307, 407 308 ja 508 samaa kurasarjaa!

Savenius

Herkästi rikkoutuvaa osaa. Huolto kouluttamatonta. Varaosia ei ole. Autoliikkeet eivät enää kelpuuta vaihdossa.

Laittaisitko rahasi kiinni tuollaiseen?

15

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuraonkuraa
    • Ei_ongelmia_mulla

      Laitoin rahaa kiinni 407 neljä vuotta sitten. En ole katunut. Huoleton meno jatkuu.

    • hmmmmn

      Ja silti ajat aina pösöllä vaikka ovat niin huonoja. Uskoisiko moista tiedon jättiläistä.

      • turhaapuhetta

        ja kuka sanoo että huono ? eivät katsastustilastot mitään kerro....
        tojotat ja muut ruppanat vaan huolletaan kaksi kertaa tiehämmin kuin ranskan Leijona


    • Tyytyväinenpökötti

      Niinno, Peugeoteista jos ei tykkää niin ehkä sitten sitikka. Etenkin näin talvella arvostaa toimintavarmuuden ja mukavuuden yhdistelmää.

      Olishan niitä varmempia katsastettavia mutta ne on tylsiä. Ja kun erot on käytännössä promilleluokkaa varsinkaan uusissa ja hyvin huolletuissa ja toisaalta hinnassa on huikea ero...

      Jälleenmyyntiarvo on tietty iso juttu mutta sijoitapa peugeotin ja itäkinneriin hintaero fiksusti...

      • Nikemans

        Tuttavani, joka toimii merkin huolto-organisaatiossa, kehoitti unohtamaan uudet Peugeotit. "Riesaa on riittänyt".

        Ilmeisesti Peugeotin laatutaso on taas repsahtanut.


      • PSAbnormi

    • Vaihtoehto2

      Mitähän vikoja noissa Pösön (508) bensakoneissa on ollut, kun niistä niin varoitellaan?

    • MUGABE

      Tämä oli todellinen jymy uutinen!
      Olen vaan ajanut ja ollut tyytyväinen!
      Osia en tosin ole tarvinnut, koska en ole vielä ajanut kovinkaan paljoa.
      Arvoidaan varaosaterve kun saa 400 000 täyteen.

      • Mutua

        Kyllähän se jakopää menee vaihtoon viimeistään 100tkm kohdalla. Mutta ei se nyt niin suurin ongelma ole, samansuuruinen kustannus siitä vaihdosta tulee kuin hihnanvaihdostakin.

        Imusarjojen tukkeutumista noissa on ollut, nimenomaan THP moottorissa, mutta tuokaan ongelma ei ole pösön ongelma vaan suoraruiskumoottorista johtuva ongelma, merkistä riippumatta.

        Liekö noissa muita suuria ongelmia on vielä ilmennyt.


      • epätietoinen_olen

        Jakopääsarja vesipumppun kanssa vaihdettiin autooni 120tkm kohdalla. Maksoi 400. Moottori 1,6Hdi. Miten niin viimeistään 100tkm ?


      • dsfsdfsdfsfdsdfsfsdf
        epätietoinen_olen kirjoitti:

        Jakopääsarja vesipumppun kanssa vaihdettiin autooni 120tkm kohdalla. Maksoi 400. Moottori 1,6Hdi. Miten niin viimeistään 100tkm ?

        tuo 100tkm viittasi thp ja vti moottoreihin, joissa jakopää on tunnetusti hieman heikkoa tekoa


    • Laatupilattu

      Peugeot on hieno ja mukava kunhan vaan toimii. Nyt ajan hyndailla, on luotettava, eikä vikoja mutta on niikun ajais mopoautoa.

    • hlhkjhkjhkjkjh

      508 on olevinaan hieno, mutta rengasäänet ovat voimakkaammat kuin 407:ssa.

      Suurin ongelma on kuitenkin erilaiset viat, mystiset vikatilat ja konerikot. Varsinkin bensamoottorit on surkeaa tavaraa. Paikallinen korjaamopomo suorastaan varoitti ostamasta erityisesti 508 mallin autoa.

      • opelius

        Ja kas miksi se on paras katsatustilastoissa? Ja kuka on tämä "paikallinen korjaajapomo" joka sinua opetti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe