Eikö Imatralaisia hiihdot kiinnosta?

Latuako

Missä katsojat SM-hiihdoissa Imatralla??
Hieno ja kallis stadion olisi kyllä ansainnut katsomot ja ladun varret täyteen katsojia!

19

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VitutustaIdiooteista

      Kuule, dopinghiihdot ei kiinnosta. Ja jos joutuisi vielä katsomaan sitä, mihin kotkotukseen taas verorahat kipattiin, niin vitutuskäyrä pomppaisi pilviin... Saattaisi ruveta tekemään mieli ottaa jotakuta kurkusta kiinni ja tivata verorahat takaisin. Päättyneeltä vuodelta olen maksanut kunnallisveroa päälle 6 000; mitä olen saanut? Kuppaset kadut ja pimennettävät katuvalot; että pilkkopimeässä saa iltavuorosta kotiin. Tuo mulle ensin kouraan takaisin tuo 6 000 €, niin sen jälkeen voin harkita.

      • valopää

        Älä valita ettei muka katuvalot pala...nytkin viestihiihtoa katsellessa havaitsin että ladun vierustan pylväissä valot paloi koko kisan ajan...keskellä päivää!


      • SaatananIdiootit
        valopää kirjoitti:

        Älä valita ettei muka katuvalot pala...nytkin viestihiihtoa katsellessa havaitsin että ladun vierustan pylväissä valot paloi koko kisan ajan...keskellä päivää!

        Niin, SIELLÄ poltetaan valoja yötä - päivää. Tällä kadulla sammuu katuvalot joka ilta kello 24... Ja asfaltit taisi mennä sinne latupohjaan, edes urapaikkauksiin riittänyt tänne tänä(kään) vuonna. Nappi otsaan jokaiselle kisoja katsomaan menevälle tai niitä puuhanneille????!


    • ararargh

      kuljetusongelmia - vieläkään bussikuljetus toimi Kylpylän suuntaan & vilkaisepa ulos: jäätävä keli, eli kävele ite (eikö näin tänne ylseensä vastata).

    • eieieieiei

      No ei kiinnosta!

      • lautapäät

        samat sanat. ei vois vähempää kiinnostaa vammaste röhkimine laudat jalkapohjissa.


    • Iierikka

      Kyllä kiinnosti, käytiin koko perheen voimin. Hieno ja onnistunut tilaisuus.

      • yököttävää

        myrkytä itsesi ja perheesi. ei tueta tollaista ja kamalaa se on kattoa, kun trikoisiin ahtautuneet örkit vetää räkä poskella ja mustikkakeitto rinnuksilla. ilmeisesti vielä hikisinä naiskentelevat keskenään. yäk.


    • vittuutututututututu

      vitun koko perhe vitun hieno kisa ja vitun onnistunut tapahtuma ja vitun valehtelija oletko hiilikeppi vai vitun ryssä ?

    • tikkurilanshelli

      laturaivorikolliset kilpailee siitä kuka on pöntöin tietämättä tosin itse koko asiasta yhtään mitään.Ne vaan kuvittelee että kansa ihailee niitä kuolaavia mömmöhiihtäjiä. tolloja kello viidessä.

      • mömmömöömm

        Vitun sekopää trolli.


    • jäähdyttelijä

      Valmentajakukkulalla la,su.Hyvä paikka,hyvä fiilis.Jotkut sanovat:Teeveestä näkee paremmin,tuskinpa vaan.Ahosen Villen hienoa hiihtoa ei YLE näyttänyt,toki haastattelun.Hyvä Imatra!

      • kotiinpäinvaan

        Kiitos kari kommentista!


      • larikollopää

        ahosen ebolasmahiihto meni vituiksi...


    • enpäässytkisoihin

      Hienot kisat, näitä tapahtumia. Imatra tarvitsee! Ollaan tyutyväisiä ja kiitollisia sille porukalle, jotka ahkeralla toiminnallaan saivat kisat tänne.

      • Mörr6

        Joudut nyt kyllä kiittämään aika rajusti joka ainoaa imatralaista veronmaksajaa. Ne tehtiin kalliilla verorahalla, ja kupattiin vanhusten sekä lasten jne. elämästä. Joten kontilleen siitä ja kiittämään kaikkia!

        Paska tapahtuma, ei muuten hiihto- eikä muutkaan urheilupaskat kiinnosta. Menkää vaikka hyötyliikkumaan tai sit urheiluseurat maksakoon itse puuhastelupaikkansa?


    • mennyttäaikaa

      hiihto ja yleisurheilu ja muu keksitty turha puuha ei enää kiinnosta. Se on vanhemman väen juttuja, uudet sukupolvet ei kehtaa seurata kun joku hikoilee ja puuhastelee......turhaan.

      Kannattaisi satsata työhön, työpaikkoihin, elintasoon. Ja Ei kannata satsata tyhjinä seisoviin urheilu paikkoihin ja urheilu puuhasteluun. Yhtä vähän kannattaa satsata pakolais turismiin yms, täysin joutavaan verovaroja tuhlaavaan puuhaan.

    • isäputiiniini

      nimimerkki " mennyttäaikaa" kirjoitti hyvin JUURI NOIN AJATTELEE VASTUULLINEN SUOMANKANSLAINEN ,mutta kun tämä elitistivesipaskavaippakansanosa saa määrätä niin nyt puuhastellaan lillukanvarsilla ukonlinnassa ja odotetaan ruskea kieli ulkona milloin ryssä tulee........... voi vittujenkevät..

    • Vastauskysymykseen

      Ei kiinnosta. Ärsyttää suunnattomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe