Pirkkalan abc

Kaikkikaikki

Kävimme syömässä ja yllätyimme kun ruoka loppui kesken, siinä seisoskelimme siinä n.5min. Ja odotimme kunnes saimme salaattimme kera lämpimän ruuan jonka jälkeen ruokajuomia hakemaan mutta yllätys yllätys maito ja kalja loppu.
Onko muilla vastaavia kokemuksia k.o paikasta?

13

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooöööööoooo

      Ettekä saaneet suutanne auki pyytääksenne lisää maitoa tai kaljaa?

      • Seisomista.se.on

        Ei pidä puhua. Pitää vain seistä ja odottaa. Näin teen aina jos joku tuote loppuu. Josksu olen seissyt useita tunteja. Kerran odotin yhtä telkkaria viikon.


    • kepu.pettää.aina

      Mun miälestä ei kannata ronista eikä valittaa ollenkaan ko saitte kuiteski parasta poonusta. Ja kait sitte huamasitte tankata sitä kuus senttiä kalliimpaa polttoainetta ko siittäki saa reilusti poonusta.

      Tätä miältä mää oon ny tälläki kertaa. Mun isäni ja isänki isä oli kovia maalaisliittolaisia. Ja aina äänestettiin Kekkosta eikä sitte sotaa tullukkaan. Osuuskaupasta on aina ostettu kaikki. Joskus pikkusen huarattu tuala Hankkijas, ko siältä on aina saanu sen lippiksen ja ens keväänä niitä taas saa. Tairetaanki ämmän kans ostaa uus trattori niin saa ämmäki uuren lippalakin.

      Ei maar, ei täss kerkiä enempiä jaaritteleen ko täytyy viärä ämmä Saleen ostaan maitoo ku omien lehemien maitoo ei tohori juara. Juatetaan ne kaupunkilaisillen.

    • hämeenhitaimmat

      Olen ihmetellyt,kuinka henkilökunta toimii,kuin hidastetussa filmissä!

      • MCD

        Etenkin Hesburgerissa. Uskomatonta hidastelua, mennään ja pyöritään kuin päättömät kanat. Sitten kun olisi oma vuoro kassalle, tylysti lähdetään viemään tilauksia pöytiin...jotka nekin on jo odottanut siinä valmiina jäähtymiseen asti.


      • laatanheittäjä

        Nälkäkuolemaakin kauheempi kohtalo ihmiselle , on ABC:n ovi avata ja sisään astua.


    • Aakkoset

      Onneksi Suomenmaassa saa valita ruokapaikkansa, eli jos ei yksi miellytä, kokeile toista. ABC ei ihan kehno voi olla, kun sen verta paljon heittiä ympäri maatamme on.

      • huano.näkökuluma

        Tarkotakko lukumäärällä ny sitte sitä että jos miljoona kärpästä on paskakasalla ruakailemass niin paska on sitte hyvää. Näinkö o?


      • Huano.vitsi
        huano.näkökuluma kirjoitti:

        Tarkotakko lukumäärällä ny sitte sitä että jos miljoona kärpästä on paskakasalla ruakailemass niin paska on sitte hyvää. Näinkö o?

        Tämä vanha kulahtanut sanonta heitetään aina esiin. Sehän ei kuitenkaan olenkaan pidä paikkaansa, siitä pitää huolen nykyajan "puskaradio" eli sosiaalinen media ja netti yleensäkin.

        Pitää muistaa, että ABC ei kuitenkaan ole mikään Michelin-ravintola, vaan huoltoaseman baari. Siihen nähden se toimii minun mielestäni ihan hyvin.


      • että.sitä.poonusta

        ABCllä on nimenomaan ravintola, eikä mikään baari. Niiden eroa voisit nyt vähän mietiskellä. ABCn tasosta voidaan olla monta eri mieltä, mutta ehkä niissä ei tavoitellakaan laatua kuin sen verran, että halvahkolla hintatasolla saadaan katettua kulut ja hieman tulostakin. Eli kovin tasokasta touhu ei ole, sen olen itsekin todennut, isoon nälkään kuitenkin tehoaa.


      • äasöslaäösld
        että.sitä.poonusta kirjoitti:

        ABCllä on nimenomaan ravintola, eikä mikään baari. Niiden eroa voisit nyt vähän mietiskellä. ABCn tasosta voidaan olla monta eri mieltä, mutta ehkä niissä ei tavoitellakaan laatua kuin sen verran, että halvahkolla hintatasolla saadaan katettua kulut ja hieman tulostakin. Eli kovin tasokasta touhu ei ole, sen olen itsekin todennut, isoon nälkään kuitenkin tehoaa.

        Noo, se on ihan sama millä nimellä sitä kutsutaan, bensa-aseman baari se on joka tapauksessa.


    • essonpaariin

      ja jos se niin kauheeta paskaa on se ruoka, niin älkää ny idiootit sitten syökö siellä.

      • syön.kotona

        Eihän me siellä syödäkään. Kuten kirjoitit, niin idiootithan siellä vain syövätkin, koska sieltä saa sitä poonusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe