viiltelyyn apua

12wee_tyttö

Moi oon 12 v tyttö ja oon alkanu viillellä pari viikkoo sit. Teen vast pienii jälkii kätee kertokaa pliis vinkkei miten saan tehtyy syvempii jälkii ja minne kannattais tehä? Mul on väkivaltainen perhe en tiiä kenelle kannattais puhuu tai kannattaisko puhuu kenellekkää siit... Mun yks kaveri viiltelee myös ja toinen ei haluu ees kuunnella ku puhun siit. Mul ei oo hirveest kavereit ku ne kaikki on littyny mun kiusaaja ryhmää Vanhemmille en uskalla puhuu en tiiä miten suhtautuu siihe

Oon harkinnu monta kertaa itsemurhaa mut en oo uskaltanu tehä. En yhtää tiiä kenelle puhuisin vai puhuisinko kenellekkää... En tiiä tarviinko apuu vai en. Oon ajatellu monta kertaa et minuu ei kiinnosta mitä mulle käy kunhan vaa kuolen nopee..... Joku oikeesti auttakaa ennenku viiltely menee pahemmaks ja eristäydyn muist viiltelee koulus ja muualkii......

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekstin_eheys

      No mutta sinäpä metkan tarinan keksit. Uskottavuutta parantaisi, jos pystyisit pitämään saman kirjoitustyylin koko kirjoituksen ajan. Ehkä lyhyempi teksti seuraavalla kerralla?

    • vahtoehdot_tunnistettava

      Pistä väriä niin saat tatuoinnin.

    • 12wee

      oon myös 12 v ja uskon sua paljon koska mä tunnen samaa oon tehny tätä jo varmaan 5 kk mut kannattaa hakee apuu tai harkit puhumist kamuil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe