Anteeksipyyntö

ruunemanni

Pyydän anteeksi huonoa käytöstäni ja varsinkin noita olemattomia viestejäni, jotka ovat olleet monen kirjoittajan harmina

Raisio 1.2.2016

Ruuneperi

53

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain heikko moittii kostaen,

      vahva antaa anteeksi

      ja viisas ei välitä!

    • En toki löytänyt mitään anteeksiannettavaakaan sinun teksteissäsi.

      Jatketaan kaikessa rauhassa ja rakkaudessa!

      Aurinko paistaa ja kevät on tulossa!

      • Tarkoituksella en ole halunnut loukata. Tuo mitä rauhan ohessa esitit noudatettavaksi, saa minussa vakaan kannattajan.


      • jakolasku
        ruunemanni kirjoitti:

        Tarkoituksella en ole halunnut loukata. Tuo mitä rauhan ohessa esitit noudatettavaksi, saa minussa vakaan kannattajan.

        Kylläpä sinä Ruune olet moneen kertaan haukkunut palstan huonot kirjoittajat ja melko lipevä olet mieheksi. En ole enkeli minäkään mutta kovin vanhoja juttuja en pyytele anteeksi.


      • tiedetääään

        Kyllä on käynyt selväksi ketkä niitä ruunelle mieluisia kirjoittajia, niin monta kertaa oikein nimeltä maininnut ja muut haukkunut .


      • jakolasku
        tiedetääään kirjoitti:

        Kyllä on käynyt selväksi ketkä niitä ruunelle mieluisia kirjoittajia, niin monta kertaa oikein nimeltä maininnut ja muut haukkunut .

        En ole listalle nimeltä päässyt mutta toki tietoinen olen etten osaa kirjoittaa ainakaan sitä asiaa.


    • one-erakko

      Jos käyttäisin hattua, ottaisin sen päästäni ja kumartaisin syvään. Toivon, että jatkossa et aliarvioisi ryhmänä kirjoittajia, siitä ei tule muuta kuin don Quiton taistelu tuulimyllyjä vastaan

      • siinä.vakka.jakansi

        Ei ole syytä arvostella ryhmänä eikä yksilönä. Tuo anteeksi pyyntö vain itsensä esiin tuomista ja vielä vastenmielisempää tuon nuoleskelijan touhu.


      • one-erakko

        Mielestäni hyvin positiivinen juttu, jos uudet tuulet saavat puhaltaa, toivoisin vakankannen ottavan oppia. Olet kai huomannut, ettei toisten asiaton mollaaminen kerää plussapisteitä.


    • Nyt onkin vielä mahdollisuus minullakin kun vielä olen ja hengitän ,Pyydän anteeksi minäkin .
      Ihanvarmasti on tullut ajattelemattomuuttani jotakuta loukata . .
      Toivon, että ei vanhoja muistella .

      • Hei, UM, samoin teen minäkin,

        jos huomaamattani olen loukannut.

        Joskus voi niinkin käydä.


      • No johan nyt :D Kukapa nyt tahallaan haluaisi loukata? Muuten olen kyllä sitä mieltä, etten haluaisi tultuani oikein vanhaksi, ihmisten huokaavan: "Tuolla se menee tuo ihastuttava vanha hyvä ihminen".

        Hauskempaa olisi jos sanoisivat: "Tuolla se mennä viilettää taas tuo jumalan mieliharmi, mItähän se tällä kertaa oikein aikoo?


      • sini-sirkku kirjoitti:

        No johan nyt :D Kukapa nyt tahallaan haluaisi loukata? Muuten olen kyllä sitä mieltä, etten haluaisi tultuani oikein vanhaksi, ihmisten huokaavan: "Tuolla se menee tuo ihastuttava vanha hyvä ihminen".

        Hauskempaa olisi jos sanoisivat: "Tuolla se mennä viilettää taas tuo jumalan mieliharmi, mItähän se tällä kertaa oikein aikoo?

        Niin enhän minäkään tahallani -- Jostein syystä olen saanut paljon ystäviä --kun esm. vaihdoin työpaikkaa ,jota tein montakertaa -- ja kotoa haettiin kun pidin Lastenkintakia lomaa
        Sillon suomessa ollessani sain pakjon lahjoja ja kahvit keitin lähteissäni -- En ole ikäissäni saanut mistääntyöpaiskasta lopareita .
        Täälä olin 15v enneneläkeikää työssä ja olisisivat halunneet pitää vielä , mutta hyvä että otin Vapauden mieluummin .
        Mitä se todistaa -- On ollut osattava aina tulla toimeen ihmistenkanssa .
        Ja se on ollut helppoa minulle
        Olen ihmisrakas !!!!!!
        Huomasin kun RekkaSIN OLIT SINI-SIRKKU VASTANNUT KIRJOITUKSEENI
        ottaessani osaa tähän Anteeksi pyyntöön muös osaltani .
        Siksi lisäkommentti


      • sini-sirkku kirjoitti:

        No johan nyt :D Kukapa nyt tahallaan haluaisi loukata? Muuten olen kyllä sitä mieltä, etten haluaisi tultuani oikein vanhaksi, ihmisten huokaavan: "Tuolla se menee tuo ihastuttava vanha hyvä ihminen".

        Hauskempaa olisi jos sanoisivat: "Tuolla se mennä viilettää taas tuo jumalan mieliharmi, mItähän se tällä kertaa oikein aikoo?

        Niin enhän minäkään tahallani -- Jostein syystä olen saanut paljon ystäviä --kun esm. vaihdoin työpaikkaa ,jota tein montakertaa -- ja kotoa haettiin kun pidin Lastenkintakia lomaa
        Sillon suomessa ollessani sain pakjon lahjoja ja kahvit keitin lähteissäni -- En ole ikäissäni saanut mistääntyöpaiskasta lopareita .
        Täälä olin 15v enneneläkeikää työssä ja olisisivat halunneet pitää vielä , mutta hyvä että otin Vapauden mieluummin .
        Mitä se todistaa -- On ollut osattava aina tulla toimeen ihmistenkanssa .
        Ja se on ollut helppoa minulle
        Olen ihmisrakas !!!!!!
        Huomasin kun RekkaSIN OLIT SINI-SIRKKU VASTANNUT KIRJOITUKSEENI
        ottaessani osaa tähän Anteeksi pyyntöön muös osaltani .
        Siksi lisäkommentti


      • Samaruune
        ullamirjami kirjoitti:

        Niin enhän minäkään tahallani -- Jostein syystä olen saanut paljon ystäviä --kun esm. vaihdoin työpaikkaa ,jota tein montakertaa -- ja kotoa haettiin kun pidin Lastenkintakia lomaa
        Sillon suomessa ollessani sain pakjon lahjoja ja kahvit keitin lähteissäni -- En ole ikäissäni saanut mistääntyöpaiskasta lopareita .
        Täälä olin 15v enneneläkeikää työssä ja olisisivat halunneet pitää vielä , mutta hyvä että otin Vapauden mieluummin .
        Mitä se todistaa -- On ollut osattava aina tulla toimeen ihmistenkanssa .
        Ja se on ollut helppoa minulle
        Olen ihmisrakas !!!!!!
        Huomasin kun RekkaSIN OLIT SINI-SIRKKU VASTANNUT KIRJOITUKSEENI
        ottaessani osaa tähän Anteeksi pyyntöön muös osaltani .
        Siksi lisäkommentti

        Voin minäkin Sinultakin anteeksi pyytää, joskaan en tiedä loukanneeni!


    • Katumusviikko?
      Kuulkaas, joka menneitä muistaa, sitä tikulla silmään.

      • Ruuneeri

        Kerroin juuri, että en muista, kunhan kirjoitan!


      • makkarasukka
        Ruuneeri kirjoitti:

        Kerroin juuri, että en muista, kunhan kirjoitan!

        Hyvät kirjoittajat!
        Mielipiteeni on ja pysyy,EI TÄÄLLÄ TARVITSE kenenkään kirjoituksiaan ja näkyvyyttään ANTEEKSI PYYDELLÄ. Tosin se on aivan anteeksi antamatonta joka kirjoittaa muiden nikeillä varsin ikävään sävyyn.

        On vain ymmärrettävä, olemme kaikki erilaisia taustoinemme ja elämän kulkuinemme. Erilaiset näkemykset - mielipiteet kartuttavat näkemystä, malliin tällaistakin voi elämä olla. Ruuneperi on palstan pitkäaisemppia kirjoittajia, kirjoitan aivan puhtain sydämin, hänen runosuonensa on tuottanut ihanan hauskoja runoja palstalle ja tekstit mitä parhaimpia, reilusti tuonut esiin jos joku asia ei oleniinkuin olla pitäisi.

        "Nyt Ruuneperin päivä on koittanut (5.2-16),
        elä-, elä-,elä-, eläköön!
        Pidä pännäsi aina terävänä,
        tuota kirkkaita kauniita riimejä palstalle.
        ONNI POTKIKOON SINUA!"

        Tämä oli aamun ONNITTELU epistola Ruuneperille.


      • Määitte
        makkarasukka kirjoitti:

        Hyvät kirjoittajat!
        Mielipiteeni on ja pysyy,EI TÄÄLLÄ TARVITSE kenenkään kirjoituksiaan ja näkyvyyttään ANTEEKSI PYYDELLÄ. Tosin se on aivan anteeksi antamatonta joka kirjoittaa muiden nikeillä varsin ikävään sävyyn.

        On vain ymmärrettävä, olemme kaikki erilaisia taustoinemme ja elämän kulkuinemme. Erilaiset näkemykset - mielipiteet kartuttavat näkemystä, malliin tällaistakin voi elämä olla. Ruuneperi on palstan pitkäaisemppia kirjoittajia, kirjoitan aivan puhtain sydämin, hänen runosuonensa on tuottanut ihanan hauskoja runoja palstalle ja tekstit mitä parhaimpia, reilusti tuonut esiin jos joku asia ei oleniinkuin olla pitäisi.

        "Nyt Ruuneperin päivä on koittanut (5.2-16),
        elä-, elä-,elä-, eläköön!
        Pidä pännäsi aina terävänä,
        tuota kirkkaita kauniita riimejä palstalle.
        ONNI POTKIKOON SINUA!"

        Tämä oli aamun ONNITTELU epistola Ruuneperille.

        Kiitos makkarasukka!

        Niin Ruuneperi en tunne olevani kuin se aito. Sanonnasta "puhuu kuin Ruuneperi" on tuo nimimerkkini syntynyt.

        Tuo mieltymykseni runoihin on synnynnäistä ja yritän tähän hetkeenkin. jotain riimittää.

        Meitä kutakin elämä kohtelee
        Ehkä asioittemme mukaan.
        Mistä lienevät nuo ansiot,
        sitä tietäne ei kukaan.

        Samaa tahtia tässä kuljemme
        rinnakkain elämän tiellä.
        Erilaisuutta niin monta kohtaamme
        että vaikeaa joskus on niellä.

        Päämäärä on kuitenkin yhteinen
        vuoren varmasti saman kohtaamme
        kun päättyy taivallus mainen
        maaliin tulo on vain erilainen.

        Olen viettänyt paljon aikaa palstoilla. Tämä on ollut ajankulu, mahdollisuus tavata ihmisiä ja oppiakin. Jyvien joukossa ei ole
        Pelkkää kultaa vaan torajyviäkin on aina joukossa. Kaiken joutuu ihminen sietämään, minkä elämässään kohtaa.
        Väistää ei voi osaansa ollenkaan,
        Eikä tiedä mihin se johtaa.

        Kiitän kuitenkin seurasta, pitkästä "kiharasta". Petymyksenkin monelle varmaan soi, joka haaveili vain ihanasta.


      • Ruuneeri kirjoitti:

        Kerroin juuri, että en muista, kunhan kirjoitan!

        Ollaan kuule jo siinä iässä, että ei muistu mieleen mikään asia, jonka olisi unohtanut.
        Mutta ainahan on kiva putsata pöytä. :)


    • aika-ovelaa

      "noita olemattomia viestejäni",

      Olisit samalla pyytänyt anteeksi niitä olleita viestejä kusipyyppyineen!

      • one-erakko

        Yhtä Raamatun lausetta kommentoiden ehdotan:
        MENE, jA TEE SAMOIN!


      • Kusiryypyt olen kyllä varannut Sinulle henkilökohtaisesti. Aineen sisältö on Sinulle varmaan vuosien kuluessa selvinnyt, samoin maku. Tulee mieleen kettu ja pihlajanmarjat. Kitkerinä piti.


      • one-erakko
        ruunemanni kirjoitti:

        Kusiryypyt olen kyllä varannut Sinulle henkilökohtaisesti. Aineen sisältö on Sinulle varmaan vuosien kuluessa selvinnyt, samoin maku. Tulee mieleen kettu ja pihlajanmarjat. Kitkerinä piti.

        Näinkö pian unohdat äskeisen?


      • aika-ovelaa

        "Näinkö pian unohdat äskeisen?"

        Näin se on nähtävä, että ruunalla riittää näitä "kusiryyppyjä" jokaiselle, jotka ei myötäile hänen kirjoituksiaan runoista, ja niistä kuvitteellista Römpsänperän amalioista?

        Voisi vaari siirtyä tuonne 80 palstalle UM- kanssa, mutta kun "ruuna" villeä änkeää tuonne nuoriso palstoille?


      • Neeasa

        Ruune on aivan hyvä kirjoittaja ja onhan se fiksua, että haluaa anteeksi pyytää, jos on joitain loukannut.!
        Sini-sirkun kirjoitusta kun luin, en voinut kuin nauraa, oli aika hyvä, omalla tavallaan humoristinen.


      • Kat.leija

        Samoilla linjoilla olen sini-sirkun kanssa. Turhaa on päätään aitan oveen hakata ja koettaa muuttaa muuksi tällaisten anonyymien sananikkareiden palstaa kirjoittajineen, sillä vain itseään voi muuttaa. Ei kukko käskien laula. Palsta on mikä on ja jokainen ottaa tämän omalla tavallaan, jotkut ehkä liiankin vakavasti ja loukkaantuen.
        Uudella aloituksella joku 'äskentullut' sanoo pettyneensä meihin.
        Kannatan tietysti että "yritettäisiin toimia kuin hyvät ihmiset (tekevät) toisilleen"
        En kylläkään halua itseäni kutsuttavan hyväksi ihmiseksi minäkään, ihan vaan tavallinen katleija virheineen on hyvä ja oikein. Eikä minusta edes tarvitse tykätä.
        Joku sanoi hyvin että, "viisaus onkin siinä jos hermot kestää ja vielä jääkin pelivaraa."


      • Ehkä alussa oli enemmän tosikko, mutta silloinkin oli leikkimielisyys itselläni päällimmäisenä.
        Jos täällä olisi painanut muistiinsa kaikki laukaisut, saisi kompuroida taakan alla:D Silti uskon sinisilmäisesti mieluimmin hyvää kanssaihmisistäni, onhan Ruuneperi joskus taivastellutkin naiviuttani.

        Minulla ei ole mitään hampaankolossa Ruuneperiä kuin muitakaan palstalaisia vastaan, aina en tosin ymmärrä provosoivia tarkoitusperiään, mutta hauskaa luettavaa syntyy osallistujilta yleensä R:n ketjuihin :D


      • one-erakko kirjoitti:

        Näinkö pian unohdat äskeisen?

        Minkä unohdin?
        Kusiryyppy ansaitaan ja Hajupoika on sen valinnut virkistysjuomakseen tuon tuosta.
        Aito pottatarjoilu, oikein reunasta ryypäten, on varmaan tuntunut ainutkertaiselta ja kuka muu kuin Hajupoika tuon ansaitse??


    • 918564

      Ei tarvihe korostaa jotain ihmisten yhteistä ominaisuutta eli virheellisyyttä sillä sehän on itsestään selvää että kaikilla on virheitä.Tuntuu hiukan oudolta että korostaa ettei ole täydellinen.Ei toki kukaan luullutkaan vaikka ei olisi sanonutkaan.

      • Tahallaan.kius.pahimpia

        niin. ei minään yllättävänä uutisena tullut.

        Tahallaan kiusaavia koutoilijoita on täällä paljon.


      • ei-kahvipirtissäole

        Paitsi , että ei Kahvipirtissä

        siellä ei niitä ole,


      • kaappi.juopot

        Sumppilassa on keskenään höperehtijöitä, mutta puskista muilla forumeilla häiriköivät jatkuvasti. Onhan susikin hyvä omalle pesueelleen taisi sanoa jo Galilean kulkuri pari vuosituhatta sitten.
        Täällä ei saa viitata edes viime vuotisiin keskusteluihin eikä
        pirttiläisetkään koskaan kerro mihin puskista höpöilevät.
        Samaa taikinaa vatkaavat nurkkakaapilta juomaa huikut ottavat.


      • Täällä ei saa viitata edes viime vuotisiin keskusteluihin !

        Ei todellakaan.

        Meillä on aina tuoreet pullat, eikä mitään v-2002 vanhoja korppuja, joita sinä nakerrat.

        Nyt on sinultakin pyydetty anteeksi julkisesti, joten lopeta itse se höperehtiminen noista vanhoista asioista, joita jatkuvasti tuot palstan tukkeeksi,


    • Jos kkainen pyytäisi anteeksi omia mokailujaan,

      niin palsta paranisi aivan uudenlaiseksi!

      Kokeillaan!

      Minä olen tuolla alkupuolella jo anteeksipyyntöni esittänyt.

      ...

      "Vain heikko moittii kostaen,

      vahva antaa anteeksi

      ja viisas ei välitä!"

      • makkarasukka

        Tuolla ylempänä jo totesin, EI TÄÄLLÄ TARVITSE NÄKYVYYTTÄÄN ja KIRJOITUKSIAAN anteeksi pyydellä. Olemme ´jok`` íkinen`omia peersoonallisuuksiamme ja teksti soljuu palstalle sen mukaan. Pahinta mitä olisi ketjut alkaisivat toistamaan itseään siis samaa mantraa vuodesta - kuukaudesta -päivästä päivään. Se jos mikä, on tekstin ilmaisun kannalta, ei niin hyvä asia.
        Onneksi mitään nurkkakaappia ei löydy josta voisi sytykkeitä joka päivä etsiä!??

        Luovaa kirjoittelua on jokapäiväiset tapahtumat, elokuv at, kirjallisuus, ympäristön tapahtumat, liikunnalliset ym , jopa soppakattilat liedellä porisemassa.

        Huomautan tämä on vain minun mielipiteeni kirjoittelusta, siihen liittyy myös reilusti tuoda esille oma näkemys tavoista, asenteista, asioista Toisten mielipiteitä ei aina tarvitse hyväksyä eikä välttämättä väheksyä, se on hänen mielipide, mutta omat mielipiteet voi säilyttää. Kaikkea voi arvioida.

        Muinoin kirjoitin pettämisestä palstalle, vastauksia-kommentteja tuli yli 500, arvostelun kestin malliin mikä ei tapa se vahvistaa. Tulihan siinä ilmi kirjoittajien tasokkuus.

        Nalkutus on pahinta mitä tiedän, silloin on paras laittaa läppäri lepäämään. Aurinkoista kaunista kevätpäivää, päivät pitenevät vauhdilla siitä mielikin virkistyy.


    • Olisin sitä mieltä, että omat kirjoituksensa voi lukea läpi ennen Enteriä ja miettiä sananmuodot. Pitäisi mielestäni pyrkiä sanomaan sanottavansa kuin keskustelussa ainakin. Eri mieltäkin voi olla rauhallisesti ja silmiin katsoen.
      Voisi myöskin miettiä, pitääkö välttämättä tuoda esiin mielipiteensä, jos se ehkä loukkaa toista. Olemmeko niin tärkeitä?
      Minun on vaikea ymmärtää, miksi omia mielipiteitään tulisi pyytää anteeksi. Aika tuulihattuja oltaisiin! Uusia näkemyksiä voi silti omaksua. Keskustelu tuo esiin eri puolia asioista.

    • Ramoona_

      Onkos nyt anteeksianelun teemaviikko ennen paastoon laskeutumista eli laskiaista ? Anteeksipyytäjäiset ja anteeksiantajaiset ihan senkin varalta, JOS on jotain tullut vaikka tahtomattaankin näykänneeksi. On jo vähän vakavampi tilanne, KUN on loukannut , silloin on itsekin tietoinen väärin tekemisestään.

      Anteeksi-sana on Isä meidän -rukouksen perusantia, anna meille anteeksi, koska mekin annamme anteeksi. Toisaalta sanaa käytetään hyvin kevyesti, kohteliaisuusmielessä : anteeksi mutta paljonkohan kello mahtaa olla ? Ainakin nuoriso sanoo rennosti sori, ennen se oli oho. Oho, kun tuli vaikka tönäisseeksi tungoksessa.

      Lapsena anteeksi pyytäminen piti tehdä kunnolla. Sisarusnahistelut selvitettiin ensin, yleensä kumpikin osapuoli oli syyllistynyt toisen kiusaamiseen. Jos toinen oli selvästi tahallaan aloittanut, käyttänyt hyväksi isomman asemaa tai käyttänyt vaikkapa tilanteeseen sopimatonta voimaa tai kieltä, joutui pyytämään anteeksi. Silmiin piti katsoa, ottaa kaulasta nätisti kiinni ja sanoa sävyisästi tuo tärkeä anteeksi-sana. Se ei antanut valtuuksia ainakaan heti alkaa uudestaan tapella eikä kostaa, piti koettaa ottaa opikseen. Anteeksipyytämisestä ei haluttu tehdä nöyryyttävää, vaan puhdistava. Yleensä koin nuo anteeksi pyytämiset oikeudenmukaisiksi, ja pienemmät jutut saattoikin selvittää kahden kesken ilman vanhempien auktoriteettia.

    • Selvennykseksi ja opastukseksi!

      Mielipiteet ovat palstan suolah hiukan kirpeätkin jos aihetta. Muiden mielipiteiden myötäily on mielistelyä ja osaamattomuutta,

      Omasta päivästä kertominen, tyyliin Kahvipirtti, ei edes mahdollista keskustelua.

      • en-minä-opi

        Rykäsit sitten uuden nikin ja alat taas opastamaan. Miksi?

        Pitikö vielä Kahvipirttikin vetäistä mukaan, jossa ei voi mukamas keskustella? Miksi tulit sinne politikoimaan?

        Lueskelin aamulla vanhoja viestejä. Tosi kärttyinen olit silloinkin ja naiset oli kanoja?


      • VÄLIAIKAINEN-

    • Palsta_UUDISTUISI_

      Ramoona kirjoitti anteeksipyytämisestä hyvin ja tyhjentävästi.

      Luetaan se ja muistetaan:



      Vain heikko moittii kostaen,

      vahva antaa anteeksi

      ja viisas ei välitä!

      Vahvalla on myoskin kanttia sanoa:

      Anna anteeksi, jos olen pahoittanut mielesi!

      • makkarasukka

        Tänään täyttää 70v Anita HIrvonen, Esityksissä hänellä on täysi tunnelataus mukana samoin viesti eletyn elämän erheestä. Enpä tiedä viime vuosikymmeniltä toista artistia joka näin kokonaisvaltaisesti tunteella laulaisi.
        Laulu: En tiedä kuinka koskeekaan, sopii ketjuun mielestäni erittäin hyvin.

        https://www.youtube.com/watch?v=EUyBuRSa0pE

        Anitalle lämpimät onnittelut!
        Vaatimattomasti hän yöradion haastattelussa totesi.
        "Minulle riittää, kun on katto pään päällä ja ruokaa". Tämäkin yökyöpeli jäi miettimään, mitä sitä muuta tarvitsee, kaikki muu tulee ylhäältä.


      • makkarasukka kirjoitti:

        Tänään täyttää 70v Anita HIrvonen, Esityksissä hänellä on täysi tunnelataus mukana samoin viesti eletyn elämän erheestä. Enpä tiedä viime vuosikymmeniltä toista artistia joka näin kokonaisvaltaisesti tunteella laulaisi.
        Laulu: En tiedä kuinka koskeekaan, sopii ketjuun mielestäni erittäin hyvin.

        https://www.youtube.com/watch?v=EUyBuRSa0pE

        Anitalle lämpimät onnittelut!
        Vaatimattomasti hän yöradion haastattelussa totesi.
        "Minulle riittää, kun on katto pään päällä ja ruokaa". Tämäkin yökyöpeli jäi miettimään, mitä sitä muuta tarvitsee, kaikki muu tulee ylhäältä.

        Anita H. ei ole mikään glamour-girl tai muu suuri laulaja. Pidän Anitaa suurena omallatavallan ja niin myös hänen lauluistaan.

        Harva, ehkä vain yksi, on noussut mummonsa huomasta "maitolavan laulajaksi", niin kuin aikanaan sanottiin. Tuo sanonta on Anitanosalta totta ja hänon oppinut uskomattoman paljon tässä elämänkorkeakoulussa. Olen AH:n ihailija. Kitos myös "epistolasta" , se lämmitti mieltä.


    • jjoutava

      Ohase annettava anteeksi vanhalle kelmille. Samalla kiitän olemattomista viesteistä jotka ovat aivan parhaita palstalla.

      • jjoutava

        Ohase tietenki turha vastailla keskustelupalstalla.


      • luu_lemista

        Ruuneperi pyysi yhden aloituksensa poistoa joka sitten vähän ajan kuluttua poistettiin. Nuo olemattomat viestit kai tarkoittavat niitä poistettuja mutta tiedä häntä mitä tuo tarkoittaa.


      • kekä

        Persvaon kohalta kahtiajajakautunut palsta. Ensteks on osaavat Ja sitten taitavat kitjoittajat toisella ja sitte osaamattomat ja taitamattomat. Jotenkin ymmärrän nämä häirikköiset palstalla, jotka ovat kyllästyneet jatkuvaan lajitteluun hyvät ja vielä paremmat. Jos niin on, että joku inssitaho saa määrätä kuka kirjoittaa niin halleluijjaavaan.


    • Viisas-ei-välitä

      Tahallisesti loukkaava kertoo vain ja anoastaan ITSESTÄÄN.

      Hän ei kerro mitään loukkauksensa kohteesta.

    • Niinpä-siksi-ei

      laita loukkaukseen nikkiään.

      Ilman nikkiä voi kirjoittaa hyväntahtoisia viestejään,

      mutta tahallisiin loukkauksiin täytyy oma nikki laittaa.

      • Kekä

        Moninikkinä en katso aiheelliseksi selitellä kun olen oikeassa, jokosuhde on olemassa nikillä tai ilman.


    • missälienee

      Mihin on Ruuneperi kadonnut ?

    • Himmelsauge

      Helppo pyytää anteeksi jos ei ole syyllistynyt rikkeisiin, toista olisi jos suuri synti pitäisi pyytää anteeksi, sepä olisikin vaikea. Kannattaa pyytää siis anteeksi jo hyvänsään aikana ja mieluusti etukäteen kun takakäteen.
      Viisaasti moni sanookin " Anteeksi nyt vaan mutta ....plaap, plaa 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe