Milloin oli ensimmäinen kertasi?

Boeka

Joo eli milloin harrastit seksiä ensimmäisen kerran? :D
Ja siis yleisesti tytöt ja pojat voi vastata et miltä tuntu, oliks kivaa, sattuko ja jne...niin ja tietty se ikä vaikka et miten saitte mahdollisuuden päästä hommiin.. ;____;

13

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missfrom01

      Oon tyttö, ja viime kesänä eli 14 vuotta just täyttäneenä. Lähin viettään kesää vieraaseen kaupunkin ja tapasin yhen jätkän jäätelökiskalla. Asustin siinä lähellä teltassani nii tapailtiin usein. Ja sitt parin viikon päästä hommiin :D Ei se mitenkää hulluna sattunu tai mitää, aika hauskaa puuhaa etten sanois.

      • Tyttös00

        Voi nollaykköset menee panee. Ite oon neitsyt enkä oo siitä mitenkää katkera. 2 vko päästä sänkyy ekan jätkän kaa joka suostuu että ei pahalla mut et tainnu hirveesti miettii (tai oot tylsä provo). Sanotaan, että ihminen hyväksyy sen rakkauden minkä uskoo ansaitsevansa.


    • saunakamarinneitsyt

      Olim 17. Tyttö siis oon.
      Olin seukannu mun ekan poikaystävän kaa pari viikkoo. Oli myös pojan eka kerta. Joo nopesti mentiin sönkyyn mut otiin nuoria ja himokkaita. Kumpikaan ei keksiny miks pitäs oottaa.
      Me oltiin poikaystävän perheen ulkosaunan saunakamaris. Siellä oli vähä viileetä kun oli syksy. Nännit nousi pystyyn.
      Meillä oli tosi lyhyt esileikki. Nuoria ja innokkaita kun oltiin. Mut kostun tosi nopeesti. Nytki jo vähä. Se meni sisään tosi helposti. Vähä puristi sisään työntäes mut sit rentouduin. Oon tyydyttäny ihan pienestä ja ekan dildon sain kun täytin 14.
      Poikkis työnsi muutamam työnnön ja laukes. Fiilikset oli et siinäks se oli. Ei tullu kipuu niinku jotku oli väittäny eikä suurta nautintoo niinku toiset.
      Poikkis oli nolo ku oli tullu niin nopeesti ja halus nuolla mua. Sain klitorisorkun ja poika oli tyytyväinen. Mulla on aika iso klitta nii et tuun melkee aina.
      Seuraavana päivänä pantiin nii et mä olin päällä. Siitä se sitten lähti ;)
      Kortsua käytettiin tietysti. Aika pian sen jälkee hankin pillerit. En oo enää sen pojan kaa mut hyvät muistot jäi.

      • lolsä

        Keneltä sä 14v dildon sait?


      • saunakamarinneitsyt

        Usko tai älä niin mutsi anto mulle dildon synttärilahjaks. Oli tosi noloa mutta kokeilin heti samana iltana. Kun sitä oppi käyttämänn niin huomasin että oli paras synttärilahja. Samanlaiset sai molemmat pikkusiskotkin kun ne töytti 14.


    • Olin kaverin luona yökylässä. Nukuttiin niiden pihassa teltassa. Kummallakin oli oma peito. Jossain vaiheessa se tuli viereen. Veti mun housut alas ja kömpi päälle. Pelättiin hirveesti et joku kuulee. Ei se sattunut. Kaveri oli vaan aika painava. Pani hirveen hitaasti. Kun se laukes mun sisään niin tuntu oudolta, ei pahalta. Jäin nukkuu sen syliin. Ei käytetty kumia kun ollaan kumpikin poikia. Ois pitäny, se ärty mun sisällä ja turpos. Mä olin alakoulussa ja kaveri yläkoulussa.

    • gytresh

      13 vuotiaana 15v naista koulussa. olemme yhä yhdessä 5 vuoden jälkeen

    • tytsyliini

      7 luokan lopussa kesälomalla. Oltiin poikaystävän kanssa oltu yhdessä silloin kuukauden verran.

      Koulusta alko kesäloma ja minun vanhemmat lähti viikko sen jälkeen perjantaina viikonlopuks kylpylään. Minä siis jäin poikaystävän kanssa kahestaan kotia.

      No se eka päivä ja samoin lauantai meni ihan normaalisti katsottiin leffoja, syötiin, makailtiin sängyllä, pussailtiin yms. Mutta lauantai illalla kun oltii menossa nukkuun poikaystävän kaa niin poikaystävä otti sen repusta kortsu paketin ja näytti sitä minulle ja sano että kokeillaaks. Mä en edes tajunnut heti mikä se sen kädessä oli :D

      Noh kokeiltiin me :D sattui se vähän mutta se oli myös tosi ihanaa. Se on minun ja poikaystävän yksi mieleen jäävemmistä asioista :)

      Ensi kesänä ollaan oltu 2 vuotta yhdessä ja koko ajan molemmista tuntuu enemmän siltä että tää tulee olemaan pysyvää :D

    • BelieveMeChild

      Seksielämä kannatta aloittaa vasta aikuisuuden kynnyksellä, eli 18-v noin....

      • cjlkgf

        Miksi niin?


      • Hauskajuttu

        No siinä on se 16 suojaikä eli alle 16 on sakkolihaa


    • lukiolainen1999

      Oon 16v tyttö lukion ekalla ja neitsyt, eikä haittaa yhtään. Myöhemminkin ehtii.

    • 01tyttö

      13v ku seiskaluokka oli loppunu. Se ei ollu mun tuttu tai mikään. Niitten kotona. Meillä on vieläki seksisuhde :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe