minun pilluni ei kaipaa odinien suojelua

nuori..nainen

minun koskemattomuuttani ei suojele kukaan naisten ja lasten hakkaaja joita odinit ovat täynnä. pelkään odineja niin paljon, että en uskalla iltaisin liikkua ulkona. ennen kun nämä naisten ja lastenhakkaajat ja jopa raiskauksista tuomitut odinit aloittivat partioinnin uskalsin kulkea kaduilla pelkäämättä mitään

50

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskutiainen

      Aloittaja pelkää että Odinin soturien ansiosta ei Matu raiskaajat uskalla lähestyä. Luultavasti kunnon suomalainen mies ei koskisi häneen tikullakaan. Ainakin asenne on sen suuntainen. Ehdotan matkaa Irakiin. Siellä pillusi saa tarpeeksi kjyytiä. Menet vain torille tyrkylle.

      • Trolliseon

        Aloittaja on mies, palstapölhö 24/7 päivystäjä joka laittelee sanoja suomalaisnaisten suuhun. Kuitenkin nuoret naiset esim. joensuussa ei pitänyt tv haastattelussa pahana että nahkapäät kävelevät kaduilla. Ystävä kun oli joutunut mamujen ahdistelemaksi. Ja ihan pelkästään uutisointi on tehnyt osalle suomen naisista liikkumisen turvattoman tuntuiseksi ja pelottavaksi. Turvallisuus on myös tunne.


      • tiedänkyllä
        Trolliseon kirjoitti:

        Aloittaja on mies, palstapölhö 24/7 päivystäjä joka laittelee sanoja suomalaisnaisten suuhun. Kuitenkin nuoret naiset esim. joensuussa ei pitänyt tv haastattelussa pahana että nahkapäät kävelevät kaduilla. Ystävä kun oli joutunut mamujen ahdistelemaksi. Ja ihan pelkästään uutisointi on tehnyt osalle suomen naisista liikkumisen turvattoman tuntuiseksi ja pelottavaksi. Turvallisuus on myös tunne.

        olivat nahkapäiden muijia jotka pakotettiin turpaanvedon ja raiskauksen uhalla puhumaan televisioon hulluja ylistäviä puheita


    • näin.on

      raiskaaja ja naistenlyöjät ovat kaduilla muka suojelemassa. todellisuudessa nämä odinit etsivät yksinäisiä naisia taikka miehiä raiskattavaksi

    • vihervassari

      Nerokkaat persut taas kerran häpäisevät itsensä näillä kirjoituksillaan. Samaa luokkaa kuin Rajat kiinni -roskaväki.

    • Hyvin sanottu

    • kysyjääää

      miksi odineissa on niin paljon naisten ja lasten hakkaajia

    • tietoa.vailla

      ovatko olvin soturit naisten asialla partioidessaan kaduilla

    • Voi_voi_voi

      Luulen että oletkin mies eikä sulla edes ole moista värkkiä ap. Naisilla kun on paljon muitakin arvoja kuin pelkkä keho. Odineita pelkäät ressukka. Mitä pahaa ne on sulle tehneet?

    • Tosipersuja

      Nämä sankarit puolusttavat norjan sarjamurhaajaa. Nimittivät Norjan johtoon Breivikin puolestapuhujan.

      • kysäsenpävaan

        Onko sulla muuta elämää kuin tonkia pää punaisena hiki hatussa juttuja persuista?


      • sääliksikäy11

        Yli kymmenen vuotta se on niitä tonkinut ei ihme että pää on pimahtanut , eikö toi hänentekemä aloitus kerro jotakin .


      • juornalismi.on.ok
        kysäsenpävaan kirjoitti:

        Onko sulla muuta elämää kuin tonkia pää punaisena hiki hatussa juttuja persuista?

        Olisi hänen kannattanut tonkia sspersujen koltosia vielä pitemmänaikaa,mehukkaamat jutut saisi 2000 luvun alusta kun Halme ynm:sekoilivat


    • Vittuhaisee.Hyvälle

      Minä ja minun pilluni kuitenkin kaipaavat huomiota.

      Mullapa on pimppi, tissit paljaaksi tytöt - kannanotto

      • Aa.luokitus

        Mitä isommat tissit, sitä isompi kannanotto.

        Harmillisen kevyeksi jää siis feministien osalta.. :(


      • Isopers

        Vielä kun on riittävän iso perse niin aina parenpi ,Ruotsissa olin siirtyöläisenä kymmeniä vuosia sitten eräällä Jukoslaavi akalla oli sitten niin omituisen näköinen suuri perse etten ole senkoommin sellaista nähnyt ,mullkku seisoi koko vuoron kun häntä katselin ,muutaman metrin päässä työskenteli hänen miehensä välillä tiiraillen minua ja muijaansa ei siinä köyrimään uskaltanut mennä ,joskus toi perse tulee vielä uniinkin vaikka aikaa siitä on kulunut


      • peukutustähän
        Isopers kirjoitti:

        Vielä kun on riittävän iso perse niin aina parenpi ,Ruotsissa olin siirtyöläisenä kymmeniä vuosia sitten eräällä Jukoslaavi akalla oli sitten niin omituisen näköinen suuri perse etten ole senkoommin sellaista nähnyt ,mullkku seisoi koko vuoron kun häntä katselin ,muutaman metrin päässä työskenteli hänen miehensä välillä tiiraillen minua ja muijaansa ei siinä köyrimään uskaltanut mennä ,joskus toi perse tulee vielä uniinkin vaikka aikaa siitä on kulunut

        Hahaaa, hyvä kirjoitus!!


      • LahjasiOvatTäällä

        Huonon eli hyvän Suomi24-novellin ainesta kuten itsekin tiedät!


    • Olen huomannut, että ylivoimainen enemmistö näiden naistenhakkaajien ja muiden väkivaltarikollisten johtamien katupartioiden vastamielenosoituksissa on naisia.

      Naiset varmaankin itse tietävät, mikä saa heidät tuntemaan olonsa turvallisiksi.

      "Suojelullahan" omaa toimintaansa markkinoivat myös huumekauppiaat ja mafia. Ovatkohan nämä elinkeinot soluttautuneet myös näihin uusimpiin katupartioihin?

      • ei-soininazi

        Natsismia tuputetaan nyt "naisrauhan" nimissä. peruSSnatsit eivät tunnetusti häikäile mitään.


      • tarjoamaan
        ei-soininazi kirjoitti:

        Natsismia tuputetaan nyt "naisrauhan" nimissä. peruSSnatsit eivät tunnetusti häikäile mitään.

        Miksi nämä marssivat evakot haluaa mamujen raiskaukset vapaaksi? Kukaan ei saisi häiritä mamujen lamassa raiskaamista... En ymmärrä evakkoon tarkoitusperiä! Menköön pakolaiskeskukseen nurkille housut kintuissa!


    • natsit.meni.halpaan
      • pankoontytärisiäsi

        Miksi kanatat mamujen vapaata raiskausoikeutta ja ilkut täällä?


    • Kokemustaon

      Lentopalloilijat ovat pahimpia joukkoraiskareita, he raiskaavat kaikki kaksi jalkaiset alkaen tikapuista pullasorsiin.

    • persereiska

      Odineilta irtoaa kympillä varvi. Kertyneet varat menee kemin kautta soinisäätiön laariin

    • persunero

      Onko odi koira ?

    • opelius

      Kannattaa kiertää kaukaa "kansanedustajat" ja tollot. Eli pillusi pysyy puhtaanaa pelkällä "järjellä" eli veikkaan et ei pysy.

    • raiskaava.odin

      Onko odineissa yhtään oikeasti heteroa

    • be2calm

      luulenpa, ettei kovinkaan moni mies ole susta kiinnostunut, jos kukaan. Joten kulje ihan rauhassa. Kirjoituksestasi päätellen ulkonäkösi ei taida miehiä kiinnostaa lainkaan.

      • Tämä ketju on jälleen yksi todiste siitä, että kyseisessä katupartiossa on itse hoitoa, turvaa ja suojelua tarvitsevia yksilöitä. Toivottavasti varhainen puuttuminen nyt heidän "näyttävän" julkitulonsa myötä mahdollistuu. Nuoret miehet usein syrjäytyvät vaille asianmukaista psyykkistä hoitoa ja turvaa.


    • NaisetOvatNatseja

      nuori nainen, sä oot syy miks suomi tarttee lisää mamuja, mamut sentään pitää teidät naiset kurissa ja järjestyksessä.
      Liittykää RASMUKSEEN ja Loldiers Of Odiniin, te naiset ootte kauheita rasisteja!

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe