Eikai vain taas...

ptepp

Noin 3 vuotta sitten se alkoi...hirveä ahmiminen jonka jälkeen oksentaminen :/ tapahtui melkeenpä joka päivä(ehka jopa parikin kertaa päivässä) välillä oli viikon taukoja mutta sitten tuli taas takaisin....joskus pidin paastoa tai liikuin järjettömästi ahmimisen jälkeen. Kerran en syönyt viiteen päivään. Ja jos olin lihonut edes 100g halusin kuolla ja heti lähdettiin lenkille... ei siis ole diagnosoitu mitään syömishäiriötä koska en ole kertonut kellekkään muulle kuin parille kaverille. Sain lopetettua oksentelun, ensiviikolla tulisi vuosi täyteen. Mutta tänään kävin pitsalla kavereiden kanssa ja heti kun pääsin kotiin oksennuksen tarve oli kamala D': täällä minä nyt itken koska en halua että sama paska alkaa taas alusta ja olen pärjännyt jo näin pitkälle ilman oksentamista...Miten estätte oksennusta? Esim. Mitä teette jos tarvitte muuta ajateltavaa? Mulla yleensä laulaminen,tanssiminen ja ulkona lenkkeily auttaa :)

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • still_on_my_way

      Mahtavaa, että oot päässy jo noinkin pitkälle! Itsellä tuli pari viikkoa sitten täyteen puoli vuotta ilman tahallista oksentamista :)
      Mulla itellä auttaa se, että meen ulos vaikka ihan vaan kävelylle (eli ei silleen "Nyt on pakko juosta etten vaan liho!") tai se että soittaa jollekin kaverille/menee tapaamaan kaveria johonkin. Lisäksi omien tunteiden ja ajatusten jäsentäminen kirjoittamalla voi auttaa. Ite oon myös kirjoittanut itselleni "tsemppauskirjeitä", joita luen silloin, kun on vähällä oksentaa.
      Toivottavasti saat kokonaan selätettyä tän typerän sairauden. Tsemppiä! :)

    • ptepp

      Mahtava kuulla! Sain tsempattua itteni ja olin oksentamatta, tsemppiä sullekkin! :)

    • Minä.unicorn

      Ehkä ei vaan kannata syödä niin paljon että haluaa oksentaa. Siinä kärsii hampaat ja niiden kiille. Mut joo oon itekkin käyny läpi saman. Tsempii

    • Joojooihasama

      Eilen ahmin nopeaa paljon kaikenlaista ruokaa! Ei ollut tarkoitus, mutta söin kaiken "hyvältä" maistuvan.
      Leikin välillä että "joo mulla on bulkki päällä, pitää kerätä massaa että jaksaa treenaa".
      Mutta tänään kävi eri tavalla. Oon 13 tuntia ollut hereillä ja syönyt vähintään puolen tunnin välein jtn...ja vatsa on niin täysi että paha olo.
      Tulin tänne hakemaan tukea,että en oksenna. Ja tässä tunnin selattuani, vatsa kipu on hellittänyt. En mene oksentamaan. 3vuotta " kuivilla"!
      Kiitos teille <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe