Kiuruveden luisuttelijat

Peloissaan

Pistänyt minulla ja näköjään monella muullakin silmään nämä "rallikuskit" kiuruvedellä. On mersua bemaria volvoa jne. Muilla havaintoja?

13

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottavatilanne

      ABCeen pihassa kummasti luiruaavat,pikku pimperoja kyyvissä,liekköön ees katsastettu ku eivät ees suoraan kulje ? Kyllä pitäis poliisi saada tänne

    • Luisutteluntarkkailija

      Saatanan suharit! Minä näin ku ykskii kurvas peltolan tyhjän parkkipaikan poikki tolokuttomassa sivuluisussa toinen rengas lukossa! ja jätti vielä sen rollaattorinsa ihan oven etteen kun meni muina miehinä kaljan ostoon. Hirveetä hommoo..

    • KOVAAOONN

      teiniii MERSUUU! MERSUU OON KOVA JYVÄJEMMARII KU ON MERSUUUUUU

    • parvekekyttä

      Kylälle on saatava poliisin valvontakameroita joka kulmalle että olisi helpompi vahtia ihmisiä että mitä rikollista he puuhailevat

    • Wakavanhaväinö

      Ootteko ite olleet koskaan nuoria? tä? Eiköhän se kuulu nuoruuteen että silloin vähän luisutellaan ja näytetään tytöille pillun toivossa vähän miten se venttiili nousee. Elekee kehata narista joutavista hommista. Ja jos joku ruttu tulee niin sehän on vain peltiä ja sitä saa uutta. Vuan tietysti jos ootta vanahoina jo syntyneettii niin ettähän työ sitä käsitä.

      • ex-kiurvetinen

        Nämä luisuttelijapojut eivät ymmärrä pimperon päälle kerrassa mitään! Luultavasti kundikaveri on apukuskin paikalta antanut suihinottoa ja siitä syystä kuski menettänyt hekuman huumassa hallinnan autosta?


    • Luisuttelija03

      Kyllä itsekin huomannut että lumessa luisuu paremmin, varsinkin poikien kanssa.

    • kukanostaakissanhännän

      Eikös torilla oo kamerat.
      Rekkarit ylös ja poliisille soitto.

    • hiihtäääjäät

      Kohta suksi luistaa :)

      • mersuisthepest

        mulla on mersu isolla diisselillä, saa olla vaikka ferrari ni mä jätän sen. perunalaatikko ulkokuori pettää kun annan 110 heppaselle tennaria. eikä tää paina ku reilu 2 tonnia.


      • trupower

        heheheh joo on näitä kiuruuveen "teho" mersuja nähty, ne kun savuaa niin niissä diisseleissä on tehoo juu juu. mut nyt puhutaan vaikka tästä riisikipon 3 litrasesta joka sattumoisin multa löytyy, 0-100km/h 6 sekkaa ja ei edes savuta...että näin :=)


      • trupower
        trupower kirjoitti:

        heheheh joo on näitä kiuruuveen "teho" mersuja nähty, ne kun savuaa niin niissä diisseleissä on tehoo juu juu. mut nyt puhutaan vaikka tästä riisikipon 3 litrasesta joka sattumoisin multa löytyy, 0-100km/h 6 sekkaa ja ei edes savuta...että näin :=)

        ja viel pikku lisäys, en ole nähnyt kiuruvedellä yhtäkään mersua joka kaasunpainalluksella polttaisi kumia, aina kytkin pohjaan ja kierrokset diisselin tappiin (5000rpm) ja kytkin ylös= metri sutimista.
        säälittävää. kyllä auto pitää sutata kun kaasua painaa ja viivaa jää semmoset parikymmentä metriä...silloin on jotakin muutakin pelllinalla kun pörinää ja savua.
        ei mulla muuta :=).
        ja suljetulla alueella saa sitten rällätä pojat, ei pillupankkien kulmilla;=)


    • torinkulmalta

      Ei oo mikään nii kivaa ku polttaa kumia teinigimman pimperossa ja välil anaaliin bainaa...baila baila...tyttäret niin somat saa kyytiä vaikka ovatkin kotona niin sivistyneitä että...mutta parin sidukan jälkeen jalat aukee ja sormipimsaa saa harrastaa autol ajaes,aiaiaiaiai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe