Voiko tämä unelma toteutua?

Kaipaan_sua

Se ensikohtaaminen vuosia sitten sai minut heti kiinnostumaan sinusta. Olit kaunein nainen mitä olen tavannut. Nyt kun olemme tavanneet vuoden aikana useissa eri yhteyksissä olen todella ihastunut sinuun. Keskustelu kanssasi on niin helppoa. Ajatukset käyvät yksiin. Samoja unelmia. Ja se että olet edelleen kaunein kohtaamani nainen.
Ehkä sinäkin tunnet jotain minua kohtaan? Ainakin olet muutamilla kommenteilla luonut uskoa minun haaveilleni.
Molemmilla on vakikumppani. Elämä on tasaista taapertamista. Minun mielestä välillä liiankin tasaista. En kuitenkaan ole hakemassa seikkailua vaan haluaisin tutustua sinuun oikeasti. Lähteä kanssasi vaikka lenkille, keskustella ilman häiriöitä ja ilman kiirettä, käydä vaikka jossain laavulla keittämässä nokipannukahvit ja nauttia yhdessäolosta.
Onko meillä yhteinen tulevaisuus? Vaelletaanko yhdessä vuorille?

36

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M_N

      Tällaiset viestit raapaisevat sydämestä... Kuin minulle, eri syistä. Mutta koska en ole varattu niin ei sitten kuitenkaan:( Ehkä se on tämän paikan tarkoitus - opettaa että haaveet ovat vain haaveita.

      • Kaipaan_sua

        Kyllähän haaveita pitää olla. Omalla kohdallani tämä haave saattaa olla liian suuri toteutuakseen ja molemmilla on paljon pelissä. Tai ainakin tällä kaipuuni kohteella on ehkä vaikeampi pistää elämä uusiksi.
        Minä olen joutunut tekemään vaikeitakin ratkaisuja matkan varrella, mutta lopulta kuitenkin oikeita. Vihollisia ei ole kertynyt. Nytkin olen valmis isoihinkin päätöksiin jos asiat etenevät toivomaani suuntaan.
        Nykyinen kumppani on "ihan ok", mutta ei meillä ole kyllä oikeasti mitään yhteistä. Eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan. Uutuuden viehätyskin on hälventynyt jo vuosia sitten.
        Itse asiassa minä olen pystynyt keskustelemaan tämän ihastuksen kohteen kanssa sellaisistakin asioista mistä en viitsi kumppanilleni edes mainita. Sitä kun tarpeeksi monesti tulee lytätyksi ajatuksiensa kanssa, niin oppii pitämään suunsa kiinni sellaisen kanssa.
        Sinulle M_N onnea tulevaisuuden suhteen. Pidä vaan haaveesi ja silmät auki. Kyllä se vielä nappaa ;-)


      • Sielunsilmin

        Kirjoituksesi täsmää, sun helpompi tehdä jotain ja avata keskustelu aiheesta. Varmaan tiedät miksi! En paljasta liikaa, senkin tiedät!


      • Kaipaan_sua
        Sielunsilmin kirjoitti:

        Kirjoituksesi täsmää, sun helpompi tehdä jotain ja avata keskustelu aiheesta. Varmaan tiedät miksi! En paljasta liikaa, senkin tiedät!

        Valitettavasti en voi tunnistaa tuosta henkilöä jota ajattelen. Keskustella kyllä tahtoisin ja jos se kuitenkin olisit Sinä, niin laita vaikka kyselyä seuraavan työhön liittyvän tapaamisen aikataulusta.


      • Sielunisilmin

        En uskalla, merkitset niin paljon! Toivon vain pelkästään hyvää sinulle!


    • ihanastikirjoitettu

      Todella kaunis aloitus jollekin, vaikka itselle se ei natsaa.

      • Kaipaan_sua

        Kiitos! Salaa toivon, että se oikea lukisi tämän. Hän kyllä tunnistaa meidät.


    • muttavuosiasittenkyllä

      Voisi olla minulle, paitsi ei ole, koska me emme ole vuosiin kohdanneet muuta kuin virtuaalisesti muutaman kerran..valitettavasti emme vielä.(n-m)

    • Kaipaan_sua

      Hiljaista on ollut. Ikävä kasvaa. Olisi mukava nähdä taas. Tiedä vaikka uskaltaisin tehdä jonkin aloitteen asian etenemiseksi.

      • Sielunisilmin

        Taas täsmää, samoin Aatoksin. Onko sinulla ja hänellä jotain yhteistä?


      • Kaipaan_sua
        Sielunisilmin kirjoitti:

        Taas täsmää, samoin Aatoksin. Onko sinulla ja hänellä jotain yhteistä?

        Paljonkin yhteistä. Samanlaisia unelmia, ajattelemme monista asioista samalla tavoin, samanväriset silmät ;-).
        Yhteistä on myös se, että olemme molemmat "varattuja", mutta ainakin omat ajatukset ovat jo tulevassa. Lapset ovat tärkeitä molemmille ja ne erätulet.
        Molempien etunimi loppuu samaan kirjaimeen mutta sanopa mikä se on?


      • kaipaSINsinua

        i-kirjaimeen loppuu. Minähän yritin kun laitoin sinulle viestejä. En saanut järjellistä vastakaikua. Olit vain asiallisen korrekti ja melkein tunsin itseni jo typeräksi.


      • Kaipaan_sua

        Mitä viestejä tarkoitat ja minäkö muka asiallisen korrekti ☺
        Nähdäänkö ensi viikolla? Vai joko huomenna tai siis tänään?
        Ikävä!


      • kaipaSINsinua

        Tekstiviestejä. Rivien välissä kehuin sinua, mutta olit aika viileä. Ystävällinen kyllä, mutta sain kuvan ettei kiinnosta. Olen talvilomalla nyt. Näkisin jos voisin, mutta missä? Muutoin työasioissa vasta kuun loppupuolella jos siellä satut kuljeskelemaan.


      • Kaipasin_sua

        Erehdyt henkilöstä. Ei olla liioin tekstailtu. Ja näkeminen onnistuu milloin vain minun työpaikalla. Toivotan onnea tulevaan nimim. kaipaSINsinua!
        Vähän kyllä toivoin jo että kaipaamani kaunotar olisi löytynyt.


      • kaipaSINsinua
        Kaipasin_sua kirjoitti:

        Erehdyt henkilöstä. Ei olla liioin tekstailtu. Ja näkeminen onnistuu milloin vain minun työpaikalla. Toivotan onnea tulevaan nimim. kaipaSINsinua!
        Vähän kyllä toivoin jo että kaipaamani kaunotar olisi löytynyt.

        Joo, ei oltu me "me". Kaikkea hyvää sinullekin, toivon, että pääsette parhaaseen lopputulokseen. On niin outoa tämä elo; ihmiset harhailevat kuin pimeässä etsien toista päätyen eri reiteille, eri kohtaloihin, eri elämiin -aina vaan on joku este, viime hetkessä joku keskeyttää ja repäisee toisen vierestä pois. Hyvä mies ja hyvä nainen, elämä vaan ei oo samanlainen. Tuulta sun siipien alle!


      • kaipailja
        Kaipaan_sua kirjoitti:

        Mitä viestejä tarkoitat ja minäkö muka asiallisen korrekti ☺
        Nähdäänkö ensi viikolla? Vai joko huomenna tai siis tänään?
        Ikävä!

        Saanko tulla ketjuunne? Samoja ajatuksia minulla. Voisitko olla hän? Erätulet, saman väriset silmät jne. Nimet loppuvat a-kirjaimeen. Voisiko olla.....


      • kaipailija
        kaipailja kirjoitti:

        Saanko tulla ketjuunne? Samoja ajatuksia minulla. Voisitko olla hän? Erätulet, saman väriset silmät jne. Nimet loppuvat a-kirjaimeen. Voisiko olla.....

        Vaeltaisin yhdessä vuorille... tuo kaunes
        us ei vain päde minuun :/jos et katso ruusunpunaisten lasien läpi ;)


      • Kaipaan_sua
        kaipailja kirjoitti:

        Saanko tulla ketjuunne? Samoja ajatuksia minulla. Voisitko olla hän? Erätulet, saman väriset silmät jne. Nimet loppuvat a-kirjaimeen. Voisiko olla.....

        Ei täsmää, mutta toivotaan että tulevaisuutesi on onnellinen.


    • vääryyttä

      Teet väärin nykyiselle kumppanillesi. Voi häntä, ansaitsisi parempaa... Toivottavasti hänelläkin on joku muu rakkauden kohde.

      • Kaipaan_sua

        Tämä on vähän monimutkainen juttu. Sanotaan vaikka että rakkaus on ikuista, mutta kohde vaan vaihtuu. Suhteen eteen pitäisi molempien tehdä töitä. Minä olen mielestäni tehnyt oman osani kyllä, mutta ...


      • eitulesellaistapäivää

        Miksi kohteen pitäisi vaihtua. Yksin oleminen on hyvä vaihtoehto, kun joku josta välittää ei ehkä kaipaa sinua. Yhteenkään uuteen ihmiseen ei ole minkäänlaista tarvetta ruveta tutustumaan.


      • Kaipaan_sua

        Ihminen on sosiaalinen otus. Jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Sitten on niitäkin jotka mielellään neuvovat muita miten pitää ajatella ja tuntea.
        Minä kyllä tiedän mitä tunnen ja haluan. Lopputulos on vielä hämärän peitossa, mutta selviää kyllä melko pian.


      • ElämääEiPelata
        Kaipaan_sua kirjoitti:

        Tämä on vähän monimutkainen juttu. Sanotaan vaikka että rakkaus on ikuista, mutta kohde vaan vaihtuu. Suhteen eteen pitäisi molempien tehdä töitä. Minä olen mielestäni tehnyt oman osani kyllä, mutta ...

        Elämä ei ole peliä! Se on vastuuta ja vaivannäköä niistä ihmisistä jotka ovat lähelläsi ja joita olet ehkä osaltasi maailmaan saattanut. Kohteen vaihtamiset on haihattelua. Ikuinen rakkaus on halua rakastaa yhtä ikuisesti, huolenpitoa hänestä jolle sen lupasit. Vaihtuva kohde on merkki vain omasta pinnallisuudestasi.


      • puupalikoita

        Tule kertomaan tuo edellinen kommenttisi minulle, kun olet aikasi sinnikkäästi, realistisesti kärvistellyt huonossa suhteessa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että ihmisellä ei ole lupa ja oikeus onneen pieleen menneen suhteensa jälkeen?


      • Kaipaan_sua
        ElämääEiPelata kirjoitti:

        Elämä ei ole peliä! Se on vastuuta ja vaivannäköä niistä ihmisistä jotka ovat lähelläsi ja joita olet ehkä osaltasi maailmaan saattanut. Kohteen vaihtamiset on haihattelua. Ikuinen rakkaus on halua rakastaa yhtä ikuisesti, huolenpitoa hänestä jolle sen lupasit. Vaihtuva kohde on merkki vain omasta pinnallisuudestasi.

        Kiitos opastuksesta. Valtettavasti en pysty noudattamaan tuota ohjetta.


    • hyväennustaja

      Unelmanne toteutuu ♡.♡

      • enolealoittaja

        Oletko taustavaikuttaja :)


      • Kaipaan_sua

        Toivottavasti ennustuksesi toteutuu.


    • Kaipaan_sua

      Ei nähty töissäkään. Tuntuu aika pahalta.

    • Kaipaan_sua

      Niin se aika kulkee. Tämä rakkaustarina ei saanut tuulta purjeisiin. Ystäviä ollaan ja välillä kohdataan ohimennen. En koskaan saanut kerrottua tunteistani hänelle. Hän kyllä lienee vaistonnut kiinnostukseni.
      Elämä jatkuu kuitenkin. Ei sellaisena kuin unelmoin, mutta huonomminkin voisi olla.
      Niin että leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :-)

      • kerrojosvainpystyt

        Liikuttava,koskettava tarina. Tästä nousee itselläni muistoja mieleen vahvasti niin että sydämeen sattuu ja sydän vuotaa kyyneleitä ja verta. Miksi et saanut kerrottua tunteistasi hänelle? Entä jos yrittäisit vielä. Kerro se selkeästi hänelle.


      • Lovettt

        Voih.. Noh ei kaikki toiveet ole tarkoitettu toteutuviksi.. Ehkä opit pettymyksestäsi jotain? Hyvää kesän odottelua!


      • kerrojosvainpystyt

        Niin, tällaistakin elämä on. Ehkä joskus sitä pystyy näkemään asioita paremmin. Kiitos samoin sinnekin hyvää kesän odottelua.


      • Kaipaan_sua

        Kiitos kommenteista ja kannustuksesta.
        Miksi en saanut kerrottua... en vain saanut. En osaa sanoa varmaksi miksi noin.
        Tunnemme toisemme töiden ja harrastusten kautta jossain määrin ja molemmilla on vakituinen kumppani. Työn takia pitää yrittää jotenkin säilyttää kasvot tai ainakin sitä hieman varoo tekemisissään, jos ei ole varma onko ymmärtänyt asiat oikein.
        Samalla ehkä pelkää, että toinen säikähtää ja alkaa varomaan ja välttelemään kohtaamisia.
        En tiedä... se vaan on jotenkin vaikeaa.


      • läskipossuläskipossu
        Kaipaan_sua kirjoitti:

        Kiitos kommenteista ja kannustuksesta.
        Miksi en saanut kerrottua... en vain saanut. En osaa sanoa varmaksi miksi noin.
        Tunnemme toisemme töiden ja harrastusten kautta jossain määrin ja molemmilla on vakituinen kumppani. Työn takia pitää yrittää jotenkin säilyttää kasvot tai ainakin sitä hieman varoo tekemisissään, jos ei ole varma onko ymmärtänyt asiat oikein.
        Samalla ehkä pelkää, että toinen säikähtää ja alkaa varomaan ja välttelemään kohtaamisia.
        En tiedä... se vaan on jotenkin vaikeaa.

        Niin onhan sulla Jukka Helenan osoite, mikset kirjoita siihen? kun niin kaipaat häntä
        läskipossu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe