Mikkelin JHL 525 tulevaisuus

yhdistyksenjäsen

Pitääkö paikkaansa ettei mikkelin suurimman ammattiyhdistyksen hallituksessa ole 2016 - 17 yhtään ainoaa miestä?

16

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettätällästä

      joo ja uusi puheenjohtaja on kaupungin pääluottamusmies

    • vladimirvladimirovits

      Akkojen hommaa koko ay touhu, ei vois vähempää kiinnostaa.

    • miehiämukaan

      Yhdistyksessä lähes 2000 jäsentä, kyllä päätöksentekoon miehiä tarvitaan. Jos pitää paikkaansa asialle pitää tehdä jotain.

    • ghretyet

      Vieläkö siellä on niitä samoja ämmiä edellisestä hallituksesta?

    • Saunamaksu

      Joku mies sotki siellä kaikki. Virheitä korjattu kauan.

      Nyt jäsenet tyytyväisiä.

      • Selvämerkki

        Sinut tunnistaa jo kaukaa, hallituksen jäsen


    • tgg4g

      Joku mies sotki ilmeisesti hallituksen sulle-mulle etujen jakamisen. Nytkö toimii taas?

    • Hehehejejejjeje

      No mistäs se johtuu että jäseniä tulee lisää koko ajan. Onneksi eräs on poissa sotkemasta. Näissä hommissa vaaditaan kovaa ammattitaitoa. Amisviiksille tämä ei sovi :)

    • gk.kuygt

      On siellä miehiäkin ollut mut ne on kaikki vuosien aikana savustettu porukalla pois

    • eimuutosta

      Samat jatkaa hallituksessa, jotka aikaisemminkin olleet. Puheenjohtaja Sirpa Hakkarainen, Varapuheenjohtaja Sari Eronen, Sihteeri Tanja Mäkipää, Varsinaiset jäsenet Riitta Torniainen, Katri Torniainen, Sirpa Halinen, Arja Häyrinen, Helena Lindholm, Mari Hokkanen, Varajäsenet Susanna Huovinen, Outi Hokkanen, Kirsi Kovanen, Laura Parkkinen

      • kaipaajarnoa

        Ovatko kaikki ihan selväjärkisiä tuossa hallituksessa/varajäsenissä. Kuka vaan taitaa kelvata kunhan on samaa mieltä muiden kanssa. Voi luoja!


    • 545432

      Kyllä tältä yhdistykseltä on maine mennyt!!!!

      • 545432

        Unohtui lisätä, jos sitä on ikinä ollutkaan!!!!


    • rrrgffg

      Eikös tämä porukka kähminyt hallituksessa etuja itselleen.. miten kehtaavat naamaansa tuolla näyttää..

    • surffi0

      Taitaa olla tietämätöntä porukkaa täällä, jäsenet valitsee hallituksen. Kyllä sinne voi miehiä esittää ja kannattaa. Savustamalla jos miehet lähtee ni aika vellihuosuja. Järjestötyö on teemityötä ei siellä sooloilla vain omaan ns.pussiin.

    • vapaajhl

      Strengelöijiä vituttaa :D HEHHEH :D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe