Yllättäen ihanne muuttuikin?

tyttitaalasmaa

Oma ihanne mieheni oli mahd hoikka ja timmi sillon joskus kun olin 20 ja risat. Sitten tajusin että kyllä miehessä pitää olla kokoa, karvaa ja että mahakin voi olla todella seksikäs jos sitä ei ole liikaa. Pitkän aikaa jotenkin vieroksuin laihoja miehiä.. tuntuivat oudolle.. nyt kumminkin olen tapaillut hoikkaa miestä ja ollaan vällyjenkin välissä oltu. Alkaa tuntua että mieli muuttui taas.. voiko mieli näin vaan muuttua että kohta taas on pakko saada lihaisaa kun nyt käynyt tiukkaa koklaamassa?
On tällä miehellä kuiteskin karvaa rinnassa ja muuallakin, ettei nyt ihan pikkupojalle näytä. Mutta kun korkkarit laitan jalkaan niin olen samanpituinen kun mies.. se vähä häirittee välillä.. mutta enempi häirittee että oon nyt ihastunu mieheen joka ei mitenkäänpäin sovi ihannemies lokerooni.. huh huh
ollaanko me naiset vaa vaikeita, eikä tiijetä mitä halutaa?

13

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faköhga

      Jos mun pitää miettiä ihannemiehen ulkonäköä, se olisi sellainen kevyesti lihaksikas, ns. työllä saadut lihakset, ei rimpula, muttei turhan läskikään. Vähän saa olla vatsaa, ei missään nimessä mitään pyykkilautahom...siis ei pyykkilautaa vatsassa. Mutta. Enimmäkseen ihastun kuitenkin niihin rimpulalaihoihin, en tiedä mikä siinä on. Se on kuitenkin se katse, luonne, kasvojen miellyttävyys, älykkyys mikä viehättää. Meillä naisilla ei vain ole niin pinnalliset vaatimukset kuin miehillä. Miehet tyytyvät kuulemma (lähde: s24 ;)) kaikkeen mikä on yhtään muuta kuin 18-20-vuotias, täydellinen vartalo mutta kuitenkin bmi alle normaalin, pitkä vahva tukka jne. Naiset taas ihastuvat ihmiseen tapauskohtaisesti.

    • flijdslkjfdsfdsfds

      Olette. Sitten kun tähdet on oikein pidätte sitä mikä ikinä kainalossa onkaan nappiosumana (aina siihen saakka kunnes alkaa vituttaa).

    • Tyhmätlehmät

      Itse olen vältellyt ihanteiden perässä haikailevia tylsimyksiä. Vatsan, haiman, jalan koko tai pituuden ja imusolmukkeiden koko on vain ratkaiseva tekijä valittaessa miestä omiin sairaisiin tarkoitusperiin.
      Kyllä hyvää päivää.

      • fsdffh

        Enemmän hän näitä ihanteiden perässä haikailevia on miehissä. Sokea olet jos et sitä näillä palstoilla ole havainnut.


    • tyttitaalasmaa

      Musta tuntuu että miehet hekumoi niistä 18v pinkeistä pikkulikoista sängyssä, mutta kun sellasen saisivat niin kyllä alkas itkettää kun pää tyhjä ja sänkytaidot olemattomat. Onhan se ihana jyystää nättiä lahnaa, mutta eipä sitä unohda kun kerran saanut oikean naisen käsittelyn!

      • aitoavaiei

        Minulle riittää kun on omanlainen ja tyytyväinen siihen mitä itse on.
        Eli ihan tavallinen nainen on hyvä.
        Arvostan kuitenkin myös naisellisuutta kaikissa eri muodoissaan.
        On aito ja vähemmän pinnallinen.
        Osaa nauttia elämän erilaisista asioista ja antaa sen myös näkyä.
        Voi unelmoida mutta muistaa elää myös hetkessä.
        Ulkonäkö on ihan hyvä juttu muttei kuitenkaan se tärkein.
        Jollekin sopii pienet rinnat tai peppu, joillekin taas isommat.
        Pääasia että tuntee olevansa naisellinen ja haluttu.
        Ja miehen olisi hyvä saada tuo tunne naisille aikaan.


    • mrsred

      Joskus parikymppisenä tuli kaveriporukassa "määriteltyä" noita ihannemiestyyppejä... Joilla lopultakaan ei ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Olisin varmaan pysynyt ikuisesti sinkkuna, jos olisin mukavan miehen tavatessani alkanut kelailemaan, että onkos tämä nyt "rotumääritelmän" mukainen... Lopultakin yksi ominaisuus on ollut aina yli muiden ja se on samanlainen maanläheinen huumorintaju kuin itselläni on.

      Parikymppisenä se ihanne muuten oli keskipituinen, ristiverinen, hoikka ja ujohko. Elämäni rakkaus on pitkä, roteva, ulospäinsuuntautunut punapää :)

    • tsurpo

      siis jos sulla on ÄIJÄ niin ei ne korkkarit meinaa mitään.
      Todellinen äijä voi olla vaikka 20 cm lyhyempi.

    • tyttitaalasmaa

      Lyhyempää en kyllä ottaisi..
      Itselläni kuitenkin tota kurvia ja tissiä löytyy.. Mikä myös vaikuttaa siihen että tuntuu laihan miehen vierellä että olen iso sotanorsu! Aatella kun mies ois viel 5-15cm lyhyempi.. Hahaha mikä näky!
      Kyllä menis miehelläkin itsetunto alas kun ihmiset miettis että onpas siinä tossun alla varmasti ukko.

      Ja en siis ole mikään 130kg läski..
      Vaan 10kg yli painoa takamuksessa enimmäkseen, kun sinne se näyttää kertyvän jostain syystä.

      • piukkapaikka

        Ei huono paikka ollenkaan ; )


    • Vakkajakansi22

      Nainehan on juuri niin vaikea kuinka itsestään sellaisen tekee. Minä ihalen hoikkia miehiä, läskiä en sänkyyni enkä käsikynkkääni ota. Samoin lihaskimput ovat äklöttäviä.

      Pituudella ei ole merkitystä mutta korvien välillä kylläkin.

    • huoh.naiset

      "Mutta kun korkkarit laitan jalkaan niin olen samanpituinen kun mies.. se vähä häirittee välillä.. "

      huoh, älä sitten laita niitä korkokenkiä jos häiritsee pituusero..

      • tyttitaalasmaa

        Laitanpas, näyttää kurvit paremmalle koroissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe