ikkunat uusiksi

tyytyväinenasiakas

Laitoin uudet Tiiviikkunat ja en voi muuta kuin kehua. Oli oikeen mielyttäviä myyntiedustajia, ja asennusporukka aivan mahtava. Kaikki hoitu hienosti, alusta loppuun asti. Aftersales toimi sekin, että en voi kun suositella Tiivin tuotteita. Kiitoksia kovasti teille.

27

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvintoimineet

      Hyvät oli myös asentajat. Tosi ammattilaisia. Kiitokset myös täältä "kirkonkylältäkin".

    • uudistaja

      Meidän tuttava pariskunta on myös tehnyt Tiivikaupat, ottivat myös ovet. Itse olen siinä vaiheessa että päätös kaupasta pitäisi tehdä.

    • fönsteri

      kylläpä maksatte ikkunoista "ilmaa" kun Tiivin ikkunat otatte.Oisitte kyselleet tarjouksia muiltakin.No jos teillä on ylimääräistä pätäkkää niin siitä vaan hah hah.....

    • taivalnalle

      Oli ainakin huomattavasti halvemmat kuin tällä paikallisella ikkuna centterillä,ja vielä hyvää palvelua tuli kuin lisänä.

    • pikkupoijat

      ennen meillä oli paikkakunnalla pikku-pekka nyt olemme saaneet pikku-matin ja pikku-nallen

      • Ihanat

        Pikkupoikia? Komeita miehiä ja lihaksikkaitakin vielä! Pikku-pekka ei ollut..


    • raketajatar

      Domus ikkunat ja ovet, olen pyytänyt tarjouksen 14kpl ulko- ikkunoita ja 5 kpl ulkovea ja sisäovet pälle 6kpl. Maksaa mitä maksaa, uusiksi menee.

    • Laitonmainos

      On rakos mainostaa tällä kanavalla.
      Eikö aloittaja tiedä ?
      Vai käykö Tiivillä kauppa huonosti?

    • Kokemusta.on

      Ikkunoiden uusiminen on huuhaata.Ei koskaan tuo säästöä.Vanhat ikkunat voi maalata ja ne on kun uusia.

    • pivoittti

      mainostaminen kyllä koskee yrityksiä, kyllä kait yksityshenkilö voi tuoda oman mielipiteen esille

    • Kyselijä87

      Mikäs se ikkuna-center oikein on. Onko se sen oikea nimi? Onko se itseasiassa vain joku apunimi eri yritykselle hä?

    • Ikkunakakkonen

      Ikkunat vaihdettuna maksaa vaikka 4000 euroa. Se tuo jos tuo 10% säästöä lämmityskuluihin jotka ovat 3500 e / vuosi. Eli säästöt tulee takaisin vasta yli 10 vuodessa. Ei muuten kannata ainakaan säästön takia.

    • tiivistystä

      Itse olen asentanu vuosien varrella useimpien eri valmistajien ikkunoita ja ovia. En ole havainnut ihmeempiä eroja eri valmistajien ikkunoissa. Tehtaan asennuksissa enemmänkin, tiivi sieltä huonnoimmasta päästä. Tiivi ikkunoiden hinnoissa lestadiolais lisä. Monesti ikkunoiden vaihto aika turha homma esim -80 luvun taloon.

    • laitonaloitus

      mainostaminen tällä kanavalla on rikollista .
      oma mielipie ja mainos on sama asia.
      mainosatrkoituksessa tehty aloitus.
      se on sitä l öyhkeyttä jota ei kaikilla ookaa.

    • justjooo

      Ko. firma aloitti ketjun.

    • Olentosityytyväinen

      Todella tyytyväinen Tiivi ikkunoihin,ikkunoita ei tarvinnut maksaa ja asennus porukkakin antoi vielä rahaa lähtiessään.

    • Tiivihyväjaedullinen

      Tiivit laitoin minäkin. 12 kpl ikkunoita sälekaihtimien kanssa ja 2 ulko-ovea. Hinta 11 000 euroa. Asennuksen tein itse niin ei tullut lisäkuluja. Sähkölaskut on pudonnut puoleen ja sisällä on hyvä tasainen lämpö. Edelliset ikkunat olikin jo 60 vuotta vanhat ja veto kävi suoraan sisään. Kiitos naapurille, joka suositteli Tiivi-ikkunoita. Ei mitään moittimista. Suosittelen.

      • Tiivihyväjaedullinen

        Kaikki ikkunat 1200*1500 (avattava iso ikkuna, sekä sivussa avattava tuuletusikkuna) ja kaikissa sisäänrakennetut sälekaihtimet.


      • piklas

        Käy kattoo piklasksen sivuilta markkina hinnat mitä on ikkunoiden hinnat ilman L-lisää.


    • Eiriitämututuntuma

      Minä olen sitä mieltä , että ikkunoiden vaihto ei kannata ollenkaan .Pitäähän ilman vähän vaihtua talossa. ja jos ei ole ilmastointia, (epäilen ettei vanhoissa taloissa ole),Niin mitä se haittaa jos vähän "vetää". Jos on sähkölämmitys ,ja vanhat vain kaksin kertaiset ikkunat, niin silloin varmasti aiheelliset.Mutta on ne kyllä hurjan kalliit.Onko kukaan seurannut ,mitä säästöä lämmityksessä on saanut sen jälkeen .olisi mukava tietää?!

    • LVIInginjööri

      Ikkunanvaihdon euromääräinen hyötysuhde lämmityksen kannalta kestää keskimäärin 40 vuotta. Eurojen takia ei kannata vaihtaa, se on tutkittu moneen kertaan.

    • Tyytyväinenikkunoihin

      Asiaa oli tuossa ylempänä. Kallis oli ikkunaremontti itsetehtynäkin. Mutta vanhat ja läpilahot 2-lasiset ikkunat päästi kaiken lämmön harakoille. Talvisin sähkölaskut oli aivan hirveitä, jopa 600 e kuukaudessa. Nyt talven laskut n. 300 kuussa ja siitä reilusti yli puolet Siirtomaksua. Nyt jos joutuisi käyttämään yhtä paljon lämmitykseen sähköä, olisi hinta siirtomaksuineen aivan järjetön. Ja onhan se mukava, kun ei ole koko ajan varpaat jäässä

    • ilimastaoli

      näläkiintyneen näkösiä oli asentajat. ei niillä ollu evväitä eikä käyneet syömäsä misään.
      emäntä säälistä niille keitti kahavia ja päällysti sämpylää totesivat siinä pöyän ääresä,että "on me jo tämän eestätehtyki".
      todella outo tyyli. kuuluuko asentajille ilimaset syömiset montakertaa päivässä monen päivän ajan?

    • euu

      samatulos energia lampuilla maksat 5 egua lampusta,normaalilamppu 50senttä,hetijäärahaa 4,5egua,rahat onsulla käytössä ei kauppiaalla,sama koskee ikkunoita,maksat 11tuhatta egua,säästät 300e vuosi,muista säästö tuleevain pakkasilla ei kesällä

    • piippiss

      viherpiipittäjät piipittää,ilmastolämpenee miksipitäis uusia ikkunat,ei lämpökarkaa kunilmastotulee lämpenemään

    • näinmeillä

      Olin vanhemmillani käymässä kun tiivin "myyjä" kävi laskemassa tarjouksen. Lähes kaiken ajan hän käytti kilpailijoiden haukkumiseen. Todella epäammattimaista. Skaalan ikkunat valitsivat ja tyytyväisiä ovat olleet. Tiivi oli melkein puolet kalliimpi.

    • euu

      lasion lasia,tehköön tiivi tai skaala,eise lasivuoda,tarkista tiivisteet,ja karmin ja piiranvälit,sieltäse lämpökarkaa ei lasinläpi,ja säästät tonneja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe