Vanhempi hyvin säilynyt nainen on in.

Best-panter

Vanhempi hyvin säilynyt nainen on parasta mitä tiedä hän osaa laittaa ruokaa ommella hoitaa huus hollin ja minut ja kaikinpuolin seksikäs ja mukava. omanikäiset naiset on sellaisia ikäviä kiukuttelijoita ja laiskoja.

21

308

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemmo-27

      Komppaan!
      Meidän talossa asuu sellainen ja voi veljet sitä on ilo katsella, aivan älyttömän kaunis nainen! Oon tosi kade sen äijälle joka saa elää sen vierellä ja olla sen lasten isä. Tajuaakohan se ukko mitä sillä on! Mä antasin aika paljon, että löytäisin ittelleni yhtä upeesti ikääntyvän naisen.

    • dasdasdaas

      Paras nainen olisi ulkonäöltään nuori mutta luonteeltaan vanha, mistäs tuollaisen löytäisi...?

    • nirsomies

      No ehdottomasti mieluummin aikuinen tasapainoinen nainen kuin itsekeskeinen pikkuprinsessa jolle ei kelpaa mikään tai kukaan, mutta ekoja ei ole vapaan ja jälkimmäisiä taas on liikaakin....

      • dfggfgdfgf

        Samaa mieltä. Vaikka nainen olisi miten kaunis tahansa niin jos luonne olisi vastenmielinen(ylimielinen, tyly, temperamenttinen, vaativa, nirso, kylmä, epäkohtelias) niin en kelpuuttaisi naista.


    • Kypsänäkiitos

      Täysin samaa mieltä, vaikka paikat vähän roikkuisikin ja masu pömpöttäis niin onhan vanhemmissa leideissä enemmän elämää&erotiikkaa, nuoret ovat raakileita.

    • Tpuujalkanainen

      Ihanaa luettavaa :)

    • omistushaluisia

      ”Vanhempi hyvin säilynyt nainen on parasta mitä tiedän.”
      Olen samaa mieltä, mutta heissä on yksi todella paha vika, kaikki varattuja ja miehensä omistushaluisia.

      • kuinvihainentaipettynyt

        Onko sinulla kokemusta vanhemmasta varatusta naisesta?


      • omistushaluisia
        kuinvihainentaipettynyt kirjoitti:

        Onko sinulla kokemusta vanhemmasta varatusta naisesta?

        On, mutta aivan liian vähäistä kokemusta kolmesta eikä ikävä kyllä yksikään omaksi saatavissa. Kaikki vain tilapäisen seikkailun/vaihtelu tarpeessa. Heittäytyvät estoitta, jännittämättä ja kontrolloimatta täysillä nauttimaan ja tuottamaan nautintoa. Ylivoimaisesti parhaat sängyssä ja aloitteellisimpia kaikista tapaamistani naisista. Kaikki kuitenkin aivan erilaisia persoonia.


    • nulikka

      No joo, kun sais edes katseen sellaiselta aikuiselta kaunottarelta, mut eihän ne edes vilkase meikäläistä. Liian nuori, liian tyhmä, liian kokematon. Jäljellä vain "puumat" joilla on jos minkälaista itsetunto-ongelmaa ja vanhenemisen pelkoja sun muuta skeidaa jota mä en jaksa kuunnella minuuttiakaan!

      • koettuon

        Näin on näreet. Ja nykyajan prinsessoista ei ole mihinkään.


    • yh-iskä-

      Jos vain olisivatkin noin monitaitosia mutku moni kypsempi hyvinsäilynyt ei osaa edes sukkaa parsia nykyään! Tuo sellanen sit tänne kommuuniin mis kaikkien on osattava vähä kaikkee. Nainen on miehen elämän suurin kuluerä.

    • säilyttänyt

      ”säilynyt” on ihan väärä sana naisista varttuneista naisista puhuttaessa. Hyvän tasonsa säilyttänyt on parasta A-laatua. Ihan samaa voi sanoa tervepäisistä nuorista joilla on asennetta ja oppimishalua. Näyttää siltä, että jo vähän yli kolmekymppisestä näkee onko hän vanhempana parhaita vai paha.

    • vanhajäärä

      Vanhempi hyvin säilynyt nainen on paras,myös sängyssä. Kokemusta on
      en ole koskaan saanut nuorilta heitukoilta niin hyvåå pimppiå,kun sain
      60seltå leidiltä.

    • hymyhuulinainen

      Itse olen kohta 40v. Kuulostaa pahalta. Mutta voin sanoa että vartalo on ok. Ei,pömpötä eikä roiku. Kasvot kauniit. Luonteeltani en kiukutteleva nirppanokka tai ylimielinen.
      Olen huomannut että olen kovasti 20-30v poikien mieleen.
      Seksistä pidän ja suhtaudun seksiin positiivisesti. Osaan tyydyttää miehen ja osaan sanoa mist itsekin nautin.
      Ikä ei minulle merkitse juurikaan mitään. Nuoret miehet on niin,suloisia ei kuitenkaan saa liian lapsi olla lähinnä käytökseltään.
      Kyllä ikä tuo tientynlaista elämän asennetta ja rentoutta ottaa asiat vastaan rennommin ja nautti elämstä ja niistä pienistä nautinnoista mitä elämä tuo tullessaan.
      Olen jutellut nuorempien miesten kanssa ja he ovat juurikin sanoneet että omanikäiset ei vaan kiinnosta eikä varsinkaan nuoremmat.
      Itse en pidä sanasta puuma. Se tuo mieleeni säälittävän lähipubin kulahtaneen epätoivoisen naisen.
      Itse en ole epätoivoinen. Tapaan ihmisiä mitä elämä eteen tuo. Nuorin kiinnostunut poika on ollu 16v. Se oli liian vähän. Vanhimmat miehet olleet itseäni 20v vanhempia. Vaikutan 10 nuoremmalta, sanovat.
      Pokaaminen ei ole se juttu vaan olen ylipäätään kiinnostunut ihmisitä.

      • Luolamadonna

        Ainoastaan ihmisiä tapaamalla oppii ihmisistä jotain. Se, mitä tässä nyt harrastan, on lukemista.

        (Hihitystä)


    • jokaikäok

      Minua ahdistelevat tuollaiset reilusti itseäni nuoremmat miehet mutta myös vanhemmatkin.Olen "hyvinsäilynyt" 50v nainen.Saan kiittää hyvää geeniperimää ja terveellisiä elämäntapojani.Olen myös luonteeltani positiivinen ja tykkään laittautua.En seikkaile muiden kanssa koska olen onnelisesti naimisissa.

    • eineulallasilmään

      Ja kyllä ne miehetkin nykyisin kotitöitä osaavat tehdä. Voin minäkin vaikka lumityöt tehdä, jos sinä mies ompelet. Ja tiedän, että pystyt siihen.

    • Eräkettu

      Kyllä se vanhempi hyvin säilynyt nainen on niin out kuin olla voi...

      Kuka tietää mikä sitä suomilahnan toosaa on nussinu vuosien saatossa..

      • hyvääyötäeräkettu

        Tämä oli ikävä uutinen.Mitäpä sitä ikävä palstalla muuta yöllä..katkeraa juttua.


      • fiksunainen

        parasta että jatkat vaan oman käden kanssa puuhailua-vanha ja höpö oot ite..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe