Mun krokotiili kasvaa

Liinu

Moi! Mun ongelma on sellanen, ku mun isä toi mulle tuliaisena sellasen munan. Se sano et se on krokotiilin muna, ja mä en uskonu. No siitä munasta kuoriutu ihanan pieni lisko, sellanen mitä oon aina toivonu! Mut nyt ongelmana on se että se paljastu krotiiliksi, ajattelin sen siitä kun se on hännästä nenään nyt metrin pituinen ja kasvaa vaan! Pitääkö iskän rakentaa sille ulos joku koppi, ku se ei mahdu kohta sisälle? Iskä ekee paljon töitä ulkomailla, ja äitikin on lentoemäntä ja käy harvo kotona! Mitä mä teen, kun en raskisi luopua mun rollasta?!

19

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo

      Väännä mulle viestiä niin tuun kattoo sun krokoa ja annan hoito ohjeita. [email protected]

    • hölmistynyt?

      Onks toi totta. Mut eiks Krokkarit oo laittomia!!!!???? Eihän niitä voi pitää lemmikkinä......TÄH?

      • wilma

        nii, saaks niit ees olla. mut toivottavasti saat apuu! soita vaikka jonnekki eläinsuojeluun, jos et muuta keksi. ainakin mun tietojen mukaan ne voi käydä agressiivisiks.


      • Liinu
        wilma kirjoitti:

        nii, saaks niit ees olla. mut toivottavasti saat apuu! soita vaikka jonnekki eläinsuojeluun, jos et muuta keksi. ainakin mun tietojen mukaan ne voi käydä agressiivisiks.

        ainakaan ole agressiiviseksi ruvennu ku mä annan sille ruokaa. Mut jos oon unohtanu ruokkii sen niin kerran se söi melkein kaikki olohuoneen kukat, ja kaukosäätimet! En ois uskonu et sille kukatkin kelpaa, söi se mun pikkuveljen hamsterinkin, kun oli ensin rikkonu sen häkin. En mä uskalla kertoo kelleen viranomaisille, jos iskä joutuu vaikeuksiin, tai mulle tulee ongelmii. Mä ajattelin et jos veis sen autotalliin ja pitäis siellä. Mut ko se tykkää leikkii, eikä viihdy yksin, sit siitä tulee vähän vihainen, mut onneksi sillä on maitohampaat mitkä ei oo kovin terävät. En mä pelkää ku se kunnioittaa mua.


      • Marika Rökman
        Liinu kirjoitti:

        ainakaan ole agressiiviseksi ruvennu ku mä annan sille ruokaa. Mut jos oon unohtanu ruokkii sen niin kerran se söi melkein kaikki olohuoneen kukat, ja kaukosäätimet! En ois uskonu et sille kukatkin kelpaa, söi se mun pikkuveljen hamsterinkin, kun oli ensin rikkonu sen häkin. En mä uskalla kertoo kelleen viranomaisille, jos iskä joutuu vaikeuksiin, tai mulle tulee ongelmii. Mä ajattelin et jos veis sen autotalliin ja pitäis siellä. Mut ko se tykkää leikkii, eikä viihdy yksin, sit siitä tulee vähän vihainen, mut onneksi sillä on maitohampaat mitkä ei oo kovin terävät. En mä pelkää ku se kunnioittaa mua.

        No jopas olikin tarina. Selvästi aihetta kaunokirjailijaksi? :)


      • glykogeeni
        Marika Rökman kirjoitti:

        No jopas olikin tarina. Selvästi aihetta kaunokirjailijaksi? :)

        Eiks toi oo jo vähän tavallinen juttu? Tarkotan, että kaunokirjailijalla pitäis löytyy jotain omaa.


      • Aino
        glykogeeni kirjoitti:

        Eiks toi oo jo vähän tavallinen juttu? Tarkotan, että kaunokirjailijalla pitäis löytyy jotain omaa.

        Kelpaisi varmaan Seiskaan...


    • rock

      Hyvä tarina!Valitettavasti tämä ei ole satupalsta!!Ei kai vaan kukaan uskonut??????

      • Suvi

        LIINU OLIKO TOI TOTTA??????????


      • Tico
        Suvi kirjoitti:

        LIINU OLIKO TOI TOTTA??????????

        En sori vaan usko. Mutta jos satut asumaan tre:n alueella, niin mailaa ossas ([email protected]) niin mä voin tulla kaattoon sitä sun "krokotiiliäs"... heh heh...


      • Anonyymi

        Minä uskon koska krokotiili voi olla lemmikkinä


    • zxbcxbv

      Hyvä tarina.Ja hyvä sun kannaltas,ettei se oo totta. :)

    • lol

      Hauska tarina... :)

    • fanttiele

      Joo meilläki pääsi toi norsu kasvamaan vähän liian isoksi nii piti ostaa varasto sille missä se mahtuu elämään ja ostettiin sitte kirahvi kaveriksi :)

    • Silikonikana

      Aijaa! Meilläki on tuolla autotallissa pari seepraa ja virtahepo ja norsu kaverina, jos kroko kasvaa liian isoks nii tuo vaan meijän autotallille se sille kyllä tilaa riittää!

    • järkikäteen

      jos on ihan totta, onhan noita salakuljettajia, niin ainoa oika osoite, josta tulee apua, on KORKEASAAREN ELÄINTARHA. krokotiili ei selviä suomen pakkaissa ilman kunnollista lämmitettyä asumusta jossa on myös uima-allas, Ruokintakin käy kalliiksi koska kroko on lihansyöjä. Joten siis yhteys elöintarhaan, ennekuin tulee vahinkoja, sillä kroko voi syäödä pikkuveöljen hamsterin lisäksi myös pikkuveljen, tai omat kätesi, kunhan vielä vähän kastaa ( 5 m, suurimmat)

    • krokokasvattajako

      Hei mä voin ostaa sen!

      Kasvatan krokotiilejä eli mulle vaan hoitoon!

    • Mrvesi

      No voi herran jumala on se laillista pitää krokotiili suomessa lemmikkinä omalla vastuulla

    • Anonyymi

      Pyydä sun iskältä tai äidiltä esim puuta ja rakenna sille koppi ulos tai sitten vie se jonnekkin sun sukulaiselle jossa käyt usein näät rollaa mutta toivottavasti rolla pysyisi teillä niin sillä olisi hyvä olla koska tutun tutulla oli krokotiili ja kun möi sen pois niin se krokotiili stressaantu siitä niin paljon että se melkein kuoli niin toivottavasti sun ei tarttee luopua rollasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe