Liian kaunis/komea deittiseura

alemmuus_kompeksi

Aina kerrotaan kauhutarinoita siitä, miten deittikumppani onkin ollut rumempi, lihavampi, epämiellyttävämpi tms. kun mitä on odottanut... vaan entä toisinpäin, että on todella paljon paremman näköinen, kuin odotitte?

Miten toimitte? Mä aloin ajatella, ettei mitenkään voi olla saumaa siihen. Vaikka oli tosi kivaa treffeilläkin ja juteltavaa riitti.

Päätin, etten itse ota yhteyttä ja odotan, ottaako toinen. Ei ottanut.

16

2019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jddkdkdkdklsl

      Heh... kukaan ei tunnista ongelmaa, ap. ainoa jolla on itsekritiikkiä...

    • seurustelijamies

      Joo, menin treffeille ja siellä odotti tosi nätti nainen, ja mietin että onko se mun deitti kun en ollut kuvaa nähnyt. Tosi kiva ja mukava nainen, seurusteltiin pari vuotta.

      • fjhy

        ei ole kiva nainen, jos vain 2 vuotta seurestelee jokaisen kaa


    • Mitä_ihmettä_ja_kummaa

      Mullekin kävi noin, sokkodeitille tuli komea, hymyilevä mies. Tumma, treenattu, varakas ja kiva. Juttukin luisti hyvin ja yhteisiä harrastuksia tuntui olevan, mutta olin ihmeissäni. Hän sanoi olevansa kiinnostunut minusta enkä ollut uskoa sitä sitten millään. Hän oli minulle liian komea ja trendikäs!

      Mies toivoi jatkoa treffeille ja tutustumiselle, minä päätin vetäytyä. En tuntenut oloani hänen kanssaan luontevaksi enkä varmaan olisi pystynyt pitämään itselläni niin hyvännäköistä miestä. Kyllä mulle sopii tavallisen näköinen ja kiva mies eikä tarvii olla niin varakaskaan, kun itsekään en ole.

      Mistäs tuollaisen tavallisemman , ihanan miehen löytäisi?

      • werwerw

        Ihan hyvin tehty.
        Todennäköisesti mies oli vain seksin perässä.


      • Isayso

        lol kade xD


      • Turhakemurheita

        Samoin on minulle käynyt.. Kiva huomata etten ole ainoa nainen, joka ei tavoittele ns.kuuta taivaalta.

        Tässä on vain sellainen ongelma etten löydä sitten mielestäni "omaa tasoani" olevaa miestä millään. Joudun hylkäämään kaikki ne "liian hyvät" vaikka suurin osa on ollut erittäin vakuuttavia siinä etteivät pelkän seksin perässä ole olleet.
        Ja miksi oikeastaan olisivat kun varmasti olisi tarjolla naisia noille miehille.. Osalla on sitten ollut vähän sosiaalisen puolen suhteen ongelmia, joten ehkä se sitten vaikuttaa.. Enkä pidä tummista (ja yleensä karvaisista) miehistä muutenkaan. Siis aivan suomalaisia toki olleet hekin.

        En vain uskalla uskoa heihin. Ja sitten ne vielä ujommat, rujommat tai he, jotka vaikuttavat vähemmän naisia kiinnostavilta tapauksilta eivät minusta kiinnostu. Muutama on jopa suuttunut kun otin yhteyttä?! :(
        En ole mikään missi. Hoikka, lapseton, lyhyt pienituloinen ja kuulemma ihan tavallisen söpö nainen kuitenkin. Ja eronnut, siitä tulee miinusta aina tietyn miestyypin mielestä. Hiuksiakaan en ole nyrhinyt mutta nuo ovat vain ulkoista pintaa. Ilmeisesti vetävät sitten vääriä miehiä puoleensa mutten nyt jaksaisi alkaa ylensyömäänkään kelvatakseni ns.tasoiselleni miehelle.. ongelmia nämäkin vaikkka epäuskottavia varmasti osalle.


      • Anonyymi

        Hei, mistä ihmeestä olit löytänyt noin hyvän näköisen miehen? Otan mielellään vinkkejä vastaan.


    • SeSiitä

      Olen käynyt nettideitillä, jossa toinen osapuoli ihan trikkikuvilla tahallaan oli muuttanut ulkonäköä kuvissa edukseen.
      Tämä valehtelu satutti minua kovasti, se oli täydellinen turn-off.

      Ihmisenä tosi huippu tyyppi - rehellisyydellä olisi saattanut jopa tullakin jotain....

    • Mies_joka_ei_saa

      Jep, on käynyt, kuvaton nainen kirjoitti... oli hyvästä perheestä, hyvin toimeentuleva ja todella kaunis, ei mitään saumaa mutta tekstini oli uponnut siihen (ja kuvanikin oli kyllä varoituksena mukana).

      Mutta, livenä sen tosiaan vasta näkee ja kaikille se kahvilatapaaminen nyt vain ei sovi, kuten itselleni, liikaa pelissä heti ensimmäisellä kerralla...

      • sefsefsefs

        Juu, itse olen huomannut että ei kahvittelutreffejä mulle. SOvin aina liikunnalliset treffit jossa tehdään jotain.


      • tfg

        mitä ? a?


    • Treffimokat
      • jdfkldjflkajd

        Asiaa, jos on 12 vuotias. Ärsyttävää yleistämistä ja itseriittoista kirjottlua, mutt jos oot 12...


    • MinniMaarit

      Eksyin komean miehen seuraan. Mentiin naimisiin ja 22 vuotta siinä meni. Täyttä helvettiä. Ämmät juoksee ukon perässä ja ukko pettää. Blokkaan kaikki komeat miehet heti pois. Ei enää koskaan, milloinkaan.

    • RakastanRakastan

      Tapasin suomi24 deitillä kohtalaisen komean ja niin sydämellisen miehen. Myöhemmin hän osoittautui myös varakkaaksi. Hänellä oli ollut vain yksi pitkä suhde ennen minua. Hän vaikutti luotettavalta ja uskalsin heittäytyä suhteeseen.

      Hän kertoi, että hänellä oli suurempi riski, koska minulla oli ollut paljon miehiä ja minä herätin miehissä huomiota missä sitten liikuinkin.

      Olemme olleet yhdessä yli 9 vuotta ja olemme onnellisia. Ei kannata aina epäillä kaikkea hyvää.. se komea ja kaunis ihminen voi olla myös oikeasti rakastava ja sitoutuva ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe