Onko Pandemrix-rokotteella ja autismilla yhteyttä?

OmakohtaistaKokemusta

Olisiko mahdollista, että Pandemrix-rokotteen saaneet äidit - ja sitä kautta heidän kohdussa kasvaneet lapset - olisivat saaneet elohopeamyrkytyksen, ja kenties tulevaisuudessa altistuvat raskasmetallikertymiin liitetyille sairauksille? Suomessa rokotusta tilattaessa riskiä ei huomioitu, vaikka Maailman terveysjärjestön WHO:n rokotusasiantuntijaryhmä SAGE niin suositteli. "Ensisijaisesti tulisi tarjota adjuvantitonta versiota sikainfluenssarokotteesta raskaana oleville äideille ja pienille lapsille." http://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/pandemrix-rokote-on-kaksin-verroin-pahempi-kuin-on-luultu

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perimällä_on

      Ei ole.

    • iiyrdfhjknbvm

      Minusta mielenkiintoinen artikkeli. Voihan erilaiset ympäristömyrkyt ym. vaikuttaa ihmisen perimäänkin kai.

      Eivät nämä autisminkirjon pohdinnat tässä kovin äkkiä tule valmiiksi ainakaan minulla.
      Kehittyvät kuitenkin sentään vuosikymmenien kuluessa.

    • viduttaa

      meidän 8v sai nyt autismi diagnoosin. Ainut ero terveen nuoremman sisaruksen välillä on, että esikoinen sai raskausaikana ko. rokotuksen.

    • EttäNiih

      Elohopean määrä on niin pieni, ettei siitä mitään myrkytystä saa. Sen lisäksi koko autismi ja rokotteet -uskomus on aikoja sitten todistettu vääräksi. Jopa "tutkimuksen" väärentänyt henkilö on itse myöntänyt etteivät tulokset olleet sellaisia mitä hän väitti. Silti myytti elää, koska siihen halutaan uskoa.

    • Jappe52

      Monissa rokotteissa on säilöntäaineena tiomersaalielohopea. Itsekin sain viime vuonna jäykkäkouristusrokotuksen, ja se huononsi vointiani merkittävästi. Rokotusta ottaessani en ymmärtänyt pyytää elohopeatonta vaihtoehtoa, ja niin olenkin nyt ollut poissa töistä vuoden. Minulla on amalgaamimyrkytys, mutta paranen siitä, sillä amalgaamit ovat nyt poissa ja antioksidanttihoidon avulla elohopeaa poistetaan myös aivoista ja kropasta.

      Suomeksi saa tietoa aika heikosti, mutta Amerikassa autismiakin tosiaan jo hoidetaan samaan tapaan kuin meidän vaihtoehtolääkärimme hoitavat elohopeamyrkytystä.

      Amerikassa on mittailtu istukan, lasten maitohampaiden ja kuolleiden vauvojen elohopeapitoisuuksia, ja on käynyt selväksi, että äidin elimistöön kertynyt elohopea (amalgaamipaikat ym) läpäisee istukan ja kasautuu sikiöön. Tosin sielläkään virallinen terveydenhuolto ei tunnusta tätä.

      Elohopeaa saamme amalgaamipaikoista, rokotteista, kalasta, maaleista, kosmetiikasta... Muutkin raskasmetallit huonontavat terveyttämme.

    • Jappe52
    • Infooo88888888888

      Yhdelläkään rokotteella ei ole mitään yhdistystä Autismiin ja elohopeat (kyllä, niitä elohopea yhdisteitä on useita erilaisia) joita rokotteissa nykyään käytetään ovat kaikki täysin vaarattomia ihmisille tai sikiöille niillä annoksilla, mitä rokotteet niitä sisältävät, jo pelkästään kalassa on enemmän ja huomattavasti vaarallisempaa elohopeaa.

      Raskaana oleva laboratoriossa työskentelevä nainen joka käsittelee eri lääkeaineita ja kemikaaleja voi altistaa sikiön riskitekijöille, mutta kyseessä on "HIEMAN" tujummat tökötit kuin elohopea (joka muuten ei imeydy kiinteässä muodossa ihmiskehossa).

      Röngtensäteet, gamma säteet, isotooppiset aineet, alkoholi ja radon yms. kyllä vaikuttavat suurestikkin sikiön kehitykseen, sen takia raskaana olevia ei kuvatakkaan millään röngtenlaitteillä -_-.

      Autismi kuten AdHd ja Asperger voivat olla ihan perinnöllisiäkin joka periytyy joko vanhemmilta, iso vanhemmilta tai iso iso vanhemmilta jne. jne. siinä missä syöpäkin voi kulkea suvussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe