Miks yks nimimerkki saa kiusata?

Tiedän että saan kiukut niskaan kun sanon että eräs nimimerkki ärsyttää todella paljon. Sama nimimerkki haukkuu ihmisiä ja uhkailee mitä ja ketä milloinkin... Mutta mitä tekee suomi24 sivu antaa se raakkuvan Varis kohdella muuta palstalaisia huonosti ja ilkeästi...

Tottakai ymmärrän että on erilaisia mielipiteitä mutta kyllä pitää olla sen verran empaattia että ymmärtää että jotkut ottavat nämät viestit henkilökohtaisesti ja menettävät yö unen tämän takia.

Ihan oikeasti tälläistäkö me halutaan että Kokkolan palsta on?

Jos on paha olla tai elämä ahdistaa tai muuten elämä on sontaa ni ei sitä tarvitse kaataa toisten niskoille sillein että haukkuu niitä. Ihmiset ymmärtäisivät sinua paremmin jos kertoisit jos sinun elämä potuttaa..

Asioista pitää pystyä puhumaan ilman että tahallaan haukkuu muita ja on melkein kaikille ilkeä!

Toivon oikeasti että eräs nimimerkki käyttäytyisi paremmin muita kohtaan.

Ei tämä ole mikään kiusaamis palsta ja sellaista me emme tänne halua!

Onko se kiusaamis henki tullut tänne?

71

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi tehdä mitään muuta palsta kiusattujen puolesta ku vain sen että aloitin tämän palstan.

      Ei ole kiva lukea kuinka eräs Varis raakkuu... Sillä Varis raakkuu ei taida olla mitään mistä olis positiivista sanottavaa...

      Voin vain kaikille joita hän on kiusanu sanoa että olen hyvin pahoillani teidän puolestani ja kyllä nyt on aika Suomi24 ylläpidon puuttua asiaan... Vaikka olen sitä mieltä että sananvapaus on tärkeä asia ja sitä ei saa huonontaa mutta eihän se voi olla mahdollista että haukutaan ihmisiä ja kaikkea.

      Minun puolestani täällä voisi olla sellainen systeemi että Suomi24 voisi tarvittaessa antaa määrä aikaisen häädön sivulta. Esimerkiksi vaikka viikoksi... ja viikon päästä saisi tänne tulla takaisin kirjoittamaan..

      Olen aivan ihmeissään Kokkolan palstan tilanteesta!

    • kaikkihukassa

      Samaten minä oon niin täynnä tuon saman erinomaisuutta ja tappouhkauksia JONKUN pitää puuttua jo siihen!onko täällä minkäänlaista valvontaa?vanha ukko ja niin räivä mutta oon ajatellu ettei kaikki oo kotona muumit hukassa ukkopahasella!

      • Ei todellakaan tervettä käytöstä.. Minä ajattelin laittaa poliisille ilmoitusta hänestä, ehkä sitten saamme rauhan?


    • Kiitos paljon tästä avauksesta! <3 Ylläpidon pitää todellakin siivota tuo nimmari pois kokonaan.. Ja kuulutan tr:än sukulaiset ottamaan ukko puhutteluun ja tietsikka siltä pois!

      • Todellakin avaan suuni ja kerron mielipiteitäni ku olen ihan kyllästyny raakkuvan varikseen ja en suostu edes kirjoittaa hänen nimimerkkiä ettei saa hymy huuleen...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Todellakin avaan suuni ja kerron mielipiteitäni ku olen ihan kyllästyny raakkuvan varikseen ja en suostu edes kirjoittaa hänen nimimerkkiä ettei saa hymy huuleen...

        Kaikki siihen ovat kyllästyneet.. Toivotaan että ylläpito japoliisit tekevät jotain asialle..


      • Raakkuvan Varis runoilee & meitä muita mulkoilee.. Raakkuva Varis jaksaa haukkua & täällä kukkua !
        On kai tylsä elämä & elämän iso asia on palsta tämä.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Raakkuvan Varis runoilee & meitä muita mulkoilee.. Raakkuva Varis jaksaa haukkua & täällä kukkua !
        On kai tylsä elämä & elämän iso asia on palsta tämä.

        Lapsellista sen käyttäytyminen on.. Ja sairasta.. Tajuaisi jo jättää pastan / Palstalaiset rauhaan.


      • Keksi minustakin runon...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Keksi minustakin runon...

        Älä välitä! Typerää ja lapsellista vanhalta ukolta.. Minä tuen sinua jos tarvit. :)


      • Kiitos


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kiitos

        Eipä kestä! :) Kiitos itsellesi! Ja älä lähde palstalta! :)


      • Kiitos kannustuksesta...


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta...

        Ole hyvä! :)


    • TOSIREALiKOKKOLA

      Hah hah hah hah hah hah haaaa, turkoosia vituttaa!!!...

      • Poliisille laitan ilmoitusta käyttäytymisestäsi.


      • Nonniin! Poliisille on lähtenyt ilmoitus!


      • KaunisRunoSulle

        Tosi o
        Että yksi urpo on
        Mielialalääkkeet
        Häl taskussa
        hymy aina vinossa
        Töitä ei koskaan tehny
        Elämänsä käyttänyt
        Kiusaamiseen
        idioottina olemiseen
        On Kokkolan
        kaupungin
        Oksennuspussi ja inhotuin
        Henkilö.
        Hän on Tosirealisti.


    • Toi raakkuva Varis eksyi tällekin palstalle

      • Aina se tulee raakkumaan, nykyään entistä enemän, tainnut seota lopullisesti..?


      • Hih Hih veit sanan suustani


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Hih Hih veit sanan suustani

        :) :) :)


    • TOSItahvo

      Tahvolla on kokemusta poliisista! Kiljui kuin pistetty sika kun poliisit raahasivat.

      • Näin olen kuullut.. Saisivat kyllä taas viedä sen putkaan jäähylle..


    • En oikeasti voi ymmärtää ihmistä joka tahallaan kiusaa muita ja tahallaan haluaa muille pahan mielen. En ymmärrä ihmistä joka ei hyväksy että on monenlaisia ihmisiä ja kaikilla on oikeus olla onnellinen ja elää hyvää elämää. En ymmärrä ihmistä jonka mielestä kaikki muut ihmiset on vähän niinkuin pöljä.

      En ymmärrä että miksi pitää haluta toisilleen paha mieli ja haluaa rivien välistä luettuna että lähtee palstasta pois.

      En oikeasti enää jaksa ymmärtää että tämä palsta ei taida olla paikka jota haluan lukea. Koska kun ei lue ni ei näe mitään täällä kirjoitetaan..

      Taidan olla tyhmä kun tätä luen.

      Toivon kaikille hyvää mieltä ja kaikilla olisi kivaa käydä tällä palstalla ja ketään ei haukuttais ...

      Mutta niin kuin oikea elämä ni ei tämä palstakaan ole reilu joten mikä oikeus minulla on täällä puhua ei kai mikään..

      • En minäkään ymmärrä kiusaajaa tippaakaan.. Tiedän miltä sinusta tuntuu, ettet halua jäädä palstalle, usein itsekkin tekee mieli heittää hanskat tiskiin..

        Mutta, täällä on myös mukavaa porukka, kuten sinä. :) Joten älä lähde, vaan liity kivaan palstaporukkaan juttelemaan mukavia, ja jätetään kiusanhenki yksikseen.

        Älä lähde! :)


      • siinäpä.se

        "En minäkään ymmärrä kiusaajaa tippaakaan."

        Kokkolassa on paljon tuhkamunia ja heitä harmittaa oma surkea tilanteensa. Siksi he levittävät pahaa mieltä toisille. Jos heillä menisi hyvin, se näkyisi myös heidän käytöksessään.


      • siinäpä.se kirjoitti:

        "En minäkään ymmärrä kiusaajaa tippaakaan."

        Kokkolassa on paljon tuhkamunia ja heitä harmittaa oma surkea tilanteensa. Siksi he levittävät pahaa mieltä toisille. Jos heillä menisi hyvin, se näkyisi myös heidän käytöksessään.

        Omaa huonoa oloa ei saa purkaa muihin.. Vaan tehdä jotain omille onglemilleen.


      • Mitä väliä käynkö tällä palstalla?


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Mitä väliä käynkö tällä palstalla?

        No minä ainakin olisin tutustunut sinuun paremmin. :) Ja palsta myös kaipaa kaltaistasi mukavaa porukkaa. :)


      • Kiitos.. sori ei minulla ole kerrottavaa... Tärkeintä minulle oli saada kertoa mielipiteeni ja sen olen tehnyt. Tärkeintä oli myös ja siinä en onnistunut enkä tule onnistumaan että toi kiusaaja muuttaisi käytös tapoja...

        Olen kuka olen ja elän kun Elään ja tällainen minä olen jos en sovi joukkoon ni mitä minä tuppaudun...

        Sinä olet ihana ihminen ja mukava ja mukava ja toivon että ripuli jättää sinut ja muut rauhaan.

        Muuta en pyydä


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No minä ainakin olisin tutustunut sinuun paremmin. :) Ja palsta myös kaipaa kaltaistasi mukavaa porukkaa. :)

        Haluan olla ystäväsi!

        Anteeksi että olen varautunut... ei johdu sinusta... Anna anteeksi jos tahtomattani loukkasin sinua..


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Haluan olla ystäväsi!

        Anteeksi että olen varautunut... ei johdu sinusta... Anna anteeksi jos tahtomattani loukkasin sinua..

        Et loukannut! Halusin vain että jäät palstalle, tänne kaivataan kivaa porukkaa. :)


    • TOSItahvo

      Tahvo on sairas.

      • Sen kyllä kaikki ovat huomanneet..


    • TOSIREALiKOKKOLA

      Öisin nukutaan eikä roikuta tällä sivustolla. Siinä yksi "turkoosin typeryys", joka ärsyttää...

      • Ja se että sinä täällä haukut, se on sitten okei vai? Mikä ääliö.


    • TOSIpelletahvo

      Heh, Tahvoko se määrää mitä ihmiset tekevät.Oot sää pelle.

      • Niin on.. Se että valvoin, johtui siitä että katsoin illalla x-filesin.. :)


    • Miten__vaan

      Kaikki menee penkin alle...

    • Edelleenkään ei täällä palstalla pysty rauhassa kirjoittamaan ilman että yks haukkuu ihmisiä

    • Edelleen kokkolan palsta saa minut ihmettelemään miksei ylläpito puutu jo asiaan... Johan on hölmöä toi touhu.... Tämän ketjun ei pitäisi olla ajan kohtainen mutta kun on. Onko väärin haluta Keskustella ilman että haukutaan milloin milläkin sanoilla...

      • Ja ihan turhaa aloittaa uutta ketjua minun koska kysyn vaan eikä täällä oikeasti saa jutella rauhassa? Ihan oikeasti nöyränä pyydän eikä tätä kokkolan palstaa voi saada sellaiseksi että ihmisillä on hyvä olla täällä? Miksi pitää olla toisille ilkeä ja haukkua ja olla törkeä?


      • oikeaanosoitteeseen
        Ilmannimi kirjoitti:

        Ja ihan turhaa aloittaa uutta ketjua minun koska kysyn vaan eikä täällä oikeasti saa jutella rauhassa? Ihan oikeasti nöyränä pyydän eikä tätä kokkolan palstaa voi saada sellaiseksi että ihmisillä on hyvä olla täällä? Miksi pitää olla toisille ilkeä ja haukkua ja olla törkeä?

        Sä oot niin väärällä palstalla! "Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys" ois sulle oikee palsta, sieltä varmaan löytyisi samanhenkisiä keskustelijoita.


      • Niinpä_niin
        oikeaanosoitteeseen kirjoitti:

        Sä oot niin väärällä palstalla! "Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys" ois sulle oikee palsta, sieltä varmaan löytyisi samanhenkisiä keskustelijoita.

        Kantsii savustaa väki ulos niin tänne ei jää ketään., itekses saat olla.


      • niin_justiin
        Niinpä_niin kirjoitti:

        Kantsii savustaa väki ulos niin tänne ei jää ketään., itekses saat olla.

        Tännekin sen kannattaa ongelmien jäädä kiisattavaks? Ja muutenkaan liity mitenkään aihepiiriin.


      • oikeaanosoitteeseen kirjoitti:

        Sä oot niin väärällä palstalla! "Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys" ois sulle oikee palsta, sieltä varmaan löytyisi samanhenkisiä keskustelijoita.

        Vali vali


      • hankittuvaiva
        Ilmannimi kirjoitti:

        Vali vali

        No tolla asenteella sun kusaaminen vaan jatkuu. Taidat oikein nauttia siitä, ethän muuten täällä oikein "kerjäisi" sitä! aina samanlainen aloitus ja samat marinat. Kuuluu ilmeisesti taudinkuvaan?


      • hankittuvaiva kirjoitti:

        No tolla asenteella sun kusaaminen vaan jatkuu. Taidat oikein nauttia siitä, ethän muuten täällä oikein "kerjäisi" sitä! aina samanlainen aloitus ja samat marinat. Kuuluu ilmeisesti taudinkuvaan?

        Kommentoin vain lyhyesti viestiin..


      • jokusentäänhyvin
        Ilmannimi kirjoitti:

        Kommentoin vain lyhyesti viestiin..

        Ihan hyvä! Ne pitkät sekavat itseään toistavat jargonit ovatkin ihan perseestä.


      • hankittuvaiva kirjoitti:

        No tolla asenteella sun kusaaminen vaan jatkuu. Taidat oikein nauttia siitä, ethän muuten täällä oikein "kerjäisi" sitä! aina samanlainen aloitus ja samat marinat. Kuuluu ilmeisesti taudinkuvaan?

        Jospa nyt lopettaisitte mukavan ihmisen kiusaamisen.. Ilmannimi vaikuttaa kivalta ja kiltiltä, ja haluaa olla palstalla muiden rekattujen kanssa, joten naama umpeen ilkeilijät!!


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Jospa nyt lopettaisitte mukavan ihmisen kiusaamisen.. Ilmannimi vaikuttaa kivalta ja kiltiltä, ja haluaa olla palstalla muiden rekattujen kanssa, joten naama umpeen ilkeilijät!!

        Kiitos


      • ehkäihansairaalassa
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Jospa nyt lopettaisitte mukavan ihmisen kiusaamisen.. Ilmannimi vaikuttaa kivalta ja kiltiltä, ja haluaa olla palstalla muiden rekattujen kanssa, joten naama umpeen ilkeilijät!!

        Sulle sopis kans toi mielenterveys osasto!


      • ehkäihansairaalassa kirjoitti:

        Sulle sopis kans toi mielenterveys osasto!

        Ja ongelmasi on?? Itse kyllä kaipaat piiskaa pyllylle noilla kommenteilla! Jep, olen mielenterveyskuntoutuja, entä sitten? Sairaalahoitoa en enää tarvi, mutta varo ettei tartu sinuun.. ;)


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Kiitos

        Eipä kestä!! <3


      • ehkäihansairaalassa kirjoitti:

        Sulle sopis kans toi mielenterveys osasto!

        Justin joo... Et sitten muuta keksiny?


    • Entinen_Ilmannimi

      Tulin toivottaa hyvää jatkoa teille kaikille ja tämä palsta ei ole minua varten. En jaksanut enää lukea kuinka minua haukuttiin joten luovutin ja poistin nimimerkin. Joskus on parempi antaa ajan kulkea ja sanoa näkemiin ja Hei rakkaat ystävät. Minä siirryn lähes kokonaan tonne kahvi palstalle kirjoittamaan!

      • kuohahtanut

        Hei mitä sä valehtelet! Me ansioituneet Suomen luetumipien palstojen avaajat vaadittiin sun profiilin poistamista. Sä tuputat itsesääliä niin paljon, ettei sitä jaksa kukaan ja se kuuluu sinne tunteet ja ikävä osastolle. Mene heti sinne kahvipalstallesi muiden sinisten kanssa trollamaan,,, ei pökä tää saitti saa kohta kenkää kanssa,, ei näitä trolleja kukaan jaksa.


      • kuohahtanut

        Vie se vitun huora lutka Ariel mukana,,.


      • HeiKopyKatti
        kuohahtanut kirjoitti:

        Vie se vitun huora lutka Ariel mukana,,.

        Ei helvetti oo totta sää oot kopioinunu velipojan nimmarin sairaisiin tarkotuksiin!!!!!!!! Nyt ylläpito ip-osotteet vertailuun tolle rekkauksesta poistetulle identiteettivarkaalle pitää tulla karu loppu toi exsininen on kaiken takana se on se itse piru kuka esiintyy sinisillä trollinimmareilla ja haukkuu kaikki ja aukoo lisää sinimerkkisiä nimmareita sitämukaa ku niitä mustataan.


      • jäitähattuun
        kuohahtanut kirjoitti:

        Hei mitä sä valehtelet! Me ansioituneet Suomen luetumipien palstojen avaajat vaadittiin sun profiilin poistamista. Sä tuputat itsesääliä niin paljon, ettei sitä jaksa kukaan ja se kuuluu sinne tunteet ja ikävä osastolle. Mene heti sinne kahvipalstallesi muiden sinisten kanssa trollamaan,,, ei pökä tää saitti saa kohta kenkää kanssa,, ei näitä trolleja kukaan jaksa.

        Järki käteen. Ylläpito ei poista rekisteröityä nimeä. Ainoastaan voi antaa hetkellisen kirjoituskiellon.


    • Anonyymi

      Ole hiljaaTosirealisti on viisain

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe