TURVAPAIKANHAKIJAT

tuusniemelle-vok-

Savon sanomat kirjoittaa
http://www.savonsanomat.fi/savo/neuvottelut-turvapaikanhakijoiden-kuntapaikoista-kaynnistyvat/2223526

Ehdotukseni onkin: Tuusniemen koulukeskus tyhjäksi oppilaista (muuallakin on siirretty oppilaita turvapaikanhakijoiden tieltä) ja siihen mahtuisi sitten paljon näitä turvapaikanhakijoita. Sijainti olisi tässä aivan ihanteellinen, hyvät kulkuyhteydet sekä Kuopioon että Joensuuhun, kaunis ympäröivä luonto mm. ihana Juojärvi, jossa nämä sotaa pakenevat ihmispolot voisivat nauttia Suomen ihanista ja rauhoittavista järvimaisemista, harrastaa kalastusta etc. Ja mikä parasta Tuusniemen kunta saisi näiden ylläpitoon sitä valtion rahaakin. En tiedä kuinka väärin olen ymmärtänyt, kun olen aina luulluut ns. valtion rahan olevan sitä mitä meiltä erilaisina veroina kerätään. Ei suinkaan ihan taivaasta tipahtavaa mannaa... ja onhan siinä liike-elämää vilkastuttava vaikutus tietenkin. Ei tarvitse enää kauppaliikkeitä sulkea vaan päinvastoin avata lisää.
Ja mikäli olen seuraavasta lehtijutusta ymmärtänyt
http://www.koillis-savo.fi/ala-tule-iholle/
siellä ei niin haittaa, jos joku vähän pikunpikkusen kopaisee... kivahan se vain on, vai kuinka? Ja mikä parasta onhan siinäpaikkeilla Tuusniemeä suvaitsevia naapureitakin, vai kuinka?
Joten jos nyt kuitenkin olette erimieltä kanssani tämän sijoituspaikan käypäisyydestä, niin katsokaa ITSEÄNNE peiliin... Nimittäin sen vuoksi, että oletteko niitä samoja ihmisiä pienessä hyvinvointi kuplassanne, jotka olette viimeviikot "sylkeneet" muualla katupartioon osallistuvien päälle!!! He sentäs toimivat rehdisti omalla nimellään ja kuvallaan sekä seisovat tekojensa ja sanojensa takana. Muuten minäkin voisin nimeni tähän laittaa, mutta en halua entisen perheeni tarvitsevan työntää päätään per...... siis pensaaseen, kun heitä niiiiiin kovasti hävettää.
Hyvää kevään odotusta sinne Tuusniemelle ja paljon, paljon turvapaikanhakijoita teillekin!

25

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläpäkyllä

      Helppo ymmärtää miksi sinulla on "entinen" perhe!

      • tuusniemelle-vok

        Etkö parempaa keksinyt? : ) Tais osua omaan nilkkaan, vai kuinka?
        Itse olen valintani tehnyt ; ) Katsos, kun meillä jokaisella on vielä täällä suomenmaassa sananvapaus sekä vapaus valita seuransa- onneksi.
        Kaikkea hyvää sinullekin : )


      • tuusnieminousuun

        hyvä ois paikka, tosiaankin suora tie Kuopioon ja Joensuuhun. Molemmissa mm.sairaala ja vankila.


      • mamulandia

        eihän tommonen uuno muuhun pysty


      • kylläpäjoo

        parempi entinen perhe kuin etninen perhe..


      • juurikin-näin-
        kylläpäjoo kirjoitti:

        parempi entinen perhe kuin etninen perhe..

        olen samaa mieltä


    • Maitokuski

      Maahanmuuttajien tuominen tuusniemelle on hyvä ajatus mutta muuttaisin sitä sen verran että heidät sijoitettaisiin etelä-tuusniemelle kunhan etelä-tuusniemeläiset on saatu ammuttua tai vastavuoroisesti siirrettyä Irakiin tai afganistaniin.

      TERVETULOA!

      • vieläköonkeppihevosia

        et kai ole nyt hiukka rasistinen noita etelä-tuusniemeläisiä kohtaan


      • Maitokuski
        vieläköonkeppihevosia kirjoitti:

        et kai ole nyt hiukka rasistinen noita etelä-tuusniemeläisiä kohtaan

        Eikö mitä, olis isisillä ihmettelemistä etelä-tuusniemeläisten kahdella jalalla kulkevien puoliapina mulkkujen kanssa, hyvällä tuurilla räjäyttäisivät paskaksi.


    • mahotonmeininki

      taitaavat olla melekosta väkkee

      • Maitokuski

        Usko pois.... raivohulluja. .


    • mahotonmeininki

      oikeesti? kaikenlaista sitä osovaakin olla, jopa siellä? saanko olla utelias, miten se raivohulluus ilmenee??

      • Maitokuski

        Itsellä kokemuksia parivuotta sitten paikallisessa kyläkaupassa ns. hyvä sukuinen kylännapamies tulla kiinni kun rauhassa tein ostoksia...

        Syydetään/keksitään kilpaa paskaa selän takana ja päin naamaakin, eristetään, tuhotaan maine ja työmahdollisuudet yms. yms. ylipäänsä yritetään ajaa itsemurhaan aina joku joka uhriksi otetaan... paikallisen lahjakkaan taidemaalarin ajoivat hirteen ja nyt tuntuu olevan minun vuoro.... yksin en kyllä lähde vaan siinä lähtee samalla kyllä muutama etelä-tuusniemeläinen pyhän pietarin/pirun pakeille se on varmaa... suunnitelmat on jo pitkällä.


    • mahotonmeininki

      taitaa löytyä paikasta kuin paikasta noita ns. kylännapoja, omasta mielestään parempia immeisiä, jotka tekevät juurikin noin kuin kuvailit. Juuri tuollaista pikkupaikkojen AAARGGG! p.skanjauhantaa. Ei nähdä "roskia omissa kaapissa" tai ne pyritään peittämään kaikin keinoin tosi hyvin ja aina arvostellaan sekä "kaivellaan toisten kaappeja", keksien vielä lisäksi jtn. ihan ihmeteorioita. Tuollaista käytöstä on liikkeellä ihan joka paikassa, joten
      eiköhän myö kuule tehä niinkuin Irwin aikoinaan kehoitti: Eletään vaan vaikka piruuttaan! niin kyllä niitä uhallaan sit harmittaa, kun ei niin helpolla meistä päässytkään...
      Mie oon oppinu elämänkoulussa sen, että turha tuommoisiin on energiaansa tuhlata. Olen karistanut ihan tietoisesti tuollaiset ihmiset pois ajatusmaailmastani, minä olen minä ja minä elän ja toimin niinkuin toimin, eikä minun tarvii pokkuroida yhtään kenellekään, toki joskus tulee epätoivon hetkiä, mutta osaan jo nykyään jotenkin kääntää ajatukseni asioihin, jotka helpottavat oloani ja ymmärrän kuinka "pieniä" ihmisiä tuollaiset mitä kuvailit ovat.

      • Maitokuski

        Hyvinpä sanoit, noin olen yrittänyt tehdäkin mutta jossain kohtaa vaan rupeaa kuohumaan yli ei voi mitään... kaikkea ei tarvitse sietää.

        Jotain sellaista pitää keksiä että porukka rupeaa muistamaan miten on tullut tuotakin kohdeltua.


    • jdksöaos

      Hupeliin sopii pakolaisia, levälahteen

      • Maitokuski

        Etelä-tuusniemeläiset Hupeliin, pommi ja pum kaikki ilmaan. !


      • mahotonmeininki

        noh, elähän nyt kehtoo... josko niitä pakolaisia tulis sinne senverran paljon, että ne e-t:set lähtis vappaaehtoisesti. pitäis keksii jottain millä houkutella noita ulkomaaneläjiä sinne.


      • Maitokuski
        mahotonmeininki kirjoitti:

        noh, elähän nyt kehtoo... josko niitä pakolaisia tulis sinne senverran paljon, että ne e-t:set lähtis vappaaehtoisesti. pitäis keksii jottain millä houkutella noita ulkomaaneläjiä sinne.

        Pahinkin ISIS-terroristi on enkelitaivaan jos vertaa raivohulluihin etelä-tuusniemeläisiin.
        Jos saatais maahanmuuttajia etelä-tuusniemeläisten tilalle niin vauhdittaakseen pois muuttoa muutaman vois ampua tai vaikka räjäyttää niin lopuilla rupeais kenkä nousemaan kevyemmin.


      • mahotonmeininki

        kyllä sie ossaat keksiä hulvattomia vertauksia :)
        mut jos nyt et kuitenkaan kävis sie mellastamaan. Kyl hyö saavat muuta miettimistä, kun alkaavat mamujen kans elelemään...toivottavasti siellä ei ole isännillä tyttölapsia ja emäntiä, suattaa vaikka alkaa meininki melkonen. Enkä mie tiiä, kuhan noita uutisia sottailen.


    • ggffdss
      • Maitokuski

        Huono homma kaikille muille paitsi etelä-tuusniemeläisille huorille.


    • Koskenkorvatulehdus

      Joko on niemelle saatu vastaanottokeskus ? Jos ei, niin toivottavasti tulee seuraavassa aallossa :). Tulee kylälle positiivista pöhinää ja virikettä. Kannattaa kyllä pitää kotieläimistä erittäin tarkkaan huolta.

    • Ruotsin.katastrofi

      Aloittaja haluaa näköjään Ruotsin meiningin tännekin Tuusniemelle.

      Lukekaa ja ihmetelkää allaolevasta linkistä muslimimatujen aiheuttamaa katastrofia Ruotsissa. Eräs kurdiprofessori on sanonut että kantaruotsalaiset ovat vähemmistö omassa maassaa jo peräti 10-15 vuoden kuluttua! Ruotsista tulee muslimivaltio viimeistään 2050 mennessä tällä maahanmuutolla ja syntyvyydellä.

      www.paavotajukangas.com

    • peeetu

      Turvapaikan hakijoille apu lähtömaahan,niin ei tarvitsisi ruveta tänne moskeijoita rakentamaan tasa-arvon nimissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe