sukkahousut

utelias_kokeilija

Onko tällä muita miehiä, jotka pukeutuvat sukkahousuihin? Tähän mennessä on kiinnostanut sukkahousunaisten katselu, mutta nyt olen alkanut itsekin käyttää niitä. Voin suositella, tosi hyvältä tuntuu päällä.

16

495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue-vanhoja

      Lue tahvo vanhempia ketjuja äläkä koko ajan jauha yhtä ja samaa!

    • uho

      Mulla on sukkahousut nyt jalassa 10 den ne kiihottaa.

    • Arkivaate

      Olen 42v. mies ja käytän sukkahousuja. En ole koskaan kiihoittunut niiden käytöstä minusta ne on ihan samanlainen vaate kuin muutkin vaatteet. Käytän sukkahousuja siksi koska ne ovat miellyttävämmät jalassa kuin lököttävät black horsen kalsarit.

    • sukkikset

      Sukkahousut, 70 den ruutukuvio farkkujen alla. käytän myös hameita . jouluna ostin hametta ja sovitin sitä päälleni sovituskopissa . kyllä jännitti..

    • obe

      Täällä on mies 40 denierin sukkahousuissa. Sisätöissä olen, sukkikset farkkujen alla.

    • ksksks

      Mulla on juuri jalassa mustat pitsisukkahousut. Ja myös hame ja avokkaat. Pitsisukkahousut ovat melkeinpä vieläkin kiihottavampia kuin tavanomaiset. Tosi naisellinen näky kun peilistä katselee.

    • On ;)

    • Kiiltää-kiiltää

      Inttiaikana vanhat sukkahousut olivat käytössä. Mainio saapasviulu.

    • heelsman

      luulisin, että jos(transvestiitti oon) sukkiksia jos käyttää nii kaikki säärikarvat pitää olla ajettuna muuten ei taida tuntua hyvältä arkipäiväkäytössä..oonko jäljillä?

      • sukkiskortsu

        Ei musta ainakaan ole mitään merkitystä onko säärikarvat ajettu vai ei, just
        vedin sukkikset jalkaan, ja hyvältä tuntuu. reikä vaan kalulle ja mä tykkään
        vielä kortsusta kaluun kiva runkutella niin


    • ribbi

      tykkään ! tällä hetkellä harmaa ruutuhame ja mustat 20 den sukkahousut . kiva pitää kun tuli viileämpi päivä. kesä hametta voi pitää ilman sukkahousuja

    • ksksks

      Vaaleiden sukkahousujen kanssa täytyy olla säärikarvat pois. Mustien läpi ei niin hyvin näy, ja tietenkin sukkahousujen paksuuskin vaikuttaa. Valkoisten läpi näkyy jo niin häiritsevästi, että parempi kun on säärikarvat sheivattu pois. Mulla on kaikenvärisiä sukkahousuja eri paksuisina ja ihan yhtä kiihottavia kaikki.

    • through_clothes

      Miltähän se tuntuis lykkiä sukkahousut jalassa. aaahh

    • Sukkiksetsexikkäät

      Mulla on kyllä säärikarvat aina sheivattuna ja varpaankynnet lakattuna pukeutuessani sukkahousuihin, ne kiihoittaa minut orgasmiin!!

    • sukkahousutTKU

      Kiva olla sukkahousuissa joko runkata tai naida...kalu sukkahousuissa tuntuu hyvälle ... teen reijä että saa kalu ulos ja nai takaa sukkahousista peppua ... peppuu tai pilluu.....runkkaan sukkahousujen lävitseitse itse tai rakastajatar runkkaa

    • ksksks

      Jossain näillä suomi24-palstoilla on juttua balettisukkahousuista. Hommasin ihan mielenkiinnosta muutamat. Ja täytyy sanoa että nämä ovat tosi hyvät jalassa. Tuo vielä lisäkiihoketta kun väkisinkin tulee mieleen ne ihanat ballerinanaiset balettiasuissaan. Melko tavallisilta sukkahousuilta nämä kuitenkin näyttävät kun peilin edessä juuri ihailen näkyä. Mutta joku ihmeellinen tuntu näissä on. Johtuukohan juuri siitä että ovat balettisukkahousut? No kuitenkin hommaan näitä varmaan lisää. Ovat niin ihanan kiihottavat jalassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe