Silmät puhuvat..

niinlähellä

Sä oot varattu ja mä oon varattu silti oot mielessä koko ajan. Ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Katseet kertovat että olisit mun mutta kuitenkin pelkään että olet vain kohtelias kollegalle. Sano että tämä ei oo yksipuolista?

25

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleyksipuolista

      Minulla on todella tunne, että hän mies pitää toisesta.

    • kosketusta1

      ei ole yksipuolista mutta sinun on seuraava siirtosi, avaudu suullasi minä en uskalla

      • niinlähellä

        Yritin jo lounaalle viedä kahden kesken. Sun vuoro?


      • muttasiltikaukana

        Teitkö tai sanoitko lounaalla jotakin, josta olisin voinut edes kuvitella välillämme olevan muuta, kuin työkaveruutta?


      • eikannatayrittää

        Minä en koskaan ala työkaverin kanssa mihinkään. Sellaista päivää ei tule.


      • niinlähellä
        muttasiltikaukana kirjoitti:

        Teitkö tai sanoitko lounaalla jotakin, josta olisin voinut edes kuvitella välillämme olevan muuta, kuin työkaveruutta?

        Et suostunut etkä kieltäytynyt tarjouksesta joten ei päästy kahden.


    • IhastunutSuhunI

      Sama tilanne, mutta mies taitaa olla sinkku ja itse olen varattu, vaikka suhteessani ei hyvin menekään. En tiedä, kuinka toimia...

    • Vieruspenkki

      Juurikin näin.... Gollega? Miltä osin?

      • IhastunutSuhunI

        Mitä tarkoitat nimim. Vieruspenkki, oliko kysymys aloittajalle vai? Voitaispa me tutustua paremmin tän miehen (kollega) kanssa...Mentäiskö vaikka kahville pian?


    • Jiiiiii

      ... ja roikun jopa tällä palstalla, mikä kertoo että ei tosiaan ole yksipuolista. Mutta molemmat varattuja ja työkavereita. Voiko olla vaikeampaa tilannetta? Molemmat varovasti hiukan flirttailee, mutta kumpikaan ei uskalla sanoa mitään suoraan. Kauankohan tätä vielä jatkuu?
      J:ltä ihanalle naiselle.

      • Lähellälähellä

        Varmasti kauan jos et itse ota sitä mitä haluat... Onhan tätä jo jatkunutkin aika pitkään! Terveisin kollegasi myös J


      • KysymysJiiiille

        Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?


    • eimullesiis

      Itse en ole nähnyt aikoihin puhuvia silmiä.

      • niinlähellä

        Harmi ettet ole kohdannut sitä ainutlaatuista kokemusta. Se on mahtava tunne!


    • niinlähellä

      Täytyy vielä tarkentaa että olet myös unissani vahvasti mukana. Haluat sut enkä ketään muuta.

    • kaukanalähellä

      unissa ja sydämessä!
      N>M

      • kuvitteleevaa

        Sydämessä ja unissa...
        R/E


      • minneee
        kuvitteleevaa kirjoitti:

        Sydämessä ja unissa...
        R/E

        Minne tää menee? Etelä-suomeen?


    • niinlähellä

      Taas uusi viikko sun kanssa lähekkäin mutta ei kaksin..

    • taiuseampi

      onneks siellä on ihana nainen

    • niinlähellä

      Olisin niin halunnut halata sua kovasti tänään vaikka kaikki olisi nähnyt kun kuulin mitä pe kävi mutta taputin vain korrektisti sua olalle.

    • t.ämnainen

      Näpit irti mun miehestä horo!!!

    • Jiimiestöistä

      Ei kiinnosta. Koita hiffata!

      • 68424

        Onneks meillä on fiksua porukkaa töissä...


    • niinlähellä

      Tänään ei nähdä.. Ikävöin sun siroja muotoja ja kertovia katseita.. Toivottavasti huomenna tulet taas lähelle juttelemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe