Oudoimmat/hulluimmat/hauskimmat/seoimmat unet

Kesha_muutti_naapuriixD

Näitä on aina niin kiva lukea niin tulkaa vaa ihmeessä kertoon tänne! :D Omaniki voin kertoo (julkasin jo yhes toises kessas tääl, mut koska nii seko uni kerron sen myös tääl) (ja mä kopsasin tän sit sielt :D en jaksanu kirjottaa uuestaa :DD)
Tää uni oli samaan aikaan ihan vitsin outo (näin jälki käteen katsottuna) mutta itse unessa niinku tosi ihana *reps* *vituttaa* -.- Mut joo mistä nyt sit aloittas... Ja meil ei ollu sit mitää suhetta sen keshan kans sitte siin *reps* älkää pelätkö. ainakin toivon niin.. (ku oon viel itekki tyttö) :'DD Mutta siis niinku.. äh miten mää tän selitän, tää on siis tosi tyhmä juttu (ja nolo) Okei okei nyt ryhdistäydyn mä oon ollu tässä nyt muutaman päivän muka "ihastunu" (oikees elämäs) yhteen tyyppiin (en tajuu miks, mut vituttaa se ihan kauheesti) ja tää henkilö on musta nyt mitä sanoisin about kymmenen vuotta vanhempi? tai yli (ja ite oon ihan lapsi viel) jaah... tämä koko sählinki ärsyttää mua ihan sairaasti (en oo nähny ees koko tyyppii koskaa niinku kasvotusten ja en voi tehä enää ees yhtä juttuukaa, ärsyttää, ja koska lähes kaikki tietää tän tyypin nii en viitti sanoo kuka tää on :P kosk se ois mulle aik noloo :( ) ja sit viel meen näkee unta siitä... -.- Mutta aloitetaan (tulee vähän pitkä teksti mut joo). Mää ilmeisesti niinku seukkaan sen kaa täs unes -.- jaa sitten me lähes KOKOAJAN -.- pussailtiin/halailimme toisiamme -.- mee kummatki oltiin siin kai suunnilleen samanikäsiä, en tiiä kumpi kumman mut jotai kai silt väliltä … jaah me asuttiin jossain aik tosi hienos talossa. Ja tuota jossain vaiheessa mä yhtäkkii jouduinki johonki paikkaan (siel oli aik saman näköstä ku siel "meidän hienossa kodissa") ja se kai liitty siihen edellisuneenki viel (koska "niin hyvä fiilis" -.-) jaa sit siel oli kai mun vanhemmatki :'D ja ehk se tyyppiki jossai vaihees *huokaus* ja jotku ihme portaat jonnekki tosi korkeelle, lähen niitä kapuamaan ylös, mutten muista mihin päädyin. Oon yhtäkkii takasin siel mun "kotona" jatkamme puuhiamme -.-.-.-.-.-.-.-.-.- kunnes saan tiedon siitä että Kesha muuttaa naapurimme ja saan sellasen älynväläyksen et alan stalkkaa sitä ikkunasta ku sen kodin ikkuna on suoraan siinä vasta päätä meidän ikkunaa ja sinne jään sitte tuijjaan ja oottaa innoissaan millon se "tähtivieras" saapuu :)))) aik hyvä, vai mitä? Pitäskö kirjoittaa novelli vähän elävöitettynä ja yksityiskohtia tarkennettuna muutamia kohtia lisäillen ettei oo ihan lyhyt ja tylsä :D kertokaa sit mitä te suosittelette! :D

32

1744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja

      Näitä spämmejähän tänne juuri kaivattiinkin, mutta joo tyhmää sanoo mut totta.. -.- taas menin näkee unta tosta samaisesta tyypistä jaa se uni oli ylipäätää aika kiva (niinku siin unessa, mut nyt se tuntuu jotenki vähä tylsältä :( ois siin ollu varmaa hyvät elokuvan ainekset (nii tapahtumarikas ja pitkä juttu :D) mut vittu ku en muista siit lähes yhtää mitää hyvää, en ees just sen unen näkemisen jälkeen, herästeesäni? en oikee varma mut jotai tällasta se tyyppi liitty tähä jotenki näi siis yhtee kohtaa jotenki oudosti, et olin siihe niinku ihastunu ja jotai ja tokaan kohtaa iha selkeesti (mut en vaa muista mitä siin on tapahtunu) et olin siinäki siihen ihastunu tai jotai -.-) kohta koko juttu alkaa oikeesti ihan naurattaa :DDD koska tää on iha hullua ajattelen sitä lähes kokoajan ellen saa jotain muuta ajateltavaa -.- tässä teille pari unta mun "oikeesta" ihastuksesta :D
      Toinen menee näin että mä olin biologian? tunnilla meiän äidinkielen luokassa xD, en muista kumpi opettaja mut muistelisin et biologian ope. Mä istun mun ihastuksen kaa samas pöytäryhmäs jos kaikki muut on poikia (olin ainoo tyttö) (ainii mun kaveri oli saanu silmälasit siin unes xD (samanlaiset ku mun isäl :)) jaah sit se mun ihastus kysy mitä oli tullu biologiast läksyks (joka on tosi harvinaist et se sanoo mulle yhtään mitään) (ja ne läksyt oli ollu viel jotku tosi tylsät xD jota en sit ite ees ollu jaksanu tehä) ja yhtäkki olinki siirtyny ihan ihastukseni viereen istumaan, se puhu mulle kaikenlaista (pääosin jotain niistä läksyist tai jostai koulunkäynnist :D en oikee muista enää) sit vaa aattelin mennä sitä vielä vähän lähemmäs ja vielä lähemmäs et olin sitte niinku ihan naurettavan lähellä sitä, ihan kiinni siinä kunnes....................melkeen pyörryin xDDDDDD se oli oikeest ihan super creepyy en oo ikinä ennen pyrörtyny/meinannu pyörtyy unissa ja se tunne oli niin vahva mul oikeesti ihan heitti silmissä :DDDD ja sit menin oikeest ihan punaseks ja yritin peittää kasvojani ja valehtelin sille et mul oli vaa tullu yks tosi läppä juttu mieleen ja sille nauroin :DDD Ja tästä opimme: älä mene liian lähelle ihastustasi, saatat joutua hyvin noloon tilanteeseen/pahimmassa tapauksessa löytää itsesi sairaalasta. :) Seuraavan unen laitan uuteen kommaan koska ennustan siitä tulemaan pitkä :)))

      • alottaja

        Juu kiitos vain mielenkiintoisista kommenteistanne mutta jättäisittekö nyt vain tämän keskustelun rauhaan? ja tarkotin siis tossa "herätessäni?" :D mut joo eli siin toises unes oon jostain syystä kouluni liikuntasalissa jossa on jotain muutakin kouluni väkeä mm. tuo samainen ihastukseni (siis oon nähny tost samast pojast varmaa tuhat kertaa unta ihan täs lyhyen ajan sisään (kunnes tuli toi uus tyyppi -.-)) mut joo meen niinku ihan pokkana silt kysyy et lähetkö mun kaa treiffeille tänä iltan, helpotuksekseni hän vastaa kyllä ja on itsekin tosi helpottunut (xDD) kun ei tarvinnukkaa mennä johonki toiseen juttuun "ku tuli tärkeempää tekemistä" :DD mutta täs tulee aik outo juttu joka liittyy tähänkin uneen (älkää naurako! :D) et tosis monis näis mun ja mun ihastuksen välisis unis niinku lähes aina tää mun ihastus niinku "karkailee" :DD tai jotai mun näköpiiristä et aina joudun ettiin sen uudestaa ja uudestaa ja muuta vastaavaa tapahtuu mut uskon sen johtuvan siitä et ku oikee ketkää pojat ei oikee tykkää must ja mul ei oo ikinä ollu poikkist eikä harmikseni tule varmaan koskaan olemaankaan ja sitte kukaa poika ei ainakaan mun tietääkseni oo niinku koskaa ollu ees ihastunu muhun, ku oon niin ruma, tyhmä, outo ja lapsellinen nii tällast ja sit niinku mul on varmaa se pelkoki siin takan etenki niis unissa et sit ku vihdoin ja viimein oon saanu jotain nii sit menetänki sen :( Mut joo jatkan nyt tarinaa eli tän ettimis prosessin joudun aina tekemään uudestaan ja uudestaan tässäkin unessa (ilmeisesti ei sit kuiteskaa haluis olla mun kanssa) (ja ollaa vielki siel koulul en tiiä jatkuuks koulu viel, onks välkkä vai hypäri tai joku tällane ku siel on mun kavereitki (mut luulisin et välkkä)) sit ku ehk se on siin unes ny sit kuiteski päättäny olla mun kaa loppupäivän nii välil mulle tulee kaikenlaisii typerii päähänpistoja (tai no ei ny nii typerii ees olin tyhmä kun en tehny niit aiemmin ennen ku uni loppu :'( ) mut joo olin siin kai jo monta kertaa pussannu sitä poskelle ja tällee <3 mut sit ku esim. kerran löysin sen yhen opettajan takaa piileskelemästä multa (kreisä tiiän) nii ku siin oli vieres yks vessa nii aattelin ihan pokkana et ehottasko sille et mennää tuota.. miten sen nyt sanois sivistyneesti :DDD niinku.. no ihan sama kyl te tajuutte :DDD (mutta ainoa typerä syy miksi päätin että emme mene oli sellainen mielenkiintonen juttu *repsreps* XD et lähes joka ikisessä unessa minkä mä oon nähny liittyen vessoihin (luukuunottamatta yleensä meiän kodin vessaa) niin on ollu sellanen et ne on ollu aina sellasii niinku omituisii/pelottavii/rikkinäisii lähes aina xd nii ja kerran en sit yhes unes viittiny ees käyä koulus vessas ku oli niin pelottava paikka kaverit oli lähteny jo vetää sielt et olin yksin :DD) mut joo se näytti ulkoota sisälle päin ehkä vähän oudolta mutta sitten aattelin et ei ny nii et mitää välii jos ny tällane tilaisuus ois (xDD) ja ei se meitä haittais jos vessanpöntöt ois vähä paikoiltaan ja lavuaarit hajalla ym. ym. (en pysty olee nauramatta kirjoittaessa tätä xdxd) mutta sit me lähetään vetää ulos sieltä sisältä (tyhmä minä tyhmä minä :) ) ja me tullaan ulos jos on mun kamui ja aletaan jutskaa niitten kaa. Ja mun tekis niin mieli pussaa sitä ihan suoraan huulille mut en minä tyhmä viitti koska kaikki kamut ympäril. Aattelin jo ruveta sille jotain vihjailee et meintäisköö takas sisälle sinne vessaan.. kröh kröh :DDDDD mut en uskaltanu (tyhmä minä tyhmä minä) lykkäsin niitä asoita vaa pitemmälle ja pitemmälle ku en vaa uskaltanu/viittiny vaik oisin halunnu, (enemmän ku mitään muuta just siinnä tilanteessa <3 :'( ) kunnes heräsin arvaa oliko vituttava olo kun ois ollu niin hyvä tilaisuus nyt tehä jotai kliffaa ku sen tietää ettei oikees elämäs sitä mahollisuutta varmaa koskaa tuukkaa (pahalta näyttä) eikä se ees ois ollu niinku niin "paha" juttu unessa niinku älyyttekstee?? :)) mut silti kiva noh tulipa pitkä teksti kiitos jos jaksoit lukea <3 :)


    • tynnyrissä

      Näin unta että laskin jonkun hirveän putouksen alas tynnyrin sisällä... :D

    • l666l

      Mä taas näin unta että kaljarahirviöt valtaavat koko maapallon. Hyi vittu mikä uni

    • heivaanminätäällätaas

      Jos teitä kiinnostaa, voin perustaa sellasen pienen blogin tänne teille. Kertoisin teille tosta tyypistä joka on ollut nyt niinku pääosassa lähes kaikissa näissä mun unissa ja niinku et miten tää mun "ihastuminen" siihen on edenny. Tää on sit oikeesti tosi mielenkiintost luettavaa, suosittelen ihmees lukemaan! :D Ok, eli palataan aikaan kun olin just nähny noi unet. Vaik en ois halunnu, aattelin sitä ihmistä KOKOAJAN ihan pakonomaisesti, vaik en ois halunnu, se oli ihan yhtä hirveyttä kokoajan, olin muka ihastunu siihen kokoajan, vaikken oikeesti ollu. En tajunnu et sillee ois ees voinu tapahtuu mulle, muutenki ku just aatellu en ihastu mitenkää helpost yhtää keneenkää, mut sit kävi näin -.- en tiiä ehkä tää on ihan mun oma seko arvio, MUTTA se ehkä jotenkin kaukaisesti muistuttaa ulkonäöltään mun tän hetkistä ihastusta, josta en ees aina aattele et se ois niin komee tai mitää muuta ku et aikoinaa aattelin et tavallaa aik komee mut sit ei kuitenkaa tavallaa YHTÄÄN, kunnes sitte tapahtu muutama juttu mitä en täällä sano ja sitten mä olinkin jo ennen kuin ehin kissaa sanoa niin jo ihan hulluna rakastunu siihennnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!! enkä enää ees oo siihenkää niin ihastunu siihen mut jostai syystä alitajuisesti "pakosti" koska olin sillon, nii oon vielki, mutta takas asiaan, oot ihana jos jaksa lukee! *pus* :D ja joo siis tota sitte must alko tuntuu et aloin pääsee jo vähän yli siitä (ei tost mun """""oikeest"""""" ihastuksest vaa tost feikist) ja sit varmaa jo niinku pääsinki, ainaki silt must tuntu, mut sit kävi muutama "ihana" jutska ja taas muka "ihastuin" siihen ja ajattelen sitä taas kerran 24/7 pakonomaisesti ENKÄ SAA SITÄ POIS MIELESTÄNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaikka tekisin mitä, ajattelen jopa tota toistakin vähemmän (?? mikä järki ??) ja nyt......................
      okei, tuntuu et voisin ehkä päästä nyt just yli siitä tai no oon ainaki osittain niinku "yli siitä", MUTTA on täysin mahdollista että jos JOTAIN siihen liittyvää just nyt tapahtuisi, niin oisin jo TAAS KERRAN so crazy in love......... -.- vaikka muka oon jo vähän yli siitä niin yhtä tiettyy biisii ku tänää ja eilenki kuunnellessa tuli tämä henkilö väkisinkin mieleen, mutta ei niin "vahvasti", kuten esim. ERÄS YÖ kun kuuntelin yhtä ihan superhyvää, voisi sitä rakkauslauluksikin kutsua (olin juuri rakastunut siihen biisiin ihan vitsisti ja oli pakko soittaa UUDESTAAN JA UUDESTAAN JA UUDESTAAN JA UUDESTAAN.......) niin ja ette ikinä arvaa ketä mä IHAN PAKOSTI aattelin sen kokoajan, vaikken ois yhtää halunnu, tosi noloo mutta totta. Vielä ku aattelen siit aik usein kaikenlaisii jännii jutskii xd nii onpa hauskaa. Tuun kertoo sit tänne taas ihmees mitä huominen tuo tullessaan. ;)

    • Joo, kerro vaan lisää. Unet ovat mielenkiintoisia.

      • Minun uneni ovat kovin sekavia. En yleensä osaa selittää niitä.


      • uneksijaaloittaja

        Ton öisestä unestani en saanut rakennettua oikein mitään järkevää joten kerron vaikka toissaöisestä unestani. Se oli samaanaikaan sekä mielenkiintoinen, että jotenkin "painajaisunityylinen". Se ei ollut tavallaan yhtä "paha" kuin monet painajaisuneni, mutta välillä ehkä vähän ahdistsva/pelottava. Siinä oli niin monta tyyli jonku 5-10 min välein vaihtuvii kohtauksii, etten muista niitä kaikki mut täs nyt pääkohtii: kaverini hukkui, opettajat valehtelivat meille sekä tapahtui myös monia muita PELOTTAVIA juttuja. Kerron tässä nyt sitten vähän tarkemmin sen öisistä tapahtumista: Ensimmäinen paikka missä muistan olleeni oli kouluni ruokala, siellä oli joitain kouluni oppilaita tunnelma oli jollain tavalla vähän ahdistava, mutta myös pelottava sillä siellä tapahtui joitakin "pelottavia"/hurjia juttuja, en kyllä enää muista mitä, mutta silti jollain tavalla myös ehkä jotenkin ns. "turvallinen" tunnelma, sillä se ei tuntunut elämäni pahimmalta painajaisunelta. No seuraavaksi olenkin luokassani erään kaverini kanssa siellä oli jotain muitakin koulumme väkeä ja taas on niin pelottavaa että, kun siellä TAAS tapahtui joitain "PELOTTAVIA" asioita en kyllä muista muuta kuin että kun sanoimme opettajille näistä asioista he vain sanoivat että juu ettei mitään sellaista ole tapahtunut ja sitten he alkoivatkin tekemään jotain taikoja, taikoivatkin siitä sitten suurimman osan luokkaa niinkuin... miten se nyt sanotaan... ikään kuin kopioivat sen ja laittoivat toiselle puolelle luokkaa (XDD) et siel oli niinku tyylii joka oppilast kaks kappaletta (xDD) "ja niin hurja tunnelma" mutta SE OLI OIKEESTI xD ja ainoot siellä luokassa yks.. yksi.. yksikkönä oltiin mä ja mun yks kamu, me lähetään sielt vaa vetää jonnekki, ainakin yritettiin mutku se ovi alko vetäytyy kiinni nii just ja just päästiin siitä läpi erään rinnakkaisluokkalaisemme avustuksella :D Ja sitten oonki jossai sillal tai jossai jos on muitki meiän koululaisii, kuten mm. liikunnanopettajamme :)) ja joitai mun kamui, joista yks (kai iha huviksee) päätti hypätä sellaset aik matalalt sillalt sellasen jään päälle, aattelin just huutaa et ei oo välttämät iha hyvä ratkasu ( luulin varmaa sen olevan ihan tyhmä ?) mut sit se jää pettääki ja se tippuu sinne, eikä pääse pois, sit mä meen sanoo mun liikanopelle et toi yks hukkuu tonne jäihin (ehk vähän liian myöhässä) sit tyylii puol kouluu lähtee kattoo sitä tilannetta ja mä vaa jään sinne ylös sillee töllää ku se on jo hukkunu (joo sanokaa et mä oon terve, sanokaa!!!) Sitten oon yhtäkkii kamujeni kaa jossai paikas, joka näytti vähän yhen mun toisen kaverin pihalt (:DD) Sit oonkin yhen mun kamun kaa jossai juna-aseman tapases paikas. Joo, järkevää. Sanokaa et mun unet ON normaaleja minä mukaanlukien :D Ja muuten vielä tää uni pikkuhiljaa loppua kohden meni aina vähemmän sellaseks "painajaismaiseks" täl oli iha vitsist eri kohtauksii oikeest iha älyttömän monta, mutten muista ku vaa muutaman :D jos teitä kiinnostaa (kiinnostaa varmaa tosi paljon joo) et tuo yö josta mun piti alunperin tää uni kirjottaa, niin sen uni oli sellainen että..............:D.............:D...........:D......
        olin kouluni käsityöluokassa tekemässä joitain jänniä juttuja joidenkin jännien ihmisten kanssa! :)) jos jäi epäselväksi............................. KYSYKÄÄ! LOPPU! (Ja naurut päälle :'DD)


      • SESAMAVANHATYYPPI
        uneksijaaloittaja kirjoitti:

        Ton öisestä unestani en saanut rakennettua oikein mitään järkevää joten kerron vaikka toissaöisestä unestani. Se oli samaanaikaan sekä mielenkiintoinen, että jotenkin "painajaisunityylinen". Se ei ollut tavallaan yhtä "paha" kuin monet painajaisuneni, mutta välillä ehkä vähän ahdistsva/pelottava. Siinä oli niin monta tyyli jonku 5-10 min välein vaihtuvii kohtauksii, etten muista niitä kaikki mut täs nyt pääkohtii: kaverini hukkui, opettajat valehtelivat meille sekä tapahtui myös monia muita PELOTTAVIA juttuja. Kerron tässä nyt sitten vähän tarkemmin sen öisistä tapahtumista: Ensimmäinen paikka missä muistan olleeni oli kouluni ruokala, siellä oli joitain kouluni oppilaita tunnelma oli jollain tavalla vähän ahdistava, mutta myös pelottava sillä siellä tapahtui joitakin "pelottavia"/hurjia juttuja, en kyllä enää muista mitä, mutta silti jollain tavalla myös ehkä jotenkin ns. "turvallinen" tunnelma, sillä se ei tuntunut elämäni pahimmalta painajaisunelta. No seuraavaksi olenkin luokassani erään kaverini kanssa siellä oli jotain muitakin koulumme väkeä ja taas on niin pelottavaa että, kun siellä TAAS tapahtui joitain "PELOTTAVIA" asioita en kyllä muista muuta kuin että kun sanoimme opettajille näistä asioista he vain sanoivat että juu ettei mitään sellaista ole tapahtunut ja sitten he alkoivatkin tekemään jotain taikoja, taikoivatkin siitä sitten suurimman osan luokkaa niinkuin... miten se nyt sanotaan... ikään kuin kopioivat sen ja laittoivat toiselle puolelle luokkaa (XDD) et siel oli niinku tyylii joka oppilast kaks kappaletta (xDD) "ja niin hurja tunnelma" mutta SE OLI OIKEESTI xD ja ainoot siellä luokassa yks.. yksi.. yksikkönä oltiin mä ja mun yks kamu, me lähetään sielt vaa vetää jonnekki, ainakin yritettiin mutku se ovi alko vetäytyy kiinni nii just ja just päästiin siitä läpi erään rinnakkaisluokkalaisemme avustuksella :D Ja sitten oonki jossai sillal tai jossai jos on muitki meiän koululaisii, kuten mm. liikunnanopettajamme :)) ja joitai mun kamui, joista yks (kai iha huviksee) päätti hypätä sellaset aik matalalt sillalt sellasen jään päälle, aattelin just huutaa et ei oo välttämät iha hyvä ratkasu ( luulin varmaa sen olevan ihan tyhmä ?) mut sit se jää pettääki ja se tippuu sinne, eikä pääse pois, sit mä meen sanoo mun liikanopelle et toi yks hukkuu tonne jäihin (ehk vähän liian myöhässä) sit tyylii puol kouluu lähtee kattoo sitä tilannetta ja mä vaa jään sinne ylös sillee töllää ku se on jo hukkunu (joo sanokaa et mä oon terve, sanokaa!!!) Sitten oon yhtäkkii kamujeni kaa jossai paikas, joka näytti vähän yhen mun toisen kaverin pihalt (:DD) Sit oonkin yhen mun kamun kaa jossai juna-aseman tapases paikas. Joo, järkevää. Sanokaa et mun unet ON normaaleja minä mukaanlukien :D Ja muuten vielä tää uni pikkuhiljaa loppua kohden meni aina vähemmän sellaseks "painajaismaiseks" täl oli iha vitsist eri kohtauksii oikeest iha älyttömän monta, mutten muista ku vaa muutaman :D jos teitä kiinnostaa (kiinnostaa varmaa tosi paljon joo) et tuo yö josta mun piti alunperin tää uni kirjottaa, niin sen uni oli sellainen että..............:D.............:D...........:D......
        olin kouluni käsityöluokassa tekemässä joitain jänniä juttuja joidenkin jännien ihmisten kanssa! :)) jos jäi epäselväksi............................. KYSYKÄÄ! LOPPU! (Ja naurut päälle :'DD)

        Sori iha kauheest nää kaikki järkyttävät kirjotusvirheet näissä kaikkissa mun tarinoissa, mut puhelimella kirjoittaminen on hankalaa...


      • Kyllä sinun unesi aika normaaleja ovat. Lienet ihan terve.


      • alottaja
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kyllä sinun unesi aika normaaleja ovat. Lienet ihan terve.

        Kiitos tästä kommentista! :D


    • nolikset11

      Näin painajaista, jossa tyttöystäväni työnsi ES tölkin perseeseeni ja se räjähti siellä

    • paulshusband

      näin unta mis menin naimisii Paul McCartneyn kanssa kesäleiril. ja mun morsiusneiti oli Norman Reedus jolla oli siemmoset hullut surffarihiukset :D

    • peikk00

      Kerran näin sellasta outoa unta, jonka lopussa tein aika lesboja juttuja yhden oudon tytön kanssa. Aika outoo, kun en oikeesti oo lesbo...

    • oh_no_why_again

      Ok, mielenkiintoisia unia teillä :) Mutta minun painajaisuneni vain jatkuvat... Mut ONNEKSI se edellisen tyypin koen olevan jo niinkun "ohi", mut edelleen jostain syystä aattelen edelleen et se on ihan vitsin komee ja kaikkee, vaikkei se sillee oikeesti ees mun mielestä oo, mut en ONNEKSI aattele sitä enää niinku tyylii 24/7. Mut ok, asiaan, tässä nyt juuri, oliko se nyt juuri eilen, mokasin taas kerran PAHASTI. Ok tein vaan saman virheen kuin tämän toisen jutun alussa. Valitsin tietyn ihmisen, jonka/josta videoita päätin katsella YouTubesta. Eli, ilta menee hyvin niitä ilosesti katellessa, aatellen tyylii et joo tää on tosi hyvä, kiva, mukava, hauska, läppä (xd) ja makee tyyppi, en ikinä tuu ihastuu tähän eihän tää oo ees mitenkää erityisen komee tai mitään ja hoin jostain kumman syystä näitä kaikkia asioita itelleni päässä monta kertaa uudestaan ja uudestaan (joo oon tosi järkevä ihminen). Arvatkaa kaks kertaa sit mitä mulle tapahtu seuraavana yönä. Arvatkaa vaa. Mä näin siitä uusimmasta tyypistä nyt sit KOKO YÖN ERILAISIA unia, kaikkee jännää, et olin ihastunu siihen ja me oltiin samassa koulussa O_O xd ja ja joitai samoi tuntei ja me tehtiin niil kai yhes jotai iha outoo :DD Ok, aamu tulee, herään, tietty on sellanen vähä WTF olo öisistä seikkailuistani (xdd) Mut kun päivä kuluu tajuan ajattelevan häntäkin pakkomielteisesti 24/7, mutta enemmän hallitusti (vaikka järki sanoo kokoajan älä ajattele älä ajattele, niin alitajuntani yrittää puskea väkisin näitä ajatuksiani läpi kokoajan) ja jos hyvin käy niin aina joskus vähän harvemmin pystyn kyllä häntä ajattelemaan. Tein kyllä kokoajan pakosti yhtä juttua, että se ikään kuin "vastusti" näitä mun hirveitä ajatuksia ja se alko jo yhes vaihees päivää tepsiin ja lopetin sen, mut sit myöhemmin nää kaikki jutut tuli takasin mun mieleen.. ja plääh kaikki tekemäni asiat taas alko menee ihan pieleen ja mistään ei enää tullut mitään :'( ku aattelen sitä taas kokoajan. Tässä sitä taas ollaan ehkei ihan yhtä pahassa tilanteessa kuin alussa, mutta lähes. Oikeesti sanokaa mitä mä teen, kaikki luulee mua koht iha hulluks tai jotai :'DD (minä ainakin itse itseäni :) )

      • IHASTUS_MUUTTI_NAAPURII

        Hei pliis sanokaa et onks mul oikeest iha kaikki muumit laaksossa?? Tarviin tietää!!


      • ookoo__
        IHASTUS_MUUTTI_NAAPURII kirjoitti:

        Hei pliis sanokaa et onks mul oikeest iha kaikki muumit laaksossa?? Tarviin tietää!!

        Hei käyks tääl oikeest enää ketää??


      • asiaselvä
        ookoo__ kirjoitti:

        Hei käyks tääl oikeest enää ketää??

        Ok, taian tehä uuden kessan, ei tääl oikeen kukaan jaksa käydä, mutta tänne voi kyl tulla puhuun ja keskusteleen jos haluu ja kertoo uniinsa mut iha miten vaa.


    • eivitsiteitäävoiollamun

      Tämä häpeä -.- XDD

      • Kaikki aina häpeävät viestejään tällä palstalla. :D
        (paitsi minä)


      • nosesama

        No hyvä juttu :'D


    • Kauha-Guru_

      Kylmis tuli mun uneen yks krapulayö. Aamulla mietin et ei helevettiläinen sentään...

      • X.files.monsteri

        Mä menen tänään kylmiksen oven taakse ja luiskahdan postiluukun kautta hänen viereen nukkumaan.


    • asdfvsdf

      Enoni antoi mulle ja serkulleni molemmille 100 kilon pähkinäpussin. Järjesti meille kilpaulun kumpi syö pähkinät ensin. Lupasi palkita voittajan ruhtinaallisesti. En musiota kumpi meistä voitti mutta voittaja sai kuitenkin toiset 100 kiloa niitä samoja pähkinöitä

      • takasintäällä

        Tää oli hyvä XDDD


    • Ei hitto, näin kerran seksii unes :--xDD

    • Mä näin kerran unta siitä et en kerran saaanut pokattuu yhtä mimmii! Oli muute tosi outo ja epätodellinen uni!

    • kokemusta_on

      Unet ovat usein aika jänniä xD

    • Haagana

      Näin kerran unta, jossa minulle rakas ihminen oli meillä kylässä yötä, mutta illan mittaan hän suuttui minulle, koska en antanut hänen raapia itseään. Hän lähti bussilla meiltä pois kymmeneltä illalla (hänelle vieraassa kaupungissa) ja muutamaa tuntia myöhemmin hän soitti minulle, että on eksynyt ja kertoi sijaintinsa.

      Minä lähdin sinne päin sitten menemään, kun hän ei itse osannut palata. Parin sadan metrin päässä törmäsin karhun kokoiseen suteen (kaupungissa) ja aloin räpytellä käsiäni lentääkseni niin korkealle, ettei susi voisi hyppiä kimppuuni.

      Jaksoin juuri ja juuri lentää niin korkealle ja sitten lensin puuhun ja jatkoin matkaani kulkien puiden oksilla 10m korkeudessa. Sitten lensin yhdeltä puulta talon katon ja toisen talon pohjan väliin viimeisillä voimillani.

      Lopulta pääsin pysäkille, joka on 500m päässä kotonani ja aamu alkoi jo valjeta. Olin kuluttanut matkaan koko yön. Pysäkillä huomasin, että on joulupäivä ja bussi kulkee neljästi päivän aikana, vaikka normaalisti se kulkee sunnuntaisinkin neljä kertaa tunnissa. En jaksanut odottaa, joten lähdin juoksemaan suuntaan, jonka oletin oikeaksi.

      Matkallani huomasin, etten pääse mitään muuta reittiä, kuin menemällä erään talon läpi, sillä korkeita aitoja oli joka puolella. Minä sitten menin talon läpi ja varastin kaupunkitalon kanojen munat tehdäkseni aamupalaa. Talon isäntä ampui minua nukutusnuolen tapaisella, mutta pääsin pakoon.

      Nukutusnuolen tapainen alkoi kuitenkin vaikuttaa. Se ei ollut kai mitään nukutusainetta, vaan sisälsi huumetta. Aloin ensin tuntea itseni hyvin euforiseksi ja vahvaksi, sitten näköni hieman hämärtyi. Jatkoin toki matkaani, mutta samalla koin näkyjä ja maailmasta irtonaisuuden tunnetta. Sain hyvän idean ja löysin jostain morfiinia ja piikitin sitä käteeni. Silmäni alkoivat harittaa ja lopulta nukahdin mustikkamättäälle.

      Herätessäni jatkoin matkaa, vaikken muistanut, minne olin menossa. Saavuin pian juoksukentälle, jonka vieressä oli vanha päiväkoti ja suunnistusrata. Halusin kuitenkin mennä keskeltä metsää ja harhailin polkua pitkin. Sumu alkoi peittää metsän, enkä nähnyt eteeni kunnolla. Kesäkukkien huumaava tuoksu valtasi mieleni ja menin kivenkoloon piiloon sadetta. Kun pääsin koloon, alkoi sataa.

      Sateen laannuttua lähdin taas hölkkäämään määränpäätäni kohti. Ja niin saavuin aidalle, joka oli hyvin korkea. Minä kiipesin sen yli ja aidan kevyt sähkövirta kulki lävitseni ja sai minut tippumaan aidan toiselle puolelle, aavikolle.

      Tapasin heti fantasiaolentokansan, joka oli yrittänyt päästä tältä planeetalta pois jo ikuisuuden. Katsoin taakseni, enkä nähnyt aitaa, vaan loputonta erämaata.

      Kuului pyssyn laukaus. Fantasiaolennot lähtivät juoksemaan pakoon ja ottivat minut mukaan. Menimme piiloon vanhaan asevarastoon ja kuuntelimme, kuinka kapinalliset puhuivat keskenään ulkopuolella. Avaruusraketti oli valmis, mutta vain muutama mahtuisi kyytiin ja heidän pitäisi olla se muutama.

      Muutama olento kiipesi ikkunasta ulos ja lähti juoksemaan kohti oletettua avaruusalusta päästäkseen sen kyydissä pois erämaasta. Kapinalliset ampuivat heidät surutta ja läimäyttivät asevaraston oven sisäänpäin auki ja ampuivat kaikki sisällä olevat. Minä olin kuitenkin oven takana syvennyksessä, eivätkä he ensin huomanneet minua.

      Sitten kuitenkin eräs nuori ja komea kapinallinen huomasi minut ja tähtäsi pyssyllä päähäni. Anelin, ettei hän tekisi sitä, vaan minä tekisin mitä tahansa jäädäkseni eloon. Hän suostui ehdotukseeni ja laittoi minulle kahleet. Sitten hän pakotti minut kävelemään viereiseen huoneeseen (joka erehdyttävästi näytti veljeni huoneelta) käytävää (joka erehdyttävästi muistutti oman kotini käytävää) pitkin.

      Hän sulki oven perässään ja laski housunsa ja pakotti minut ottamaan suihin häneltä. En pitänyt siitä ja luulin pääseväni pois, mutta mies sanoi, että "ei tämä vielä ole ohi, ei noin nopeasti. Tämä ei ole ollenkaan nopeasti ohi etkä tule pitämään tästä". Niinpä hän käski minua riisumaan kaikki vaatteeni (kahleeni olivat kadonneet jonnekin). En ensin totellut, mutta hän läimäisi minua kasvoilleni ja sanoi, että mikäli en tee kuin hän haluaa, hän rankaisee minua joka teosta.

      Niinpä minä riisuin vaatteeni hitaasti vapisevin käsin. Samalla mies otti housunsa pois, mutta jätti kengät jalkaansa. Paitaa hänellä ei alunperin ollutkaan.

      Koska olin häntä hitaampi riisuutumaan, hän potkaisi minua kylkeen ja minä kaaduin maahan. Sitten hän käski minut polvillaan seinän viereen. Konttasin äkkiä seinän viereen ja mies tuli taakseni polvilleen, otti pitkistä hiuksistani kiinni ja työnsi ylävartaloni seinää vasten. Jäykän kalunsa hän survoi paljaaseen pimppiini ja alkoi nytkyttämään sitä edestakaisin.

      En kuitenkaan ollut kostea, joten minuun sattui ja mieskään ei tuntunut nauttivan. Siispä hän otti kalunsa pois sisältäni ja laittoi plugin perseeseeni (se sattui) ja laittoi minut kääntymään toisin päin. Hän käski ottaa paitani pois, mutten tärisevin käsin saanut sitä.

      Jatkan seuraavassa viestissä. Merkit loppuvat kesken.

    • Anonyymi

      Ei helvetti miten ärsyttävää tekstiä lukea AP:llä

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe