21.1. Jasmine Tukiainen keskellä törkysuhdesoppaa!

Suuri-Apatia

Jasminelta mystinen bloggaus; miten tää menee noin niiku sun omasta mielestä:

"Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan." 21.1.2016: http://jasminetukiainen.metropoli.net/2016/01/21/heitan-itseni-susille/

164

6238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Livetsordilaisuus

      Uskovaisten vanhempien lapset noudattavat kristillisiä arvoja.

      • TukiaisSoap

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Luulin * rakastuvani ihmiseen, mun ”parhaaseen ystävään”.
        - Petin, ja kerroin siitä.
        - Kerroin sen, mikä sattuu tarpeeksi, mutta en yksityiskohtaisesti, sillä eikö se RIITÄ, ETTÄ on tehnyt mitä on tehnyt.

        - Vedin maton ihmisen jalkojen alta, joka rakasti mua. Kerroin. Me juteltiin asiasta suht hyvissä väleissä monta päivää... Keskenämme niinkun sen pitää mennä.

        Joudun riitaan, ei, vaan viidenteen maailmansotaan, koska kun sain tietää, että tää kenen ”elämänrakkaus” olin pitkän ajan, onkin ollut toisen kanssa jo viikkoja, vaikka me kirjotellaan, ja saan rakkausviestejä SAMAAN AIKAAN, kun ne on toistensa kaa. (En viitti kertoa yksityiskohtaisemmin, sillä tämä toinen/uus ei oikeasti voi tietää kaikkea, vaan voin vaan kuvitella mitä sille on sanottu…)

        Se jäi ”kiinni” valheistaan ja menetti kasvonsa lopullisesti. Hän muutti tän uuden naisen vierastaloon ja haluaa nyt sieltä tehdä MITÄ VAAN tuhotakseen MUN elämän." Osa 2 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "mindfuck…….

        Raivostuin, kun ymmärsin, mitä olin mennyt tekemään, ja mitä menetin sinä päivänä, kun mut ”vaihdettiin” muutamassa päivässä, viiskytvuotiaaseen tunnettuun naiseen. (Älysin jo aikaisemmin mutta tässä vaiheessa SUUTUIN itselleni.)

        – Ei siinä mitään! Jos ihastuu niin ihastuu, ajattelisin? Mutta raivojen ja valheiden, ystävyyden päällä vannomisien jälkeen asioista…… tää lähti lopulta täysin lapasesta. ”Vaihto” ei sattunut, nauroin sille yksittäiselle asialle erittäin paljon, kun sain kuulla, kuka oli kyseessä.

        - Vaan riita johtui siitä raivosta, minkä olin saanut, ja ne valheet mitkä sain.
        Sainpahan maistaa omaa lääkettäni, jos niin sanotaan.

        Viidennestä maailmansodasta syntyi maailmanloppu, ja mun miehelle päätettiin lähettää kaikki mun aikaisemmat viestit, jokainen henkilökohtainen viesti, minkä oon lähettänyt, kertoa pienistäkin yksityiskohdista, kertoa kuinka voi lähettää alastonkuvia musta………. jne…" Osa 3 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Maailmanloppu alkoi eilen, ja tasan 2 viikkoa sitten sain viestejä, jossa muhun oltiin rakastuttu ja ihastuttu... (En voi ymmärtää miten sekopää touhua tää on ollut…)

        – Ei riittänyt kertoa satuttaakseen (hänelle melkein tuntematonta) ihmistä, ETTÄ olin tehnyt jotain.

        Vaan saan nyt lukea, että sille lähetetään esim. ”Jas mietti vaan mua, kun harrastitte seksiä”, ”se ei halunnut sua”, ”se halus jo jättää sut aikasemmin”, ”meillä oli seksiä niin ja näin, siellä ja täällä”, ”lähetän sulle sen alastonkuvat”, ”JNE”……… Mitä vaan, totta tai valetta, joka vaan satuttaisi mun miestä.

        Sitä satutetaan siis vielä enemmän, tahalleen, kun mitä olin jo tehnyt, enemmän kuin mitä KUKAAN ANSAITSEE ja vaan siksi, että saa ”koston” siitä, että MÄ olin se paha kaikessa. (Niin olinkin mutta tää mies ei)….

        ja KAIKEN KUKKURAKSI samaan aikaan vastaanotin viestejä eilen jossa mun ”oman turvallisuuden vuoks kannattaa pysyä poissa sen naaman edestä”, ja ”aion tehdä sun elämästä lopullisesti Helvettiä”…" Osa 4 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Kun vihdoin soitan ja kysyn, että missä on sen helvetin raja? Kuinka paljon pahempi olo mulla voi olla kun mitä JO on? Oon JO kantanut vastuuni tekemästä, ja mun mies on JO tietoinen, että tein näin?

        - Niin mulle nauretaan ilkeesti: ”Se ei oo tarpeeks” ………

        Miks sille teet näin? – ”Koska se on ainut ketä sulla enään on Ruotsissa... Sanoin, …..että teen sun elämästä helvettiä………”

        Tänä yönä…. ihminen, kuka EI ansainnut tulla rikotuksi, päätti kysyä lisää tältä hullulta naiselta, koska meni tietysti siihen itsetuhoiseen mielentilaan, joka sille tahalleen aiheutettiin, ja sehän vastaa ilomielin siellä…" Osa 5 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Voin kertoa tässä vaiheessa KAIKEN, mutta tämä ei enään näköjään oo mun oma asia kertoa. Nyt yöllä sille vastattiin Joko valheilla tai totuuksilla. En tiedä?

        - Oon kysynyt eilisestä lähtien MILLON tämä riittää!?
        - MIKÄ on tarpeeksi?
        - MISSÄ menee raja?

        Jos MUN elämästä haluaa tehdä helvetin niin TEE.

        - KUKA laittaa nämä viestit ja kuvia tälle joka EI ansaitse sitä? Ja vielä JATKAA!?
        - mut on blokattu joka paikasta. En pysty soittamaan koko ihmiselle. Samalla, kun hän tuhoaa VÄÄRÄÄ ihmistä TIETOISESTI. Samalla kun hänen uus naisensa uhkaa MUA viestillä rikosilmoituksella, koska ”häiritsen”, kun yritän saada kyseisen ihmisen kiinni…… (Jos sekään viesti nyt oikeasti oli häneltä en tiedä.)

        Tämä EI tee mun elämästä helvettiä muuten kuin että tätä ketä tietoisesti satutetaan on kohta TUHOTTU. Yritän puolustaa ihmistä, ketä MÄ satutin JO! Mut blokataan, ja mulle ei vastata, mutta tämä jatkuu ja jatkuu…" Osa 6 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Raivosin, koska mua kohdeltiin pahoin…. vaikka todellisuudessa itse tein sen muille ja itselleni. Ite heitin kaiken menemään ja satutin ihmistä, kuka jo rakastaa ja ei ikinä satuttais muita, ei edes kärpästä.

        Raivosin lopulta vaan itselleni…. Se itseviha mitä voit tuntea……….. Miten kukaan voi olla niin TYPERÄ ihminen... kuin minä ihan itse. Älysin, että tää energia, tää paha olo. Oli se, mitä aiheutin maailman upeimmalle ihmiselle. Maailman upein ihminen……

        Loppupeleissä, vaikka se sai kaikkia viestejä ja brutaaleja yksityiskohta…. niin mulla ja mun miehellä on edelleen normaali keskustelu, ja kuulen aika hienoja asioita, mitä tässä tilanteessa voi kuulla... Keskustelemme asioista. Puhumme. (Eli Toisaalta, et vielä onnistunut rikkomaan tätä ihmistä, vaikka kuinka yritit.)

        Eli joo. Kyllä. Kusin omaan nilkkaani ja nyt sain oppia läksyni aika hemmetin nopee. Opin! ((~Nähkää mitä teillä jo on, älkää luulko, että nurtsi ois yhtään vihreempää toisella puolella, vaikka kuulisitte maat ja taivaat. Ihmiset on JULMIA…….))" Osa 7 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "En ole IKINÄ tavannut moista hullua ja en enään tiedä mitä voin tehdä?

        Tämä vaan jatkuu ja jatkuu. Jos mulla on jo tarpeeksi paha olla….. EN SAA HAPPEA. Ja SE ei riittänyt sen sanojen mukaan… Mikä sit riittää?? (En saanut muuta kun ”olisit miettinyt tätä aikaisemmin ja NAURUT”, kun kysyin ihmiseltä suoraan.)

        Vaikka se on MINÄ, joka on tehnyt väärin alunperin…….. Niin en tiedä, mitä tehdä enään. En tiedä, VOIKO ihmisellä olla huonompi olo kuin mitä mulla JO oli siitä mitä idioottina menin tekemään.

        - Miten sen EDES sais pahemmaksi helvetiksi!? Pitääkö mun kuolla hänen mielestä? Vai pitääkö kaikkien rakkaiden mun ympärillä MYÖS KÄRSIÄ????? Vaan siksi, että otin väärän ihmisen mun elämään." Osa 8 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Millon tämä loppuu?

        - VOI kun tämä uusi nainen tietäisi KAIKEN. Vaikka miksi kertoisin? Kaikki, jotka tähän ihmiseen törmää, saa kyllä nähdä ihan itse tämän HULLUUDEN ja nähdä, kuinka PAHA ihminen voi olla.

        Pyydän anteeksi niille ystäville kenelle valehtelin asiasta. Siihen ei edes ole sanoja, kuinka pahoillani olen sille upealle ihmiselle, ketä satutin tällä. Olen pahoillani siitä, että ikinä valitsin tehdä näin ja että ikinä olen ollut missään tekemisissä koko ihmisen kanssa. Edes ”ystävinä”." Osa 9 (10).


      • TukiaisSoap
        TukiaisSoap kirjoitti:

        Jasminen bloggaus suorana tekstinä:
        "Heitän itseni susille. Ennenkun mut heitetään lopullisesti susille... Ennenkun tää ihminen ”onnistuu” mun elämästä helvetin tekemisen... Ja tekee todellisuutta kaikista uhkauksista, jotka saan.

        - Niin päätän heittää ite itteni susille... Ihan ilmasiks.
        - Kusin omaan nilkkaani ja opin elämäni läksyn.

        Tällä viikolla mua on riepoteltu, uhkailtu, mulle ollaan raivottu ja valehdeltu ja musta tehtiin se ”hullu”. Kaikki tämä ihmiseltä ketä Rakastin. Ja musta on valehdeltu varmaan enemmän ku koskaan aikasemmin.
        ”Kun ihminen vetää maton alta…..”

        - Se oli alunperin MINÄ. Sen jälkeen multa vedettiin myös." Osa 1 (10).

        "Halusin pois koko tilanteesta ja TIEDOSTAN, että mun vierellä oli maailman UPEIN ihminen. TIEDÄN sen. Kannan vastuuni. Mutta mun pää EI ENÄÄN KESTÄ tätä HULLUUTTA, jota en saa loppumaan, vaikka KUINKA YRITÄN!

        Tässä teille aamuluettavaa, sillä en JAKSAISI, että joku muu heittää mut tähän. Osaan puhua ja kertoa ihan itse totuuden itsestäni ja kaikesta. Ja kyllä, en syytä ketään muuta kun itseäni. Senkus alatte riepottelee. Olkaa hyvät."
        Osa 10 (10).


      • lahjakkaat_siskokset

        Tukiaisten siskoksilla vaikuttaa kaikilla olevan ainutlaatuisen kehittynyt kyky kusta asiansa totaalisesti. Ei käy kateeksi, mutta ei sääliksikään.


    • jappasija

      Tämähän meni oikein. Ensin herhiläinen petti miestään toisen lesbon kanssa ja sitten taisivat molemmat kumppanit jättää herhiläisen.

    • matonnuolija

      Jep. Jasmine/a lesboili Eliya Zweygbergin kanssa Kalle kihlatun selän takana. Molemmat dumppasivat kevytkenkäisen Tuksu kolmosen ja Eliya muutti Katariina Sourin luokse evakkoon.

      • näinhänsemenee

        Mitä ISO edellä, sitä pieni perässä.


      • matonnuolija

        Miten nuo Tukiaiset ovatkin onnistuneet kasvattamaan kaikki kakaransa noin kieroon. Yksi on jo mullan alla sekakäyttönsä takia, yksi on suomen halveksituin törky-julkkis ja kolmas huoraa ja postailee alastonkuviaan ja sekavia blogeja joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihme roskasakkia. Isä Tuksu vaan lähettelee kyrvän kuvia ventovieraille ja Mamma tsemppaa avohoitopotilaidensa "glamour" elämää.


      • mautonta
        matonnuolija kirjoitti:

        Miten nuo Tukiaiset ovatkin onnistuneet kasvattamaan kaikki kakaransa noin kieroon. Yksi on jo mullan alla sekakäyttönsä takia, yksi on suomen halveksituin törky-julkkis ja kolmas huoraa ja postailee alastonkuviaan ja sekavia blogeja joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihme roskasakkia. Isä Tuksu vaan lähettelee kyrvän kuvia ventovieraille ja Mamma tsemppaa avohoitopotilaidensa "glamour" elämää.

        Kaikki vielä pitää tuoda julkisuuteen. No sillähän "taskuveenuskin" elää. Ei väliä mitä puhutaan, kunhan puhutaan ja saa klikkauksia blogiinsa.


      • Bismine
        mautonta kirjoitti:

        Kaikki vielä pitää tuoda julkisuuteen. No sillähän "taskuveenuskin" elää. Ei väliä mitä puhutaan, kunhan puhutaan ja saa klikkauksia blogiinsa.

        Onko näillä savolaisilla Tukiaisilla kaikilla jokin skitsofrenia-bi-pettäjägeeni vallitsevana?


      • Homot-Tukiaiset

      • Jasmine-loved-Julia
        Bismine kirjoitti:

        Onko näillä savolaisilla Tukiaisilla kaikilla jokin skitsofrenia-bi-pettäjägeeni vallitsevana?

        Oliko Jasmine ja Julia Tukiaisella lesboperustainen sisarsuhde:
        https://www.instagram.com/p/_RHeViko8W/ (kuvassa Jasmine ja Julle, Jasminen kirjoitus ja hänen lainaamansa A Million Times runo).


      • Welvet

      • Homotukiaiset
        Jasmine-loved-Julia kirjoitti:

        Oliko Jasmine ja Julia Tukiaisella lesboperustainen sisarsuhde:
        https://www.instagram.com/p/_RHeViko8W/ (kuvassa Jasmine ja Julle, Jasminen kirjoitus ja hänen lainaamansa A Million Times runo).

        Jokaisella Tukiaisen tyttärellä on ollut biseksuaalisia suhteita. Ja varmaan siskokset ovat harrastaneet lesboilua keskenäänkin. Etenkin Jollashovin riettaat menot olivat kuin Sodomassa ja Gomorrassa aikoinaan. Joel-poika on varmaan homoseksuaali. Taniya-tyttöystävälle on jätetty kulissin rooli.


      • Miekka-ja-kilpi
        Homotukiaiset kirjoitti:

        Jokaisella Tukiaisen tyttärellä on ollut biseksuaalisia suhteita. Ja varmaan siskokset ovat harrastaneet lesboilua keskenäänkin. Etenkin Jollashovin riettaat menot olivat kuin Sodomassa ja Gomorrassa aikoinaan. Joel-poika on varmaan homoseksuaali. Taniya-tyttöystävälle on jätetty kulissin rooli.

        Lesbot Tunkki ja Julia poseeraavat sohvalla alusvaatteisillaan:
        http://aijaa.com/sMlkXg


      • Tyttörakkautta
        Miekka-ja-kilpi kirjoitti:

        Lesbot Tunkki ja Julia poseeraavat sohvalla alusvaatteisillaan:
        http://aijaa.com/sMlkXg

        Tunkki ja Julia ”silloin ennen”, the secret lovers:
        https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t31.0-8/p480x480/289413_199348993457374_5033285_o.jpg


      • Mestarin-Krouvi

      • Niih
        matonnuolija kirjoitti:

        Miten nuo Tukiaiset ovatkin onnistuneet kasvattamaan kaikki kakaransa noin kieroon. Yksi on jo mullan alla sekakäyttönsä takia, yksi on suomen halveksituin törky-julkkis ja kolmas huoraa ja postailee alastonkuviaan ja sekavia blogeja joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihme roskasakkia. Isä Tuksu vaan lähettelee kyrvän kuvia ventovieraille ja Mamma tsemppaa avohoitopotilaidensa "glamour" elämää.

        Hyvin täsmällinen kuvaus Tukiasten ihmeperheestä.
        Poika niillä taitaa olla ainoa selväpäinen poikkeus, tekee töitä ja pysyy poissa julkisuudesta...


    • siis_mitä_häh

      ´Mä en tajunnu yhtään mitään tuosta selostuksesta, olen vissiin ainoa...

    • kokosakkipöpejä

      Olen pitänyt tätä nuorimmaista suht tervepäisenä, pieleen meni! Ois tyttörukka ottanu opikseen, kun sisko on jo elämänsä pilannut ja toinen jo vainaa, huonon elämän vuoksi.

    • pissis_mikä_pissis

      Aivoripulia koko kirjoitus. Nuorempi sisar näyttää tarpovan samoja jälkiä paksumman perässä. Kannattaako? Ihan varmasti.

      • Uusi-tollukkaesiintyjä

        Ei muuta kuin keikkarundille karvarannepitserioihin ympäri Suomen! :D :D :D


    • seko-boltsi

      Miks mulle ei ikinä käy näin? En ole koskaan törmännyt keneenkään sekoboltsiin, ei edes kukaan ystäväpiirissäni. Luen heistä vain tällä palstalla ja seiskalivessä.

    • Väinö73v

      Enpä ihmettele, että pikkusikiö vaihdettiin Kata Souriin. Onhan Kata kuitenkin kaunotar, vaikka ei ikinä saanut hyvää munaa.

      Yritin muinoin Katan äitiä laivalla mutta oli muitakin yrittäjiä. Mahtoiko kukaan onnistua. Äiti on juristi eikä paattipastorska.

    • sensu-elli

      Tuossa viiskytvuotiaassa naisessa on myös kaikki aitoa; rinnat, tukka ja sensuelli suu! Häikäisevän kaunis nainen.

      • voevoi

        Tuo ylläolevan linkin kuva on vuodelta 1989. Ei ole enää ihan noin freesin näköinen. Hyvännäköinen kyllä vieläkin


      • VoxFlatus

        Ellihän se uusi haarovälin nuolija on oikealta nimeltään.


      • Jasmine-loves-Elli
        VoxFlatus kirjoitti:

        Ellihän se uusi haarovälin nuolija on oikealta nimeltään.

        Aivan totta: Eliya Zweygberg on oikealta nimeltään Elli Luukkanen.


      • Kata.K

      • Muttavaan
        Jasmine-loves-Elli kirjoitti:

        Aivan totta: Eliya Zweygberg on oikealta nimeltään Elli Luukkanen.

        Eliyan alkuperäinen nimi oli kylläkin Elisa eikä Elli.


    • Rakkaus-suru

      Olen pettynyt. Luulin Ribellaa aikuiseksi naiseksi. Ei ollut. Tuota tajunnanvirtaa ei voi kuin äimistellä. Miksi kaikki Tukiaisten tytöt ovat mainostaneet julkisesti näitä itsemurha-ajatuksiaan ja yrityksiään aikaisemmin? Vahvaa draaman tajua! Pappahan on psykoanalyytikko Tuksun mukaan. Nyt ois töitä, vaan ei taida pappa jaksaa.
      Paattipastori ?

    • Wasenius

      Jakorasia-Jassu astui Tukiais-kaapista. Samaa matskua kuin vanhemmatkinkin whitetrash-systerinsä. Se Emmi on kertonut jo ihan riittävästi tuosta pikku-Tuksusta että voin itse ainakin jo odotella milloin sekin moppaa ribellat päässä räkälän lattioita. Sen verran elämänhallinta on hukassa tuolla Tukiaisten kolmannella yritykselläkin on.

      • Ribella.se

        Syy Jasminen Suomi-intoiluun selvisi: täällä hän kävi nuolemassa Ellin pimperoa ja dildotti itseään Ellin taitavassa käsittelyssä. Ribella-liikkeen perustamispuuhat ovat ollet vain peitetarinaa tälle tärkeälle rakastelutoimelle.


    • YllätysYllätys

      Tukiainen on Tukiainen vaikka voissa paistaisi.

      • AuraJuustoaMyös

        Ja kermassa hauduttaisi....


      • Jasmine-loves-Timo
        AuraJuustoaMyös kirjoitti:

        Ja kermassa hauduttaisi....

        Seuraava vaihe Jasminen saagassa on, että hän paljastuu ulkoministeri Timo Soinin mielitietyksi. Sitten Jasmine myy privaatit Timo-tekstiviestit Hymylle ja aloittaa glamourshow kiertämisen Suomessa tukkajatkeet esiintymislavoja mopaten. Näin uusi Tukiais-rundi julkisuudessa pyörähtää käyntiin.


      • Näätimisiin
        Jasmine-loves-Timo kirjoitti:

        Seuraava vaihe Jasminen saagassa on, että hän paljastuu ulkoministeri Timo Soinin mielitietyksi. Sitten Jasmine myy privaatit Timo-tekstiviestit Hymylle ja aloittaa glamourshow kiertämisen Suomessa tukkajatkeet esiintymislavoja mopaten. Näin uusi Tukiais-rundi julkisuudessa pyörähtää käyntiin.

        Nooh, onhan se hyvä, että saadaan uutta Tukiaista myllyymme pyörimään.


    • Nuuoo

      Mutta hyvä että Pikkunilkki tuli paikkaamaan Tuksun jättämää aukkoa Näätien räävittäväksi!

      • Pillunkipeä-Jasmine-HYI

        Jasmine Tukiainen asuu/asui parisuhteessa Kalle Rönnqvistin kanssa Tukholman keskustassa. Kaikki näytti ulospäin ihan asialliselta. "Kära Kalle."
        --
        Kuitenkin, samaan aikaan Jasminella oli sala-salarakas Elli Luukkanen, jonka kanssa Jasmine lesboili aina käydessään Suomessa. Siis Kallen selän takana.
        --
        Kun Jasmine meni vuoden 2016 alussa Kallen kanssa Thaimaaseen kahden viikon lomalle, Ellin ja Jasminen välit menivät poikki.
        --
        Mehevä Pipari-Elli muutti Kata Kärkkäisen/Katariina Sourin luokse. Lesbo-rakkaussuhde Jasminen kanssa loppui kuin seinään ja jatkuu Katan kanssa.
        --
        Kalle harkitsee nyt, voiko hän olla enää suhteessa huithapeli Jasminen kanssa, joka tortunhimossaan on mitä epävakain kumppani.
        --


      • jepajep_

        Onko tuo Elli ja Souri olleet pariskunta jo aikaisemminkin? Jostakin sain sellaisen käsityksen, että Elli olisi palannut vanhaan suhteeseen


    • Miten niin kertoo ilmatteeksi? Eiköhän tuo ole harkittua ennakkomarkkinointia? Jasmina saattaa tälläkin hetkellä odotella medioilta yhteydenottoja periaatteella; "Kerron koko storyn maksua vastaan". Tuossa sekasotkukirjoituksessa on heitetty vihjeitä julkisuuden henkilöistä vähän niin kuin täkynä roskamedialle.

      On todella ikävää, että tollaset jutut pitää puida julkisuudessa, mutta mitäpä sitä ei tekisi tuolla asenteella rahan takia. Jään odottamaan kummassako paskalehdessä Jasmina avautuu.

      • Sulake-palamassa

        Jasmine toimi tässä tilanteessa mediateknisesti oikealla tavalla: toi homman julki ja veti maton Ellin kiusanteolta hänen ja Kallen suuntaan. Mutta toki kirjoitelma olisi saanut olla selkeämpi, ja kai siitä vielä totuudenpalasia puuttuu.


      • heija_hattarapaa
        Sulake-palamassa kirjoitti:

        Jasmine toimi tässä tilanteessa mediateknisesti oikealla tavalla: toi homman julki ja veti maton Ellin kiusanteolta hänen ja Kallen suuntaan. Mutta toki kirjoitelma olisi saanut olla selkeämpi, ja kai siitä vielä totuudenpalasia puuttuu.

        Eihän tätä juttua olisi ollut tarve ulkopuolisille mediassa ruotia lainkaan. Kallelle vain ja privaatisti. Paitsi jos sattuu olemaan tyrkky törkyjulkisuudesta, niin sitten. Kiireellä eetteriin.

        Käyvät tuollaiset kirjoitukset ainakin aineistoksi hattarapäisyydestä.


      • Sulake-palamassa kirjoitti:

        Jasmine toimi tässä tilanteessa mediateknisesti oikealla tavalla: toi homman julki ja veti maton Ellin kiusanteolta hänen ja Kallen suuntaan. Mutta toki kirjoitelma olisi saanut olla selkeämpi, ja kai siitä vielä totuudenpalasia puuttuu.

        Eikä tehnyt. Tollasia juttuja ei koskaan pidä puida julkisesti. Olis Jasmina jutellut sen Kallensa (nyk; aisankannattaja ja vieläpä naiselle hävinnyt = mahtaa syödä miestä) ja ystäviensä kanssa asiasta syvällisesti. Jos asia olisi tullut tuon kolmannen tai vaikka kuinka monenennen kautta julkisuuteen, niin se olisi jo läheisten kanssa käyty läpi. Eli niille mahdollisille paljastuksille olisi voinut viitata kintaalla. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

        Sitä paitsi Jasmina tekee nyt aivan samaa, mistä Johannaa on syytetty sen tuhansia kertoja. Johannaa syytettiin siitä, että se käytti "koston välineenä ja oman pahanolonsa julkituomiseen kirvespaskalehden blogiaan". Mitä tekee nyt Jasmina? Aivan samaa Metrossa.


      • Sulake-palamassa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikä tehnyt. Tollasia juttuja ei koskaan pidä puida julkisesti. Olis Jasmina jutellut sen Kallensa (nyk; aisankannattaja ja vieläpä naiselle hävinnyt = mahtaa syödä miestä) ja ystäviensä kanssa asiasta syvällisesti. Jos asia olisi tullut tuon kolmannen tai vaikka kuinka monenennen kautta julkisuuteen, niin se olisi jo läheisten kanssa käyty läpi. Eli niille mahdollisille paljastuksille olisi voinut viitata kintaalla. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

        Sitä paitsi Jasmina tekee nyt aivan samaa, mistä Johannaa on syytetty sen tuhansia kertoja. Johannaa syytettiin siitä, että se käytti "koston välineenä ja oman pahanolonsa julkituomiseen kirvespaskalehden blogiaan". Mitä tekee nyt Jasmina? Aivan samaa Metrossa.

        Jasminen avautumisen keihäänkärki on suunnattu siten, että Jasmineen ja Kalleen kohdistuva häirintä, tyyliin: ”Jas mietti vaan mua, kun harrastitte seksiä”, loppuisi.

        Samalla hän joutui avaamaan yksityiselämäänsä ja toki nyt voisi laittaa lehdissä "lisää pökköä pesään", jos hänellä on viihdeuutisvainua. Uskon, että Playboy-tyttö Katariina Sourin mukanaolo draamassa vie tämän casen heittämällä yli uutiskynnyksen, ja Jasmine kuittaisi siinä jonkin sortin haastattelupalkkiot.

        Tätä kahden kärjen taktiikkaa tarkoitin "mediateknisesti oikealla toimintatavalla."


      • Jassu-nuolee-pimperot
        Sulake-palamassa kirjoitti:

        Jasminen avautumisen keihäänkärki on suunnattu siten, että Jasmineen ja Kalleen kohdistuva häirintä, tyyliin: ”Jas mietti vaan mua, kun harrastitte seksiä”, loppuisi.

        Samalla hän joutui avaamaan yksityiselämäänsä ja toki nyt voisi laittaa lehdissä "lisää pökköä pesään", jos hänellä on viihdeuutisvainua. Uskon, että Playboy-tyttö Katariina Sourin mukanaolo draamassa vie tämän casen heittämällä yli uutiskynnyksen, ja Jasmine kuittaisi siinä jonkin sortin haastattelupalkkiot.

        Tätä kahden kärjen taktiikkaa tarkoitin "mediateknisesti oikealla toimintatavalla."

        Jasminen bloggaus oli taiston ensimmäinen julkinen erä, ja on varmaa, että tämä Lesbo-Jassun draama pysyy julkisena, välillä hiljentyen, välillä kirkuen.


      • Sulake-palamassa kirjoitti:

        Jasminen avautumisen keihäänkärki on suunnattu siten, että Jasmineen ja Kalleen kohdistuva häirintä, tyyliin: ”Jas mietti vaan mua, kun harrastitte seksiä”, loppuisi.

        Samalla hän joutui avaamaan yksityiselämäänsä ja toki nyt voisi laittaa lehdissä "lisää pökköä pesään", jos hänellä on viihdeuutisvainua. Uskon, että Playboy-tyttö Katariina Sourin mukanaolo draamassa vie tämän casen heittämällä yli uutiskynnyksen, ja Jasmine kuittaisi siinä jonkin sortin haastattelupalkkiot.

        Tätä kahden kärjen taktiikkaa tarkoitin "mediateknisesti oikealla toimintatavalla."

        Noilla kaikilla julkimotyrkyillä on ainakin yksi yhteinen piirre. He eivät osaa kohdata julkisuuden nurjaa puolta siitä syystä, että ne eivät ole kasvaneet julkisuuteen ja he eivät ole saaneet minkäänlaista koulimista/kotikasvatusta julkisuuteen. Noi tyrkyt menettävät julkisuuden hallinnan (tark. mopo alkaa keulia) siinä vaiheessa, kun asiat eivät menekään siten, kuin ollaan haluttu (lue; useimmin valehdeltu). He joutuvat paniikkiin ja eivät kestä kritiikkiä ja vastoinkäymisiä. He eivät vaan yksinkertaisesti osaa (paitsi ehkä Martina on poikkeus) hallita tilanteita.

        Jasminakin olisi ihan hyvin voinut olla hiljaa kaikesta ja katsoa, jotta mitä tuleman pitää. Sen sijaan hän poltti käpynsä laaki ja vainaa -periaattella ja sylki suustaan epämääräistä sekotekstiä julkisuuteen. Jasmina käyttäytyi juuri siten, miten kenenkään ei pitäisi käyttäytyä. Nämä naiset Ellit tms. saivat juuri sitä mitä halusivat (=Jasminan pois tolaltaan).

        Jos mä olisin ollut Jasmina ja jos juttu olisi tullut jotakin kautta julkisuuteen olisin reippaasti sanonut jotenkin tällaista; "No tottahan tuo on. Tuli kokeiltua tyttöjen kanssa Ikeasta ostetun sängyn kestävyyttä, mutta paskan maku jäi suuhun" (ja tietty ne Jasminalle tyypilliset hah, hah, hahattelut tunnelmaa keventämään).


      • Jassu-nuolee-pimperot kirjoitti:

        Jasminen bloggaus oli taiston ensimmäinen julkinen erä, ja on varmaa, että tämä Lesbo-Jassun draama pysyy julkisena, välillä hiljentyen, välillä kirkuen.

        Kumpikohan paskalehti (myhy vai kirves) uutisoi tulevilla etusivuillaan Jasminan kokemaa rankkaakin rankempaa tyttörakkautta?

        Jasmina on vanha kettu nuoresta iästään huolimati ja oppinsa ammentanut isojen siskojensa kelkassa, joten aivan satavarmasti uuden tulevan Ikean veroisen yrityksen tj. rahan himossaan jompaan kumpaan noista avautuu.


      • Valehtelija-olet-oikeast

        Ja justiinsa väitit toisessa ketjussa, kuinka sua ei noi juorut vois vähempää kiinnostaa...näin ne jutut vaan muuttuu. Raili se on kovamummo puhumaan shaibaa ja kaikkeen pitää kyllä ottaa kantaa.
        Jassu teki ihan oikein, että avautui blogissaan, ennenkuin kukaan ehtii rahastamaan hänen stoorillaan.
        Mistä sinä jassun rahanhimot tiedät ja tunnet? On todella paksua ruveta tuollaista väittämään täysin vieraasta ihmisestä! Justiinsa moralisoit, että jos ei tiedä pohjamutia ja oikeita syitä, niin pitäis pitää mölyt mahassa.
        Kova olet muita neuvomaan ja määräilemään, muttei ne sun opit näköjään sua sitten koske.
        Olet oikeasti oksettava kaksinaamainen ja tekopyhä ihminen !!!

        Ja vielä paljastuit valehtelijaksikin.


      • ElliSouriaKouri
        Valehtelija-olet-oikeast kirjoitti:

        Ja justiinsa väitit toisessa ketjussa, kuinka sua ei noi juorut vois vähempää kiinnostaa...näin ne jutut vaan muuttuu. Raili se on kovamummo puhumaan shaibaa ja kaikkeen pitää kyllä ottaa kantaa.
        Jassu teki ihan oikein, että avautui blogissaan, ennenkuin kukaan ehtii rahastamaan hänen stoorillaan.
        Mistä sinä jassun rahanhimot tiedät ja tunnet? On todella paksua ruveta tuollaista väittämään täysin vieraasta ihmisestä! Justiinsa moralisoit, että jos ei tiedä pohjamutia ja oikeita syitä, niin pitäis pitää mölyt mahassa.
        Kova olet muita neuvomaan ja määräilemään, muttei ne sun opit näköjään sua sitten koske.
        Olet oikeasti oksettava kaksinaamainen ja tekopyhä ihminen !!!

        Ja vielä paljastuit valehtelijaksikin.

        Olet niin oikeassa!
        Toi suoliRaili hilluu joka sattanan ketjussa omaa ylevyyttään todistelemassa.
        Jassu teki tasan oikein kun vetäisi kiusanhengeltä maton alta.
        Souria ihmettelen kun esti Jassua selvittämästä asiaa puhelimitse.
        (Juu, suoliRaili, Jassu yritti saada tän Ellupllun puhelimeen, mutta Souri esti aikeet...)

        Kuinka "kypsä" toi Elli oikein on?
        Itse jo toista pi*lua nuolemassa ja kuitenkin häiriköi entistään?

        Sietäis Sourinkin olla vähintään varovainen...
        Saattaa kohta lävähtää lehtiin sellainen skuuppi, jotta riittää by Elli "what ever".
        SuoliRaililla on ihme tarve joka paikassa mollata Jassua...
        Sitäkin ihmettelen.


    • DIpilä

      Toivottavasti Kalle tajuaa, että hänen 149-senttinen silikonibimbonsa ei edes tykkää miehen jormasta vaan toisen naisen häppäreiden nuolemisesta. Kulissi-Kalle oli tarpeen vanhemmille, mutta feikkiliittohan se suhde oli.

      • lipovaelin

        Jäiköhän yhtään karvaa hampaiden väliin?


    • Vähänhaisee

      Sekavia pillereitä rouskivien harhaisten ihmisten höpinöitä.

    • AnnaPanopuu

      Kuinkahan mahtaa edistyä silikonisintin peruukkikaupan perustaminen Helsinkiin, kun nyt on kova haku päällä uudesta feikkisuhteesta johonkin typerään sälliin.

      Ole reilusti lesbo, Jassu. Olet jo itsesi leimannut.

      • Elastinen-Omatunto

        Tästä olen samaa mieltä: Jasmine, ole reilusti lesbo. Lisää tulta liekkeihin!


    • lets_fuk

      Tässä ainoita epäonnistujia ovat tämä Elya mikälie ja uusi kumppani! Miksi pitää toimia noin, on joku vika jossain. Mitä siitä, jos lesboilivat. Ei se ole Kallelta pois. Järvi ei soutamalla kulu! Ihme tiukkapipoja ihmisiä kaikkialla. Ihmiset olisivat onnellisempia jos panisivat kunnolla jatkuvasti. Kaikki halukkaat keskenään. Uskollisuus on muutakin kuin seksiä. Ihmiset ovat vieraantuneet alkukantaisista vaistoistaan nykyaikana.

      • commede

        Ja Jasmine. Siltähän katosi kummatkin hoidot. Sama kai se on kenen kanssa pettää jos pettää. Avoimet suhteet ovat sitten asia erikseen. Jokainen suhteilkoon kuten parhaaksi näkee, turha siihen on ulkopuolisten tulla neuvomaan. Jotkut ovat onnellisia kun pääsevät panemaan sydämmensä kyllyydestä ja toiset ovat onnellisia kahden keskisessä parisuhteessa. Asiosta pitäisi pystyä kuitenkin sopimaan etukäteen. Eiköhän se valehtelu ja asioiden salaaminen ole pahempi kolaus kuin se että pikku-tuksu tykkää nuolla p*llua.


      • Yläfemmoja
        commede kirjoitti:

        Ja Jasmine. Siltähän katosi kummatkin hoidot. Sama kai se on kenen kanssa pettää jos pettää. Avoimet suhteet ovat sitten asia erikseen. Jokainen suhteilkoon kuten parhaaksi näkee, turha siihen on ulkopuolisten tulla neuvomaan. Jotkut ovat onnellisia kun pääsevät panemaan sydämmensä kyllyydestä ja toiset ovat onnellisia kahden keskisessä parisuhteessa. Asiosta pitäisi pystyä kuitenkin sopimaan etukäteen. Eiköhän se valehtelu ja asioiden salaaminen ole pahempi kolaus kuin se että pikku-tuksu tykkää nuolla p*llua.

        Hyvin kiteytetty! Valehtelu on pahempi asia kuin Jasminen taipumus tykätä nuolla pillua.


    • Pillastunut.tyttis

      Herää kysymyksiä. Oliko tämä frendi niin kade matkasta ja mustis, että haluaa kostaa? Miksi juuri vierashuoneeseen muutto ... Miksei Jassu hae lähestymiskieltoa, jos toinen uhkailee ja siis häiriköi jatkuvasti?

      • Suhdevyyhti

        Jassun frendi Elli saattaa olla juurikin mustasukkainen Kallelle, mutta taustalla saattaa olla jotain muutakin... Jassulla on jokin synkeiden salaisuuksien kaappi, johon ovat avaimet Ellilläkin... Ehkä Elli haluaa kostaa tällä hetkellä, jotta Jassun suunnitteleman Ribella Helsinki -liikkeen avaaminen ja liiketoiminta menisivät mönkään...


      • Aurinkopedillä
        Suhdevyyhti kirjoitti:

        Jassun frendi Elli saattaa olla juurikin mustasukkainen Kallelle, mutta taustalla saattaa olla jotain muutakin... Jassulla on jokin synkeiden salaisuuksien kaappi, johon ovat avaimet Ellilläkin... Ehkä Elli haluaa kostaa tällä hetkellä, jotta Jassun suunnitteleman Ribella Helsinki -liikkeen avaaminen ja liiketoiminta menisivät mönkään...

        Jasmine & Kalle Thaimaassa tammikuussa 2016:
        https://www.instagram.com/p/BAH44bdko3E/


    • Emänäätä

      Tän pikku-Tuksun postaus oli kyllä sen verran epäselvää tekstiä, etten oikeasti saa siitä kunnolla kiinni. Jotain on tapahtunut ja jotain häiritty ja sitten on uhkailtu rikosilmoituksella. Se nyt on selvä, että suhinaa on ollut jonkun kanssa ja nyt tämä "joku" on "viisikymppisen naisen" kanssa. Ja poikaystävä Kalle ei tykkää hyvää. Mä en tajua, miten tuo kirjoitus voi olla noin epäselvää. Sen ymmärrän, että hänen suomenkielen kirjallinen taitonsa ei ole priimaa, kun on asunut Ruotsissa niin kauan, mutta ei tuollainen sekava ja pätkivä teksti sillä selity. Suoraan sanottuna ihmetyttää, eikö se osaa kirjoittaa. Isosiskonsa pöräykset sisällöstään huolimatta vaikuttaa "laudatur-kirjoituksilta" tuohon verrattuna. Niistä sentään saa ensilukemalla idean selville.

      Mikä noita Tukiaisia vaivaa? Tämä nuorin on toistaiseksi ollut fiksuin, mutta sekin saattaa johtua siitä, ettei ole ainakaan vielä tuhonnut aivojaan päihteillä siskojensa tapaan. Lieneekö samaa sarjaa 10 vuoden päästä kuin pää-Tunkki?

      • jassminella

        Miten voi olla noin sekava ulosanti. Täytyy olla yhtä sekava ajatusmaailma. Voi kauhean KAUHEA.


      • Sekavaa-settiä
        jassminella kirjoitti:

        Miten voi olla noin sekava ulosanti. Täytyy olla yhtä sekava ajatusmaailma. Voi kauhean KAUHEA.

        Totta. Kauniisti sanottuna: Jasminella on persoonallinen ulosanti.


      • SeitinohutSiivu
        Sekavaa-settiä kirjoitti:

        Totta. Kauniisti sanottuna: Jasminella on persoonallinen ulosanti.

        Luulenpa, että sekava kirjoitus on oksennettu koneelle pikku-pikkusiiderissä ja Ellin jatkuvan vainoamisen kauhunsekaisessa olotilassa.
        Eikö kukaan muu olis järkyttynyt moisessa tilanteessa?
        Toki olis kannattanut Jassun odotella seuraavaan aamun sarastukseen tai ihan kirjoittaa kynää ja paperia käyttäen.
        Ei ollut ihan oikea osoite purkaukselle, mutta, niin kuin jo mainitsin;
        ehkä seitinohuessa näppäilty....


    • Marjan_epäonnistuminen

      Tatuoitu pikkulumppu on yhtä sekaisin kuin siskonsa.

    • mitäpä_jos

      Jospa tuo sivusuhteen osapuoli tuli siihen tulokseen, että Kallen kuuluu saada tietää kaksinaamaisuudesta ja ettei julkisuuteenkaan tarvitse suoltaa kuorta ja kulissia. Joskus se raja vain ylittyy.

      Mielenkiintoisinta tässä on kyllä tuo jäätävän sekopäinen ulosanti, tukiaismainen kryptaus (jossa kirjoittaja luulee kirjoittavansa syvällisiä).

      • RaukkamainenElli

        Ottiko Souri opikseen?
        Tollaselta akalta (Elli what ever) voikin sitten odottaa mitä vaan.
        Just oli kikattelemassa Rita Tainola-talkkarissa....
        Voi Katankin hymy hyytyä.
        JA itse esti Jassua soittamasta pil*uEllille ja selvittämästä asiaa puhelimitse....
        Toivottavasti saavat kynsilleen molemmat.

        Itse pil*uElli oli jo Kataa lipomassa.
        Miks sekottaa pakkaa?
        JUST!
        Vain ja ainoastaan, koska on paha.


    • Mediahuomiotalous

      Hymy raportoi:
      "Jasmine Tukiainen petti miestään - mitäs sitten tapahtui! Maatilan prinsessa ja Martina ja hengenpelastajat -ohjelmista tutuksi tullut Jasmine Tukiainen avautuu blogissaan parisuhdehelvetistään.

      Hän petti hänelle rakasta ihmistä, mutta sitten kävikin ilmi, että myös häntä oli petetty. Viime ajat neitokainen on elänytkin melkoisessa myllerryksessä. Nainen katuu nyt suuresti tekoaan. Nyt kuvioihin on tullut myös uhkailu ja painostus. - Miten kukaan voi olla niin typerä ihminen kuin minä ihan itse, hän vuodattaa."

      23.1.16: http://www.hymy.fi/uutiset/jasmine-tukiainen-petti-miestaan-mitas-sitten-tapahtui

      • Miten voi petää miestään, jos kerta eivät ole aviossa?


      • tahvotiili

        Koitapa sitten, kun olet rekisteröidyssä parisuhteessa.


      • VoiLUOJAsentäs
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miten voi petää miestään, jos kerta eivät ole aviossa?

        Siinäpä sulle ihmettelemistä!


      • VoiLUOJAsentäs kirjoitti:

        Siinäpä sulle ihmettelemistä!

        Olivatko Kalle ja Jasmina rekisteröidyssä parisuhteessa?


      • SuoliRailinSuppeaMaailma
        RailiSuominen kirjoitti:

        Miten voi petää miestään, jos kerta eivät ole aviossa?

        On sulla kapea elämänkatsomus...
        Kyllä minä miesystävääni miehekseni kutsun.
        Ollaan kuitenkin oltu pari jo reilu 15 vuotta.
        (Juu, ihan heti kerron sulle, ettei jää pientä mieltäs kaivamaan: ei ole tarvetta mennä naimisiin...)


    • KikkeliMarkku

      On siinä niin harras perheyksikkö. Markulla/Postinkantajalla on ollut laadukasta spermaa kun sillä on saanut tuollaisia aikaiseksi.

      • derveinen

        Postimies kolkutti kahdesti. Sitten syntyi Kooma.


      • KikkeliMarkkun

        Tuksu ja Joel on selvästi Markun pusseista, ovat kuin isänsä klooneja.


      • Savolaishirviöt

        Jospa Marja on saanut välillä pankinjohtajalta haipakkaa firman kahvitunneilla.


      • Geenimutaatio

        Postimiehestä on tiedä.
        Saattaahan siellä persjalkaisten savolaisten heimossa olla joku piilevä geeni, joka aiheuttaa poikkeuman, esim. pitkäsäärisyyden..Ja eikös Julia ollut ainoa neljästä, jolla oli luonnostaan vaaleat hiukset?
        Juliassa ja Jassussa samaa näköä (nenä).
        Äidiltä "peritty".
        Paxun ja kolmannen siskon isästä ei ole epäilystäkään...


      • KateusTappaaPaxu
        Geenimutaatio kirjoitti:

        Postimiehestä on tiedä.
        Saattaahan siellä persjalkaisten savolaisten heimossa olla joku piilevä geeni, joka aiheuttaa poikkeuman, esim. pitkäsäärisyyden..Ja eikös Julia ollut ainoa neljästä, jolla oli luonnostaan vaaleat hiukset?
        Juliassa ja Jassussa samaa näköä (nenä).
        Äidiltä "peritty".
        Paxun ja kolmannen siskon isästä ei ole epäilystäkään...

        Kyllä oli Julialla upeat sääret.
        Niitäkin tunkio katkerasti kadehti.
        Niin kuin kaikkea muutakin Juliassa.
        Ja Julialta.
        Niihin se Ikekin ihastui.
        Mutta sit kompastui kun paxu, lyhyt, kateuden ruumiillistuma pölli Julian kännyn ja myi Hymylle...
        Tekstarit oli lähetetty Julialle, ei paxulle.


    • Leonidass

      Harmi kun Mamma on jo vaihdevuotensa ylittänyt. Nyt kun Jassu on heittänyt isompaa vaihdetta silmään niin eiköhän se kohta seuraa isojen siskojensa jalanjäljissä ja sekakäytä itsensä hautaan. Mistä me sitten saadaan enää tuon kaliiberin trash-julkkiksia?

    • kolmas_sisko

      Tämä on juuri sellaista sekoilua, jonka vuoksi kohulehdet ovat pitäneet Jasminea riveissään. On haluttu katsoa, kasvaako hänestä sisarten veroinen estottomasti mokaileva tyrkky. Tukiaisten viihdearvohan on siinä, että heidän harhaisia luulojaan glamourin ytimessä olemisessa pönkitetään. Ja alta kuitenkin aina paljastuu kaoottinen elämanhallinta, pyrkyrimäisyys ja sivistymättömyys.

      Jasminekin on jo malli, näyttelijä ja toimitusjohtaja - itse tutuleerattuna.

    • OppiaIkäKaikkii

      Jasmine Tukiainen kiistää hurjat huhut: ei seksiä "kameramiehen" kanssa!
      Viihdeuutiset 10.09.2014 19:05
      Tosi-tv-tähti ja Johanna Tukiaisen pikkusisko Jasmine Tukiainen kirjoittaa Seiskan JulkkisLive-blogissaan häneen liittyvästä pettämishuhusta. Netissä leviävän villin huhun mukaan Jasmine olisi harrastanut seksiä Martina ja hengenpelastajat -tosi-tv-ohjelman tuotantoon kuuluvan miehen kanssa sarjan kuvauksissa Thaimaassa. Jasmine on pöyristynyt väitteistä.

      - Hehe. :-) -On miten suhtaudun tähän "kameramies" juttuun. Voiko olla onnellisempi, kun että mun elämän rakkaus, intohimo sekä parasystäväni ... on mun oma mies :) En ole ikinä pettänyt häntä eikä hän mua. Kyllä, niinkuin niin hienosti kerrotte mun rakkauselämästä, 16 vuotiaana sekä mun ex että minä petettiin toisiamme kerran ja opin läksyni. Me sentään onnistuttiin parantaa suhteemme ja jatkettiin suhdettamme yhteensä about 8 vuotta. Meillä loppui suhde, olin sinkku, löysin uuden miehen ja meillä on erittäin terveellinen onnellinen suhde nykyään <3 Vihoissaan voi luoda omia juoruja minkä ehtii mutta VAIKKA olisinkin tehnyt jotain näin typerää niin onko se nyt niin viihdyttävää!? :D .... Ketä olen tapaillut sinkkuna on eri juttu, kyllä silloin saa tapailla ihmisiä. Vaikka edes sinkkuna tämä story nyt ei sattumoisin pidä paikkaansa.... Hm. Ja vitsinä voin kommentoida...... "Jos olisi totta niin miksi en voittanut :( ?" Ja lisään myös että oikea voittaja voitti ihan rehellisesti :p <3, Jasmine kirjoittaa Seiskan JulkkisLive-blogissaan.

      http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jasmine-Tukiainen-kiistaa-hurjat-huhut-ei-seksia-kameramiehen-kanssa/1052921

    • ribellan_käyntiosoite

      Onko tuo Ribellan paja Tukholmassa yhtä kuin kyseisen Karl-miehen kotiosoite?

    • naureskelijatar

      Silikonisintti palasi Tukholmaan ja postasi kuvia kahdelle katetusta ruokapöydästä.

      • Fishy

        Kalle voisi nyt raportoida maistuiko kihlatun suukot silakalta :D


      • La-23.1.16

      • Parisuhdekriisi
        La-23.1.16 kirjoitti:

        "Lördag i Stockholm. To come home, talk about #harmony and talk about #Life. (& Eat some #indianfood to it). "I can't promise to fix all your problems, but I can promise you won't ever have to face them alone." http://aijaa.com/pJpTiJ
        --
        Lisäksi mietelause Dolly Partonilta:
        https://www.instagram.com/p/BA22KdUEo23/

        Tukholmassa taitaa olla kriistunnelma päällä...


      • naureskelijatar

        Kattaus lienee tarkoitettu mammamuratille, kun mitään ei kerrota tarkemmin.


    • Pillunkipeä-Jasmine-HYI
      • valikoima

        Siinä ovat Jasminen kanssa lesbohoidot Eliya ja Emmi.
        Kuka lesbo on alimmassa kuvassa?


    • Ettetevoitietääkaikkea

      Älkää tehkö tommoisia päätelmiä kun kukaan teistä ei tiedä kokotarinaa? Mistä kukaan voisi tietää jos jasmine vaikka valehtelisi joistain asioista? Saattaa olla että Elli tässä se oikea uhri on. Kukaan ei voi tietää onko tämä kokotarina totta.

      • Yksityiskohtia.lisää

        Palapeliä tässä kootaan, iso kuva hahmottunut.


      • Prosessina

        Koko tarinaa kirjoitetaan ja haarukoidaan tällä palstalla; yksi tietää jotain, toinen toista ja kolmas kehittelee eteenpäin yleisen elämänkokemuksen antamalla varmuudella.


    • JassunFrendi

      Elli ei ainakaan ole Elli. Eliya se on.
      Ennen nimen vaihtoa sen oikea nimi oli Elisa Zweygberg. Jasminen läheisin ystävä yli 10vuotta.
      Jasmine 26, Eliya 27, Souri 48,
      Mikä soppa!! XD

      1. Jasmine petti ja kertoi miehelleen että oli ihastunut toiseen.
      2. Eliya petti sitten Jasminea ja uskotteli silti että Jasmine on hänen rakkautensa.
      3. Lopulta (2viikon jälkeen tutustumisesta Souriin) Eliya hylkäsi Jasminen, Katariina Sourin takia.
      4. Hän sai myös neljän viikon jälkeen tutustumisesta, sormuksen Sourilta ja asuu nyt Sourin vierastalossa. (Eihän nyt 20vuotta nuorempi rakas voi olla "uusi äiti" saman ikäisille lapsille kun mitä Sourilla jo on?)
      5. Jasmine jätti miehensä ja nainen jätti Jasminen jonka jälkeen alkoi niin paha riita että se johti kyyhkyläisten välirikkoon ja tähän "viidenteen maailmansotaan."
      6. Jasmine kertoi suhteesta Eliyan exälle, jota hän siis petti Jasminen kanssa! Sillä hän tiesi että koko homma tulee julki = Eliya meni sekaisin kun jäi kiinni kaikista valheistaan ja alkoi uhkailee Jasminea.
      = Jasmine kertoi asian julki jättämällä pois tämän Eliyan exän (kunnioituksesta?) ja saa nyt kaiken ansaitsemansa paskan niskaan.
      = toivottavasti oppi läksynsä.

      Terveisin, Jasminen ystävä.

      • kielipuolipoliisi

        Olen yllättynyt, että Jasminen lähipiiristä löytyy henkilö, jolla on hyvä ja selkokielinen ulosanti. Ei mulla muuta.


      • Viides-maailmansota

        Tämähän on vallan mainio draama! :D Soppaa hämmentämässä monenlaisia kokkia. Suomen julkkistaivaan kohutuin suhdekuvio kevään 2016 aikana?


      • ikäopettaa
        Viides-maailmansota kirjoitti:

        Tämähän on vallan mainio draama! :D Soppaa hämmentämässä monenlaisia kokkia. Suomen julkkistaivaan kohutuin suhdekuvio kevään 2016 aikana?

        Ah, mikä nuorten rakkausdraama.


      • Montako-kolmiota-tässä
        ikäopettaa kirjoitti:

        Ah, mikä nuorten rakkausdraama.

        Parisuhteet pyrkivät tasapainottamaan iltsensä kolmioitumalla.


      • Miten.nimet

        Onko näin: Eliya Zweygberg = Elisa Zweygberg = Elli Luukkanen?


      • Hyvähyvä
        kielipuolipoliisi kirjoitti:

        Olen yllättynyt, että Jasminen lähipiiristä löytyy henkilö, jolla on hyvä ja selkokielinen ulosanti. Ei mulla muuta.

        Mietin ihan samaa!


    • OhLo

      Ei tämä ole Jasminen ensimmäinen kupru. Tämä on ensimmäinen josta jäi rysän päältä kiinni. Toi nuija lähti jopa meidän mukaan kun yks seurueestä sanoi että omistetaan Onnela . Hoitona tosi huvittava koska käytti suurimman osan ajasta asettelemalla tukkaa tai tissejä "koska kuitenkin kuvaatte" Ketään ei kiinnostanut. Ja ei omisteta onnelaa.

      • Väinö73v

        Onhan sitä tekotukkaa ja tekotissejä aseteltava, kun silikonisintillä ei ole muuta jyväpersiin lisäksi.


    • illanpäätös
      • Ripeltäjä

        Nyt alkoi toiminnanohjaajalla näiden vanhojen kuvien postailu.
        Tuo kuva on viime vuodelta tai sitäkin kauempaa.


      • sammakkosuu

        Niinköhän käy, että 2026 julkaisee itsestään joulukalenterin, jossa pelkästään näitä vanhoja kuvia? Ja tässä välillä oma kroppa lörpähtää niin, että jokainen kuva pitää fotosopata. Tällaisessa "suhdekriisissä" Jasminekin on vaarassa syödä/juoda suruunsa ja geeneissä kun on taipumus rupsahtaa jo kolmikymppisenä. Nyt varovasti Jasmine!


      • Sollentuunanen

        Jasminen seinäkalenteri 2026 olisi kiva.


    • bääjohtaja

      Mitähän se silikonisintti on touhuavinaan. Tuhnuttarelaista disinformaatiota.

      • Särö-julkisuuskuvassa

        Suhdesoppa on hillinnyt Jasminen some-intoilua...


      • Ribella.fi

        Instan perusteella näyttää siltä, että Jasmine remontoisi Ribella Helsingin tiloja parhaillaan.


      • Mikä-kohderyhmä
        Ribella.fi kirjoitti:

        Instan perusteella näyttää siltä, että Jasmine remontoisi Ribella Helsingin tiloja parhaillaan.

        Tuleeko Jasminen flaska Jollashoviin vaiko sittenkin jonnekin Kampin hoodeille?


      • Tunnistatko

      • työmyöhyö
        Tunnistatko kirjoitti:

        Onko tämä Jasminen tuore kuva Jollashovista:
        https://www.instagram.com/p/BBF6jlzEo5x/

        Suht tuore.
        Olivat porukalla remppaamassa Jollashovia.
        Ilmeisesti myös Surakan Emmi oli paikalla.


    • ykkyri

      UUrastaja tyttö on Jasmine, hitsi kun muutkin nuoret jaksaisi olla noin uutteria maassamme!
      Nostan kättäni kun ei oo hattua mul "mummolla!"!!

    • Tapani54v

      Millä tuo likka oikein elää? Ribella ei takuulla tuota riittävästi eikä hän kaiketi ole missään töissä?

      • Mun pitkikin jossain vaiheessa kommentoida tuon Jasminan hehkutuksia. Mua ihmetytti, jotta miten se voi aina bilettää ja olla matkoilla milloin missäkin. Turhan usein noissa biletyskuvissa on ollut lasi edessä ja en usko, että lasin sisällöt ovat aina olleet mehuja. Ei luulis nyt herttileijaa sentään tulevan tukka-Ikean toimitusjohtajan loikoilevan ja vetävän lonkkaa milloin missäkin. Töitä sitä pitää yrittäjän tehdä. Jos ei muuta, niin maalata ainakin joutessaan seiniä, jos kerta rahaa on niin niukasti, ettei voi palkata remppamiehiä.

        Millä se elää? Vuosikausia se on hehkuttanut tehneensä niin pirun paljon töitä Ribellan eteen, mutta palkkaa hän ei ole yrityksestä vielä saanut.


      • Jassunkamu
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mun pitkikin jossain vaiheessa kommentoida tuon Jasminan hehkutuksia. Mua ihmetytti, jotta miten se voi aina bilettää ja olla matkoilla milloin missäkin. Turhan usein noissa biletyskuvissa on ollut lasi edessä ja en usko, että lasin sisällöt ovat aina olleet mehuja. Ei luulis nyt herttileijaa sentään tulevan tukka-Ikean toimitusjohtajan loikoilevan ja vetävän lonkkaa milloin missäkin. Töitä sitä pitää yrittäjän tehdä. Jos ei muuta, niin maalata ainakin joutessaan seiniä, jos kerta rahaa on niin niukasti, ettei voi palkata remppamiehiä.

        Millä se elää? Vuosikausia se on hehkuttanut tehneensä niin pirun paljon töitä Ribellan eteen, mutta palkkaa hän ei ole yrityksestä vielä saanut.

        Mistä ihmeestä sinä sen palkkatulot tiedät, varsinkin, ettei olisi saanut yrityksestään palkkaa???
        Oletko jo yrityksen taloustiedotkin käynyt utelemassa läpi, että voit oikeasti faktana tuollaista paskaa heittää tänne?
        Kyllä niin kateus paistaa tuostakin kommentista läpi ettei tosikaan.
        Jessus vanha ihminen....HANKI OMA ELÄMÄ NYT VIHDOIN!!!
        Ettei tarvitse noin katkerana täällä paskaa jauhaa ihmisistä, joita et edes tunne !!!

        Sä olet ihan oikeasti päästäs sekaisin !!!


      • Jassunkamu kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä sen palkkatulot tiedät, varsinkin, ettei olisi saanut yrityksestään palkkaa???
        Oletko jo yrityksen taloustiedotkin käynyt utelemassa läpi, että voit oikeasti faktana tuollaista paskaa heittää tänne?
        Kyllä niin kateus paistaa tuostakin kommentista läpi ettei tosikaan.
        Jessus vanha ihminen....HANKI OMA ELÄMÄ NYT VIHDOIN!!!
        Ettei tarvitse noin katkerana täällä paskaa jauhaa ihmisistä, joita et edes tunne !!!

        Sä olet ihan oikeasti päästäs sekaisin !!!

        Ihan on julkista tietoa:

        http://www.allabolag.se/5569372583/RBJ_Sweden_AB

        Palkkoja Ribella ei ole maksanut. Ja yritys ei ole Jasmina Tukiaisen vaan Marja Tukiaisen.


      • Jassunkamu kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä sen palkkatulot tiedät, varsinkin, ettei olisi saanut yrityksestään palkkaa???
        Oletko jo yrityksen taloustiedotkin käynyt utelemassa läpi, että voit oikeasti faktana tuollaista paskaa heittää tänne?
        Kyllä niin kateus paistaa tuostakin kommentista läpi ettei tosikaan.
        Jessus vanha ihminen....HANKI OMA ELÄMÄ NYT VIHDOIN!!!
        Ettei tarvitse noin katkerana täällä paskaa jauhaa ihmisistä, joita et edes tunne !!!

        Sä olet ihan oikeasti päästäs sekaisin !!!

        Voisitko kommentoida antamaani linkkiä, vai veikö kissa kielesi? Sä olet sellainen huit-hait-epeli, että et halua keskustella asioista reilusti. Syytät ja hukut mutta, kun joku lyö sulle luun kurkkuun (factan; huom c), niin sitten menet hiiviskelemään taka-alalle?

        Kysyn edelleen, jotta onko mielestäsi Jasmina Ribellan omistaja? Osaatko erottaa toisistaan jonkun huu-haa-tuotemerkin ja yrittäjyyden? Onko Jasmina saanut palkkaa Ribellasta? Ai ei vai? Millä Jasmina elää, jos ei ole saanut palkkaa moniin vuosiin?

        Siinä sulle kysymyksiä.


      • Jäkäjäkäjäk

        Jasminako se tuli vallan itse tänne riehumaan...no vot.
        Rauhotus ny kumminki, kakara. Menes ottaan ne lääkkees, sekoile vähän lisää ja kirjoittele taas sekavia blogitekstejä koko Suomen naurettaviks. Samanlainen sekopää ellei pahempikin, kuin muutkin Tukiaisen sisarukset


    • MatanNuolija
      • whaaat

        Mutta missä on Yön Juki?


    • Katariina-loves-Eliya
    • SelvääTukiaisMateriaalia

      Ketä pikku-Tuksu nyt duunaa kun kumpikin kulta on kikkaissut sen kadulle? Tukiaisuus on vahvana tässäKIN yksilössä.

      • p8uuw8ksd7

        Juuri postas kuvan instaan.
        Siellä se on Tukholmassa Kallen kanssa "georgeos" Sussin synttäreillä.
        Oli oikein kuva kakkupöydästä olohuoneessa.
        Normisti kirjoittaisin, että kahvipöydästä, mutta kun jokaisella näyttää olevan viinalasi nokan alla ja kakkua siinä vetelevät.
        Jollain jopa kaljapullo.
        Kahvikuppeja ei ainakaan pöydässä näy olevan.
        Olisko lie Kallen vanhempien luona.
        Niin on vanhanaikaisen näköinen interiööri


      • SamaKuinÄskenkin
        p8uuw8ksd7 kirjoitti:

        Juuri postas kuvan instaan.
        Siellä se on Tukholmassa Kallen kanssa "georgeos" Sussin synttäreillä.
        Oli oikein kuva kakkupöydästä olohuoneessa.
        Normisti kirjoittaisin, että kahvipöydästä, mutta kun jokaisella näyttää olevan viinalasi nokan alla ja kakkua siinä vetelevät.
        Jollain jopa kaljapullo.
        Kahvikuppeja ei ainakaan pöydässä näy olevan.
        Olisko lie Kallen vanhempien luona.
        Niin on vanhanaikaisen näköinen interiööri

        *georgeous Sussi


      • ei.tuu.toista.tuksua

        On se niin valju tuksuun verrattuna, että ei jaksa kiinnostaa millään tasolla. Yltäkylläisyyteen tottuneelle aiheuttaa suuren pettymyksen.


      • Georgeos-Sussin-kotona
        p8uuw8ksd7 kirjoitti:

        Juuri postas kuvan instaan.
        Siellä se on Tukholmassa Kallen kanssa "georgeos" Sussin synttäreillä.
        Oli oikein kuva kakkupöydästä olohuoneessa.
        Normisti kirjoittaisin, että kahvipöydästä, mutta kun jokaisella näyttää olevan viinalasi nokan alla ja kakkua siinä vetelevät.
        Jollain jopa kaljapullo.
        Kahvikuppeja ei ainakaan pöydässä näy olevan.
        Olisko lie Kallen vanhempien luona.
        Niin on vanhanaikaisen näköinen interiööri

        Sussin kotona: https://www.instagram.com/p/BBdQAeoko0v/


    • haluuollamukana

      Laittakaa meille kaikille kuvia, niin saadaan "kateellisina" ihastella!

    • wsvcf

      Pikkutuhnu esittelee nyt yhteiskuvia uudesta naisestaan, joka näyttää nee-keriltä.

    • Öljyä-laineilla
    • käräkalle

      Ei nuo Tukiais-omenat kauas puusta putoile..

      • käramamma

        Keskustelun jatkuvuus on täten turvattu palstalla. :D :D :D


    • Jasminen-poikakaveri

      Seiska 18.2.16:

      "Kata Sourin naisystävä Eliya hämmentyi väitteistä: En ole transsukupuolinen!
      Katariina Sourin naisystävää Eliya Zweybergiä, 29, jännitti vielä viikko sitten julkisuuteen astuminen, mutta nyt hän ottaa asian jo rennosti.

      Seiskan parisuhdehaastattelun ilmestymisen jälkeen toimitukseen saapui viestejä, joissa väitettiin, että Eliya olisi syntynyt mieheksi, mutta vaihtanut sukupuolensa naiseksi. http://aijaa.com/Dfi0qU

      Huhu lähti liikkeelle Transforces-yhdistyksen Facebook-mainoksesta. Siinä luki:

      Huhtikuun kalenterimallina loistaa kuuma, kuumempi Eliya! Tilaa oma kalenterisi pian, jotta varmistat tämän komistuksen löytymisen myös omalta seinältäsi.

      Eliyaa naurattaa, että hän joutuu vakuuttamaan olevansa nainen.

      − Olen ollut nainen ihan syntymästäni asti. Enkä ole edes transsukupuolinen. Ystäväpiiristäni pyydettiin osallistumaan kalenteriin ja halusin lähteä mukaan hyvän asian puolesta."

      Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kata-Sourin-naisystava-Eliya-hammentyi-vaitteista-En-ole-transsukupuolinen/1095163

    • AllInTheFamily

      Mistä noista kenestäkään tietää miksikä ne ovat alunperin syntyneet. Tuksukin on kuin peruukkipäinen kopio isästään ja Marja näyttää siltä kuin sillä olisi perheen isoimmat kulkuset. Julle olisi mennyt miehestä keskellä päivää ja kaksi nuorimmaista näyttävät siltä kuin Markku olisi laskenut siemennesteensä esikoistyttäreensä. Miksi siis näiden suhdesekoilutkin eivät olisi sukupuoleltaan epäselviä.

    • Jos koska Jasmina tänne postailee omia juttujaan, niin voisiko hän vastata hänelle esittämiini kysymyksiin? Kysymykset kuuluu, jotta miten hän elää, koska hän ei ole saanut palkkatuloja Ribellasta, vaikka on omien sanojensa mukaan tehnyt valtavasti töitä jo parin kolmen vuoden ajan Ribellan hommissa? Miksi hän antaa ymmärtää olevansa "menestyneen" Ribellan omistaja, vaikkei häntä mainita rekisterissä (rekisterissä mainitaan ainoana omistajana Marja Tukiainen)? Johtuuko se siitä, että hänellä ei ole luottotiedot kunnossa ja siksi hän ei voi olla perustajajäsen? Tai, että juuri tuosta syystä Marja-äippä ei luota tyttärensä taloudenhallintaan? Miksi sitä Ribellan haarakonttuuria/-salonkia on rempattu jo iät ja ajat, mutta valmista ei ole tullut? Liekö rahapula syynä ja siksi sitä pitää talkooväellä väkisin vääntää pystyyn?

      Nämä kysymykset eivät ole mitään kettuilua vaan oikeita kysymyksiä, joita jokainen liiketoiminnasta jotain tietävä esittää epäillessään jotain olevan pahasti pielessä.

      Miten muuten uuden tulevan Tukka-Ikean omistaja voi jatkuvasti bilettää? Eikö se bilettäminen haittaa tuloksen tekemistä? Ja mistä ne rahat siihen bilettämiseen riittää, jos kerta ei ole palkkatuloja mistään? Saako Jasmina työttömänä sossun kautta yhteiskunnan tukia Ruotsista ja Suomesta?

      Lisäksi epäilen, että jos se Ribella joskus avataan niin ne avajaiset on järkätty tyyliin "lasten mehukestit alkolla vahvistettuna ja tyttösillä siellä avajaisissa on jos jonkinnäköistä glitteriä yms. härpäkettä yllänsä". Siis aikuiset lapset leikkii Barbi-tyyliin menestynyttä. Sen jälkeen toiminta hiljenee ja lopulta kuihtuu kokoon. Kuten olen sanonut, niin on monenlaista yrittäjää. On yrittäjiä ja on yrittäjiä.

      • Perse-Raili

        Yrittäjä Jasmine Tukiaisen ei tarvitse vastata Railille yhtikäs mitää! :D


      • Slurpsista

        Jassu ei kerkeä vastailemaan. Sillä on liian kiire nuolla pillua kärä Kallen selän takana <3


      • Perse-Raili kirjoitti:

        Yrittäjä Jasmine Tukiaisen ei tarvitse vastata Railille yhtikäs mitää! :D

        Ei tarvikaan. Pidän kuitenkin meteliä yllä, jotta josko media kiinnostuisi asiaa selvittämään. Eiväthän näädät lupauksistaan huolimati ole Jasminan asioita selvittäneet. Syykin lienee selvä. Näädät eivät kainaloisestaan halua mitään ikävää julkisuuteen.

        PS. Jos tarkoitit yrittäjällä oikeaa yrittäjää, niin kertoisitko ystävällisesti meille kaikille sen yrityksen nimen missä hän on vastuuhenkilönä tai edes omistaisi jonkun yrityksen osakekannasta muutaman prosentin? Kuten sanoin yrittäjiä on kahdenlaisia. On yrittäjiä ja sitten on yrittäjiä.


      • Katkeros-Raili
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei tarvikaan. Pidän kuitenkin meteliä yllä, jotta josko media kiinnostuisi asiaa selvittämään. Eiväthän näädät lupauksistaan huolimati ole Jasminan asioita selvittäneet. Syykin lienee selvä. Näädät eivät kainaloisestaan halua mitään ikävää julkisuuteen.

        PS. Jos tarkoitit yrittäjällä oikeaa yrittäjää, niin kertoisitko ystävällisesti meille kaikille sen yrityksen nimen missä hän on vastuuhenkilönä tai edes omistaisi jonkun yrityksen osakekannasta muutaman prosentin? Kuten sanoin yrittäjiä on kahdenlaisia. On yrittäjiä ja sitten on yrittäjiä.

        Turhaan höyryät ja pyrit vainoamaan Jasminea palstakommenteillasi.
        Sulla on asennevamma, tarkistuta pääsi jossain.


      • Katkeros-Raili kirjoitti:

        Turhaan höyryät ja pyrit vainoamaan Jasminea palstakommenteillasi.
        Sulla on asennevamma, tarkistuta pääsi jossain.

        Onko se vainomaista, jos Jasmina väittää julkisesti olevansa yrittäjä ja joku tivaa häneltä, että minkä yrityksen vastuuhenkilö hän on?


      • voisentään
        Perse-Raili kirjoitti:

        Yrittäjä Jasmine Tukiaisen ei tarvitse vastata Railille yhtikäs mitää! :D

        Ei todellakaan,kukaan ei ole tilivelvollinen minnekään kertoilee
        yhtikäs mitään henkilökohtaisia asioitaan.Ei ainakaan tänne
        joillekin hörhöraileille,että matami viitsiikin vinkua täällä kateudesta
        vihriänä.
        Kovin on kärkkänä täällä ennusteleen toisten yritysten tuhoa,
        antaa sen kuvan et toivois oikeen huonosti meneen niillä
        kun edes jotain yrittävät,itse istuu per*e homeessa vinkumassa täällä
        miksi,miksi,siksi kun ei tarvi,juuri siksi,siksi tolppa!!


      • voisentään kirjoitti:

        Ei todellakaan,kukaan ei ole tilivelvollinen minnekään kertoilee
        yhtikäs mitään henkilökohtaisia asioitaan.Ei ainakaan tänne
        joillekin hörhöraileille,että matami viitsiikin vinkua täällä kateudesta
        vihriänä.
        Kovin on kärkkänä täällä ennusteleen toisten yritysten tuhoa,
        antaa sen kuvan et toivois oikeen huonosti meneen niillä
        kun edes jotain yrittävät,itse istuu per*e homeessa vinkumassa täällä
        miksi,miksi,siksi kun ei tarvi,juuri siksi,siksi tolppa!!

        Kannatan ja kannustan oikeeta yrittämistä. Jasmina ei ole vielä tuonut mitään näyttöjä oikeesta yrittämisestä.


    • Seiskan-artikkeli

      Seiska raportoi 14.4.16:
      "Kata ja Eliya: yllätyshäät! http://aijaa.com/e9DIHk
      Kirjailija, kuvataiteilija Katariina Souri, 47, on aina ollut nopea käänteissään. Vasta talvella hän paljasti Seiskalle, että on muuttanut avoliittoon eläintenkouluttajaksi opiskelevan Eliya Zweybergin, 30, kanssa.

      Nyt Seiska sai lähipiiritiedon, jonka mukaan Kata ja Eliya ovat puolen vuoden seurustelun ja avoliiton jälkeen päättäneet ottaa seuraavan suuren askeleen. He menevät naimisiin, ja häitä juhlitaan rukoushetkellä."
      Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kata-ja-Eliya-yllatyshaat/1100213

      • Jatkista

        Jatkoartikkeli: "Kirkko onnitteli Kataa ja Eliyaa hääpäätöksestä!

        Uusimmassa Seiskassa kerrotaan, että kirjailija Katariina Souri, 47, ja eläintenkouluttajaksi opiskeleva Eliya Zweygberg, 30, rekisteröivät suhteensa ensi syksynä. Luvassa on myös kirkkotilaisuus.

        - Virallinen nimitys kirkkotilaisuudelle on ”rukoushetki parisuhteen rekisteröineiden kanssa ja puolesta”, Kata kertoi.

        Kata kertoo myös uusimmassa Seiskassa liittyneensä hiljattain takaisin luterilaiseen kirkkoon, jonka kokee olevan nykyään paljon sallivampi. Uutinen tavoitti myös Suomen evankelis-luterilaisen kirkon, joka hienosti tänään torstaina tweettasi onnittelunsa pariskunnalle ja toivotti Katan tervetulleeksi takaisin riveihinsä.

        Seiska 14.4.16: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kirkko-onnitteli-Kataa-ja-Eliyaa-haapaat oksesta/1100287


    • Kepa34
    • Tapani54v
      • Jasmina hehkutti näin joulukuussa 2015 Ribellan avaamisesta Helsinkiin:

        ""Etsimme helmikuussa 2016 avattavaan uuteen liikkeeseemme ja energiseen tiimiimme sopivaa parturi-kampaajaa ja hiusmuotoilijaa vuokratuolille."

        Olisiko rahat finito vai eikö kukaan kiinnostunut lähteä orjaksi? Aika kallistahan tuo tuollaisen liiketilan pitäminen tyhjillään on. Kyllä uuden Ikean vertaisen tukkapuljun yritysjohtajan pitäisi ymmärtää, että liiketila pitää saada tuottamaan heti, eikä "viidestoista päivä" joskus vuonna miekka ja kivi.


    • Anonyymi

      Ei vaikuta kovin mukavalta ja reilulta toi Katariinan exä. Siis yäk mikä k...pää. ei ihme jos ero tuli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe