Onko mitään keinoa lihoa?

Luikku13v

Moi! Oon 13 vuotias poika Oulusta.
Olen 168cm pitkä ja painan vajaat 44kg.
Mulla on paha Gluteeni-Allergia (Vehnä, ja ohra), ja syön yleensä todella vähän. Kotona syön noin puolet vähemmän kuin 8 vuotias siskoni, ja yleensä en syö koulussa muuta kuin vähän salaattia. En syö pullaa, paahtoleipää, munkkeja tai mitään sellaisia, enkä syö muita kuin hedelmäkarkkeja harvoin. Limsoja/energiajuomia en juo, koska en tykkää hiilihaposta.

Vanhmat suuttuu aina ku saan koulusta viestii melkein jokapäivä viestii etten syö kunnolla. Vanhemmat, etenkää äiti ei ymmärrä et en vaa jaksa syyä paljoo ja se yrittää syöttää mulle kaikkee mistä en tykkää.
Oon usein yrittäny lihoa muttei se onnistu.

Onks kellään mitään ideaa miten voi lihoa muutaman kilon?

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vee

      1.Syö paljon niin se rutiiniksi että otat paljoo.
      2.Kun pääset koulusta niin mene makkaamaan sohvalle ja katso telkkari.
      3.Älä mene ulos juoksee tai yms.

      Itse olen 46kg,12,7vuotias ja vasta 151cm.

    • SopiiKokeilla

      moi, ei se auta kun syödä sen minkä jaksaa.
      Yks pieni jekku mul kyl on sulle;
      Mun poikani kärsi kans alipainosta ja hommasimme hänelle yhden lisäravinteen joka lisäsi syömistä.
      Älä käytä kumminkaan enempää kuin 2-3 krt 5 ml päivässä, voi muuten viedä yöunet tai tehdä ylivilkkaaks ..
      Katso tämä tuote äitisi kans ;

      http://www.iafstore.com/eu/erba-vita/junior-line-energy-b-fluid-codp31440

    • nuorimassattaja

      Kannattaa yrittää syödä paljon rasvasta lihaa eri muodoissa. Siitä saa myös proteiinia. Samoin rasvaset maitotuotteet juustot, jugurtit ym. Lisäksi kannattaa juoda vasta ruokailun jälkeen eli neste ei täytä mahaa ja tee kylläiseksi ja myös ruuansulatuksen kannalta parempi niin.

    • 3456789876543

      jos ahmit joka päivä pussilisen sipseja kuukauden putkee nii eiköhän se ssitä?

    • Jos vanhempasi eivät ole tyytyväisiä syömistapoihisi, niin pyydä heitä varaamaan sinulle aika ravitsemusterapeutille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe