UBER KUSKIT SOSIAALITUEN VAKIOASIAKKAITA

fghdjskl

Pimeetä "työtä" tukien päälle. Veronmaksajien elättejä.

45

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViidenTähdeUberKuski

      Tämä on totta. Minäkin teen pimeätä työtä ja nostan sosiaalitukia. Siinä ei ole mitään väärää. Maailma muuttuu sanoo taksit mitä hyvänsä.

      • HäivyTaiÄititulee

        Minäkin elän sosiaalituilla. Uber ei ole vielä tullut tänne Turkuun joten en oo voinu ajaa kimppakyytejä suljetulle ringille. Tosin ei mul kyllä oo autookaan. Muista asiallinen keskustelu.


      • ViidenTähdeUberKuski

        Kyllä. Kohta joutuu pyytämään lisää. Sakkoja rästissä ja auto menossa rikoksentekovälineenä valtiolle. Vouti perässä ja vankila uhkaa. Paljon linnassa saaliksaa?


      • 67890000
        ViidenTähdeUberKuski kirjoitti:

        Kyllä. Kohta joutuu pyytämään lisää. Sakkoja rästissä ja auto menossa rikoksentekovälineenä valtiolle. Vouti perässä ja vankila uhkaa. Paljon linnassa saaliksaa?

        oikein sulle


      • Taksit
        ViidenTähdeUberKuski kirjoitti:

        Kyllä. Kohta joutuu pyytämään lisää. Sakkoja rästissä ja auto menossa rikoksentekovälineenä valtiolle. Vouti perässä ja vankila uhkaa. Paljon linnassa saaliksaa?

        Tämä on varmaankin totta jos Suomen laki ei kiinnosta; siis painu vittuun.


      • Koivanen
        67890000 kirjoitti:

        oikein sulle

        ja väärin meille.


      • retyu
        ViidenTähdeUberKuski kirjoitti:

        Kyllä. Kohta joutuu pyytämään lisää. Sakkoja rästissä ja auto menossa rikoksentekovälineenä valtiolle. Vouti perässä ja vankila uhkaa. Paljon linnassa saaliksaa?

        älä valita, kato peiliin ja kysy kenen syy?


      • ViidenTähdeUberKuski
        retyu kirjoitti:

        älä valita, kato peiliin ja kysy kenen syy?

        Kyllä se on ihan minun oma syyni. Tyhmä kun olen.


    • ViidenTähdenUberKuski

      En kannata kyseistä toimintaa.

    • qqqqqqjjjjjjjjj

      Törkeetä.

    • yrittäjä_ja_yrittäjä

      Itse olen toiminut noin jo vuoden verran, enkä tosiaan aio lopettaa. Tää yhteiskunta on jo osoittanut asenteensa, jossa pimeen työn tekeminen on sitä disruptiota parhaimmillaan, joten voinkin ylpeänä sanoa, että nostelen korvauksia, pimitän maksuja, ja näin olen saanut merkittävän kilpailuedun kilpailijoihini nähden.

      • ViidenTähdenUberKuski

        Heh heh disruptiohan se, yritätkö trollata? Nämä kuskiraukat vielä ottaa nää jutut tosissaan ja verenpainelääkitys ei enää riitä. Olen huolissani taksikuskien lisääntyneistä aivohalvauksista.


      • HaeApua
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Heh heh disruptiohan se, yritätkö trollata? Nämä kuskiraukat vielä ottaa nää jutut tosissaan ja verenpainelääkitys ei enää riitä. Olen huolissani taksikuskien lisääntyneistä aivohalvauksista.

        Olemme huolissamme sinun mielenterveydestäsi. Oireet jo näkyvissä. Kunhan ei käy niin kuin surullisen kuuluisalle veljällesi. Sitä se tekee kun katkeroituu pahasti. Käyppä hakemassa lääkkeet ennekuin sattuu jotain ikävää.


      • ViidenTähdenUberKuski
        HaeApua kirjoitti:

        Olemme huolissamme sinun mielenterveydestäsi. Oireet jo näkyvissä. Kunhan ei käy niin kuin surullisen kuuluisalle veljällesi. Sitä se tekee kun katkeroituu pahasti. Käyppä hakemassa lääkkeet ennekuin sattuu jotain ikävää.

        Kiitos että osoitat myötätuntoa. Mielenterveyteni on parasta A-luokkaa, ellei jopa A


    • PuuTero

      Taksi autoilijathan ne puhtaita pulmusia onkin. Tähän mennessä kaikki pitkät keikat mitä olen taksilla kulkenut on mykkänä tehty. Niitä kuitenkin on enemmin, kuin kaksi kuukaudessa jo seitsemäntoistavuoden ajan.

      • höpöhöpöhöpöhöpö

        Höpö höpö.


    • Elätit

      Tänään taas sosiaalitoimiston oven saranoita ja sossun luukkua jouduttiin rasvaamaan suuren väkimäärän takia kun uber kuskit kävivät isolla porukalla hakemassa sosiaaliavustuksia.

      • ViidenTähdenUberKuski

        Kai siel joutuu selittelee miks joku UBER on maksanut joka viikko sun tilille melkein kakstonnia rahaa?


      • ooooohaaaah
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Kai siel joutuu selittelee miks joku UBER on maksanut joka viikko sun tilille melkein kakstonnia rahaa?

        Buuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaah. Valehtele lisää.


    • ghjklöertyuio

      Asiakastiedon luottotietorekisteristä löytyy kymmeniä luottohäiriöisiä pimeäntaksin uber kuskeja. Sossu pelastaa...

    • KiinniJäi

      Viikonloppuna uber kuskeja taas poliisin haaviin. Sossun ovet käyvät tiuhaan.

      • SaranoitaRasvattiin

        Ajoin päivällä Sossun ohi. Rasvasivat just saranoita. Piha täynnä vanhoja koslia, toyotaa, fordia ja hondaa. Värikästä porukkaa nää uber kuskit. Pitivät kokoustaan siinä.


    • UberTaksikuski

      Täällähän jauhetaan sitä itseään! Kyllä uberikuskit on ihan töissä ja saa palkan tilille joka viikko Uberilta.

      • RehellinenTaksi

        Suuri vale. Pimeää työtä ja sosiialitukien nostamista. Suurin osa mamuja. Valehtele lisää. Totuus on toinen.


      • mistäNäitäTulee

        Uber ei maksa palkkoja. Nuija. Uber ei ole työantaja.


      • UberTaksikuski
        mistäNäitäTulee kirjoitti:

        Uber ei maksa palkkoja. Nuija. Uber ei ole työantaja.

        Mitä ne sit maksaa mulle? Korvaus, palkka... mitä eroa?


      • mistäNäitäTulee
        UberTaksikuski kirjoitti:

        Mitä ne sit maksaa mulle? Korvaus, palkka... mitä eroa?

        Tyhmä saa olla mutte ei noin tyhmä. Palkasta maksetaan lakisääteiset maksut ja verot. Niitähän uber ei maksa. Tällätasolla meidän uber kuskit, ne jotka osaa lukea ja kirjoittaa suomea. Luetun ymmärtäminen kyllä vaikeaa näilläkin harvoilla.


      • UberTaksikuski
        mistäNäitäTulee kirjoitti:

        Tyhmä saa olla mutte ei noin tyhmä. Palkasta maksetaan lakisääteiset maksut ja verot. Niitähän uber ei maksa. Tällätasolla meidän uber kuskit, ne jotka osaa lukea ja kirjoittaa suomea. Luetun ymmärtäminen kyllä vaikeaa näilläkin harvoilla.

        Häh, kyllä mä olen saanut Uber Helsingiltä ohjeet miten verot ilmoitetaan. Mitä vittua selität?


      • NäinTymäOnUberKuski
        UberTaksikuski kirjoitti:

        Häh, kyllä mä olen saanut Uber Helsingiltä ohjeet miten verot ilmoitetaan. Mitä vittua selität?

        Saanut ohjeet....saanut palkkaa.....Olet todella pihalla, no niin kaikki muutkin loiset uber kuskit. Miten alvit? Miten ennakot? Buuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaah.


      • pppppppiiiiiiuuu
        UberTaksikuski kirjoitti:

        Häh, kyllä mä olen saanut Uber Helsingiltä ohjeet miten verot ilmoitetaan. Mitä vittua selität?

        Ohjeet? Voi tuota tyhmyyttä.


      • verojako
        UberTaksikuski kirjoitti:

        Häh, kyllä mä olen saanut Uber Helsingiltä ohjeet miten verot ilmoitetaan. Mitä vittua selität?

        ei uuberilta tulevista korvauksista mitään veroa makseta. Eihän siihen ole mitään ohjeistustakaan uuberilla. Ei se matkustajakaan mitään alvia maksa. Eihän uuberi ees ole mitään ammatinharjoittamista mistä maksetaan veroa. Täysin sama ku myisit autos netissä, siitä on verot maksettu jo.


      • ViidenTähdenUberKuski
        NäinTymäOnUberKuski kirjoitti:

        Saanut ohjeet....saanut palkkaa.....Olet todella pihalla, no niin kaikki muutkin loiset uber kuskit. Miten alvit? Miten ennakot? Buuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaah.

        Ennakkoverot ei ole mikään pakko, verot voi maksaa myös jälkikäteen. Tiedät hyvin ettei Uber-maksa alvia. Ei se ole kuskin asia siitä huolehtia. Se johtuu kansainvälisestä verotuksesta.


    • tienasin

      hohhoijaa,, viimekuun palkka 4000 pimeetä ja siihen sossu ja työttömyystuki päälle. Kylläpä on ankeeta.

    • noutaxi

      Uberista saatu korvaus kattaa auton käyttö ja hankintakuluja, ei kuljettajan palkkaa. Matkustaja joka on yksityinen ihminen maksaa uberissa auton käyttö ja hankintakuluja.

      No mistä ihminen maksaa kun nousee uuberin kyytiin?
      Auton hankinta 30000
      autosta maksettava vero 7000
      huoltokulut vuodessa 1000
      korjauskulut 200
      autovero 150
      vakuutus vuodessa 950
      polttoaine 20-60€ päivä
      auton hoitokulut vuodessa 600

      jotakuinkin 40000..

      LIsäksi uberi joutuu ajamaan tyhjää ajoa mistä kertyy myös mittava summa.

      tähän rahaan saa kuskata aikas paljon matkustajia ja vasta tämän jälkeen maksellaan veroja, mitä sattuu jäämään käteen?

      Taksifirma saa autonsa verovapaana ja kuitenkin perii asiakkaalta maksun tästäkin edusta. Olikin silmiin pistävää katukuvassa kun alkoi ilmestymään uutta mersua ja bemaria ja skodaa taksiliikenteeseen kun vihjaistiin että taksikuskien verohelpotus poistuu.

      Uberkuski ei saa veropauksia auton suhteen.

      Uberkuski kuitenkin tekee jotain eikä löhöö ja pasko housuun sohvalla mitä tekee monet sossupummit. Useimmat nuoretkin kuvittelevat että raha tulee kun avaa suunsa.

      Uber on myös aktivoiva ja antaa mamulle tilaisuuden päästä sosiaaliseen kanssakäymiseen. Uberkuski sentään koittaa tehdä jotein mitä yleensä ei monikaan tekisi.

      Taksikuskeille ! On se perkele uberkuskillakin perhe elätettävänä vai ajatteletko suhari vain omaa napaasi? Itse en alkaisi lorvimaan tolpalla niin kuinka nyt taksiliitto on organisoinut suomen taksiliikenteen. Taksiliitto selkeesti orjuuttaa taksikuskin pakottamalla auton ajoon ja jos ei aja lähtee luvat tai potku persauksiin liitosta ja sen jälkeen taksikuskikin on uberkuski.

      Myös suomessa se että 50v äijä ei saa enään töitä edes taxista. Pitää se jumalauta elää 50v äijänkin ja sen perheen. Tämänkin vuoksi Uber on loistava mahdollisuus.

      Jokainen joka lietsoo paskapuheita esim uberia kohtaan, pierasen nokkaanne. Usein on vaan niin helvetin kusipäisiä ja virkaintoisia suomalaisia olemassa että en paskaakaan välitä tai kuuntele tälläsiä pienimunasia tyyppejä.

      Useimmat näistä kirjoituksista netissä ovat täysin paskan jauhantaa ja kuvastaa hyvin sitä ettei osata keskustella mahdollisuuksista ja rakentavasti. Useimmat täällä selkeesti kuvittelevat olevansa todella viisaita, mutta ketä kiinostaa?

      Vielä lopuksi, sano toiselle autokuskille joka on selkeesti vanhempi, "kuules poika", ihme jos ei yritä ajaa ylitsesi, nim, kokemusta on ja tähänkään tapaukseen ei puuttunut poliisi ei työnantaja. Kaikki on siis sallittua niin myös Uuber!

      • TodellinenLuuseri

        Tässä oli sitten todellista paskan jauhantaa. Kyllä oli niin utopistiset perustelut että huh huh.

        Ei ihme ettet saa töitä taksista koska älysi on tuolla tasolla. Jokainen joka läpäisee taksikurssit työllistyy varmasti alalle. Mutta kun sulle on lusikalla anettu niin ei voi kauhalla vaatia. Todellinen pohjanooteraus tuo vuodatuksesi.


      • ViidenTähdenUberKuski
        TodellinenLuuseri kirjoitti:

        Tässä oli sitten todellista paskan jauhantaa. Kyllä oli niin utopistiset perustelut että huh huh.

        Ei ihme ettet saa töitä taksista koska älysi on tuolla tasolla. Jokainen joka läpäisee taksikurssit työllistyy varmasti alalle. Mutta kun sulle on lusikalla anettu niin ei voi kauhalla vaatia. Todellinen pohjanooteraus tuo vuodatuksesi.

        Mutta kuka tahansa kellä on vähänkään järkeä ei halua työllistyä alalle. Miksi vitussa olisin niin tyhmä, että ajaisin jotain säänneltyä taksia?

        Uberit ajavat muuten tosi vähän turhia kilometrejä. Alue on pk-seutu niin parempi jäädä vain odottelemaan seuraavaa kyytiä siltä alueelta. Usein se pärähtää heti kun asiakas on autosta poistunut. Tämä ero yksinään tekee Uberista tuottavamman kuin taksista.


      • MikkiUberinRatissa
        ViidenTähdenUberKuski kirjoitti:

        Mutta kuka tahansa kellä on vähänkään järkeä ei halua työllistyä alalle. Miksi vitussa olisin niin tyhmä, että ajaisin jotain säänneltyä taksia?

        Uberit ajavat muuten tosi vähän turhia kilometrejä. Alue on pk-seutu niin parempi jäädä vain odottelemaan seuraavaa kyytiä siltä alueelta. Usein se pärähtää heti kun asiakas on autosta poistunut. Tämä ero yksinään tekee Uberista tuottavamman kuin taksista.

        Buuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaah. Poijalla on perustellut tuttua tasoa. Silkkaa tuubaa taas.


      • jouppanen
        TodellinenLuuseri kirjoitti:

        Tässä oli sitten todellista paskan jauhantaa. Kyllä oli niin utopistiset perustelut että huh huh.

        Ei ihme ettet saa töitä taksista koska älysi on tuolla tasolla. Jokainen joka läpäisee taksikurssit työllistyy varmasti alalle. Mutta kun sulle on lusikalla anettu niin ei voi kauhalla vaatia. Todellinen pohjanooteraus tuo vuodatuksesi.

        mulla muna-aivo (todellinen luuseri) on taksikortti. Vittuako se sulle kuuluu kuka ajaa ja mitä. mee äitees helmoihin poika !


      • JuoppanenRaivoaa
        jouppanen kirjoitti:

        mulla muna-aivo (todellinen luuseri) on taksikortti. Vittuako se sulle kuuluu kuka ajaa ja mitä. mee äitees helmoihin poika !

        Sulla ei ole kun tuulen huuhtoma perse ja kiukku päällä.


    • ViidenTähdeUberKuski

      Kävin tänään sossussa. Oisin tarvinnut rahaa bensaan mun uber ajossa olevaan Nissaniin. Rivät antaneet. Oli tullut viranomaisilta tieto et teen pimeetä työtä. Verottajakin perässä- Nyt oon sitten tyhjän päällä.

      • VeljäsiTuomasTurusta

        Kysyin äsken äidiltä vosiko se maksaa mun viikkorahan jo tänään. Äiti lupasi antaa 2 euroa. Mulla on tyhjistä pulloista tulleita rahoja 3 euroa eli yhteensä 5 euroa.

        Kun tulet kotiin niin käydään ostamassa Runosmäen kiskalta sipsipussi. Saat puolet jos mennään sun Toyotalla. Minä voin leikkiä asiakasta tai siis kimppakyytirinkiläistä. Loppurahoilla voidaan ostaa pillimehu puoliksi. Mikä muuten onkaan alvi näistä ostoksista?

        Illalla ennen kun mennään nukkumaan niin leikitään taas taksia. Joohan?


      • ViidenTähdeUberKuski
        VeljäsiTuomasTurusta kirjoitti:

        Kysyin äsken äidiltä vosiko se maksaa mun viikkorahan jo tänään. Äiti lupasi antaa 2 euroa. Mulla on tyhjistä pulloista tulleita rahoja 3 euroa eli yhteensä 5 euroa.

        Kun tulet kotiin niin käydään ostamassa Runosmäen kiskalta sipsipussi. Saat puolet jos mennään sun Toyotalla. Minä voin leikkiä asiakasta tai siis kimppakyytirinkiläistä. Loppurahoilla voidaan ostaa pillimehu puoliksi. Mikä muuten onkaan alvi näistä ostoksista?

        Illalla ennen kun mennään nukkumaan niin leikitään taas taksia. Joohan?

        Käy hyvin. Lopetin uberin ajamisen. Toyota haetaan huomenna pois. Voidaan leikkiä sitten kaksitaan koko ajan, Tuomas.


      • VeljäsiTuomasTurusta
        ViidenTähdeUberKuski kirjoitti:

        Käy hyvin. Lopetin uberin ajamisen. Toyota haetaan huomenna pois. Voidaan leikkiä sitten kaksitaan koko ajan, Tuomas.

        Kiva kiva. Ei tule sitten hukka-ajoa kun voidaan leikkiä putkeen.


      • ViidenTähdeUberKuski
        VeljäsiTuomasTurusta kirjoitti:

        Kiva kiva. Ei tule sitten hukka-ajoa kun voidaan leikkiä putkeen.

        Tänään oli mukava päivä Tuomaksen kanssa, paalutettiin oikein huolella toisiamme täällä Turun ainoalla Uber tolpalla. Äiti kyllä pilas hyvät kimppakyydit kun käski välillä tulla syömään velliä ja päivälevolle.


      • VeljäsiTuomasTurusta
        ViidenTähdeUberKuski kirjoitti:

        Tänään oli mukava päivä Tuomaksen kanssa, paalutettiin oikein huolella toisiamme täällä Turun ainoalla Uber tolpalla. Äiti kyllä pilas hyvät kimppakyydit kun käski välillä tulla syömään velliä ja päivälevolle.

        Olipa kivat leikit veljän kanssa. Se paalutti mua ekana ja mä sain paaluttaa heti perään.

        Runosmäen kiskalta haettiin pillimehut jotta jaksettiin leikkiä lisää. Samalla leikittiin kuorma-auto kuskeja. Illalla leikitään vielä sähkömiehiä. Hauska päivä.

        Niin äiti antoi aiheettoman sakon joka kumottiin sitten pihalla. Veljälläni ViidenTähdenUberKuskilla oli ollut leikkipuhelin taskussa jolla oli ottanut kuvan. Äiti väitti että olin työntänyt muoviautoa liian kovaa. Asiasta tehtiin oikein juttukin mun omaan lehteen, Runosmäen kiskan sanomiin.

        Broidin kanssa on kiva käydä ostoksilla kiskalla kun kiskan täti näkee sen luukusta. Mua se ei näe kun olen 140 cm pitkä.

        Ens viikonloppuna lähetään hesaan. Äiti tuo ison kartan jonka päällä me sitten leikitään että ajettais hesaan. Olis jo ens viikonloppu. Mä en jaksa odottaa. Me mennään kimppakyydillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe