Auto on kohtuullisen siistissä kunnossa oleva sedan ja huollettu kuulemma normaalisti. 220.000km, turbo ja Fap uusittu hiljan. Hyvät renkaat. Niin ja ilmanvaihtolaitteen läppä korjattu pari vuotta sitten.
Myyjä pyytää 5000 euroa. Paljonko tuollaisesta kannattaa maksaa?
Kannattako ostaa 407 HDI 1,6 vm-07
35
918
Vastaukset
- EnOstaisi
Se on aikalailla sama maksaako se 3000 vai 6000 euroa. Jos ajat autolla, käyttökuluista muodostuu jokatapauksessa se suurin kuluerä.
Noiden 1.6 litraisten dieselmoottoreiden elinkaari päättyy usein siinä vaiheessa kun mittarissa on vähän päälle 200tkm. Ensin hajoaa turbo, ja kun se vaihdetaan, seuraavaksi leikkaa kiinni itse moottori, voitelun puutteesta.
Syynä tuohon on se, niin monasti kerrottu, öljyjen likaantuminen ja karstoittuminen, joka lopulta estää moottorin voitelun.
Jos tuohon moottoriin on vain vaihdettu turbo, eikä ole samalla suoritettu erittäin huolellista ja kattavaa moottorin sisäpuhdistusta, kenties suuttimien tiivisteiden vaihtoakin, ei tuosta kannata maksaa "mitään".
Samanikäinen ja samalla moottorilla varustettu 407, jossa on 155tkm kilometriä mittarissa, on nettiautossa myynnissä hintaan 4200 euroa.
Jos se on pakko olla diesel ja 407 niin kaksilitrainen on huomattavasti luotettavampi vaihtoehto, ei sekään tietysti 100% ongelmavapaa ole.
http://www.nettiauto.com/peugeot/407/7701267 - JaroHessa
Kiitokset asiantuntevasta vastauksestanne.
Parasta jättää varmaan nämä leijonamerkillä varustetut ranskan tuotteet ihan omaan arvoonsa. - fafadfsff
Minulla hajosi tuollainen 185000km kohdilla. Turbo poikki ja moottori jumissa. Huoltomekaanikon mukaan normaali juttu, näitä kuulemma sattuu.
Se olikin viimeinen Peugeot huushollissa.- MikäTilalle
Yhden moottorin vuoksi kierrät koko merkin kaukaa?
No, onhan se ratkaisu sekin, mutta minkä merkkisen ostit tilalle? - ffdfdfadfadf
MikäTilalle kirjoitti:
Yhden moottorin vuoksi kierrät koko merkin kaukaa?
No, onhan se ratkaisu sekin, mutta minkä merkkisen ostit tilalle?No onhan pököteissä paljon muutakin haurasta kuin moottori. Pikkuista vikaa koko ajan ja isompaa aina silloin tällöin. Semmoinen muistikuva siitä jäi.
- MikäTilalle
ffdfdfadfadf kirjoitti:
No onhan pököteissä paljon muutakin haurasta kuin moottori. Pikkuista vikaa koko ajan ja isompaa aina silloin tällöin. Semmoinen muistikuva siitä jäi.
No kerro se viaton merkki? ja minkä ostit tilalle?
- hghgjhgjhgjh
MikäTilalle kirjoitti:
No kerro se viaton merkki? ja minkä ostit tilalle?
No, vaikka Toyota.
- hghgjhgjhgjh
MikäTilalle kirjoitti:
Yhden moottorin vuoksi kierrät koko merkin kaukaa?
No, onhan se ratkaisu sekin, mutta minkä merkkisen ostit tilalle?En ostanut mitään, olen amiksessa autopuolella ja kirjoittelen tänne palstalle jutuja mitä kuulen koulussa. Säästän viikkorahasta rahat mitä jää nuuskasta autoon, tarkoitus olis ostaa bemari ja turbottaa se.
- RMB
Olen ffdfadfadf kommentoijan kanssa samaa mieltä. Kommentoida saa, mutta pitäisi vähän perustella kommenttejaan. "Onhan se nähty... Muistaakseni paljon korjauksia... Paska merkki ...". Mutta missä perustelut. Kirjoitellaan vain kirjottamisen halusta.
Kuitenkin tosiasiana Toyota ja PSA (Peugeot, Citroen) ovat tehneet sopimuksen, että tavara- ja tila-autoja aletaan valmistamaan Ranskassa. Logo ja jotain muovihärpäkkeitä ja -säliä vaihdetaan merkkikohtaisiksi. Autoihin tulee kuitenkin Peugeotin tekniikka. Siis luottoa on jopa Toyotalta!
Toinen esimerkki. VW, Audi, Skoda ja Seat merkkien diesel-moottoreista on puhuttu viimeisien kuukausien ajan eikä mitenkään mairittelevasti.
Dieseleiden pakokaasuja (NOx) on "sormeiltu" päästöjen vähentämiseksi testitilanteen ajaksi. Täyttää petoksen tunnusmerkit. Näiden autojen puhdistustekniikka perustuu diesel-katalysaattoriin, joka ei kuitenkaan ole niin tehokas, kuin FAP eli hiukkassuodatinteknologia.
Hiukkassuodattimella varustettu diesel-tekniikka on vain niin kallis järjestelmä, ettei VAG-merkit lähteneet siihen voittojen maksimoimisen kustannuksella.
PSA:n diesel on varustettu FAP:lla jo yli 10 v ajan.
Nyt VAG-dieselautojen päästöjä yritetään muuttaa jälkiasennusosilla. Aika näyttää miten homma toimii.
FAP-tekniikka = Regenerointi tapahtuu 500 - 1000 km välein. Palotilaan ruiskutetaan lisäaineistettua polttoainetta, joka palamalla puhdistaa hiukkasloukun. Puhdistus tapahtuu kun painetunnistin "kertoo" likaisuuden ohjausyksikkö ECU:lle.
Kun tehdään autot rehellisellä tavalla, se tarvitsee lisätekniikkaa ja näin vikamahdollisuus kasvaa.
Tietenkin jos mennään 1970 - 1980- luvuille XDP, XD2 ja XUD dieseltekniikkaan, joissa ei välttämättä ollut edes sisäistä huohotusta puhumattakaan takaisin kierrätyksestä. Niillä ajoi miljoonasta toiseen ilman korjausta, tai jotain pientä hommaa oli, muistaakseni.- KariRomula
Näin se hyvin pitkälti on. Omakohtainen käsitykseni on kuitenkin se, että Peugeot menettää näistä eri järjestelmiensä haavoittuvuudesta ja niiden korjauksen kalleudesta johtuen kaupallisen jälleenmyyntiarvonsa jo varsin pienillä kilometreillä. Peugeotit siirretään yleensä merkkiliikkeistä heti jobbareiden halleihin. Oma ongelmansa on se, että Peugeotien varaosaohjelma ei kata kaikkia kuluvia osia. Tästä seuraa väistämättä lopullinen niitti merkin uskottavuudelle.
- 407hdi1.6-09
KariRomula kirjoitti:
Näin se hyvin pitkälti on. Omakohtainen käsitykseni on kuitenkin se, että Peugeot menettää näistä eri järjestelmiensä haavoittuvuudesta ja niiden korjauksen kalleudesta johtuen kaupallisen jälleenmyyntiarvonsa jo varsin pienillä kilometreillä. Peugeotit siirretään yleensä merkkiliikkeistä heti jobbareiden halleihin. Oma ongelmansa on se, että Peugeotien varaosaohjelma ei kata kaikkia kuluvia osia. Tästä seuraa väistämättä lopullinen niitti merkin uskottavuudelle.
Kerrotko vielä mitä kuluvia osia 407 Pösöön ei saa? Itse olen vielä kaikki saanut.
- RMB
KariRomula kirjoitti:
Näin se hyvin pitkälti on. Omakohtainen käsitykseni on kuitenkin se, että Peugeot menettää näistä eri järjestelmiensä haavoittuvuudesta ja niiden korjauksen kalleudesta johtuen kaupallisen jälleenmyyntiarvonsa jo varsin pienillä kilometreillä. Peugeotit siirretään yleensä merkkiliikkeistä heti jobbareiden halleihin. Oma ongelmansa on se, että Peugeotien varaosaohjelma ei kata kaikkia kuluvia osia. Tästä seuraa väistämättä lopullinen niitti merkin uskottavuudelle.
Osien saatavuudella olen samaa mieltä, mutta perustelen asiaa näin:
Joskus aikoinaan pystyi merkkiosilla korjaamaan eri komponentteja. Esimerkiksi vesipumppuun sai laakerit, poksitiivisteet ja akselin erikseen. Latureihin ja startteihin sai myös korjaussarjoja. Nykyisin pitää vaihtaa koko komponentti jne...
Näin tilanne on joka merkin kanssa. Ei kannata enää korjata, vaan vaihdetaan koko yksikkö vaikka selvittäisiin yhdellä hiilellä.
Korjaus korjaamolla tulee kalliimmaksi osista korjata ja nykyisillä käden taidoilla ei pystyttäisi aina onnistuneesti korjaamaankaan. Kiire on pilannut ammattitaidon. Ollaan osien vaihtajia.
Autohommissa kädentaito on hälvenevä ominaisuus. - VaihtoonKokoPaketti
RMB kirjoitti:
Osien saatavuudella olen samaa mieltä, mutta perustelen asiaa näin:
Joskus aikoinaan pystyi merkkiosilla korjaamaan eri komponentteja. Esimerkiksi vesipumppuun sai laakerit, poksitiivisteet ja akselin erikseen. Latureihin ja startteihin sai myös korjaussarjoja. Nykyisin pitää vaihtaa koko komponentti jne...
Näin tilanne on joka merkin kanssa. Ei kannata enää korjata, vaan vaihdetaan koko yksikkö vaikka selvittäisiin yhdellä hiilellä.
Korjaus korjaamolla tulee kalliimmaksi osista korjata ja nykyisillä käden taidoilla ei pystyttäisi aina onnistuneesti korjaamaankaan. Kiire on pilannut ammattitaidon. Ollaan osien vaihtajia.
Autohommissa kädentaito on hälvenevä ominaisuus.Kun kyläseppä aikoinaan takoi puisen pyörä vanteita päivän kasaan, auton renkaan kumeineen saa kasaan viidessä minuutissa valmiista komponenteista.
Tuostahan on kysymys laturien ja starttienkin kohdalla.
Parempaa saa nopeammin ja halvemmalla kun vaihdetaan koko komponentti.
On tietysti poikkeuksia, että päästäisiin halvemmalla, jos vaihdettaisiin vain hiilipaketti, jos sen onnistuu vaihtamaan ulkokautta. Mutta silloinkin laakerit, liukurenkaat ym. on edelleen alkuperäisiä, eikä varmaankaan kestä toisen hiilipaketin kestoa, ehkäpä toinen 300 tkm ajomäärä lisää.
Voihan hyvinkin olla, että laakerit alkaa huutamaan jo pian tuon hiilien vaihdon jälkeen, jolloin pitäisi purkaa taas koko laturi. Jos alunperin aletaan tekemään täyshuoltoa laturiin, jää vaihtolaturi halvemmaksi, nopeammaksi jne jne. - Niklasör
407hdi1.6-09 kirjoitti:
Kerrotko vielä mitä kuluvia osia 407 Pösöön ei saa? Itse olen vielä kaikki saanut.
Pösöön (407) ei saa enää uutta lisälämmitintä (webastoa). Siinä kohtaa kun webasto sammuu, on auto korjaus- ja käyttökelvoton romu.
- 407hdi1.6-09
Niklasör kirjoitti:
Pösöön (407) ei saa enää uutta lisälämmitintä (webastoa). Siinä kohtaa kun webasto sammuu, on auto korjaus- ja käyttökelvoton romu.
Ei saa Webastoa ??? Laittaa sitten lohkolämmittimen. Kyllä auto vielä käyttökelpoisena säilyy.
- UuusAvuttomuutta
Niklasör kirjoitti:
Pösöön (407) ei saa enää uutta lisälämmitintä (webastoa). Siinä kohtaa kun webasto sammuu, on auto korjaus- ja käyttökelvoton romu.
Ai miksei 407 malliin saa uutta webastoa?
Kyllä saa:
http://www.eeperi.com/webasto_hinnat.html
Jos noista ei MIKÄÄN käy autoosi niin sitten ihmettelen kovasti. - Peugeotonpommi
UuusAvuttomuutta kirjoitti:
Ai miksei 407 malliin saa uutta webastoa?
Kyllä saa:
http://www.eeperi.com/webasto_hinnat.html
Jos noista ei MIKÄÄN käy autoosi niin sitten ihmettelen kovasti.407 malliin ei saa uutta Webastoa, kun tehdas ei niitä enää toimita.
Yleismallisia Webastoja ei voi kytkeä auton väylään. Alkuperäisen Webaston idea on toimia moottorin tietojärjestelmän ohjaamana lisälämmittimenä silloin, kun lämpöä tarvitaan. Yleismallinen ei tietenkään osaa automaattisesti tunnistaa tuota lämmön tarvetta. Toki voit yleismallisen Webaston asentaa autoon, mutta saat sitten itse toimia termostaattina ja kytkeä lisälämmön päälle aina, kun tarvetta on ja sammuttaa sen, kun lämpö menee yli. Yleismallinen Webasto ei käytännössä voi korvata alkuperäistä Webaston lisälämmitintä.
Eli kun Webasto rikkoutuu, auto (407) ei enää ole käyttökelpoinen talvella, vaan käytännössä valmis romuttamoon. - MitenOlisi
Peugeotonpommi kirjoitti:
407 malliin ei saa uutta Webastoa, kun tehdas ei niitä enää toimita.
Yleismallisia Webastoja ei voi kytkeä auton väylään. Alkuperäisen Webaston idea on toimia moottorin tietojärjestelmän ohjaamana lisälämmittimenä silloin, kun lämpöä tarvitaan. Yleismallinen ei tietenkään osaa automaattisesti tunnistaa tuota lämmön tarvetta. Toki voit yleismallisen Webaston asentaa autoon, mutta saat sitten itse toimia termostaattina ja kytkeä lisälämmön päälle aina, kun tarvetta on ja sammuttaa sen, kun lämpö menee yli. Yleismallinen Webasto ei käytännössä voi korvata alkuperäistä Webaston lisälämmitintä.
Eli kun Webasto rikkoutuu, auto (407) ei enää ole käyttökelpoinen talvella, vaan käytännössä valmis romuttamoon.Kun webasto rikkoutuu, se kannattaa korjata. Ei tuo nyt mikään ydinfyysinen laite ole.
Thermo Top Z mallia on monessa automallissa ja siihen on kyllä saatavilla ihan osia, joten google ahkeraan käyttöön ja etsimään toimenpiteitä, miten vika selviää, tai sitten, missä sen saa korjattua.
Tuo itku siitä että auto on valmis romuttamoon on kyllä sen luokan uusavuttomuutta ettei paremmasta väliä, mutta meitä ihmisiähän on moneen lähtöön.
- jkjlkjlkjlkjlk
On se pösön Webasto ydinfyysinen laite. Se nimittäin onkin tyypiltään Thermo Top V. Siihen ei ainakaan Webaston huoltopisteet löydä mitään varaosia, eikä myöskään pösön merkkihuolto. Pösö on pommi vaikka voissa paistaisi.
- ItkuPotkuRaivari
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=174980
Kyllä tuolla kaveri kertoo vaihtavansa tuohon malliin osia. On listannut ihan top 4 vikalistankin.
http://www.nettivaraosa.com/autotarvikkeet-ja-autonlisavarusteet/2151324
Käytettyjäkin on myynnissä...
Ja sitten voi oikeasti miettiä sitä että kannattaako tuollaista järjestelmää olla autossa. Kun webasto käynnistyy hetkeksi ja sammuu ja käynnistyy, ei se voi kauaa toimia, sitä kun ei oikeasti ole suunniteltu tuollaiseen toimintaan.
Asentamalla webasto jota voit itse manuaalisesti ohjata juuri niinkuin haluat, saat sen kestämäänkin.
Niin, googlettamalla löytyy noita huoltoliikkeitä, osia ym. kannattaa opetella. - BensaToyota
ItkuPotkuRaivari kirjoitti:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=174980
Kyllä tuolla kaveri kertoo vaihtavansa tuohon malliin osia. On listannut ihan top 4 vikalistankin.
http://www.nettivaraosa.com/autotarvikkeet-ja-autonlisavarusteet/2151324
Käytettyjäkin on myynnissä...
Ja sitten voi oikeasti miettiä sitä että kannattaako tuollaista järjestelmää olla autossa. Kun webasto käynnistyy hetkeksi ja sammuu ja käynnistyy, ei se voi kauaa toimia, sitä kun ei oikeasti ole suunniteltu tuollaiseen toimintaan.
Asentamalla webasto jota voit itse manuaalisesti ohjata juuri niinkuin haluat, saat sen kestämäänkin.
Niin, googlettamalla löytyy noita huoltoliikkeitä, osia ym. kannattaa opetella.Kyllä moni muukin vaihtaisi mielellään siihen osia. Ongelma onkin siinä, että NIITÄ OSIA EI OLE OLEMASSA EIKÄ SAATAVILLA.
Yhtä käytettyä kokeiltiin. Maksoi 400 euroa, eikä toiminut.
Jutun opetus on: Ei ikinä enää yhtäkään ranskalaista! - HermoMenee
BensaToyota kirjoitti:
Kyllä moni muukin vaihtaisi mielellään siihen osia. Ongelma onkin siinä, että NIITÄ OSIA EI OLE OLEMASSA EIKÄ SAATAVILLA.
Yhtä käytettyä kokeiltiin. Maksoi 400 euroa, eikä toiminut.
Jutun opetus on: Ei ikinä enää yhtäkään ranskalaista!JOS NIITÄ OSIA EI OLE SAATAVILLA NIIN MITÄ NÄMÄ SITTEN ON !!!???
http://www.ebay.de/itm/VW-Original-Brennkammereinsatz-inkl-Dichtung-Diesel-Webasto-1K0261433E-Neu-/252263034138?hash=item3abc0c6d1a:g:mHUAAOSwUV9Woylc
http://www.ebay.de/itm/Burner-for-Webasto-Thermo-Top-V-diesel-with-solenoid-valve-and-round-squar-conn-/252250295887?hash=item3abb4a0e4f:g:qDYAAOSwCQNWb8n3 - jkjjkjkjk
HermoMenee kirjoitti:
JOS NIITÄ OSIA EI OLE SAATAVILLA NIIN MITÄ NÄMÄ SITTEN ON !!!???
http://www.ebay.de/itm/VW-Original-Brennkammereinsatz-inkl-Dichtung-Diesel-Webasto-1K0261433E-Neu-/252263034138?hash=item3abc0c6d1a:g:mHUAAOSwUV9Woylc
http://www.ebay.de/itm/Burner-for-Webasto-Thermo-Top-V-diesel-with-solenoid-valve-and-round-squar-conn-/252250295887?hash=item3abb4a0e4f:g:qDYAAOSwCQNWb8n3Ei vaan taida olla pökötin Webastoon 9002067H sopivia.
Sitä en kiellä, saattaapi jollakin olla jossakin päin maailmaa myynnissä oikeat osat, mutta saattaapi olla ettei ole.
- hdhgh
Jos ostat vanhan pökötin kannattaa varata muutama tonni korjausrahaa vuosittain. Toinen vaihtoehto on ostaa suosiolla joku jaappanin kippa, jossa on paremmat ajo-ominaisuudet, mutta joita ei tarvitse juuri korjailla.
- OmaKokemus
Muutama tonni?
19 vuoden ikäinen 406 jossa on nyt 340tkm mittarissa, on viimeisen kuuden vuoden aikana vaatinut korjauksiin ja huoltoihin, sekä rengashankintoihin, keskimäärin 775 euroa vuodessa.
Mielestäni ihan kohtuullista, huomioiden että auton arvonalennus on jo olematonta. Ja, auto on täysin kunnossa ja asiallinen, eikä mikään romuläjä, kuten monet näistä tuppaa jo olemaan, huoltojen ja korjausten tekemättömyyden vuoksi.
Vertaus noihin japanilaisiin, ja niiden korjaamattomuuteen hieman ontuu. Kun edellistä autoani, mazda 626 joutui hitsailemaan noin 400 eurolla joka vuosi, tuntuu tämä peugeotin omistaminen todella miellyttävältä, myös ominaisuuksien, talvilämpöisyys, ajo-ominaisuudet, huurteenpoisto, hiljaisuus ym ym suhteen.
Eikä se hitsaaminen ollut mazdan ainoa ongelma, joten pitäisin ainakin näissä vaihtoehdoissa pösöä ehdottomasti voittajana. - Texacon
OmaKokemus kirjoitti:
Muutama tonni?
19 vuoden ikäinen 406 jossa on nyt 340tkm mittarissa, on viimeisen kuuden vuoden aikana vaatinut korjauksiin ja huoltoihin, sekä rengashankintoihin, keskimäärin 775 euroa vuodessa.
Mielestäni ihan kohtuullista, huomioiden että auton arvonalennus on jo olematonta. Ja, auto on täysin kunnossa ja asiallinen, eikä mikään romuläjä, kuten monet näistä tuppaa jo olemaan, huoltojen ja korjausten tekemättömyyden vuoksi.
Vertaus noihin japanilaisiin, ja niiden korjaamattomuuteen hieman ontuu. Kun edellistä autoani, mazda 626 joutui hitsailemaan noin 400 eurolla joka vuosi, tuntuu tämä peugeotin omistaminen todella miellyttävältä, myös ominaisuuksien, talvilämpöisyys, ajo-ominaisuudet, huurteenpoisto, hiljaisuus ym ym suhteen.
Eikä se hitsaaminen ollut mazdan ainoa ongelma, joten pitäisin ainakin näissä vaihtoehdoissa pösöä ehdottomasti voittajana.406 HDI oli hyvä ja kestävä auto, mutta sitä samaa ei voi sanoa näistä uudemmista virityksistä. Olen ajanut 406HDI:llä yli puoli miljoonaa kilometriä ja se oli uskomattoman luja ja hyvä auto.
Nämä uudemmat 407 mallit ovat sen sijaan korjaamon unelmia. Pahimmillaan viikoittain aina jotain uutta korjattavaa tai sitten joku korjaus epäonnistui. Täydellisestä konerikosta erilaisiin sähkövikoihin.
En voi suositella. - JussiTD
Minun 407 1.8 vm. 2007 pösössä ei ole liikoja korjauksia tarvittu. Kilometrejä on nyt 180tkm ja korjauslista on seuraava:
- 3 kpl pyöränlaakereita
- 2kpl kääntölaakereita (alapallonivel)
- Ilmastointilaite huollettu eli täytetty kertaalleen
- Etujarrupalat vaihdettu itse
Siinä ne sitten olikin. Mitä tuohon olisi mennyt rahaa korjauksiin viimeisen 120tkm/6 vuoden aikana? Olisiko n. 1500 euroa?
Toisena autona Toyota Yaris vm. 2004 ja ajettu 190tkm. Siihen ei ole tarvinnut muuta kuin:
- Jarrupalat eteen ja taakse itse vaihdettuna
- Ilmastointilaite huollettu eli täytetty
Siinä ne. Tietty polttimoita on mennyt joitain molempiin mutta se nyt on normaalia.
- taximan
Kannattaa, erinomainen auto.
- hjhkjhkjhjh
Autona toki erinomainen, mutta ne käytetyn korjauskustannukset...
- myös406oli
Ei 406 malliin tarvinut juurikaan osia vaihtaa : etujouset pyörälaakerit vetoakselit 50tkm välein ja ruosteen kun piti kurissa ja jokunen sähkövika kuukusittain moni niistä korjaantui ihan itte kun ilmat kuivu...200tkm ajettuna oli jo paaliin valmis, sitten vasta kaikki loppui...sähkölukitus ikkunat ilmastointi yms...kaikki kennot vuoti... pirun hankala ajettava kun takana ne tangot oli 20tkm välein vaihtokunnossa, no 200tkm kuiten kuulemma huippusuoritus 2.0 st 406 pökötilta kertoi naapuri joka omisti 407 mallin 100tkm ajettuna oli jo kuulemma samassa pisteessä kuin 406 200tkm ajettuna..eli kehitys mennyt väärään ts ranskalaiseen suuntaan
- 407varmavalinta
407 kysytty auto, hyvin myy ja arvonsa pitää loistavasti teknisesti luotettava, ei koskaan esim sähkövikoja kaikki toimii kelillä kuin kelillä esim 100tkm ajetun 2011 mallin 407 pösön hinnalla saa jo -90 mallin tojo carinan vain 400tkm ajettuna, ja sillä ei enään aja 300tkm enempää se on jämpti; ranskalaiset tekee maailman parhaat autot ja japsit ei edes elektroniikan päälle ymmärrä yhtään mitään, toista se on Columboa kattella ranskalaisesta tv:stä
- Autokauppamies
Myyntihinta tuollaiselle on 1500 euroa. Pyyntihinnat liikkuvat toki noin 3000 euron kahta puolta.
- Autokauppamies
Parhaimmillaan hyvästä alle 100.000km ajetusta 2010 vuoden 407 HDI:stä voisi saada jopa 6500 euroa myyntitilanteessa.
- lbubinlij
Osta 406 2.1td Joku 97-200... saa halvalla helppo korjata autolla ei suurta arvoa mutta kone on luja omalla ajettu 650000km ja matka jatkuu...
Ruiskii öljyä jostain öljy on halpaa , ei haittaa vaikka joku kolhii parkkipaikalla.
Hyvä ajettavuus , lämmin suorastaan mukava, talossa on aika uusi passat mutta pökötti on minun suosikki.
407 ongelmia 406:lla ei ole.
Totta on, että nykyautot eivät kestä juuri mitään
Esim: ajoin vm -75 Datsun 220 diesel 1,2 milj. km konetta aukaistu sama vaihteisto ja perä, alapallot kerran alustaan vaihdettiin joka nivel oli varustetu nipalla.
Mykyautoja tarvitaan tuon matkan taittamiseen useampia kappaleita. - ex407
407 on paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 535088
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap233337Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei281472Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei1821307- 751010
MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna24908Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee49867Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel259816Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35758Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt482717