatilan emäntä valui niin että lotina kävi kun runttasin lopussa kunnolla pohjaan laukesin emäntä huusi oiih kunnon kyrpää ja vapisi.
      Emäntä nousi ja kätteli millä asialla kysyin töitä nauroi sopimus alkoi äsken. Mentiin sisälle juotiin kahvit Maarit nauroi miltä se näytti kun kiusasin sonnia, silitin pakaraa ja sanoin rupesi het haluttamaan kun näin muhkean pyllyn.
      Maarit sanoi käydään lypsämässä muutama lehmäjos sulle sopii. Nyt Maaritilla oli päällä punainen paita ja tiukat kesähousut. Talossa Maarit sanoi saunotaan vieraan kunniaksi. Saunassa sai velloa kunnon rintoja ja pillua, Maarit nauroi saat melkein neitsyttä on siitä niin pitkä aika, mutta kalua olen imenyt , silloin epäonnistuin kun tulit. Maaritin pitkä tukka hyväili jalkoja kun imi kalua ja huokaili näin komia saanhan tämän loppuun asti otti syvälle nieluun ja laukesin imi ja suukotti nauroi saat olla koko kesän , Maarit nousi lauteille sormetin kunnolla pillu lotisi Maarit unisi koko ajan ja laukesi koko nainen vapisi, suudeltiin pitkään sanoi on ihana olo.
      Nukuttiin koko yö rauhassa aamulla kalu nousi kun katsoin pyöreitä rintoja kerkisin vähän pyöritelläniitä kun heräsi kaappasi kainaloon ja sanoi pane poika nousin päälle vahvat pakarat piti keskellä vanhaksi naiseksi nousi polvet korkealle kun panin nuoruuden innolla ja laukesin Maarit silitteli minua kertoi että nuoreni vuosilla kun sai kunnon kalua. Kaupassa oi naapurin emäntä kysellyt mistä löysi noin riskin työmihen? Maarit oli sanonut tipahti taivaasta, naapuri oli kuiskannut viköhän se sut taivaaseen, oli kuiskannut on vienyt ja monesti.
      Illat oli kivaa Maaritin kanssa kun pakotin keitton tiskiä vasten Maarit nauroi olet kuin kärvi koira panee väkisin, sanoin olet aina valmis Maarit nauroi ihanaa olla kun ei tiedä milloin saa. Naapurin ukko toi Jennin kylään, naiset joi väkevää viinaa ja antoivat minullekkin, Jenni vihjasi onko sinusta mieheksi Maarit käski viereen ja veti housut alas naisten puhe oli jo kiihottanut kalu pamahti suoraksi, Maarit yllytti kokeile Jenni Jenni punaisena otti kiinni Maarit sanoi kestää se maista Jenni imi kalua kehui on kova. Maarit vei Jenniä makkariin viitto minulle menin perässä. Jennin mekko putosi pyöreät rinnat ja pitkät nännit pystyssä työnsi Jennin seljälleen panin heti Jenni silmät suurena sanoin herranjestas mikä kalu työntelin kunnolla Maarit tuli viereen ja imi nännejä Jenni sanoi mitä sinä voi luoja työntelin kunnolla Jenno oli kädet levällään ja antoi pillua ja rintoja Jenni huokaili ethän sisään ja vapisi työnnin syvälle painoi pyllystä ja kiljui kun laskin sisään, Maarit hyväili Jenniä ja nauroi et sinä paksuksi enää tule.
      Saivat vaattee päälle ja kuului auton ääni Jenni kiirehti ovelle ja sanoi Maaritille ssnko tulla uudestaan Maarit suuteli ja Jenni vastasi sanoi suutelet ihanasti ukko ei edes suutele hei hei.
      Maaritin kanssa olin usean kuukauden, rakasteltiin jos haluttiin, kesän lopulla lähdin maaritin harmiksi mutta lupasin tulla käymään.

      Kyllä oli ensikerralla Maarit hehkeänä, kun tulin sisälle nännit pisti kovina esiin paidan alta vein heti sängylle nostin paidan ja imin Maarit melkein itki kun teki niin hyvää, nauroi tule nostin hametta ei housuja naitiin hulluna heti loppuun asti. Maarit nauroi on siinä kahviakin ja halasi. Oli vilkas yö ja kiva aamulla kysyin Jennistä, nauroi on kysynyt kovasti sinusta, kutsutaanko kylään Maarit soitti kuulin kun Jenni sanoi ukko onneksi äitinsä luona hain Jennin kylään.
      Kuulin kun kuiskailivat, Jenni meni makkariin Maarit sanoi voisitko ja riisui minut imi valmiiksi ja antoi pusun, Jenni oli heti valmis rutisti ja painoi pyllystä ja huusi voi hyvä jumala kun on kovaantoi naida kunnolla yritti olla hiljaa mutta huusi kun tuli vja sai sisään lämmintä. Noustiin ylös ja vaatteet päälle. Janni halasi Maarittia sanoin suudelkaa katsoivat toisiaan ja suutelivat nauroivat onpa kiva poika.
      Illalla molemmat lämpeni toisistaan imivät rintojaan Maarit laskeutu himoissaan Jenni esteli Maarit nuoli kunnolla Jenni huokali ja hapuili minua nousin viereen Jenni imi kalua Maarit sanoi anna Jennille työnnin pohjaan haarat oli ihan märät jenni piti jakoja käsin ylhäällä huokaili olen minä huora voi että Maarit piti kalusta kiinni vedin pois ohjasi pyllyyn Jenni huusi eiiii kalu meni sisään kohta hoki Maaarit tuntuu hyvältä et tiedä, Maarit nauroi Jennille kyllä tiedän.

      • Anonyymi

        Spede se vaan porskuttaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se vaan porskuttaa buaahaa

        Sää ja bää mikä piripää juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää ja bää mikä piripää juntti piip piip

        No sen saattoi arvatakkin. Ei nuo sun kommenttis ihan terveen selvä järkisen juttuja ole. Johan sun päästä piipitystä tulee. Kumma kun Niuvanniemen hoito tepsi piripäähäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää ja bää mikä piripää juntti piip piip

        Sää ja bää mikä piripää juntti piip piip


    • Anonyymi

      50-60 vuotias nainen ei ole vanha. Keski-ikäinen sanoisin. Nainen parhaimmillaan. Älykäs ja tasapainoinen. Viisas parhaimmillaan. Vanha on 80-90 vuotias. Tiedoksesi sulle keskenkasvuinen älykääpiö.

      • Anonyymi

        Nainen on nuori alle kaksikymppisenä, keski-ikäinen 20-40-vuotiaana ja sen jälkeen vanha.


    • Anonyymi

      Yksi kauneimmista 50-60 v naisista Suomessa on Ira Hammerman. Kaunis ja viehättävä nainen. Kuuma.

      • Anonyymi

        Vitun mustalainen se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun mustalainen se on

        Vitun rasisti sinä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun rasisti sinä olet

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅


      • Anonyymi

        Ira onkin juutalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun rasisti sinä olet

        Mitä vikaa on rasisteissa? Eihän tuo ole edes loukkaus.


    • Anonyymi

      Pane itseäsi, eli harrasta tuota fantasioissasi.

    • Anonyymi

      Rehti viesti ilman selittelyjä siksi vastaan sulle.
      Leskeksi jäin pari vuotta sitten, miehiä en tavannut enkä etsinyt tänä aikana. Suruni käsitellyt mennyt elämässä eteen päin.
      Mieleni ja kehoni huutaa seksiä ja kosketusta, pari tai seurustelu suhteeseen valmis en vielä ole. Olen kuntoileva normi painoinen nainen, hyvässä ammatissa. Haluisin kysä minkä ikäinen olet? Ethän hae yhden kerran naintia. N 55

      • Anonyymi

        Hirtä ittes haaska


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet M 59


      • Anonyymi

        Kerro lisää itsestäsi


      • Missä päin olet?


    • Anonyymi

      Sulla paikka niin saat nussia vaimoa 62v

      • Anonyymi

        Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh


    • Anonyymi

      Moni haluaa, harva pääsee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Helsingissä olis sulle 62v nainen

      CC

      • 46 v mies mielellään auttaa kypsempää naista.ä kaikenlaisissa asusteissa
        Olen myös Helsingistä


      • Anonyymi
        Karppa_76 kirjoitti:

        46 v mies mielellään auttaa kypsempää naista.ä kaikenlaisissa asusteissa
        Olen myös Helsingistä

        Kuohi ittes urpo


    • Anonyymi

      Pirkanmaalta varattua tai vapaata 60+ naista löytyykö?

      • Anonyymi

        Oih siinäpä vajakin ulosanti


    • Turusta olen ja ikää tuo 57.
      Vanhempaa naista olen haaveillut saavani. Jos löytyisi kahvipaikka pidemmäksi aikaa.
      Turku +50km on sopiva alue.

    • Anonyymi

      Onko sulla paikka ? Voisin tuoda vaimon pantavaksi
      Nuorempana tykkäs siitä,nykyään ei välitö.
      Mutta ehkä nuori innokas mies saisi hänet taas syttymään .
      Stadista ollaan

    • Tällä on myös pukki 02 alueella
      Toivonenturku(a)hotmail.com

      • Anonyymi

        Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön


    • Anonyymi

      Minä haluaisin saada eroottisiin kohtaamisiin Satakunnasta 60-70v naista, jolla isot rinnat ja pakarat, kaikin puolin sopivan muodokas ja pehmeä.
      On minusta seksikkäin ja haluttavin nainen ikinä.

      M50v

    • Anonyymi

      Itse pääsen todella usein panemaan 58v naista pitkät sääret vaalea ja lähes posliini sillä haluaa että on kolmio mutta muuten posliini. Saunassa viimeksi eilen illalla. Oli hemmetin kuuma mutta kyllä teki hyvää. Sen jälkeen katsottiin tvtä netflixiä ja mentiin nukkumaan myöhemmin eikä jaksanut toistakertaa mutta illalla taas. Onneksi on antava seksikäs vaimo.

    • Minulla oli n. 10 vuotta sitten ilo olla suhteessa n. 15 vuotta vanhemman naisen kanssa. Oli kyllä parasta seksiä mitä oon saanut...

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe