voisko jo tulla KEVÄT

luntaontarpeeks

masentaa tämmönen lumisade kyllä tuota nyt on jo nähty ,20 cm riittää !! sais jo sulaa ja aurinko paistella tai tulis ennemmin vettä

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senkunvalittaakunnolla

      No sitten masentaa, ei voi mitään. Se ei auta muu kuin odotella kevättä.

      • kannattaavalittaa

        pitää sitä valittaa ,tuntuu ettei tämä talvi lopu sitten ikään ! toivottavasti ens viikolla suvi keliä


    • JoskusPiristystäNäin

      Rakentakaa/asentakaa taloonne pieni viherhuone. Sinne paljon viherlamppuja, kasveja ja pieni vesiallas. Piristää kivasti mieltä, kun sellaisessa muutaman tunnin iltaisin istuu valojen ja kasvien ympäröimänä ja samalla kun kuuntelee veden lorinaa. Ei näy lunta ja ilma tuoksuu kesälle ympäri vuoden. Sitruspuista lähtee muuten huumaava tuoksu, kun alkavat kukkimaan :)

    • ouiihudihu

      Viikon suvi alkoi, toinen viikko perään ihan pikku pakkasilla :)

    • Valitjatonvittupäitä

      Toivon niin hartaasti että kovempaakin kovemmat pakkaset saapus vielä ja lunta lisää paljon, perkele mikään kevat ei tasrvii vielä tulla kun on umpi talvi vielä.

      • kevättäkevättä

        ei ei vaan aurinkoa ,lumet pois ja pakkkaset pysyis pois, ja KESÄLLÄ tietenkin aurinkoa ja lämmintä:) ps.oot masentava ihminen


    • Häpeä

      Ei vaan järkevä, vittu että vituttaa kaltaisesi velliperse ruikuli valittaja mulkut.

      • kesäimmeinenn

        mua taas tuommenen talvea ihannoiva, enkä oo mikään velliperse talvi ei vaan kiinnosta ei mitään tekemistä kaikki talvi lajit on tavallaan lapsellista leikkimistä.
        Kesällä sen sijaan on kaikki paremmin voi pyöräillä,kalastaa,olla mökillä ja saunoa,valoa riittää aamusta iltaan ja on paremmin töitäki tarjolla kun tähän aikaan vuodesta.Että haistappas pitkä paska


    • Häpeä

      Mitä jos vaikka muuttasit vittuun täältä Suomesta jonnekkii etelän ikuisen kesän maahan, niin olis siulakii saatana parempi olla eikä tarviais kärsii kaltaisestas velliperseestä.

      • kusipäää

        mitä jos hautaisit pääs lumeen pariks tunniks vois viiletä ja kenties eri käsitykset talven ihannuudesta muuttua ?


    • miksimiksim

      luettele sitten mikä siinä talvessa on nii mukavaa?

      • voikuonniimukavaa

        luvattiin lunta 50 cm että saa sitä ihan reippaasti sinäkin kolata :)


    • m_asentaja

      Onko jaettu masennus on pienempi masennus

    • Katsoin viime vuoden tilastoja, täällä Ylä-Savossa oli Helmikuussa käytännössä joka päivä plussakelejä, niin oli maalikuukin ja huhtikuu samaten. Silloin kevät alkoi kyllä tosi aikaisin. Nyt kylmenee hieman viikoksi, joten samanlaiseen ei päästä millään. Lumipeite hupeni olemattomiin, vain 13cm kerros oli lunta maastossa eilen illalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe