Ratti.fi opettajaa ei kuulu ei näy

ainajatkuuodotus

Kuinka moni on sieltä kautta saanu itellee oikeesti opettajan?
Ketuttaa tää oottaminen!!!!

21

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trelukiopoju

      Mun luokalta (lukio) kahdella on rattiope täällä treellä. Minäkin täytän loppuvuodesta... On toi vaan niin halpa verrattuna perinteiseen autokouluon.

      • vertaamihinsopii

        mutta verrattuna opetuslupaan, on kallis


      • järkikäteen

        Tampereen hintatasolla en kusisikaan Ratin suuntaan


    • Autokouluonkurko

      Menw autokouluun hyvä mies! Sieltä saat kortin!

    • Sepiirtääjollaonliituu

      Ja vie sun rahat! :D

    • autokoulussaoppiikaikki

      saat rahalle myös vastinetta. 800 hukkaan 1200 elämää varten.

    • Koulussa_oppii

      Itse sain valita, opettaako Isä vai autokoulu. valitsin autokoulun. sain kaikki UUDET tiedot ja opettajan jolla oli pitkä kokemus tämmöisen puupään opettamisesta. kortin sain ja hyvät eväät autolla ajamiseen.

      • kjsnnerj

        ...kertoo autokoulumaikka? Hah!


      • kjsnnerj kirjoitti:

        ...kertoo autokoulumaikka? Hah!

        Kyllä. Legendaarinen Haagan autokoulun Jouko :)

        Noh hän oli poissa 3 vuotta ja nyt teki paluun :)

        Haaga on nääs ainut autokoulu jossa yksityiset teoriatunnit...

        Haagan Joukolta unohtuu usein myös se että on teoriakokeet ja inssit jossa varmitetaan opetuksen taso


      • perustelejo

        Mitä vikaa jos yksityiset teoriat? Kyllä niitä joskus pidetään muuallakin kuin Haagassa, tarpeen mukaan.


    • Nico96

      Mä oon suorittamas ratin kautta korttii. Kaverin faija opettaa. Ihan parasta. Saa nauraa sikana. Suosittelen.

    • kdnntjdhd

      Haagan autokoulusta sain hyvät tiedot ja taidot.

    • Vinkki01

      Ratti.fi ei tällä hetkellä ainakaan näytä kovin tehokkaasti välittävän opetusluvallisia opettajia ja oppilaita. Helpoiten saat jos joku sukulainen opettaa suoraan opetusluvalla tai sitten autokoulun kautta, mikä taas tietenkin maksaa paljon enemmän, mutta silloin ainakin varmuus on siitä että sen kortin saa melko nopeasti, verrattuna nykyiseen epävarmaan tilanteeseen.

    • tänäähuavaittu

      oplu äiti jännitää, saiko lapsi ajokortin. Tutvo lähstyy, nainen romahtaa. Ei tullut äidin tiedoilla ja taidoilla ajokorttia. Autokolun oppilaita hymyilytti ja autossa repesi nauru.

      • hebbtmtmdjsk

        ...kertoo autokoulun omistaja!


      • oppilasvaan

        näin ajattelee rätti rahastaja vain.


    • Pigger

      Odotaan jo marraskuusta että saisin ope:(

    • Jannekol

      Minulla opettaja ja teoriat alkaa!

    • Gett

      Hei. ainajatkuuodotus. Onko teoria tehty? Milloin olit kursseillä. Minä olin ihan ensimäisellä kurssilla mutta ei ole saanut opettaja vieläkään. Hermot on mennyt kokonaan. Tänä tuli sähköposti vastaus että helsingin aluella ei ole hetkellä ajo- opettajaita. Että pakko odottaa - tai haluatteko rahat takaisiin.

      • Ettäsellastamenoa

        Kuulostaa aika paskalta tilanteelta kyllä! Varsinkin kun on joutunu oottaa noin kauan ja vasta nyt tulee tieto et ei tarpeeks opettajia.. Onneks ne tarjoo sentää mahdollisuuden saada rahat takas!


    • autokouluyrittäjä

      Niin ja nuo teoriathan ei ole pätevät, jos ei vielä ollut opetuslupaa... T'ss' eilinen Trafin vastaus Facekyselytunnilta...

      "XXXXXXXX Saako opetuslupaoppilas suorittaa teoriaopetuksen valmiiksi ennen opetusluvan myöntämistä?
      Tykkää · Vastaa · 18 t

      Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi
      Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi Vain siinä tapauksessa, että opetus on annettu esim. autokoulun toimesta. Opetuslupaopettaja saa antaa opetusta vasta opetusluvan myöntämisen jälkeen.
      Tykkää · Vastaa · 18 t

      Ilkka Nielsen
      IXXXXX Kiitos"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe