Elo universumissa

matkailuakotosalla

Kun olette kotona omissa asunnoissanne, vaikkapa tietokoneenne ääressä, niin tuntuuko teistä siltä, että asuntonne pysyy paikallaan, vai siltä, että talo ikäänkuin matkustaa universumissa kaiken muun mukana, että niinkuin kaiken aikaa matkustaisitte, vaikka istutte kotonanne ?

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellisuus.on.huima

      Tänä talvena on tullut mukaan tunne siitä että nyt lähden matkaan vaikka olen rentoutuneessa tilassa, ei tietokone auki.
      Suunta on aina sama,etelän suuntaan. Matka pysähtyy. Viihdyn tässä ruletissa. Jotain muutosta on tapahtumassa.

      Mehän eletään universumissa. Sen fysiikka on aivan mieletöntä. Neutriinovuo kiitää lävitsemme joka hetki valonnopeudella myös maapallon läpi vauhdin juuri hidastumatta.

      • matkailuakotosalla

        Tuntevatko kaikki ihmiset tämän "matkustamisen" aistillisesti, vai onko ihmisiä, jotka eivät tunne sitä ollenkaan ?


      • matkailuakotosallaa

        Jännä minunkin asuntoni matkaa etelän suuntaan mikäli olen tässä ilmansuunnista tietoinen. Mistä se johtuu?


    • minä_olen_minä

      Minun asuntoni pysyy paikallaan.

    • kello1842_tänään

      Edelleen minun taloni pysyy paikallaan. Juuri siinä, missä se aina on sijainnut.

      • ketjunaloittaja

        Mielenkiintoista
        Tästä olisi kiva tehdä galluppi.


      • Assimies

        Höpsis. Noiden kahden kirjoituksesi lähettämisaikojen välillä talosi liikkui yli kolme miljoonaa kilometriä kohti Great Attractoria.


      • iihggjllkmj

        No siltä minusta tuntuukin. Siksi minulla on yhtä jännää yksin kotona kuin muilla maailmanympärimatkalla.
        Ainoastaan en tiedä mikä Attectori ?
        Mutta minua kiinnostaa onko neurologisesti "normaalimmilla" ihmisillä illuusiokokemus paikallaanolosta.


    • jepppp

      Eli koska taloyhtiön hallituksen jäsenet eivät ole oikeustoimikelpoisia mahdollisesti asettaessaan asian käsiteltäväksi yhtiökokouksen riepoteltavaksi, lähti asia käräjäoikeuteen. Oikeusprosessi tulee kestämään vähintään vuoden. Sovittelusta kieltäydyttiin taloyhtiössä, jonka asukkaista en vielä kerro enempää.

    • sohvanautti

      me ollaan oikeesti aika pieniä.ajattele sitä ,että näkisit aurinkokuntamme ylhäältä.maapallo siis kolmantena planeettana,mutta suurennuslasin läpi katsottuna.siten tajuat että aurinko on atomin keskusta ja planeetat sen elektroneja...voiko siis olla suuria murheita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe