Mistä tykkäät hänen ulkonäössään?

Positiivistatunnelmaa

Tuli ulkonäön arvosteluketjuista mieleen onko hänen ulkonäössä hyvää,,mistä pidät erityisesti?

59

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääon

      Mulla on yleensä silmiin. Exssä ihastuin niihin.

    • Hänmieson

      Huulet, silmät, kädet.

    • Komeinko

      Leveät hartiat, isot siniset silmät ja tumma pörrötukka. <3

    • Xxxxxxxxy

      Rintakehä on kivan leveän näköinen..:)

    • fjesot

      Suuret silmät, täydellinen vartalo ja hiukset ;)

    • Parastahänessä

      Pikkusormi on aika soma

    • Tykkään

      Tykkään!

    • Mieshän

      Värit, suuret, ruskeat silmät, nenä ja koko paketti oikeastaan :)

    • ihkaaitoluomuhän

      Hän on luonnonkaunis söpöliini, joka ei tarvii minkäänlista meikkiä maalia tai pakkelia naamavärkkinsä muuttelemiseksi.

    • enkeksihuonoapiirrettä

      Kaikinpuolin tykkään.

    • IhanaMiesOn

      Hän on kokonaisuutena ihana mutta ehkä jos pakko sanoa parhaita juttuja, niin silmät ja hiukset.

    • ensanoerityisesti

      Tykkään koko paketista <3

    • Mitäköhänvielä

      Tykkään miehen huulista, hymystä, katseesta, pituudesta, vartalosta ylipäätään..

    • Varmaankaikesta

      Hänessä, koska hän on laittanut pääni ihan sekaisin. ;)
      Ihana mies..

    • Useinnäin

      Kun on ihastunut näyttää toinen täydelliseltä omissa silmissä.

    • sanotaankonäin

      Hymyyn taisin ihastua ihan ekana mutta kaikesta tykkään :)

    • Luonneratkaisee

      Miehestä: hänen silmänsä, ihanat sinisenvihreät tuikkivat tähdet ja hellä katse. Nenä on söpö, sellainen että suukottelisin sitä nenänpäähän. Vaaleat hiukset, pystyssä hauskasti edestä. Pitkä urheilullinen kroppa, veikkaisin että voimaa on kuin pienessä pitäjässä. Savuavan kuuma peppu ja muutenkin todella seksikäs mies. Aah mitä öitä voisinkaan viettää hänen kanssaan. Mutta parasta on AINA siltikin hänen luonteensa. Luonne tekee hänet seksikkääksi. Hän on ehkä vähän ujon ja hiljaisen oloinen.

      • Mljgty

        Mistä tuollaisia löytyy?


      • savuakoseon

        tupruava peppu


      • Luonneratkaisee
        savuakoseon kirjoitti:

        tupruava peppu

        Juu, aivan tupruava peppupa hyvinkin. Saattaa sillä joskus kipinät ja lieskatkin tupruta , ja koko paikka katkuaa mutta se nyt on ihan tavallista sen lajin hommissa.


      • luonneratkaisee
        Luonneratkaisee kirjoitti:

        Juu, aivan tupruava peppupa hyvinkin. Saattaa sillä joskus kipinät ja lieskatkin tupruta , ja koko paikka katkuaa mutta se nyt on ihan tavallista sen lajin hommissa.

        Mutta ei hän kuitenkaan ole se palstanpierutyyppi. Hahahahaahaa


      • Pakettiratkaisu

        Pieree niin että lieskat lyö? :D

        Mutta kyllä joillain miehillä vaan on hyvä takamus... ja hartiat... ja habat. Raamikkaat kasvot ja pilkettä silmissä niin sitä on nainen ihan kiemuralla. Harvoinpa vaan osuu oikealla tavalla särmikäs ja fiksu luonne vaan enää samaan pakettiin.


    • himoankosketusta

      Pidän kaikesta hänen ulkonäössään, ja hän tietää sen ;) seksikäs pirulainen.

      • nainenxxxxz

        himoan myös hänen miehen kosketusta..siinä miehessä tykkään koko paketista,jos yksi kohta pitäis valita,niin niska :) ei siis pylly


    • Tuoyfuiyt

      Jep

    • Hänonvaanihku

      Tykkään kaikesta

    • cnnlngs

      No oikeastaan vaan ihan kaikesta. Erityisesti pidän leveistä hartioista ja vahvoista käsivarsista.

    • JokuJmies

      Pitkät tummat hiukset, tummat silmät, ihana nenä ja kasvot muutenkin ja siro vartalo. Noh ihastuneena sitä löytää aina jotain hyvää toisesta.

      • haaveitavain

        En ole kyllä oman nenäni suurin fanittaja, mutta näin muuten voisi täsmätä ja kerta nimesi alkaa J-kirjaimella. En kyllä jaksa uskoa että S24 palstalla törmäisin mieheen..


      • JokuJmies
        haaveitavain kirjoitti:

        En ole kyllä oman nenäni suurin fanittaja, mutta näin muuten voisi täsmätä ja kerta nimesi alkaa J-kirjaimella. En kyllä jaksa uskoa että S24 palstalla törmäisin mieheen..

        pistäppäs sitten miehestä tuntomerkkejä niin katsotaan miten täsmää :)


      • haaveitavain
        JokuJmies kirjoitti:

        pistäppäs sitten miehestä tuntomerkkejä niin katsotaan miten täsmää :)

        Mies on iältään varmaan lähemmäs neljääkymppiä, vaikka onkin nuorekkaan oloinen ja hyvässä kunnossa. (Itse olen miestä useamman vuoden nuorempi..) Mies on urheilullinen, jotenkin nöyrän oloinen älykkyydestään huolimatta. Ei tee itsestään numeroa. Lämmin hymy ja katse. Hiukset vaaleanruskeat. :)


      • JokuJmies
        haaveitavain kirjoitti:

        Mies on iältään varmaan lähemmäs neljääkymppiä, vaikka onkin nuorekkaan oloinen ja hyvässä kunnossa. (Itse olen miestä useamman vuoden nuorempi..) Mies on urheilullinen, jotenkin nöyrän oloinen älykkyydestään huolimatta. Ei tee itsestään numeroa. Lämmin hymy ja katse. Hiukset vaaleanruskeat. :)

        Just sopivasti tulin kaupasta katsomaan uudet viestit. Valitettavasti noista sinun tuntomerkeistä ei oikeastaan osunut kohdalle kuin nuo lämmin hymy katse ja vaaleanruskeat hiukset. -90 syntynyt olen ja nainen josta tuntomerkit sanoin on minua vanhempi, luultavammin varattu, sellainen sopiva pakkaus kyllä.

        Noh josko sitä maanantaina sitten pääsisi ehkä kysymään miksi tämä nainen tuijottaa minua aina, aivan kuin haluaisi jotain minulta, mutta ei myönnä sitä vaikka olen kysynyt. Meinasin kysyä jo yhdeltä hänen kaveriltaan onko tämä nainen aina semmoinen tuijottelija.


      • haaveitavain-
        JokuJmies kirjoitti:

        Just sopivasti tulin kaupasta katsomaan uudet viestit. Valitettavasti noista sinun tuntomerkeistä ei oikeastaan osunut kohdalle kuin nuo lämmin hymy katse ja vaaleanruskeat hiukset. -90 syntynyt olen ja nainen josta tuntomerkit sanoin on minua vanhempi, luultavammin varattu, sellainen sopiva pakkaus kyllä.

        Noh josko sitä maanantaina sitten pääsisi ehkä kysymään miksi tämä nainen tuijottaa minua aina, aivan kuin haluaisi jotain minulta, mutta ei myönnä sitä vaikka olen kysynyt. Meinasin kysyä jo yhdeltä hänen kaveriltaan onko tämä nainen aina semmoinen tuijottelija.

        Selvä homma ja tsemppiä sinulle asian suhteen, toivotaan että tärppää! :)
        Itse yritän lopettaa palstojen pläräämisen ja saada taas jotain tolkkua touhuun. Ei yhtään minun tapaistani, ihastuminen pehmittänyt pään..


    • sorikauheasti

      Hänessä on sellanen Sporttinen kauneus. Hän liikkui kaikenlaisella kelillä satoi tai paistoi varmaan kova kuntoinen ja periksiantamaton kuntoilija. Varmaan hyvä kasvatus ja rehdin vaikutelman sain. Oliko ujo tai jotain..Valitettavasti en tohtinut pysäyttää ja jutella.

      • kätyrit

        koska?


      • pysäyttääjajutella

        missä? Miksikäs siellä ei tohdittu pysähtyy?


    • oisollukiva

      rupatella ja vielä jos sulla oisi ollu termarissa kahvetta ni mikä jottei tauko ollukka paikalla

      • sorikauheasti

        Ei sellaselle kaunottarelle sumppia tai termarin loppukahvia tarjoaisi unissakaan. Kunnon nokipannukahvin kyllä tarjoaisin jos sellanen tuuri kävisi.


      • nokipannukahveja
        sorikauheasti kirjoitti:

        Ei sellaselle kaunottarelle sumppia tai termarin loppukahvia tarjoaisi unissakaan. Kunnon nokipannukahvin kyllä tarjoaisin jos sellanen tuuri kävisi.

        Sehän olisi mukavaa. Olisiko ollut kätevämpää puhella siellä missä näitte kun pitää sen verran tohtia. Helpompaa kuin täällä vieraille??


      • ehkäjoskusjosnäen

        Niin se olisi pitänyt tehdä. Mut syytän vain itseäni että en saanut sitä hänelle sanotuksi.


      • nokipannukahveja
        ehkäjoskusjosnäen kirjoitti:

        Niin se olisi pitänyt tehdä. Mut syytän vain itseäni että en saanut sitä hänelle sanotuksi.

        älä suotta syyttele, se ei auta mitää. Myöhäistä vielä sanoo?


      • sorikauheasti

        En syyttele sen kummemmin. Kevääseen päin mennään päiväkerrallaan. On mukava laavulla keitellä kahvia jakuunnella lintujen laulua. Tulehen tuijjotella ja seurata kevään edistymistä.


    • eiollu

      Sumppia mukana. ;)

    • muistappa

      seuraavalla kerralla. Hirvee jano tosa kuntoilussa yleesä. Saa olla kanisterit nestettä mukana ;)

      • sorikauheasti

        Muistiin on laitettu. Muista levätä riittävästi.


    • HyvännäköinenOn

      Leuka, siistitty parta ja suudeltavat huulet

    • vhjgukijllji

      Ei vois ulkonäkö vähempää kiinnostaa. Mulla alkaa olla jo kiirus löytää Hänet kaikkien kuorien alta.

    • varmaansemuodollisuus

      En tiiä mutta pallopäisistä naisista aina tykännyt

      • ghjfdhvchjk

        ootko muuten kulmikasta päätä kellään tavannu :DD ?


    • ihmeellinennainenon

      Kaikin puolin kaunis ja uskon että juo jostain nuoruudenlähteestä, ei ole muuta selitystä.

      • UteliaisuuttaVain

        Oikea ikä ja kuinka vanhalta näyttää?


    • liiantäydellinenhän

      Hän näyttää älyttömän hyvältä farkuissa. Mutta mieluiten häntä katselen ihan aatamin asussa ;)

    • ggfjjhhghj

      Ei kiinnosta mua ulkonäkö.

    • ihanase

      Hymystä, äänestä, pitkä mies, vartalosta.

    • ulkonäköjoskysytään

      Sen miehen ulkonäössä ei ole senttiäkään josta en pitäisi. Perhanan kyynel nousee silmänkulmaan pelkästään ajatuksesta että mun piti nähdä hänet niin täydellisenä. Joku ikävä iski ja siksi oli pakko purkaa se tänne. Olen lähdössä asioille ja siellä siten muuta ajateltavaa.

    • Sporttiajatsemppistä

      Kauniit silmät ja suudeltava suu.Seksikkäät hiukset,joissa punaista väriä.Uskomaton vartalo.Peppu täyskymppi :) Nainen sopisi farkkumainokseen...

      • Utelias___

        Mistäs tollasen kaunottaren oot bongannu?


    • lyhyestiUpea

      Iso ja harteikas, upeat silmät, puhutteleva katse, kaunis mies jonka eleissä on herkkyyttä ja poikamaisuutta, koskettavaa vilpittömyyttä vaikka se olisi näyteltyä, inhimillinen elävä Aatami, tosi mies, nyt jo harmaantuvat ohimot ja parta ovat ristiriidassa ruskettuneen olemuksen kanssa, on täydellinen juuri sellaisena kuin on, etuhampaat ovat luotu hellästi näykkimään hellun kaulaa, vahva lantion seutu, jalkojen asento kielii vahvasta alkukantaisesta luonteesta, periksiantamaton alkujuurimiesarkkityyppi ja ainoa huono puoli ettei kestä kovin hyvin viinaa. Puolustuskyvytön tila ei sovi hänelle ulkonäöllisesti ja siksi katseessa on pohjatonta surua ja jokaisen sydän särkyy ken niihin silmiin uppoutuu. Siniset ovat Hänen silmänsä.

    • lesyni

      Minulla oli juuri tuollainen, ihannemies jota ei ole kuin 1 tuhannesta, mutta rauha hänen sielulleen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe