Naiseton mies

NaisetonM

Todella rankkaa seurata sivusta ja olla vuosikaudet ilman naista kun muut tekevät lapsia ja menevät naimisiin. Olen liian ujo lähestyäkseni naista ja liian köyhä käymään maksullisissa. Kaksi vuotta olen elämäni aikana seurustellut ja olen 30-vuotias mies.

31

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja samalla nuo naiset ostavat seksiä alaikäisiltä.

      • Asiasta.tietävä.taho

        Se että sä teet noin ei tarkoita, että muut tekee noin.


    • MietiEnsiTeeSitten

      Mitä väliä sillä on mitä muut tekee ? Kysy ITSELTÄSI mitä SÄ haluat, älä muilta.
      Olisitko oikeasti valmis vaihtamaan vapautesi 24/7 valitukseen ja valmiiksi toisen laatimiin aikatauluihin, puhumattakaan rääkyvästä vaippakääröstä, yöunien menetyksestä, rahallisten menojen kasvusta ym.

    • Kilttiatm

      Kaksi vuotta olet seurustellut ja valitat että on rankkaa. Minä en ole seurustellut päivääkään koskaan.

    • Ujoatm26v

      Aloittaja on sentään seurustellut kaksi vuotta enemmän kuin minä ja varmaan saanut pilluakin sinä aikana. Itse en ole seurustellut minuuttiakaan eikä suurella varmuudella niin tule koskaan tapahtumaankaan.

    • sarsaras

      Onko aloittaja ja muutkin miehet kokeilleet tinderiä ja nettideittailua. Nuo on ainakin itselleni auttanut naistensaannissa koska itsekin olen tosielämässä aika ujo tekemään suoria aloitteita..

      • Toivotontapaus

        Tinder toimii jos olet hyvännäköinen.


      • Mulla tuottaa vaikeuksia epäsuoratkin aloitteet.


    • NaisetonM

      Minulla taas on ulkonäköä ja kokoa mutta ei rahaa

    • Kilttiatm

      Tinderia en kokeile, suomi24 treffejä oon kokeillut huonolla tuloksella.

      • et.menetä.mitään

        Miksi et kokeile tinderiä, se on paljon toimivampi ja suositumpi kuin suomi24.
        Nykyään kukaan ei enää ole suomi24, ihan kuollut paikka.


      • Toivotontapaus
        et.menetä.mitään kirjoitti:

        Miksi et kokeile tinderiä, se on paljon toimivampi ja suositumpi kuin suomi24.
        Nykyään kukaan ei enää ole suomi24, ihan kuollut paikka.

        Tinder toimii edelleen vain hyvännäköisille.


    • Nainen_28v

      Kyllä itsellä on monta kaveria jotka ovat 25-40 vuotiaita naisia, eikä ole ollut ikinä "kunnon" miessuhteita. Mitään sen kummempaa "vikaa" ei näissä naisissa mun nähdäkseni ole, mutta ei vaan ole tullut ketään hyvää tyyppiä vastaan. Ei siis ole vain miesten ongelma, kyllähän meitä yksinäisiä naisiakin löytyy. (Itsellä tosin erilainen tausta sinkkuuden suhteen.)

      • SivustaSeuraajaa

        "ei vaan ole tullut ketään hyvää tyyppiä vastaan" Niin naisille tyypillinen ongelma. Sama kun makeanhimoinen lapsi seinän kokoisessa karkkihyllyssä pälyilemässä mutta senverran pikkuvanha että kun niitä hubbabubbia ei löytynyt kaadetaan koko hylly suutuspäissään ja sanotaan et ei yhtään hyvää mulle. Niin siis tyyppejä on tullut koko elämä vastaan ja koko elämä on annettu pakkeja ja valitetaan kun kukaan ei huoli. Veikkaan että täälläkin esim kilttikselle ja ujoätmille on tullut sen satoja naisia vastaan mutta heitä taas ei kukaan huoli joten hieman eri lähtökohdat näissä asioissa on.


      • Nainen_28v
        SivustaSeuraajaa kirjoitti:

        "ei vaan ole tullut ketään hyvää tyyppiä vastaan" Niin naisille tyypillinen ongelma. Sama kun makeanhimoinen lapsi seinän kokoisessa karkkihyllyssä pälyilemässä mutta senverran pikkuvanha että kun niitä hubbabubbia ei löytynyt kaadetaan koko hylly suutuspäissään ja sanotaan et ei yhtään hyvää mulle. Niin siis tyyppejä on tullut koko elämä vastaan ja koko elämä on annettu pakkeja ja valitetaan kun kukaan ei huoli. Veikkaan että täälläkin esim kilttikselle ja ujoätmille on tullut sen satoja naisia vastaan mutta heitä taas ei kukaan huoli joten hieman eri lähtökohdat näissä asioissa on.

        Kyllä näitä naisia on myös jätetty ja petetty, joten ei nyt pelkästään voi heitä epäonnistuneista suhteista syyttää. Eiköhän aina oo 50:50 tilanne.


      • 2626
        SivustaSeuraajaa kirjoitti:

        "ei vaan ole tullut ketään hyvää tyyppiä vastaan" Niin naisille tyypillinen ongelma. Sama kun makeanhimoinen lapsi seinän kokoisessa karkkihyllyssä pälyilemässä mutta senverran pikkuvanha että kun niitä hubbabubbia ei löytynyt kaadetaan koko hylly suutuspäissään ja sanotaan et ei yhtään hyvää mulle. Niin siis tyyppejä on tullut koko elämä vastaan ja koko elämä on annettu pakkeja ja valitetaan kun kukaan ei huoli. Veikkaan että täälläkin esim kilttikselle ja ujoätmille on tullut sen satoja naisia vastaan mutta heitä taas ei kukaan huoli joten hieman eri lähtökohdat näissä asioissa on.

        Ymmärsinkö oikein - mielestäsi naisen pitäisi ottaa "huono" tyyppi mikäli saisi? Saanko kysyä miksi?


      • 2626 kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein - mielestäsi naisen pitäisi ottaa "huono" tyyppi mikäli saisi? Saanko kysyä miksi?

        Ei se ole mikään "huono" vaan saman tasoinen naisen kanssa. Naiset vaativat itselleen aina tasoaan parempaa miestä ja siksi osa naisista ja sen myötä miehistä jää yksin.


      • tasokäytäntö
        super-atm kirjoitti:

        Ei se ole mikään "huono" vaan saman tasoinen naisen kanssa. Naiset vaativat itselleen aina tasoaan parempaa miestä ja siksi osa naisista ja sen myötä miehistä jää yksin.

        Taso on se minkä oikeasti saa. Kaikki muu on unelmaa vaan.


      • tasokäytäntö kirjoitti:

        Taso on se minkä oikeasti saa. Kaikki muu on unelmaa vaan.

        Noin väittävät hypergamiset naiset, jotka vaativat itselleen aina tasoaan parempia miehiä.


    • vaari70v

      Lapsettomat naiset, 30-, joko a) eivät halua lapsia ollenkaan, unohda heti. Tai b) haluaisivat äidiksi, mutta mies puuttuu. Hankkiudu varovaisesti, viileän innottomasti heidän lähelleen. Jos he a) eivät pidä sinua potentiaalisena isäkanditaattina, ei tule vastakaikua, unohda heti. Jos b) vaikutat sopivalta tai kysymykseen tulevalta isältä, anna asian sujua itsekseen. Nainen vie. Jos hän vaikuttaa sopivalta, älä pistä hanttiin. Heillä alkaa olemaan viime hetket hankkia lapsi(a) ja sinä saatat olla heidän viimeinen mahdollisuutensa. Siten homma käy, tai sitten ei.

      • Ajattelet asiaa vain siltä kantilta että miehellä olisi joku välttämätön tarve tehdä parhaat päivänsä eläneen naisen kanssa lapsia.

        Jos naiset ovat kääntäneet miehelle monta vuotta selkänsä, eikä mies ole kelvannut, niin ei kannata suostua parisuhteeseen naisen kanssa joka etsii aisuria.

        Ei miehen kannata suostua perheprojektin rahoittajaksi naiselle, jolle ei olisi muuten aikaisemmin kelvannut.


      • Ruma-ja-tylsä-äijä

        Juuri näin olen tuumaillut.

        Vähän aikaa sitten nainen joka aikaisemmin kohteli minua kylmästi, katsoi syvälle silmiin ja kertoi etsivänsä miestä joka olisi valmis perustamaan perheen.

        Kovalla työllä on tullut hommattua omaisuutta ja reilunkokoinen oma kämppä. Nainen tietää tämän ja näkee mahdollisuuden erilaiseen elämään.

        Tuli aika äkkiä mieleen että nyt haetaan sitä luotettavaa miestä rahoittamaan lapsensaanti - projektia. Samalla avautuu mahdollisuus äijän omaisuuden puolittamiseen jos ei tajua tehdä avioehtoa.


    • Itselläni ei tällähetkellä kylläkään syty mitään positiivista ajatustulvaa noista sanoista: Lapsia ja avioliitto....Tulee mieleen: Pallo jalassa ja häkki.
      Avoliittokin kuullostaa jo paljonkin raikkaammalle. Toisaalta sinkkuelämä jo oikeenkin hapekkaalta ja ikäänkuin tuntisi itsensä vapaaksi.

      • vaari70v

        Sehän on pallo jalassa, häkki ja silmukka kaulassa. Itse olen ollut samassa avioliitossa vuodesta 1970 alkaen. Ilman sitä olisin ryypännyt tai muuten hölmöillyt itseni hengiltä jo ajat sitten. Elämä on valintoja tulvillaan


    • asdasdfvs

      No paremmi ko mulla, olen seurustellut tasan nolla sekuntia ja 33-vuotias. Kesän kynnyksessä serkun häihi pitäs mennä. Ai saatana miten nastaa :(

    • hirttosilmu

      Onhan tuo, mitäpä tarkoitusta yksinäisen ihmisen elämällä on? Nuorempana se vielä menee, mutta kun ikää tulee, niin pahemmaksi vaan päivä päivältä tarkoituksettomuus muuttuu.

    • turhaaniinturhaa

      Tämä on taas tyypillinen keskusteluketju tällä palstalla; mies valittaa, kun ei löydä naista mistään. On sentään joskus seurustellut, joten ei ole näköjään mikään toivoton tapaus.
      Itse olen lähes 40-v vanhapoika, enkä ole koskaan seurustellut. Kaikki parisuhteeseen liittyvät jutut kokematta aina pussailusta lähtien. Olen oikeastaan jo luopunut toivosta naisen löytämisen suhteen. Tosin seksiä haluaisin joskus kokeilla, mutta maksulliselle en ole vielä alentunut menemään.

      Mutta miksikö päätin osallistua tähän keskusteluun...syynä se, että minua ottaa päähän seuraava asia: aina kun joku valittaa kumppanin löytämisen vaikeutta, hänelle suositellaan nettitreffejä ja tinderiä!
      Huokaus...
      Ne_ovat_turhaa_miehelle!!! Varsinkin tinder. Voiko älyttömämpää pelleilyä olla?

      Nettideittailu ei toimi enää nykyään. Suurin syy varmaan just tinder. Siellä nainen kuin nainen saa sadoilta eri miehiltä tykkäyksiä ja naisparat luulevat oikeasti löytävänsä sieltä jonkun miljonäärin, kun aikansa nirsoilee...

      En olisi itsekään tietenkään mikään hyvä saalis naiselle, mutta olen todella pettynyt nettitreffipalstojen naisten tasoon. Nykyään on hyvin harvinaista, että naisen kanssa saa minkäänlaista viestien vaihtoa aikaiseksi, mutta sentään joskus. Mutta kun muutaman viestin vaihtaa ja nainen kertoo elämäntilanteestaan ja taustoistaan, ei kiinnosta edes lähteä treffeille. Tuntuu, että siinä lyö kätensä vain paskaan, jos jonkun nettituttavuuden kanssa aloittaa suhteen.

      Olenko sitten nirso, kun haluaisin löytää naisen seuraavilla kriteereillä:
      -sinkku, eronnut tai leski
      -tupakoimaton
      -lapseton, mutta lapsia haluava
      -normaalivartaloinen
      -25-40-vuotias
      -elämässä perusasiat kunnossa

      Tuon ihmeellisempiä vaatimuksia minulla ei naisen suhteen ole, mutta uskokaa tai älkää; tänä päivänä et netistä löydä naista, joka täyttäisi nuo kriteerit!

      • tiedätkyllävastauksen

        Kuten itsekin toteat, ei löydy netistä naista joka täyttäisi nuo kriteerit, eli vaadit liian paljon. Toki voit haukkua naisia maailman sivun kun niin huonoja ovat että et heitä kelpuuttaisi, omahan on valintasi.


      • harvinaisetherkut

        Varsinkin lapsettomat lapsia haluavat menee nopeasti. Vielä jos ovat järjissään ja elämä kunnossa ja kauniita/normaalikokoisia.


    • Anonyymi

      Elämä on vain tuuria.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe