Miksi menette töihin?

lghamorgm

Kyllä tuntuu hyvältä jäädä kovina pakkasaamuina kotiin nukkumaan, kun toiset lähtee töihin! Olin jokin aika sitten vielä töissä, mutta eipä siitä sen enempää rahaa saanut.

36

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumputtajako

      Kyllähän sitä on mukavaa lähteä. Näkee työkaverit, aika kuluu ja on illalla kiva lähteä perheen pariin tai harrastuksiin. Kerran kuussa kilahtaa tilille 8 tonnia, josta tosin lohkeaa hieman sinunkin almuihin. Mieti sitä, minulla on matka varattuna Karibialle 3 viikoksi. Ensin nukutaan jet lag pois ja sitten saa emäntä tikkaria kunnolla, sen jälkeen rantakadulle syömään. Altaalle illalla muutama drinksu ja lisää melaa mekkoon. Aurinko virkistää kummasti haluja. Haistele sinä vaan pierujasi peiton alla ja vedä käteen.

      • Duunarikin

        Hahahaaa! Hyvä kommentti timputtajako!!! Repesin.....


      • Kepinheittäjä

        Se koira älähti johon kalikka kalahti.


      • Phah

        Tuon tason kaveri ei 8 donaa ole nähnytkään.


      • Phah

        Tom Karibian loman olet nähnyt kirjaston Aku Ankasta.


      • Taidat_meikatakin

        Drinksuja. Voi Jeesus. Joisit edes Kossua kotisohvalla. Mies ei juo mitään helvetin drinksuja.


      • Raittiustalonmies

        Mieluummin raitis kuin kaltaisesi kossusieppo. Tekisit jotain järjellistäkin ennen kuin viina puurouttaa aivosi lopullisesti.


      • Tenerihvallakävin

        Ai että ihan "drinksuja"? Sellaisia keltapunaisia cocktaileja, joissa lystikäs pikku päivänvarjo? Illalla varmaan lähdet bilettämaan/bailaamaan havaiji-paita yllä ja aamulla rannalta ostettu beach-gold-panssariketju kaulassa.
        Kahdeksan donaa? In your dreams maybe, baby...


      • emmekadehdi

        Kahdeksan tonnia...Niin, moni on kyllä pettynyt Serbian dinaarin ostoarvoo


    • samaamieltä

      Ent. Amerikan diplomaatti, joka on ollut pitkään Suomessa, ihmetteli tämänpäivän uutisoinnissa suomalaisten pitkiä lomia ja lyhyitä työaikoja. Sillä tavallahan Suomi on mennyt alaspäin kun lehmän häntä.
      Ja kyllähän se näin on joillakin aloilla. Ei suinkaan kaikilla. Jotkut tekevät hyvinkin pitkiä päiviä pitämättä lomia. Ainakin yrittäjät ovat yksi ryhmä, It-ala, hoitoala.

    • naisnais

      Mul on tänään vapaapäivä, jeeeee

      • saitsuu

        miul taas saitsuu 3 viikkoo


      • Pomosi
        saitsuu kirjoitti:

        miul taas saitsuu 3 viikkoo

        Mikäs sulla, ettei vaan päässä alkanu heittää ?


      • saitsull

        saman saa kotoonkii makaamal


      • Jamilahes
        saitsull kirjoitti:

        saman saa kotoonkii makaamal

        Ja lihatsui kans


    • tooivotonta

      Töissä käynti on useimmilleajanvietettä . Melkein joka homma on kannattamaton tai lähes kannattamaton. Ehkä sit ei ihan, jos on istunut parikymmentä vuotta koulun penkillä.
      Tuet häipyy ja lisäkuluja tulee, jos töihin erehtyy menemään. Vasta oli tutkimus, että yh:n pitää tienata ainakin kolme tonnia kuussa, jotta kannattaa mennä töihin. Vasemmisto on onnistunut tekemään tästä maasta ryssälandian.

    • upintimosass

      Vielä parempi on katsella sisältä kun neipör kaar is not starttin

    • pysy_vaan_siellä

      Parempi onkin, että annat miesten tehdä työt. Onpa muuten outoa, että sinulle ei oikein maksettu palkkaa... tosi ihme, kun noinkin pätevä ja viksu tytteli :)

      • lghamorgm

        Maksettiin palkkaa, mutta tuet häipyi samantien. Ei siitä sen enempiä käteen jäänyt kun nyttenkään. Siksi annan mielellään hölmömpien tehdä työt ja itse lämmittelen sisällä :))


    • vaarikkala

      Pitkän elämäntyön tehneenä nautin eläkepäivistäni ja suht mukavasta eläkkeestäni. Kaikki tarpeellinen on hankittu, eikä ole velkojakaan enään. Nuoret aikuiset, ja miksei keski-ikäsetkin, jotka eivät halua tehdä töitä, millä meinaatte elää eläkeikäisinä ?
      Kun ei ole niitä eläkkeenmaksajia ja sossutukien maksajia, kun niin moni on nauttinut vaan työttömyydestä ja niistä sossun tuista.

      • Ettäsilleen

        Eläkkeitä leikataan tulevilta eläkeläisiltä tasaisen tappavaa vauhtia. Vaikka miten paiskii hommia, niin eläke ei ole ollenkaan sellainen kuin tähän asti on ollut. Suo siellä vetelä täällä.


      • Juuri_tämän
        Ettäsilleen kirjoitti:

        Eläkkeitä leikataan tulevilta eläkeläisiltä tasaisen tappavaa vauhtia. Vaikka miten paiskii hommia, niin eläke ei ole ollenkaan sellainen kuin tähän asti on ollut. Suo siellä vetelä täällä.

        takia maksoin yrittäjäeläkettä vain minimin ja sijoitin voitot ensin asuntoihin ja nykyisin pörssiosakkeisiin. Pääomatulot vähän vajaa 100.000€ vuodessa tekemättä juuri mitään. Tietysti seuraan myös pörssiä ja joudun selvittelemään vuokralaisten taustoja verkostoni avulla. Muuten asuntojen vuokraustoiminta on nykysuomessa onnenkauppaa. Niin paljon on paskasakkia vuokralaisten joukossa että joudun kyselemään jopa tutuilta poliiseilta vinkkejä hakijoiden taustoista ja niitä myös saan. Järjen käyttö kannattaa aloittaa jo silloin kun hankehommat ovat vasta alussa. Ja se ensimmäinen miljoona tuottaa aina eniten töitä.


    • Elätänsinuakin

      Juu, mulla on niin pieni palkka et olen usein toivonut, että tulisi potkut, koska saisin varmaan melko saman rahan kotona makaamalla.

      Sitten kun tarkemmin pohtii, niin jos ei tee mitään hyödyllistä ja muita hyödyttävää, niin joutaa kuolemaan. Niinhän monelle työttömälle ennenaikaisesti käykin.

    • anti.aa.yy

      Menisin ilomielin töihin jos töitä olisi.

      Edellisessä työpaikassa en kuulunut porukkaan ja se näytettiin kovin ottein. Samalla lupasivat etten saa töitä enää mistään. Toistaiseksi ovat onnistuneet tavoitteessaan mutta työnhaku jatkuu aktiivisena.

      • Akselirasvaa_kului

        Olit varmaan ahtaaja.


      • käräjille

        Tosta voi tehdä rikosilmoituksen!


      • Akselirasvaa_kului
        käräjille kirjoitti:

        Tosta voi tehdä rikosilmoituksen!

        Anna mennä vaan.


      • anti.aa.yy
        käräjille kirjoitti:

        Tosta voi tehdä rikosilmoituksen!

        Ainahan ilmoittaa voi mutta huono on alkaa todistaa yksin porukkaa vastaan.


    • juttutupa

      Ei kai se ole ayn vika jos ihmiset on mulkkuja? Meillä osa kuuluu ja osa ei, samassa tuvassa kahvit juodaan ja elämää eletään.

      • syntymästäasti

        Kaikki ihmiset on jollakin lailla mulkvisteja...............


    • Huhtikuussasuomeen

      Minusta ainakin on mukavampi olla Thaimaassa talvet eikä kotona omassa sängyssä.

      • työtönluuseriooon

        Oletko paikallinen mamu siellä, kai olet hakennu turvapaikkaa ? elät loisena siellä. On lämmintä ja halpaa......


    • Niinsemene

      Työ on suomessa pelkkää ajankulua. Rahan takia ei kannata itseään rasittaa.

    • Olo-neuvos

      Minä käyn töissä vaan siksi että siellä pääsee syömään valmiiseen pöytään. Olen niin laiska etten viitsi alkaa laittamaan ruokaa kotona.

      • Suomisuomalaisille

        Osta mikroruokia, niin voit nukkua pidempään. Minä myös kotona nykyään. En ala ainaskaan mitään v***n matuja elättämään.


    • Kautokeino69

      No minulle töihin meno on ihan oma valinta, ei kivaa, mutta voisinhan mä jäädä kotiinkin, mutta vaakakupissa on kuitenkin se hukatusta ajasta maksettu korvaus kerran kuussa. Säälittävää varmaan jonkun mielestä, mutta mun oma valinta ja onhan se kivaa että tilillä on mistä ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe