Kadulla iskeminen tai small talk

LaTombola

Naisille kysymys.

Olen 23-vuotias ja aika sosiaalinen persoona. Harrastan small talkkia tuntemattomien ihmisten kanssa eräässä isossa kaupungissa (en paljasta missä, mutta kuitenkin Suomessa). Suomessa on kuten tiedetään, erittäin olematon small talk kulttuuri ja tämä huomaan kyllä ihmisten kanssa keskusteltaessa.

Juttelen enimmäkseen nuorille naisille, mutta välillä tykkään eniten puhua mummojen kanssa. Niiden kanssa jutut lentää ja ilmapiiri on hyvin rento.

Myönnän sen, että välillä juttelen nuorten naisten kanssa flirttailen ja joskus ihan yrittänyt iskeä. Miksi ei, kun en menetä siitä mitään? Paikkana voi olla joku liike, puistot, vilkas katu ja tottakai erityisesti baarit. Joskus onnistun pokaamisessa... tai itseasiassa yllättävän usein kun ottaa huomioon että asumme Suomessa. Täällä on kaikki välillä niin sulkeutunutta.

En tiedä miten osaisin muokata tätä oikein, mutta naiset ovat Suomessa todella helposti lähestyttävissä. Kunhan onnistut rakentaa ensin luottamuksen. Uskon ite siihen, että luottamus heijastuu pelkästää jo ihmisen luonteesta, ilman et pitäis todistella erikseen että on sitä ja tätä eikä missää nimessä tota ja tätä jne.

Moni meistä miehistä ei edes tajua, että monet naisetkin on aika yksinäisiä. Jopa ne kauniimatkin. Mutta harvoin heitä kiinnostaa ensiromanssit promillen merkeissä baareissa.

Olen pitkä ja ulkonäköä on kehuttu suuresti. En ole ihmisenä mikään pelimies, vaikka kertomukseni saattaisi viitata virheelisesti siihen. Olen ulkomalaistaustainen e-amerikasta. Näin tummahiuksisena, minua on pari kertaa veikattu että olisin kanadalainen. Emt miten jotkut saa mua näyttämään sellaselta:D

Kysymys on siis tämä: nykyään lähiaikoina on mediassa puhuttu poikkeuksellisen paljon ahdisteluista julkisissa paikoissa sekä ihan naisiin kohdistuvia rikoksia. Turvapaikanhakijat liitetään useinmiten näihin tapauksiin.

Kun säännöllisesti lukee tuollaista, saatta käsitys yleisestä turvallisuudesta hiukan muuttua.

Eli miten on naiset nykyään, soiko teillä nykyään herkemmin herätyskello jos joku tuntematon nuori lähestyy teitä ihan verbaalisesti (ei mitään koskettelua) juttelemaan joutavia mutta hauskoja juttuja?

Olen huomannut, että osa naisista alkaa jo kiertää kaukaa jos niille alkaa jutustelemaan. En minä aina välttämättä iske, mutta flirttailen lähes aina ja se on hauskaa.

Vaikka komeuteni on kehuttu, niin huomaan tasan tarkkaan naisten silmistä kun katsovat minua välillä jotenkin epäilevästi ikääkuin mulla olis ilkeitä taka-ajatuksia. Tai sit vaan ehkä kuvittelen omiani. Melkee rupee itteäni oksettaa kun tykkään tehdä asioita, joista muille herää nykypäivänä ehkä epäilyksiä tai kysymyksiä.

Ehkä koen pientä allemmuuskompleksia, muttä vähän luulen että vaaleanhiuksisena ja sinisilmäisenä minuun suhtauduttaisiin eri tavalla ensitapaamisessa. Tai sit ei...

Sen ainakin olen oppinut, ettei ensivaikutelmalla ole loppupeleissä mitään väliä. Ensivaikutelma voi olla kuinka epävarma, mutta jos se siitä alkaa skulaa... ollaa jo voiton puolella. Ihan sama juttu päinvastoin: mies voi heittää aluks maailman parhaimman iskureplan, mut jos siitä ei lähe skulaa, niin iskurepla on yhtä tyhjänsä kanssa. Kukaan ei ala olee vain sen smootin iskureplan vuoks:D

Ahdistutteko naiset siitä, jos joku tuntematon kivan näköinen lähestyy kadulla päiväsaikaan teitä asiallisesti ja selvinpäin ilman minkäälaista sikailua. Jubailee niitä näitä ja kielitaitokin ois tottakai hallussa. Miten kokisitte?

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväkirjoitusM

      Siinä miehellä asennetta! jatka samaan malliin.

    • kysymykseen_kysymys

      Komppaan edellistä, hyvin kirjoitettu. Kieliasusta päätellen olet tainnut jo pitkään asua Suomessa. Mun mielestä sun ei kannata huolestua siitä, että osa ihmisistä suhtautuu varauksella, kun tuntematon ihminen tulee juttelemaan. Kiinnostaisi kuulla tarkemmin, miten oikein ihmisiä kadulla lähestyt, omasta mielestäni se kun on kaikkea muuta kuin helppoa. Olen joskus kokeillut, ja huomannut, että on todella vaikeaa aloittaa keskustelua ilman varsinaista syytä. Onkin sitten eri asia, jos oikeasti tarvitsee kysyä jonkun paikan sijaintia tms. Millaisissa paikoissa sun mielestä on helpointa mennä jutulle? Entä mihin aikaan yleensä liikut kaupungilla? Iltapäivällä, jolloin kaupungilla yleensä itse liikun, nuoria naisia ei juuri näy.

    • pintaa-syvemmälle

      Sallinet minun antaa palautetta kirjoituksesi kokonaissisällöstä.
      Luettuani tekstisi ihmettelen suuresti sitä, jollei sinulla ole jo vakituista tyttöystävää.
      Miksei yksikään niistä nuorista naisista joita sinä olet jo lähestynyt (ja onnistunut pokaamaankin) olisi kiinnostunut sinusta hetkellistä tuttavuutta enempää? Vaikuttaisi todella kummalliselta.
      Etenkin, jos suomalaiset naiset ovat "todella helposti lähestyttävissä", kuten sinä väität. Ja jos niin todellakin on, mitä sinä todellisuudessa haluat tuolla tekstilläsi kysyä, kadulla lähestymisen "ammattilainen"?
      Onko naisten suhtautuminen kadulla heitä lähestyviin ulkomaalaiselta näyttäviin (mutta komeisiin pitkiin nuoriin) miehiin jotenkin muuttunut nyt, kun jatkuvasti uutisoidaan julkisilla paikoilla naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä, joissa osallisina ovat olleet ulkomaalaiset miehet... Ahdistutteko naiset siitä, jos joku tuntematon...
      Etkö sinä ole jo saanut vastauksia noihin, vai mitä sinä kuvittelet naisten tuohon vastaavan täällä?
      Ei ole muuttunut mitenkään.
      Kyllä on muuttunut, en enää vastaa tuntemattomille miehille kadulla mitään.
      Noo, se vähän riippuu tyypistä...
      Kyl mä oon ollu joskus iskettävis iha vaan kadultaki [hymiö].
      "Ensiromanssi", joka ei naisia kiinnosta promillen merkeissä baareissa, pitäisi siis kiinnostaa… mitä? vilkkaalla kadulla, puistoissa, liikkeissä...?? Jottei täällä olisi niin "sulkeutunutta", jotta luottamus syntyisi, pelkän (heijastuneen) luonteen perusteella...?
      Minusta se, JOS pitkä ja komeaksi kehuttu parikymppinen, small talkin omaava, hauska ja ei-pelottava nuorimies ei saa itselleen kuin hetkellistä naisseuraa, johtuu vain siitä millaisella asenteella ja missä hän itsensä naisille esittelee.
      Rehellisyydestä se kaikki lähtee.
      Ja rehellisyyden alkulähde on rehellisyydessä omaa itseään kohtaan.

      • LaTombola

        Sun nimimerkkisi on täysin oikeutettu. Ajattelet pintaa syvemälle ja aavistuksen poikkeat aiheesta kritisoiden. Täysin oikeus on sulla siihen, en muuta sano.

        Vähän irritoivasti tosin kyllä kirjotat tota tekstiä. Olen nyt sellasella tuulella, että jaksan vielä tuhlata aikaani tällaseen.

        Syy siihen miksi en ole vielä vakituisessa suhteessa on täysin oma päätökseni. Olisin voinut olla monessa suhteessa, mutta myönnän olevani sitoutumiskammoinen.

        Syy siihen juontuu naisista joihin olen tavannut. En yleistä naisia, mutta olen törmännyt useisiin naisiin, jotka ovat olleet valmiita pettämään kumppaninsa baari-illoissa. Muutamat jopa ihan ulkona. Tuntuu se tottakai hyvältä jos on haluttu, mutta se naisten logiikka ei ole vielä auennut: miksi nainen sanoo uudelle tuttavalle "mun täytyy sanoo et mul on oikeesti poikaystävä, mut teen tänään yhden ainoan poikkeuksen ja tuun sun luo nukkuu". Toki on hyvä, että hän mainitsee ennen lähtöä että on btw poikaystävä, mutta silti pitäisi katsoa peiliin. Ei sillä että nainen olisi 'huora' missään nimessä, mutta pitäisi vähän miettiä ensin. Jos on eroamassa, niin siinä tapauksessa voi ehkä vähän joustaa. Painotan täs ehkä-sanaa.

        Saattaa toki olla, että etsin naisia vääristä paikoista. En ole vielä parisuhdemiehiä.

        Pintaa-syvämmälle, muistutan vain sen etten ole tosiaan mikään Ulla Appelsin. En täydellisesti ehkä kirjoitaa, mutta toivoisin ettet sinäkään ymmärrä pointtiani tahalteen väärin.

        Missä vaiheessa olen sanonut, että naisen pitäisi kiinnostua silloin kun ei mies ole humalassa? Viitasin että se on huomattavan todennäköisempää että herää se kiinnostus kuin kännipäissä baarissa? Vai oletko eri mieltä? Tämä siis on vain mun mielipide.


      • pintaa-syvemmälle

        Luettuani kaikki tekstisi tekee mieli oikaista ainakin yksi asia: on väärin syyttää ikäisiäsi nuorianaisia siitä, jos koet jo muutamien hajanaisten kohtaamisien jälkeen olevasi ns. "sitoutumiskammoinen". Todellisuudessa en usko sinun ymmärtävän mokoman sanan merkitystä käytännössä, ellet ole koskaan seurustellut, mutta se EI siis ole sinun vikasi, se johtuu vain kokemuksen puutteesta.
        Älä kutsu itseäsi miksikään kammoiseksi, ole aidosti sitä mistä tuolla itsekin pitkään puhut: rohkea ja rehellinen. Muiden ihmisten syyttäminen omaa elämää rajoittavista henk.koht. valinnoista on juuri sellaista heikkoutta, jota vastaan sinä yrität taistella.
        Aivan varmasti se luottamuksesi arvoinen neitonen vielä eteesi ilmestyy, eri asia sitten, kykenetkö sinä erottamaan hänet kaikista muista, ja miten se lopulta tapahtuu...
        Kokemukset karttuvat vain kokemalla, siksi tekeekin mieli vielä sanoa, että älä ajattele liikaa, analysoi liikaa, mene vain ja kohtaa niitä naisia jotka herättävät sinun kiinnostuksesi, kohtaa heitä avoimin mielin, jopa ystävänäkin, siten hekin kiinnostuvat sinusta kokonaisuutena, persoonana, pelkän "ulkomaalaisen" ulkokuoresi sijaan, pitkäkestoisemmin, pintaa syvemmältä, you know.


    • LaTombola

      Sattumoisin surffailin googlen kautta tähän palstaan. En käy säännöllisesti, joten vastauksetkin tulee pienellä viiveellä.

      Kiitos kehuista kirjotuksen suhteen.

      Itse aloitin tämän puhetaidon kehittämisen prosessin jo yläasteen ajoilta. Olen ollut nuorempana hyvin kömpelön verbaalisuuden suhteen. Suorastaan hävettävän nolo.

      16-vuotiaana heräsin ensimäisen kerran puhetaitoni kehittämisestä. Sekä samalla kehitys naisiin lähestymiseen että itseluottamukseen.

      Ekan kerran 16-vuotiaana kun yritin avata keskustelun tuntemattomalla samanikäiselle teinitytölle... meni se tottakai mönkään. Jäädyin totaalisesti. Ja se oli itseasiassa paras ja tajunnanräjäyttävä fiilis. Juuri nolasin itseäni ja silti pysyin sen jälkeen hengissä. Tajusin kuinka pelko nolaamisesta naisen edessä oli niin turhaan. Siitä se kaikki lähti.

      Rupesin aluksi kyselemään vain pelkästään suuntaneuvoja (keksittyjä tietty). Siitä, askel askeleeta, rupesi puhetaito mutta myös sosiaalinen mielikuvituskin kehittymään. Aloin keksimään tarinoita bussipysäkeillä ja rupesin kyselemään naisilta esimerkiksi vaikka kadonneesta koirasta. Tärkeintä minulle oli saada pieni keskustelu tusinalla lauseella. Keksityt tarinat auttoivat minua tässä vaiheessa.

      Puhetaitoni kehittyessä aloin jättämään sitten keksityt tarinat taakseen, sillä huomasin selviäni ilman niistä ihan small talkilla. Tilannetajunikin kehittyi huimasti.

      Tässä vaiheessa huomasin myös senkin, että puhetaidon kehittämisprosessi oli juurtunut osaa identiteettiäni. Itse sen käsitän jatkuvana prosessina, jossa ei ole absoluuttista ylärajaa. Aina voi kehittyä vielä paremmaks.

      Lähestyminen ja keskustelun avaus alkoi olla ajan mittaan jo hyvin luontevaa. Mutta aikansa saatossa huomasin ongelman. Kaikki keskustelun avauksen ovat aina jäänneet 'friendzone' tasolle. Myöhemmin kun alkoholikin tuli kuvioihin silti olen 'kärsinyt' 'friendzonaamista".

      Lukuisia kertoja sain kuulla baareissa naisilta 'sä oot tosi kiva tyyppi ja tuut varmasti löytämään hyvän naisen ittelles'. Vihasin näitä vastauksia ylikaiken - samalla huomatessa aina pilkun jälkeen kuinka muilla äijillä natsaa 'jatkot'.

      Piti yrittää kovemmin.

      Lähestyin naisiin edelleen, mutta rohkeammilla ehdotuksilla kuten treffeillä tms. Olin jo 19-vuotias. Aluksi kaikki naiset ovat kieltäytyneet nätisti. Koin itse todella nolona ja häpeänä sen kuinka ehdotukselleni naiset kiusaantuivat ja taka-alallla kiittivä.Eleistäänsä huomasi kuinka he halusivat äkkiä painua pois tästä akward tilanteesta.

      Tajusin useamman epäonnistuminen jälkeen että vikani oli juuri se kuinka edelleen 'friendozonasin' keskusteluita mutta ehdottelin samalla tutustumista aivan jossain muussa merkeissä

      Sä et voi koskaa olla naisille samalla kamu että kumppaniehdokas. Se on jompikumpi. Molemmat johtaa aina akwardeihin jolloin ne tyssää.

      Tämän seurauksena huomasin kuinka pitäisi olla aika itsevarma, aavistuksen jopa röyhkeä ja myös samalla turvallinen ja luotettava. Etkä missään nimessä saisi epäröidä mielipiteestäsi, haluistasi tai persoonallisuudestasi. Epäröinti on itseluottamuksen puutetta ja sen naiset aistivat kaukaa. Ainakin 95% ei sellasesta viehäty.

      Neitsyyden menetin aika myöhään, mutta sen jälkeen alkoikin puuhia tulla säännöllisesti. Tämäkin vapautti minua henkisesti.

      Itseluottamukseni kehittyi jatkuvasti ja aloin olla erittäin päättäväinen toiminnoissani sekä keskusteluissa. Se sytyttää naisia. Mutta missään nimessä ei pidä olla ylimielinen ja epäaito. Sellanen karkottaa joka ikisen.

      Naiset arvostaa sitä et mies rehellisesti ja aitona osoittaa kiinnostusta naiseen petipuuhien suhteen. He saattavat kieltäytyä ja sille ei voi mitään, mutta aniharvoilla miehillä on munaa kertoa naisille todellisista haluista. Ja se on mielestäni väärin naista kohtaa esittää jotain kamua, vaikka todellisuudessa haluat nussia sitä. Vaatii tilannetajua kysyä sitä. Älä tee seksistä ikinä liian suurta asiaa. Pidä se ihan normijuttuna, niinkuin se todellisuudessa onkin. Osoita naisille kiinnostusta, koska on loppupeleissä reilua hänenkin tietään. Mutta tee samalla selväksi etukäteen sekin et jos nainen ei halua, niin se ei ole sulta yhtään pois eikä hetkauta iltaa pätkääkään. Susta ei tule monien muoden miesten tavoin epätoivoinen, itseasiassa päinvastoin.

      Tottakai, jos sua kiinnostaa saada kyseinen nainen, älä jatkuvasti tyrkytä naisille ehdotuksista tai aina puhu kaksimielisesti. Se rupee naisia ahdistaa. Huumoria pitää olla paljon ilmassa ja etenkin hauskapitoa ja viihdytystä. Muista kuitenkin et sä et ole baarissa viihdyttämässä muita, vaan sä oot nimenomaan siellä viihdyttämässä itseäs ja samalla pitämään hauskaa muiden kanssa. Kuulostaa itsekeskeiseltä, mutta ei se todellisuudessa ole. Se viestittää riippumattomuutta ja naiset huomaakin, että sä et itseasiassakaan juoksen muiden tavoin sen yhden jutun perässä, mutta silti teit selväks että sellaset puuhat eivät ole poissuljettuja. Useammat naiset alkaakin kiinnostua susta.

    • LaTombola

      Myös sekin on tärkeää ettet anna naisille kaiken mitä sulla on. Miks nainen kiinnostuisi sinusta enää, jos se on saannut kaiken irti? Esimerkiksi jos baarissa suutelette, älä ala nuolemaan hänen kanssaan nuolemaan vaikka nainen itse haluaisi tai vaatisin. Sellanen 5... max 10 sekunnin suudelma on tarpeeks. Jos lisää halutaan, niin se tehään jossain muualla.

      Ehkä tärkein juttu mitä sun pitää omaksua on oma todellisuus! Esitä supertähteä niin sua kohdellaan kuin supertähteä - jos todellisuutesi on tarpeeksi vahva. Kyse on uskomista minä itseesi. Miksi naiset uskoisin suhun, jos et itekään usko itseesi?

      Absoluuttista todellisuutta ei ole, me kaikki näemmä todellisuuden omalla tavallaan. Eli meillä on omat todellisuutemme ja siksi ollaankin erilaisia. Sitä enemmän ihmiset uskoo sun todellisuuteen mitä vahvempi se on. Kyse on nimenomaan psyykkaamista pään sisällä, eikä siitä että kävelee nenä pystys ylimielisenä.

      Sä et ole ikinä altis ympäristölle, vaa ympäristö on altis sulle! Toisin sanoen, sä vaikutat ympäristöön. Käytä sitä vaikutusta positiivisella tavalla, sillä sä oot hyvä tyyppi!

      Naiset tykkää siitä, jos on vähän aina välillä urpo:D miehet kuuluu olla vähän urpoja, mutta siinäkin tarvii tilannetajua. Urpoilua voi olma mitä vaan! Esim ruve vaikka matkii naisen sanoja muutamalla lauseella tai sano vaikka naiselle että haluut tehä sille nyt vaikutuksen ja tee hänen edessä vaikka kymmenen punnerusta. Älä koko ajan urpoile (eikä liikaa) mut aina välillä. Siinä sä viihdytät ittees parhaimillaan:)

      Kun näet törkeen hyvännäkösen naisen, joka säteilee keskellä lattiaa... muut katto sitä "wooow mikä unelma", mutta mitä oikeesti mitä tää pommi-muija on tehny vaikka tunti sitten? Se on salee piereskelly. Mieti kun se herää sängystä? Sen henki salee haisee kammottavalta. Mieti kun se tulee baarista himaan mitä se tekee? Syö salee juustonaksui liatessaan se sormensa. Tai sit sammuu ja ehkä jopa oksentaa. Se myös päivisin kusee ja vetää välillä jöötitkin. Hän on siis ihminen - ihan siinä missä sinäkin! Ei enempää ei vähempää. Pitäisi aina vähän näpäyttää sitä illuusiota mitä naiset (mutta myös miehetkin) haluaa luoda vastakkaiselle sukupuolelle. Lähestyminen on tällä tavoin minulle huomattavasti helpompaa.

      Tottakai edelleen on haastetta lähestyä, mutta se haaste on nyt monta tuhatta kertas pienempi kuin vaikkapa ekan kerran.

      Aina ennen uloslähtöä tai baarin menoa yritän itselleni hankkia flow-tilan. Puhun vaikka aluksi vanhoille ihmisille (koska ovat helpommin lähestyttävissä, ainakin mulla). Juttelen aluks vaikka säästä. Välillä kuuntelen stand up- koommikkoja, joista voi myös saada flowta aikaseks. Oikotie flow-tilaan on alkoholi. Sitä en suosittele, koska sä et oikeesti kehitä silloin sosiaalisia taitoja. Puhumattakaan huumeista, joka on ikävän yleistä varsinkin naisten keskuudessa. En käsitä sitä...

      Ite lähestyn naisia enimäkseen kaduilla/puistoissa/festareissa/ihan misssä vaan kesäsin. Talvisin en niinkään yhtään, kun kaikki pysyy himoissaan tai sitten ovat baareissa. On kaamosta ja sen sellasta.

      Mä en ikinä lähesty naisia ulkona öisin tai pimeällä. Silloin jätän naisia kyllä rauhaan, koska ne ei halua ymmärettävästi silloin ulkopuolista seuraa. Todennäköisesti.

      Olen kehittynyt huimasti ja kaatoja on tullut paljon. En ikinä ees laskenut monta kaatoa on ollut. Enkä tiedä mikä juttu se on, että pitäis laskea? Joku todistamisen tarve?

      Mut nyt mua vähän kyrsii toi maahanmuuttotilanne. En tiedä vaikuttaako se jotenkin tai vaikeuttaako se tulevaisuudessa naisten lähestymiseen. Yleensä kun oon iskussa, niin silloin ei todellakaan kiinnosta mitä toinen ajattelee, mutta nyt kun miettii näin yhteiskunnallisia asioita, niin herää kysymyksiä tottakai.

      En seuraa mediaa enään, koska en sitä negaatiota tarvitse minun arkielämässä, mitä media sitä joka päivä tarjoaa. Tympii vaa se, et nykyään fb-etusivun on täynnä jotain uutislinkkejä tai muuta vastaavaa negatiivisuutta. Se vaikuttaa ihmisen käytökseen pidemmällä aikavälillä. Facebookkiakin olen nykyyän rutkasti vähentänyt. Media aina suurentelee asioita ja aika todennäköisesti kaikki nykyisetkin kriisit on parin vuoden päästä historiaa.

      Lopuks sanon sen, et jättäkää ihmiset ne tinderit pois. Tinderöikää oikeassa elämässä. Rutkasti siistimpää varsinkin mulla, kun en ite saa juuri koskaa matchejä. Emt miten on muilla:D

      • LaTombola

        Toivottavasti kielipoliisi ei ilmesty. Kirjotan kännykästä, joten kirjotusvirheetkin sen mukaisia.


    • lonelywolf1234

      Mä oon taas parikymppinen mies kenellä itsetunto hukassa ja huonot puhetaidot sillä saralla etten keksi mitään mistä jutella? aina se perus esittely ja mikä meno :D ei vittu et hävettää. Mutta monta kertaa on ulkonäköä kehuttu johtuneeko naisettomuus puhetaidoista, luultavasti. ei läydy charmia.

    • Riiiiiiiiiiii

      Täti täällä vastaa. Ei ahdistaisi, jos tosiaan selvin päin olet ja höpöttelet luontevasti. Jossain päin Suomea kantiksetkin vielä juttelevat toisilleen, ja melkein missä vaan mummot ottavat kontaktia. Ihan kivaa tuollainen small talk ilman mitään tarkoitusperiä eri-ikäisten välillä. Tyttelit ottakoot kantaa iskuyrityksiin.
      Kun olin nuori ja nätti ja ulkomailla (Euroopassa) tuli kerran niin komea mies juttelemaan keskellä päivää, että säikähdin. Hän kyllä kärttikin pelaamaan biljardia ja antoi numeronsa, mistä raukka ahdistuin. Hän oli aivan ylilaatua, mistä tein päätelmän että varmana oli sarjamurhaaja;).

      • LaTombola

        Tiedätkös, mulle on just pari kertaa sanottu aivan samaa. Sanoivat että olen liian ihana ja siisti tyyppi, et niillä alkaa soimaan jo ihan herätyskelloja päässä. Sanoivat tän ihan niinkuin ääneen. Emt, onko tuo sitten joku testi, mutta en pahemmin reagoi asioihin jotka ovat kyseenalaisia. Odottavat vissiin juuri sitä reagointia.

        Emt, ovatko he sitten liikaa katselleet Wallanderia? Mutta sen tiedän etteivät noissa tilanteissa ilmaisseet tuota ilmaisua niin ikään diplomaattisena 'perääntymisenä', vaan ovat olleet silti aivan aidosti kiinnostuneita.

        Ei pitäis ajatella (ainakaan liikaa) mitä muut ajattelee, mutta tuleehan noista aika häröjä fiiliksejä, jos joku epäilee sua just vaikka sarjamurhaajaks.

        Nykyään itseasiassa rakastan kun herätän naisissa ennakkoluuloja. Ennakkoluuloja sitten murran koska halua tai sitten olla ihan murtamatta. Tosin sitten kuulee ajoittain ettei meikäläisestä ota selvää. Otan sen kohteliasuutena:) tottakai sitten kun suhde syvenee, niin alkaa sydänkin avautua.


    • Kaunis_Marjatta

      Olen pitkä... Olen ulkomalaistaustainen e-amerikasta...

      Nämä kaksi asiaa ovat toisensa poissulkevia. Etelä-Amerikkalaiset miekhet ovat yleensä pygmejä. Lisäksi lähes täydellinen kirjoitettu suomen kieli paljasti tämän trolliksi. Mutta mikäs siinä jos kirjoittaja saa tarinoista itselleen ajankulua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe