Bridesire?

Ässäpuku

Hei,
Onko kokemuksia Bridesire iltapuvuista? Millaisia tullimaksuja peritään? Tulevatko ylipäätään perille?

13

10561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaasoiluja

      Minuakin kiinnostaisi onko kukaan tilannut bridesirelta? Itse on kaason mekkoa metsästämässä. Eli jos jollain kokemusta niin millaisia? Tullimaksut? Materiaalit? Koot? Kaikesta kiitollinen :)

    • helppoaon

      En ole tilannut, mutta tilasin itselleni viimeksi JJ-houselta kaverin häihin mekon. Materiaaleja on useita, tullimaksut voi laskea tullin sivuilta. Jokaista mekkoa tietääkseni saa useassa eri värissä. Kannattaa lukea aina minkä kokoinen kuvan mekko on ettei tule tilattua väärän kokoista. Itse tilasin mittatilauksena ja tuli täydellisesti sopiva.
      Niin ja JJ-houselta tilatessa kannattaa suurentaa kuvat kunnolla, että näkee kaikki yksityiskohdat tarpeeksi hyvin.

      Nyt on tullut mainossähköposteja sen jälkeen eri firmalta JJ-housen lisäksi. Mutta en kyllä tilaa muualta kuin sieltä. Harmittaa ettei omien häitteni aikaan ollut tietoa ko.firmasta, löytyi kuitenkin käytettynä ihan kaunis ja soppeli.

      • Hei!
        Minä olen kiinnostunut JJ-Housen mekon tilaamisesta. En löytänyt sivuilta tietoa mistä maasta nuo mekot tulevat että olisin voinut tarkistaa tullimaksun. Muistatko mistä maasta he lähettävät puvut? Onko puvut hyvin valmistettuja? Mitä muita maksuja tuohon tulee mekko, lähetys ja tullimaksut?


    • Pt3

      Tilasin tyttärelleni mekon Bridesireltä. Tuli nopeasti vajaassa 1,5 vk. Otettiin standardikoko. Ylimääräistä maksua tuli n.30e. Toimitus ym sujui mutkitta. Tilaus tuli Kiinasta. Mekko ei ollutkaan samanlainen kuin oletimme ja malli ei istunut yhtään. Nyt olen yrittänyt että saisin rahani takaisin, mutta tarjoavat vaan mekon "räätälöintiä" ja se pitäisi palauttaa takaisin Kiinaan..

      • heeei

        MIten se ei ollut sellainen kun oletitte? Olisin itse tilaamassa kyseiseltä sivustolta ja en ole yhtään varma että uskaltaako..


    • Älätilaabridesirestä

      ÄLKÄÄ KOSKAAN TILATKO BRIDESIRESTÄ!!!!! Mekko tuli perille ennätysvauhtia kangas on väärä eikä muutoksia mallin suhteen toteutettu. Ei vastaa lainkaan tuotekuvaa ja materiaalista näkee jo kaukaa että kyseessä on halpa ryysy eikä 120 euron mekko. Jo 3 päivää oon odotellut vastausta sähköpostiin :) enkä uskalla lähettää takaisin ennenkuin sitoutuvat korvaamaan postituskulut. Taitavat vitkutella jotta en enää voisi palauttaa. Pakko vielä korostaa että mekko on erittäin ruma ja täysin erilainen kuin kuvassa. Lisäksi siinä on a-kupit kankaan sisällä, vaikka annoin tilausmittana rinnanympärykseksi 89cm :)

    • Tyytyväinen111

      Olen tilannu Jjshouselta kaasomekon ja mekko oli täydellinen! Hintaa tuli yhteensä ~300e muistaakseni mutta olin tyytyväinen:)

    • Kakkupala

      Moi
      Itse tilasin Bridesireltä hääpuvun, oli kyllä aivan täydellinen. Tilausmitoilla ja nopealla toimituksella. Tuli myös alushame ja käsineet puvun mukana vaikken niitä tilannutkaan. Voin sanoa että täysi 10 on puku! :)

      • Tsadaaa

        Huh, ihana kuulla tämmöinen kommentti... Ite tilasin mittojen mukaan puvun viime kuun alussa, pukua ei ole kuulunu, ja olen jo huolesta hajalla.... Pidän siis peukkuja että minulle aattuisi myös tuommoinen kokemus. :)


      • Mekkohaussa
        Tsadaaa kirjoitti:

        Huh, ihana kuulla tämmöinen kommentti... Ite tilasin mittojen mukaan puvun viime kuun alussa, pukua ei ole kuulunu, ja olen jo huolesta hajalla.... Pidän siis peukkuja että minulle aattuisi myös tuommoinen kokemus. :)

        Hei! Saitko mekkosi ja oliko toivomustesi mukainen?


    • aila

      Tilasin mekon tytön häihin ja oli aivan ihana!

    • morsian2019

      Kahtelin just bridesiren sivuilta hääpukua, kiitoksia vinkeistä. Arvokasta tietoa, että joillakin on mennyt tilaukset päin mäntyä. En aijo tilata näiltä pukua ollenkaan, vaan valitsen luotettavamman tilauspaikan. Harmi, että osa kommenttiketjun julkaisuista on jo sensuroitu, varmaan tämäkin kommentti kohta poistetaan.

    • Anonyymi

      Mekko oli hyvä ja annettujen mittojen mukainen. Se vain saapui 7 vk tilausajasta huolimatta 2 pv juhlien jälkeen. Aluksi viivästytti korona-lockdown, mutta siellä suhtauduttiin täysin välinpitämättömästi pyyntööni maksaa lisää pikatoimituksesta. Yksi tähti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe