Miksi Pattsiboissit ovat kaikista tyhmintä ryhmää?

Tyhmiäukkoja

Mistä sellainen johtuu että Pattayanpoissit ovat idiootteja? Onko heikko koulumenestys tehnyt tyhmän lopuniäkseen ja onko jo teininä aloitettu ryyppääminen ja imppaaminen vienyt ajattelutaidon kokonaan?

Miten voi olla noin kusipäisen tyhmää porukkaa?

41

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkotosikans

      Miksi he sua noin riepoo? Jospa he ovat viisaudessaan oivaltaneet jo ajoissa että ei kannata niin kovasti yrittää. Onhan se mukavampaa elämää ryypiskellä rantaravintoloissa ja naida kauniita naisia kuin värjötellä kotisuomessa ja elvistellä levyseppä hitsurin koulutuksella ja sadantonnin velalla. Muija ja mukulat vie loputkin rahasi etkä ikinä pysty lähtemään lomailemaan ja nauttimaan elämästä. Tyhmä kun olet.
      Ulkomailla pärjää vähälläkin rahalla kun käyttää vähän päätään. Kun ei ole velkaa suomeen eikä omista mitään siellä. Ei akkaa eikä kakaroita taakkana.
      Jos saisi elää elämänsä alusta asti uudelleen niin nyt tietäisin miten elää. Kaikki turhuus jäisi tekemättä ja aika ja raha menisi heti oikeaan asiaan ja oikeisiin paikkoihin. Mitään ei kannata enää suomessa omistaa. Kaikesta verotetaan niin saatanasti. Mökkiä vaan myyntiin niinkauan kuin jollakin on vielä rahaa ostaa. Kohta pysähtyy asuntokauppakin. Kukaan ei uskalla enää ostaa.
      Suomesta mahdollisimman kauas jo nuorena ennenkuin se kuolettaa vapautesi ja elämänilosi. Ennenkuin sinut sidotaan suomeen kovalla asuntovelalla josta et ikinä selviä. Siinä onkin loppuelämäsi tarkoitus. Kuunnella ämmän nalkutusta ja kantaa rahat kotiin perheen käyttöön. Ainoaksi viihteeksi jää lauantain saunakalja ja naapurin äijän kanssa lauteille kehumaan miten hyviä miehiä me ollaan. Niin suomalaisia.
      Ja elämälle katkerana kirjoitella yleisönosastoille että miksei työläisellä ole varaa matkustaa ulkomaille edes lomalle mutta eläkeläiset pystyy asumaan siellä pysyvästi.
      Kyllä työläisellä olisi hyvinkin varaa matkustaa mutta kun hän nyt vaan haluaa käyttää ne rahansa talovelan maksuun ja perheen elättämiseen.
      Elämä on valintoja. Ja valtio ystävällisyydessään vielä keksii kaiken aikaa lisää maksuja ja velvotteita kiinteistöjen omistajille kuin varmistaakseen, että velkasi on todella elämäsi mittainen.
      Miltä tuntuisi asua kalustetussa vuokrahuoneistossa jossa käy nätti siivooja siivoamassa,lämpimässä etelässä uima altaalla varustetussa taloyhtiössä ja reilusti alle suomen vuorayksiön hinnalla. Merenranta vieressä ja ruoka moninverroin halvempaa kuin suomessa.
      Kyllä se aina asuntovelan kanssa painimisen voittaa vai mitä itse arvelet? Eikä tarvita välihousuja kun kesä on ympäri vuoden. Matkustaminen on se kalliimpi osa kuviota mutta matkusta kerran ja asetu. Eläminen on sitten halpaa.
      Mutta kun on sitä velkaa...

      • mietimistätulee

        niillä verovaroilla sinunkin kelarahat maksetaan. mietipä sitä, työtövieroksuva kelapummi


    • ihanidiootto

      Tyhmä pattisboi esim. luulee että ansiosidonnainen raha on hänen omaa. Miten voi olla niin v-itun pässi äijä? Mistä tulee niin tyhmä ukko? Kansakoulukin käymättä? Hanttihommalainen kusipää.

      • sammujo

        Sulleko jonkun pitäisi sitten ne ansiosidonnaiset antaa? Kelle ne kuuluu jos ei saajalleen? Mitä horiset? Sossupummilla käy kateeksi jopa niitä jotka ovat ansiosidonnaisella. Voi hanuripojuparkaa.


    • hankkikaaelämä

      Miksi aloittajaa kiinnostaa miten joku jarmo hengailee pattaylla. Minua ei ainakaan kiinnosta.
      Minulla on oma elämä suosittelen teillekkin sellaisen hankkimista.
      Mikä näissä oletetuissa satu olennoissa teitä ahdistaa,en ymmäärrä.

      • aikatyhmä

        Missä kohtaa aloittaja oli kiinnostunut jonkun Jarmon hengailusta Pattayalla?

        Mites tyhmä sinä olet? Ihan sitä perinteistä Pattayanpoi-tasoa kun ei lukeminenkaan suju? Kiinnostaako homot ja hameet kovasti?


      • jepjepjajep
        aikatyhmä kirjoitti:

        Missä kohtaa aloittaja oli kiinnostunut jonkun Jarmon hengailusta Pattayalla?

        Mites tyhmä sinä olet? Ihan sitä perinteistä Pattayanpoi-tasoa kun ei lukeminenkaan suju? Kiinnostaako homot ja hameet kovasti?

        Kukahan tässä tyhmä on.Ei siis kiinnosta mitenkään toi pattaya tai kävijät;mutta pitää niitä haukkua kuitenkin.


      • jepjepjajep

        Minua ei kiinnosta turkki laisinkaan ja pidän niitä tyhminä jotka sinne matkustavat,mutta ei tulisi mielenikään moittia heitä.
        Jokainen matkustaa minne mieli tekee.Aloittajalla se taitaa jäädä shellin baariin.


    • minänautin

      Tuo kysymyksen asettelu kuvastaa aloittajan tekemää katkeraa valintaa. Valintojahan elämä on täynnä ja jotku valisevat sen 30 vuoden omakotitalolainan tai elämän väliltä. Minä ainakin valitsen itselleni mielummin elämyksiä kuin ympärilleni jotain markkinashaissea, jonka tarkoitus onkin pitää ihminen ikuisessa velkakierteessä.
      Nautitko elämästäsi?

      • likisavolainen

        Mukavahan se suomessa on omakotitalossa asua, kun täällä kuitenkin enimmän osan vuodesta vielä vietän. 1kk vuodessa thaikkulassa pitää vielä muutama vuosi riittää. Vituttihan ainakin nuorempana kun kaverit reissas ja itte makseli talo velkoja. Ei se nyt enää niinkään, kun tietää että muutaman vuodenpäästä tärähtää reilu 300 000e talon myynnistä tilille rahaa. Ei tarvihe Thaikuissa pelkällä 1700e/kk eläkkeellä kitua, mutta kaikki tekevät oman valintansa. Kesäpaikan jätän itelle, voijaan kesäsin käydä suomessa marjametässä.


      • TapioRautakulkuri
        likisavolainen kirjoitti:

        Mukavahan se suomessa on omakotitalossa asua, kun täällä kuitenkin enimmän osan vuodesta vielä vietän. 1kk vuodessa thaikkulassa pitää vielä muutama vuosi riittää. Vituttihan ainakin nuorempana kun kaverit reissas ja itte makseli talo velkoja. Ei se nyt enää niinkään, kun tietää että muutaman vuodenpäästä tärähtää reilu 300 000e talon myynnistä tilille rahaa. Ei tarvihe Thaikuissa pelkällä 1700e/kk eläkkeellä kitua, mutta kaikki tekevät oman valintansa. Kesäpaikan jätän itelle, voijaan kesäsin käydä suomessa marjametässä.

        Tunnen monia "sittenkun" ihmisiä. He tekevät aina kaiken muutaman vuoden päästä. Muutaman vuoden päästä kysyttäessä vastaus on sama. Sitten kun se sittenkun- aika (epätodennäköisesti) koettaa, niin ollaan liian vanhoja, kyynisiä ja raihnaisia. Veikkaan että olet liian jumissa rakkaaseen kotiisi tehdäksesi enää niin suurta päätöstä. Muutos olisi liian suuri. Minä lopetin kolmevitosena oravanpyörässä kieppumisen. Ero, talo myytiin, luovuin kalliista autoista, ei ole senttiäkään velkaa ja Suomessa (harvoin) ollessani asun työsuhdeasunnoissa eri osoitteissa, ja en omista Suomesta oikeastaan enää yhtään mitään. Töitä teen etänä muutaman tunnin viikossa, Suomessa lähinnä käyn lapsia moikkaamassa. Muuten huitelen maailmalla. Pattayalla ollut nyt keväästä lähtien.


      • likisavolainen
        TapioRautakulkuri kirjoitti:

        Tunnen monia "sittenkun" ihmisiä. He tekevät aina kaiken muutaman vuoden päästä. Muutaman vuoden päästä kysyttäessä vastaus on sama. Sitten kun se sittenkun- aika (epätodennäköisesti) koettaa, niin ollaan liian vanhoja, kyynisiä ja raihnaisia. Veikkaan että olet liian jumissa rakkaaseen kotiisi tehdäksesi enää niin suurta päätöstä. Muutos olisi liian suuri. Minä lopetin kolmevitosena oravanpyörässä kieppumisen. Ero, talo myytiin, luovuin kalliista autoista, ei ole senttiäkään velkaa ja Suomessa (harvoin) ollessani asun työsuhdeasunnoissa eri osoitteissa, ja en omista Suomesta oikeastaan enää yhtään mitään. Töitä teen etänä muutaman tunnin viikossa, Suomessa lähinnä käyn lapsia moikkaamassa. Muuten huitelen maailmalla. Pattayalla ollut nyt keväästä lähtien.

        No niin, eihän sitä tiedä mitä elämä eteen heittää. Sittenkun ihmisiä saat tuntea niin paljon kun haluat, se ei minua kiinnosta. Niinkuin sanoin, jokainen tekee omat valintansa. " kalliista autostani" ja kesäpaikastani en kuitenkaan joudu luopumaan enkä eroamaan, velkaakaan ei enää ole. Mikäli muutossa joku töksähtää 2019, ei se kovin harmita. Lomalle pääsen Thaimaahan SITTENKUN siltä tuntuu.


      • TapioRautakulkuri
        likisavolainen kirjoitti:

        No niin, eihän sitä tiedä mitä elämä eteen heittää. Sittenkun ihmisiä saat tuntea niin paljon kun haluat, se ei minua kiinnosta. Niinkuin sanoin, jokainen tekee omat valintansa. " kalliista autostani" ja kesäpaikastani en kuitenkaan joudu luopumaan enkä eroamaan, velkaakaan ei enää ole. Mikäli muutossa joku töksähtää 2019, ei se kovin harmita. Lomalle pääsen Thaimaahan SITTENKUN siltä tuntuu.

        Olet täysin oikeassa. Enpä minäkään ole mitään ovia sulkenut, saatanpa asua eläkepäiviä vaikka Suomessakin. Todennäköisesti en. Ei ole tarkkoja suunnitelmia. Joskus tuntuu että sitä voisi asettuakin vaihteeksi. "Sittenkun" kritiikkini kohdistui enimmäkseen erääseen kateelliseen kollegaan, joka on vuodesta 1998 saakka puhunut että "viiden vuoden päästä". Nyt on mennyt 18 vuotta siitä "viiden vuoden päästä" ja nykyään se on "kymmenen vuoden päästä". Alunperin hänen siis olisi pitänyt vuonna 1998 sanoa että "28 vuoden päästä" :) Tiedän että se mies ei ole koskaan Suomesta pois kahta viikkoa enempää. Kuvittelee olevansa jotenkin merkityksellisempi kuin onkaan, ja vahtii pettävää vaimoaan joka ei välitä hänestä paskan vertaa, paitsi hänen rahoistaan, jotka mahdollistavat rouvan kalliit harrasteet.


      • likisavolainen

        Itse en viitsisi muiden elämästä ja itselleen tekemistä loma tai muutto suunnitelmista stressata, mutta kaikki tyylillään.


      • buriramfc
        likisavolainen kirjoitti:

        Mukavahan se suomessa on omakotitalossa asua, kun täällä kuitenkin enimmän osan vuodesta vielä vietän. 1kk vuodessa thaikkulassa pitää vielä muutama vuosi riittää. Vituttihan ainakin nuorempana kun kaverit reissas ja itte makseli talo velkoja. Ei se nyt enää niinkään, kun tietää että muutaman vuodenpäästä tärähtää reilu 300 000e talon myynnistä tilille rahaa. Ei tarvihe Thaikuissa pelkällä 1700e/kk eläkkeellä kitua, mutta kaikki tekevät oman valintansa. Kesäpaikan jätän itelle, voijaan kesäsin käydä suomessa marjametässä.

        Ei tartte täällä kitua 1700e eläkkeellä. Hyvin riittää ja ostovoimaa rahalle neljä kertaa enemmä kuin siellä naapurikyttääjien paratiisissa.


      • likisavolainen

        Olen kyllä viettänyt aikaani Thaimaassa ja uskon vähän jo tietäväni paikallisista tavoista. Kerrostalossa kontulassa ei välttämättä kukaan tiedä, että menit thain kanssa naimisiin? Buriramissa tietää koko kylä jos joku tyttö menee sun kans naimisiin. Siinä alkaa maa maksamaan. Maatila piti siittä lähistöltä muijan sukulaiselta ostaa, hinta oli miljoona batia. Kuuli, että vaimoni on ostamassa, niin hinta nousi 700 000b. Tie joka vei vaimoni kotiin kulki naapurin tontin kautta, falle tuli taloon niin jouduttiin tekemään oma tie, koska naapurin tontin kautta emme enään saaneet kulkea. hieno betoni väylä kulkee nykyisin omia maita pitkin ja naapuri makselee 200b/kk että saa käyttää tietämme sokeriruokopellolleen mennessä.


      • likisavolainen

        Että se niistä kyttäämisistä. Mua saa verhojen välistä kattella, kunhan ei ala mua rahastamaan, kuten joissain maissa voi käydä?? Jos ei ole varovainen. Hyvää kevään odotusta sinne.


      • eimeillänoin
        likisavolainen kirjoitti:

        Olen kyllä viettänyt aikaani Thaimaassa ja uskon vähän jo tietäväni paikallisista tavoista. Kerrostalossa kontulassa ei välttämättä kukaan tiedä, että menit thain kanssa naimisiin? Buriramissa tietää koko kylä jos joku tyttö menee sun kans naimisiin. Siinä alkaa maa maksamaan. Maatila piti siittä lähistöltä muijan sukulaiselta ostaa, hinta oli miljoona batia. Kuuli, että vaimoni on ostamassa, niin hinta nousi 700 000b. Tie joka vei vaimoni kotiin kulki naapurin tontin kautta, falle tuli taloon niin jouduttiin tekemään oma tie, koska naapurin tontin kautta emme enään saaneet kulkea. hieno betoni väylä kulkee nykyisin omia maita pitkin ja naapuri makselee 200b/kk että saa käyttää tietämme sokeriruokopellolleen mennessä.

        Oho. Meidän tontilla saa kulkea kuka vaan ihan ilmaiseksi. Kiva kun tulevat juttelemaan. Itsekki oikaisen välillä naapurin tontin läpi kaljanhakureisulla ja hymyilen ja juttelen mukavia äijälle tai sen vaimolle. Ei meillä päin toimita noin.
        Eukon suku onkin ollut kyläpamppuja ja päättäjiä olisiko se vaikuttanut asiaan?
        Siellä kulkee kaikki toisten tonttien läpi mitään kysymättä. Et kai ostanut tai muijasi 300 000THB "maatilkkua" miljoonalla joltain sukulaiselta? Minäkin tiedän yhtä ja toista noista meiningeistä. Hyvää alkavaa kevään jatkoa myös likisavolaiselle.


    • VainRippikoulukäyty

      Jo aloittajan kirjoitustaito kertoo oleellisen. Minkälainen koulutus, älykkyys ei ainakaan ole aloittajan aivoja saavuttanut.

    • Tyhmiäukkoja

      Hei pattispoyssit nykyään Suomessa ei saa tuomioita eläimiin sekaantumisesta, siis miksi menette tekemään sitä ulkomaille kun kotimaassakin se on laillista, ja taloudelliset resurssit huomioon ottaen (siis äitinne) 97 vuotias, ovat heikot joten halvemmaksi tullee jatkaa harrastusta Suomessa.

    • Rönnerdahl

      Kävin edestakas marraskuussa ku kaverilla on siellä asunto, sairasta touhua.- Ei se mikään eläkeläisen paikka ole :D

      • jarmottt

        Oliko antoisa mielikuvitusmatka.? Sää oot ihan selvä tapaus.


    • kokeilehan

      Oikeinko piti edestakas käväistä katsomassa. Sovitaanko että jokainen itse päättää minne menee?
      Kun hankkii itselle oman elämän niin ei tarvitse sitten puuttua muitten tekemisiin.Miltäs kuulostaa?

      • Rönnerdahl

        miltäs kuulostaa juurihan puutut muiden tekemisiin, mitens kehoitus hanki itsellesi elämä sopii matkailu palstalla, ja sinulla ei taida olla sitä, kun puutut toisten tekemisiin, taidat olla yksi pattayaboysseista, sieltä peräkammarista, takatuuppariko.


      • kammari

        Täällä aika moni kirjoittaja oppinut uuden sanan, Peräkammari. Kuulostaakin toki älykkäältä jotka sitä osaavat käyttää.


    • sormi-olli

      Älkää hei vastailko tän latvakakkosen provoihin, eihän niissä ole koskaan ollut mitään järkeä. Antaa sen pari kuukautta vastailla itse omiin kyselyhinsä, toivottavasti kyllästyy nopee ja viiltelee ranteensa auki LEU.

    • otapojuhanuriin

      Ketjun aloittajalle otapojuhanuriin tarjoaa edullisen koulutuspaketin, rakkaan harrastuksensa pariin, kurssilaisille myös etuja Hiekkaharjun kauneuskilpailuihin, joissa hänen kaltaisellaan on todella hyvät menestymismahdollisuudet!

      • Taidatollapuutteessa

        Taas tämä aivoton, hiekkaharjua, lerppoja, lahkolaisia, kauneuskilpailuja, kursseja, koulutuspaketeja ei ole tämä penaalin terävin kynä jos kynä ollenkaan, aina samat jutut, todella harmittavaa.


    • TosiTyhmiäukkoja

      Vastaus on suomalainen sosiaaliturva, mahdollistaa evoluutionkannalta kyseenalaisten eliöiden henkiinjäännin.

      • onsetosityhmä

        TosiTyhmiäukkoja tarkoittaa itseään, vastauksellaan.


      • TosiTyhmiäukkoja

        eikö ole hienoa että resuperseetkin saavat suomessa sanoa mielipiteensä, tällä tarkoitin sinua.


    • aaaahh-taas.näitä

      Nämä aloitukset, joissa joku elämänsä täysin pieleen ryssinyt vinkuu katkerana, on aina niin mukavaa luettavaa, hymyilevän neiti näpsän laittamaa aamupalaa napostellessa. Joka kerta vahvistuu se upean mahtava tunne, että itse on tehnyt oikeita valintoja, eikä ole sen läskin vittuilevan valaan ja ylisuuren lainan kanssa jumissa räntäsateessa kuolemassa vitutukseen. Siitähän aloittajan kirjoitus selvästi kertoo. Olen niin pahoillani surkeasta kohtalostasi... ...RRRrruahahhahhahaaaaaa ja vitut olen!! :D

      Pulahdanpa tästä tuohon palmujen reunustamaan altaaseen aamu-uinnille, kun on niin hieno aurinkoinen keli ja lämpömittarikin näyttää 31 astetta.

      • niinsemeneevaan

        Oletko koskaan miettinyt miksi sinulla olisi paljon velkaa ja läski vittuileva valas?
        Siksikö että olet itse sian näköinen, peräkammarista nostettu 180kg sovinistisika ja mitään kunnollista et saa? Ja hommatkin mihin voisit teoriassa kyetä, ovat hanttihommia joilla ei lainaa saa eikä lyhennellä.

        Koko ikäsi olet vaan kelapummi.


      • aaaahh-taas.näitä
        niinsemeneevaan kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt miksi sinulla olisi paljon velkaa ja läski vittuileva valas?
        Siksikö että olet itse sian näköinen, peräkammarista nostettu 180kg sovinistisika ja mitään kunnollista et saa? Ja hommatkin mihin voisit teoriassa kyetä, ovat hanttihommia joilla ei lainaa saa eikä lyhennellä.

        Koko ikäsi olet vaan kelapummi.

        Oijoijoi kun koira älähti! Olet niin väärässä, mutta tietäähän sen jo siitä, kun on tuolla lailla elämänsä mennyt ryssimään. Ehkä sinäkin sitten jo seuraavassa elämässä pääset siitä valaasta ja velasta eroon?


      • hankkikaaelämä
        niinsemeneevaan kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt miksi sinulla olisi paljon velkaa ja läski vittuileva valas?
        Siksikö että olet itse sian näköinen, peräkammarista nostettu 180kg sovinistisika ja mitään kunnollista et saa? Ja hommatkin mihin voisit teoriassa kyetä, ovat hanttihommia joilla ei lainaa saa eikä lyhennellä.

        Koko ikäsi olet vaan kelapummi.

        Velallinen on kade kelapummille! Oisko elämäntapa muutos kohdallaan.
        Sinäkin voit siihen pystyä jos saat apua.


      • millämiehellävalas

        jokuhan on äijässä vialla jos ei saa kun läskin valaan Suomessa.


    • tällästätäällä

      Asuin autossa parikymppisenä. Kolmekymppisenä olin markkamiljonääri. Nelikymppisenä euromiljonääri. Kaksi vuotta myöhemmin minulla oli 2 miljoonaa velkaa ja luottotiedot menneet. Nyt ei ole yhtään velkaa eikä paljoa omaisuuttakaan. Mökki puoliksi exän kanssa ja vuokra Teen reippaan puoli vuotta hyväpalkkaista hommaa yrityspohjalta ja olen toisen puoli vuotta Thaimaassa. Ei ole stressiä eikä sairaslomalla lojuvia palkollisia, ei natkuttavia vaimoja, ei selkääntaputtajia eikä velkojia. On vaan minä ja lauma tyttöystäviä ja vapaus.

    • lutki

      oisko ilman isää vietetty lapsuus, varhainen päihteidenkäyttö ja pahat sosiaaliset ongelmat syynä Pattaispoissien nykyisiinkin ongelmiin ja siihen että asutaan vieläkin äitin peräkammarissa.

      • kakenongelmat

        Se on positiivinen sosiaalinen ongelma kun tyttöystävä ja hänen seksikkäät kaverit kikattaa tuossa lattialla. Syövät jotakin epämääräisiä meren eläviä ja viskiä sekä vodkaakin näyttää olevan. Terkkuja vaan jompparilta! Eilinen meni vähän överiksi. Rakas äitini menehtyi 3 vuotta sitten. 16 vuotiaana muutin pois kotoa. Nyt ei ole ihan kamalasti ongelmia, mutta kiitos huolenpidostasi. <3


      • pattayanperäkammaripoi
        kakenongelmat kirjoitti:

        Se on positiivinen sosiaalinen ongelma kun tyttöystävä ja hänen seksikkäät kaverit kikattaa tuossa lattialla. Syövät jotakin epämääräisiä meren eläviä ja viskiä sekä vodkaakin näyttää olevan. Terkkuja vaan jompparilta! Eilinen meni vähän överiksi. Rakas äitini menehtyi 3 vuotta sitten. 16 vuotiaana muutin pois kotoa. Nyt ei ole ihan kamalasti ongelmia, mutta kiitos huolenpidostasi. <3

        Oikeasti runkkaat Joensuussa siellä kunnan yksiössä ja haaveilet oikeasta pillusta kun saisi edes joskus.


    • pattispoi

      Jos jokun tarvii edes miettiä jotain pattisboita saati kirjoittaa siitä lienee selvää kinka aloittajalla menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe