Keeway ATV 200T3 Traktorimönkijä

Mönkijäkuume

24

12079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuomasKyrö

      Halpa mutta paska. tärisee niin helvetisti että löysät tuli housuun. 2/5

      • Anonyymi

        Nyt se korkki kiinni, niin ei tärisytä.


    • ENsuosittele

      Aivan mahdoton tapaus pimahti tien varteen -5 asteen pakkasessa ja kesällä jäi ylämäkiin kiukuttelemaan ja tärisee niin helvetisti ja yks osa tippunut itekseen pohjasta mun huomaamatta en oo mitenkää rääkänny tai mitää on vaa nii huono vehe ostin polariksen.

    • Suosittelenq

      Erittäin hyvä laite toiminut nyt vuoden ilman ongelmia ja ollut päivittäisessä ajosessa.

      • Jutustelija1

        Oikein!

        Hinta/laatu on tuossa ihan kohdillaan ja kyse ei todellakaan ole mistään halpamönkijöiden pohjasakasta.


      • Anonyymi

        Puhut asiaa mitään vikaa oo ollu vaik melekee joka päivä on ajanu


    • Uudenostaja

      moi. Minkälainen vehje on oikeasti ajaa? Täriseekö kuinka kamalasti. Ja voisitko kuvitella ajavasi kaasu pohjassa kilometrejä vai ulvooko kone ihan liikaa ?
      Oma käyttö tulis oleen taajama pyörittelyä ja ehkä joskus töihinkin 9km asfalttitietä. Viitsisikö tällä ajaa moista pätkää vai onko enemmän sellaiseen rälläilyyn tarkoitettu?
      Aikuinen 77kg ja 185cm pituutta mahtuuko istuun hyvin?
      Kokemuksia maastomalleista ja niillä ei viitsisi asfaltilla ajaa kilometriä pidempään. Renkaat kai ne täristää mut miten tällänen keeway?

      • timofej69

        itsellä ollut t3 keeway / shineray pari vuotta ja ajaa asiansa kevyessä käytössä maastossa maantiellä ei ole häävi ajettava juurikin ulvomisen takia itsellä kulkee n. 55 km / h tai ainakaan en uskaltanut lujempaa ajaa.Pakkasella lähtee hyvin käymään jos akussa vaan virtaa hinta on halpa mutta ei laatua voi verrata merkkivehkeisiin esim. can am tai polaris ne on ihan eri vehkeitä mutta niin on hintakin


    • Paskamönkijä

      Täysin paska. Omasta on runko poikki, takavalot rikki, mittari ei toimi, ketjut katkennut, pakoputki katkennut 5 kertaa renkaat kului kankaille noin 1000 kilometrin ajon aikana ja taka-akseli on vinossa sekä tärisee aivan saatanasti.

      • Anonyymi

        Mullaki akseli vinossa mutta ei muuta vikaa. Mulla ei tärise


    • 200keewayy

      Olis tarjolla yksi keeway noin 80 km päässä tarjolla. Ajettu vaan 200km. Eli lähes uusi.
      Meen kattoo vkl. Mitä tarkistaa ? Mitkä on ns heikot paikat näissä? Mikä on Sellanen ylin mahdollinen mukava matkanopeus? Ajan tuon kotio jos mieleinen

    • Kikulimies

      Itellä sama vuosimallia 2016 ja hyvin pelannut tähän päivään saakka kesät talvet. Kulkee joku 57kmh ja lähtee aina kuin palmun alta. Takarattaisiin löin ruuvattavat nastat talveksi. Ei valittamista.

      • Anonyymi

        Toinen Keeway-merkkinen mönkkäri köytösdä. Nyt T3B traktori. Hyvin on laite skulannut. Reilut 600 km ajettu eikä mitääm probleemaa ole ollut. Käy ja kukkuu, kulkee hyvin jopa hankalassakin maastossa. Parhaimmillaan hiekkateillä ja asfaltilla ajalteltaessa. Hyvin sujuvat kauppareissut täällä landella. Keewaylla pääsee loistavasti paikasta A, paikkaan B ja takaisin. Ihan OK-peli näin harrastelijalle. Hinta - laatu ihan OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen Keeway-merkkinen mönkkäri köytösdä. Nyt T3B traktori. Hyvin on laite skulannut. Reilut 600 km ajettu eikä mitääm probleemaa ole ollut. Käy ja kukkuu, kulkee hyvin jopa hankalassakin maastossa. Parhaimmillaan hiekkateillä ja asfaltilla ajalteltaessa. Hyvin sujuvat kauppareissut täällä landella. Keewaylla pääsee loistavasti paikasta A, paikkaan B ja takaisin. Ihan OK-peli näin harrastelijalle. Hinta - laatu ihan OK.

        Keeway gts 320 vai gts 220?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keeway gts 320 vai gts 220?

        Vastaus tulee myöhässä, sorry.
        Ajokkini on Keeway 200 T3b vm 2016. Nuo GTS 220/ 320 ovat uudemmat mallit(2020). GTS:ää ajattelin, mutta sattumalta löytyi läheltä tuon 200:en, enkä ole katunut. Riittää hyvin kauppareissuihin ja kirkonkylällä käynteihin. 👍


    • Taitoamönkkärilläajoon

      Nimimerkillä Paskamönkijä ei taida mikään vehje kestää. Kaikki hajoaa käsiin, ehjänä pysyy "Paskamönkijällä" vain ratapalkki.😆 Ajotyyli ilmeisesti sellainen että siinä hajoo niin Can Amit kuin Polariksetkin.

      • Anonyymi

        Juurikin näin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin 👍

        Hondalla on laatu vehkeitä vai olikse käwäsäki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hondalla on laatu vehkeitä vai olikse käwäsäki?

        Honda on "jees" kuin myös Kawasaki. Olen ajanut Hondalla, Kawasakilla ja CanAmilla(ent.Bombardier), ei huonoja.


    • Anonyymi

      Pysyy hyvä kuntosena ku huoltaa tarpeeks usein ja ajaa kunnolla eikä pelleile itellä ainaki muuten iha ehjä muutaku et pakoputki katkes oman tyhmyyden takia
      Mut mun mielestä ihmeen laadukas kiinalaiseks ja saa kulkemaanki jos vaa haluaa mun oma menee ny sen 75km/h eikä tärise yhtää

      • Anonyymi

        Miten sait kulkemaan noin lujaa. Missähän lie se kuristus on? Mulla 200 km ajettu koko ajan ollu tukkoinen tuo käynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sait kulkemaan noin lujaa. Missähän lie se kuristus on? Mulla 200 km ajettu koko ajan ollu tukkoinen tuo käynti.

        Oliskos se CDI-boxi(rajoitettu), jonka voi vaihtaa rajoittamattomaan.


    • Anonyymi

      mulla ollu 4 kuukautta, puolet ajasta korjauksessa kun öljyä vuotaa kokoajan vaikka kuinka paljon korjaa

    • Anonyymi

      Minulla on tuommoinen keeway gts220 t3b
      Paljon ajanut vedessä, tiellä jaa maastossa. Mutta vitun ruma ja se taka akseli heiluu siellä ihan omaan tahtiin. Prkl

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe