Miehen profiili katosi?

hidaskirjoittaja

En ollut vielä ehtinyt kirjoittaa eräälle kiinnostavalle miehelle, kun hänen profiilinsa katosi s24-treffipalstalta. Hänellä oli ollut profiili vasta pari kuukautta, tai korkeintaan muutaman kuukauden.

Onkohan mies siis poistanut profiilinsa vai poistuuko käyttämätön profiili automaattisesti? Haaveilen, että mies palaisi vielä sivustolle, ja ottaisin heti yhteyttä... Harmittaa, kun en kirjoittanut pari viikkoa sitten, jolloin profiili oli vielä s24-treffipalstalla.

10

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • envaanjaksanutenää

      Se olen varmaan minä. En vaan jaksanut enää kun kukaan ei vastannut viesteihini ja melkein kaikki naiset olivat aika lihavia ja rumia.

    • normimies36

      Joo ei sitä itsekkään jaksa näitä naisten jahkailuja kun eivät tiedä mitä haluavat. Pelimiehille naiset heti vastaavat kuvien kera mutta eivät kunnollisille miehille.

    • nopeat.saa

      Siis sen ois pitäny 2 viikkoo odotella sun vastaustas? :D
      Eiköhän tossa ajassa ehdi jo tavatakin aika monta muutakin ehdokasta, joten todennäkösintä tietysti että on löytäny jonkun toisen, ei ne (asialliset) profiilit itsestään sieltä mihkään poistu.

      • hidaskirjoittaja

        Ei se mies ole kertaakaan kirjoittanut minulle, vaan minua jäi harmittamaan, että en ehtinyt lähettää hänelle viestiä ennen kuin hän katosi. Jos hän olisi ottanut minuun yhteyttä, olisin vastannut suht nopeasti. Tuossa alempana kerron tarkemmin...


    • hidaskirjoittaja

      Kiitos vastauksista. Aloitusviestini taisi olla epäselvä. Tarkennan siis: mies EI ole koskaan kirjoittanut minulle eikä edes vieraillut profiilissani. Jos hän olisi kirjoittanut minulle, olisin toki vastannut hänelle parissa päivässä.

      Olen itse ollut tähän asti sivustolla tyhjällä kuvattomalla "valeprofiililla" katselemassa miestarjontaa anonyymisti, enkä ollut rohjennut vielä ottaa yhteyttä kehenkään. Suunnittelin juuri kunnon profiilin tekemistä, profiilitekstiäni ja tuon mainitsemani miehen lähestymistä viestillä. Mutta mies poistuikin ilmeisesti palvelusta, enkä ehtinyt koskaan avata keskustelua. :(

      • Kannattaa olla ehkä vähän nopeampi ja yleensäkin laittaa aika monille niitä viestejä, jos haluat oikeasti löytää jonkun. Meininki nettideittisivuilla on hyvin kaukana ihanteellisesta. S24:ssä suosittelen kuukausimaksun maksamista, niin näet vähän tilastoa miesten profiileista, että paljonko ne saa viestejä ja miten paljon ne itse viestittelee. Itselleni ainakin on hyvin suuntaa antava tieto, jos nainen saa sata viestiä kuukaudessa ja lähettää itse 2-3.


      • Teespera

        Vähän outo tapaus. Ikäänkuin sen puutteellisen profiilin olisi jo pitänyt saada sivuston mielenkiintoisin mies kirjoittamaan. Noista mainituista tilastoista tuskin paljon viisastuu (mitähän muuta sieltä selviäisi). Minulle kirjoittaa lähes yksistään naiset, joiden profiilista en löydä juuri mitään kiinnostavaa. Sopivia ehdokkaita en itsekään monia löydä, joten kirjoitan harvoin, ehkä enää viisi kertaa vuodessa, naisilta tulee 2-3 viikossa. Vuosia sitten parempia ehdokkaita tuntui olevan enemmän.

        Jos löytää kiinnostavan kohteen ei pitäisi jäädä epäilemään, jos tuntee olevansa sopiva hänen toiveilleen.


    • rtgn

      Olinkohan se minä? Pidin profiilia kuukauden päivät ja kyllästyin naisten pelleilyyn...


      Mikä oli aloittajan nimimerkki, ikä, maakunta?

    • Totuudenkertojatar

      Minusta jotenkin hauskan söpöä. Siis kyllähän näin objektiivisesti tulee tietysti mieleen että se mies löysi mitä etsi ja poisti siksi profiilinsa. Kun on hieman ihastusta tai kiinnostusta ilmassa ja harmittaa, haluaa tietysti toiveikkaana mielessään etsiä jotain muuta syytä kuin että mies olisi naisen löytänyt. Eihän sitä tiedä vaikka se ei olisi edes auttanut, että olisit heti ottanut yhteyttä, jos hän olikin jo silloin pari viikkoa sitten aloittanut kirjoittamaan jollekin kiinnostavammalle, ja ilmoitus sitten vielä tuon ajan hengaillut. Tai sitten vaikka useamman peräkkäin treffannut ja sinä et olisi osunut kohdalle. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika odottaa että joku, vielä kiinnostava (koska takuulla silloin kiinnostaa muitakin!) olisi edelleen vapaana.

      Mutta leuka pystyyn, vai häntäkö sen piti olla. Kyllä niitä kiinnostavia varmasti löytyy lisääkin, jos ei heti niin joku päivä.

    • Poikkeuksiakin

      Jotkut kiinnostavat naiset ovat pysyneet sivustolla ainakin 5 vuotta. Mutta rohkeneeko heitä monta kertaa yrittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe