Koulu-uinti

KahviHullu

Olen huomannut että yllättävän moni ottaa koulu-uinin pahana. Meillä oli viime viikolla viimeisen kerran uintia. Kävimme uimassa 3 kertaa, ja 2 meidän liikunta ryhmästä lintsasi selvästi. Ensimmäinen henkilö oli joka liikkatunti kipeänä, ja hän oli muuten aina koulussa mutta kun liikunnassa oli uintia sitä oltiin taas kipeänä. Toisella henkilöllä oli aina jokin "syy" olla pois. Ensimmäisellä kerralla hän meni tyttöjen liikuntatunnille. Kysyin häneltä miksi ei tule muiden poikien kanssa uimaan ja hän vastasi "Minulla on erillainen liikuntasuunitelma kun teillä muilla." Seuraavalla kerralla hän unohti uikkarit kotiinsa ja jos tain syystä hän ei halunnut uimahallin uikkareita. Viimeisellä kerralla hänelle tuli joku palaveri, ja sain tietää Englannin tunnilla, että se oli vain tekosyy olla pois uinneista koska opettaja sanoi näin "Voit keskustella asiasta sitten luokanvalvojasi kanssa" ja heti sen perään hän vastasi en ole varma onko se tapaaminen tänään, ja minulle hän väitti että se palaveri olisi liikuntatunnilla. No hän sitten onnistui olemaan sen liikuntatunnin pois. Oma näkemykseni koulu-uintiin on hyvä. Porukka saattaa lintsata uinneista koska ei ole hyvä uimari tai ei osaa uida ollenkaan. Ja ne ketkä nyt lintsaavat uinneista nii ette koskaan opi uimaan jos ette käy uimassa koulun kanssa. Ei ketään sinne altaasen laiteta opettajien huviksi uimaan vaan itseänne varten. Koulu-uineista tehdää testejä jotka taas arvioidaan todistukseen, ja opettajat huomaavat kyllä lintsarit edellä mainittujen tarinoiden perusteella. Kukaan ei varmaankaan pysty lintsaamaan koulu-uinteja niin hyvin että opettajilla ei edes vähänkään mietitytä lintsaako vai eikö lintsaa? Ja jos joku nyt sitä muiden edessä riisumista pelkää niin turhaan. Kaikki sielä samassa pukkarissa tietää mikä sielä jokasen housuissa on, ja jos nyt et syystä tai toisesta halua riisua muiden edessä niin ainakin täälä on uimahallissa koppi jossa voi vaihtaa uikkarit. Jos joku alkaa kiusaamaan että vaihdat jossain muualla uikkarit niin voit toki sanoa suoraan siitä opettajalle. Tämän tarkoituksena ei ole mitenkään pelastaa maailmaa vaan tämä on minun oma mielipide asiasta.

22

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_koulo_uineista

      itseäni pelottaa koulu-uinnissa että stondis näkyy läpi

      • jusjoo

        Just'joo. Näkyyhän typyilläkin tissit ja kamelinvarvaskin, että silleen.

        Katteles niitä muita, mitä niillä näkyy.
        Toisilla rehottaa alapään karvoitus uimahousujen välissä, jne....
        Köytä haaruksiin kiinn,i jos noin pelottaa ja tielläkin on : )


      • mua pelottaa et uimaope raiskaa mut.


      • Toi on totta vaikken ite kirjoittanutkaan tota


      • kuolu_iunti
        jusjoo kirjoitti:

        Just'joo. Näkyyhän typyilläkin tissit ja kamelinvarvaskin, että silleen.

        Katteles niitä muita, mitä niillä näkyy.
        Toisilla rehottaa alapään karvoitus uimahousujen välissä, jne....
        Köytä haaruksiin kiinn,i jos noin pelottaa ja tielläkin on : )

        joo mutta samalla luokalla on myös eräs söpö poika ja pelottaa että pullotukseni näkyy ;___;


    • nysä_mitätön_wiiwii

      Poika vaan häpesi pientä pippeliään.

    • Wertuerss

      Uinti on muuten kivaa jos sitä ei olisi koulun kanssa. Meillä piti uida perkele 300 metriä ilman taukoja, ja siellä piti vaan tehdä mitä opettajat käski. Ei minua siis harmita se itse uinti vaan se että mitä siellä pitää tehdä.

      • YrittäisitEdesVähän

        Kuinka huono kunto pitää olla ettei jaksa uida 300 metriä ilman valitusta?
        Itse istun kirjaimellisesti päivät koneella 24/7 ja jaksan uida helposti yli kilometrin ilman taukoja puoleen tuntiin.


      • Jalaa

        Ööh, 300m. Ilman taukoja? Onko hieman huono kunto, jos et tota matkaa jaksa? Ite uin kevyesti 1000-1200 m ilman taukoja. Tämä 25 metrin altaassa.


      • Wertuerss
        Jalaa kirjoitti:

        Ööh, 300m. Ilman taukoja? Onko hieman huono kunto, jos et tota matkaa jaksa? Ite uin kevyesti 1000-1200 m ilman taukoja. Tämä 25 metrin altaassa.

        Vittu älä valehtele...


      • Wertuerss
        YrittäisitEdesVähän kirjoitti:

        Kuinka huono kunto pitää olla ettei jaksa uida 300 metriä ilman valitusta?
        Itse istun kirjaimellisesti päivät koneella 24/7 ja jaksan uida helposti yli kilometrin ilman taukoja puoleen tuntiin.

        Olit sitte varmaan niin hyvä uimaan äitisi kohdussa.


      • Jalaa
        Wertuerss kirjoitti:

        Vittu älä valehtele...

        Ei tarvitse valehdella ollenkaan. Viimeksi uinut 1000 m viikko sitten, ja tauotta. Ei se ole temppu eikä mikään. Joitakin vaan näköjään sattuu noin paljon, kun joku on jossain asiassa hieman parempi.


      • Wertuerss
        Jalaa kirjoitti:

        Ei tarvitse valehdella ollenkaan. Viimeksi uinut 1000 m viikko sitten, ja tauotta. Ei se ole temppu eikä mikään. Joitakin vaan näköjään sattuu noin paljon, kun joku on jossain asiassa hieman parempi.

        Olit sitten hyvä uimaan myös äitisi kohdussa.


      • lemonzombie

        Ite uin 400m kilpaa sekarilajeja (mm. fyysisesti hyvin raskas perhonen). Ja vastatakseni aloittajan viestiin itse tykkäsin koulu-uinneista muuten paitsi 4-6 luokalla koska silloin mun kusipääope valitti kaikesta eikä antanu uimataitoisten (tai jokka harrastaa sitä) uida vapaasti vaan kaikkien pitu käyttää niitä vitun kellukkeita. Ja opetti uintityylit sitäpaitsi täysin väärin


    • Kaminilove

      Itte en uinnista tykkää, koska yksi tyttö räiskyttää vettä ihan tahallaan päälleni ja pikkuveljeni päiväkodin junavuorot ovat aina samaan aikaan niin en kehtaa nakuilla hänen kavereidensa edessä (on vaan yks iso huone Mis kledut pois ja sit suihkuun ja koko päiväkotiryhmä tulee naisten puolelle)

    • 21212121212121

      Se on ihan kiinni siitä valvooko poikaporukkaa peseytymistiloissa kukaan. Kunnon uimaopettaja tai liikunnanohjaaja joka pitää oppituntia komentaa kaikki peseytymään ilman mitään vitunhajusia uikkareita. Vinkki niille joilla on vahinkoseisokkeja niin kylmää vettä munille.

    • Y0olo1

      Tulee seisokki niin helposti että en ikinä ole uimassa :(

    • heizmödlc

      pojat haukkuu että olen liian laiha. Tämän takia liikun tyttöjen kanssa (olen poika)

      • 244544

        Tytöt sanoo että olet liian läski.


    • RantaLaatikko

      Meillä oli 300m uinti. Ei siinä muuten mitään, mutta lopuksi menin oksentamaan ja melkein pyörryin. Se oli oikeasti kamalaa.

      Olen aina ollut hyvä uimari ja pitänyt siitä, mutta tuon jälkeen olen vihannut uimista kiitos Koulu-uinti.

    • Kuolu-uinti

      Mitä koulu uinnissa sitten tehdään???

      • Anonyymi

        No koulu uinnessa opetetaan oppilaat uimaan eri tavalla pakottamalla*

        *Olen kuullut monelta että opettajat pakottavat oppilaita. Tuntuu siltä että ne opettajat jopa pakottavat lakia rikkomalla tavalla! Eli opettaja uhkaa arvosanan laskenemista on uhkaamista ja kiellerty laissa!
        Ps. Jotkut oppilaat menevät uimaan noin vain koska he pltävät siitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe