Linuksin tuhovimma jatkuu.....

Eikä_loppua_näy

22

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linukssuvakitmaastaulos

      Linuks suvakit tulevat katsomaan tätäkin tuhoamista läpi sormien vaikka linuks tulisi heti kieltää. Yksikin tuhoutunut tietokone on liikaa eikä sitä tule sietää.

      • Tuhoova_tubutin

        Samaa mieltä...... Varoitustarra kaikkiin linuks-koneisiin:
        [Voi tuhota tietokoneen pysyvästi]


    • OlikoYllätys

      winvajakki ei voi käsittää että jos valtuudet riittää, juuri-osiolta voi poistaa kaiken. ;)

      • uutinen___

        Winvajakki ei käsitä, että valtuuksilla voi poistaa kaiken juuriosiolta!


      • eivaanosa

        Luultavasti joku ohjelointitaitoinen osaa tehdä tuon saman myös Windowsilla,
        tai jos ei osaa niin surkeita ovat, sano.


      • Ette_voi_kiistää

        Joka tapauksessa linuks oli se, joka tuhosi tietokoneen!


      • JustNäin
        Ette_voi_kiistää kirjoitti:

        Joka tapauksessa linuks oli se, joka tuhosi tietokoneen!

        Näin "tietää" atk-ammattilainen. ;)


      • win_dyykkaa
        JustNäin kirjoitti:

        Näin "tietää" atk-ammattilainen. ;)

        Onko se sama "ammattilainen" joka youtubessa dyykkaa roskiksesta ruokansa?


      • väärin_ilmaistu
        JustNäin kirjoitti:

        Näin "tietää" atk-ammattilainen. ;)

        pitäisi olla



        Näin "tietää" """atk-ammattilainen""". ;)


    • Ja taas Windowsin käyttäjillä tietokoneet tuhoutuu.

      Onneksi ei liity millään tavalla Ubuntuun eikä Ubuntun käyttäjiin.

      • Matti_äly_hoi_älä_jätä

        Eikö komentokehote "rm -rf –no-preserve-root /" liity millään tavalla tubuttimiin ja muihin linuksiin?
        Lyödäänkö matti vetoa?


      • Matti_äly_hoi_älä_jätä kirjoitti:

        Eikö komentokehote "rm -rf –no-preserve-root /" liity millään tavalla tubuttimiin ja muihin linuksiin?
        Lyödäänkö matti vetoa?

        En minä ole puhunut mistään tubuttimista ja linukseista. Jos Windowsin käyttäjillä koneet taas tuhoutuu niin voi voi, ei ole uutta.

        Ubuntuun ja Ubuntun käyttäjiin tuo ei liity mitenkään.


    • rajoittunut-windows

      Eikö onnistu windosilla, onpas se taas rajoittunut kurttaus.

    • windows_halpis-romu

      Hyvä komento jolla saa romut uefi koneet toimimattomiksi.

    • win_tubutin

      Ei minulla ole kiintolevyllä kansioita. Eikö tuollaisissa voi kiintolevyä vaihtaa??? Täytyy olla joku tubutin-market-win tietokone.

    • oma_vika

      Kyllä tietokoneen käyttäjän itsensä on tajuttava mitä on tekemässä. Ei siihen komentotulkkiin (shelliin) pidä kirjoittaa aivan mitä tahansa.

      Ei tämä ole minkään arvoinen uutinen. Kyllä tietokoneen käyttöjärjestelmän saa tuhotuksi aivan helposti jos ei tiedä mitä on tekemässä.

      Sanotaan vain "oma vika se on jos ei tiedä mitä tekee".

    • mistä_tiedät

      että käyttäjän nimi on linuks? Käyttäjän kirjoitti tuon komennon.

    • minä_osaan

      Olisitte käyttäneen ENSIN komentoa:
      rm --help

      Näin olisitte saaneet tietoa rm komennon käytöstä. Tässä helpissä kerrotaan ne komennon lisäoptiot joilla on oma sivuvaikutus.

      Opetelkaa käyttämään käyttöjärjestelmänne komentotulkkia (shelliä), älkää ruikuttako omasta osaamattomuudestanne.
      Ymmärtäkää käyttämiänne komentoja kunnolla. Kyllä tämä on kiinni VAIN oppimiskyvystä ja oppimistahdosta.

    • nasse.vihaisena

      Eihän se ole pahasta jos tuolla rm-komennolla saa linuxin hävitettyä. Mutta kun muutkin saman koneen käyttikset tuo komento hävittää...

      Olkaapas nyt sitten tarkkoina sen linuxinne kanssa!

      • oikeat_komennot

        Tarkkana ollaan oltu, linuxilla ja bsd-unixilla on pärjätty liki kymmenen vuotta.
        Pärjätty ollaan koska on opeteltu käyttämään niitä komentotulkin (shellin) komentoja oikein (oikeilla tilanteeseen sopivin optioin).

        Oma osaamattomuus tuottaa kaikenlaisia ongelmia monille joista sitten valitetaan tällä palstalla.
        Tässä hyvä ohje: opetelkaa käyttämään oikein sitä komentotulkkia (shelliä).
        Ei tule ongelmia kun on opetellut käyttämään komentoja;
        rm
        rmdir

        OMA VIKA se on jos itse kirjoittaa komentotulkille vääriä komentoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe