Mieheni ostelee omilleen

tuhlaavamies

leluja ja tarvikkeita, vaatteita ym ja makselee hirmusummia elareita. Vähän kadehdituttaa kun itse olen työtön eikä mun lapset saa isältään kun elarit, ei muuta, enkä voi ostella lapsilleni tavarapaljoutta enkä vaatteita kun kirpparilta. Mies ei halua ostella mun lapsilleni mitään ruuastakin tulee riitaa kun syömme muka hänen ja hänen lastensa ruuat kun ovat täällä. Jos asumme miehen luona niin hän on velvollinen elättämään meidät vai mitä mieltä? Jos lähtisimme pois ei mulla olisi sitäkään mitä on nyt, olisimme todellisessa kurjuudessa, nyt en maksele asumisesta mitään joten kaikki jää meille käytettävksi. Miten saan loppun tuon mielettömän ostamisen hänen lapsilleen, eikä pitäs ajatella meitä jotka olemme tässä eikä noita entisiä?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipelita

      Kyllä jokainen omistaan vastuussa. Älä sinäkään osta miehen pennuillle. Ei tuo toimi. Erotkaa...

    • Miem

      Ei mikään velvollisuus mutta jos yhdessä asuu niin yhdessä rakennetaan tulevaisuutta ! Ja sun lapset ei ole nykyisen elättetäviä joten pyydä exltäs vaikka eimhänen sinulle tarvitse maksaa kuin elkut

      • eiomilleliikaa

        On se kumma musta että pitää ostella entisille lapsille mutta ei uuden vaimon lapsille, nainen vielä tytön ja reppana, niin kyllä lapset pitää saada vaatetta. Omat voivat mennä matkohin.


      • Miem
        eiomilleliikaa kirjoitti:

        On se kumma musta että pitää ostella entisille lapsille mutta ei uuden vaimon lapsille, nainen vielä tytön ja reppana, niin kyllä lapset pitää saada vaatetta. Omat voivat mennä matkohin.

        Ei lapset ole KOSKAAN ENTISIÄ JA AINA OMAT ON OMIA... !!! KYLLÄ NAISEN EX SAA HUOLEHTIA OMISTAAN !


    • Oudakösjhfskdjbcksjdbc

      Aloitus on vaan kärkevä provo.....

    • samulikamuliinipox

      kenenkää ei oo pakko ostaa kenellekkää mitää jos ei taho. Minäkään en osta kjelleen mitään kun ei taho. On kiva jos joku ostaa mullle ylläreitä kun tahon.,

    • quuttonen

      Aloitus on typerä provo, mutta...

      Jos yhdessä eletään, parisuhteessa on huolehdittava siitä, että uusperheen kaikki lapset ovat samanarvoisia. Kaikki saavat huomiota, ja kaikki saavat myös yhtä paljon tavaroita ikätasoonsa nähden.

      Perheen molempien aikuisten velvollisuus on, että perhe pärjää taloudellisesti. Vastuu ei koskaan voi olla vain yhdellä aikuisista. Mikäli toinen aikuisista on jostain hyväksyttävästä syystä tuloton, niin silloin on neuvoteltava, miten yhden aikuisen tuloilla pärjätään. (Esimerkiksi jos toinen on hoitovapaalla tai opiskelija.) Toki siinäkin tilanteessa on kaikkia lapsia kohdeltava tasapuolisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe