Haluun tietää

miksi_arvostellaan

Kun tää on kerran uskottomuus osio niin miks ihmees uskolliset käy kommentoimassa uskottomien juttuja, eli ei varmaan voi kommentoida kokemuksia tai antaa ohjeita ellei itse hypi vieraissa. Mulle se on yks lysti ja omasta tilanteestani en täällä kirjottais mitään tai kertois kenen kanssa on sextaillut. Huvittavinta on kun moralisoidaan muita kun ei välttämättä itsekään ole mikään pyhimys. Eiköhän jokaisella oo omat syyt ja lähtökohdat jos käy vieraissa. Mullakin on mies puolinen kaveri joka petti naisystäväänsä enkä kyllä ihmettele kun tunsin naisen melko hyvin mutta en silti halunut arvostella heidän touhujaan koska ne ei kuulu mulle, eiköhän jokainen hoida asiansa ilman muita.

16

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerranvainerehdynvain

      Hih hyvä kysymys! Syitä on monia ja varmasti sellaisiakin joita ei kukaan uskoisi!

    • katokun

      Kato kun tää on nimetön netti. Täällä kaikki somettaa, mikä mieltä painaa. Jos ei kestä nimettömien moralisointia, kandee somettaa sextailuistaan omille frendeilleen.

    • kuinmyös

      Luen puutarhajuttuja vaikka minulla ei ole puutarhaa.

    • Sullemullekin

      Ei pieneen mielee tullut että on tämmöinen sivu ennenkuin mies jäi kiinni petturuudesta. Sitä yön tunteina muutakin kuin vauva sivuja selatessa tämä osui. Sanon kyllä että jotakin on uskottomuudesta oltava hajua että puutarhalehden lukija tänne tulee kommentoimaan.

    • mullakaaneiolepuutarhaa

      Jokaisella on oma motiivinsa. Tänne kommentoi petetyt, pettäjät ja uskolliset ihmiset. Sana on vapaa ja jokainen voi ilmaista mielipiteensä anonyymisti. Mäkin luen myös puutarhajuttuja vaikka mulla ei ole puutarhaa, luen sinkkupalstaa vaikka en sinkku olekaan, luen nettideittailuista vaikka en sitä itse harrasta. Ihan mielenkiinnosta ja saatan ilmaista oman mielipiteenikin.
      Kun elää kauan, törmää myös uskottomuuteen. Ei välttämättä omalla kohdalla vaan läheisten kohdalla. Avoin ja oppivainen ihminen luultavasti ei jumitu vain yhteen asiaan vaan haluaa tietää ja oppia myös muista asioista. Veikkaan että jokaisessa ihmisessä uskottomuus herättää jotain tunteita.

    • Uskottava

      Vain nainen voi pettää. Mies vain poimii luojan tarhasta. Aivan eri asia.

    • uututu

      Koska keskusteluotsikossa lukee:
      Uskottomuus

      Onko uskottomuus oikein vai väärin?
      Aloita keskustelu

      Eikös se silloin tarkoita, että voi kommentoida asiaa? Minä ainakin luen uskollisena ihmisenä ihan puhtaasta mielenkiinnosta, miten petturit ja kakkoset itseään puolustelevat ja samalla toivon, ettei oma ukko ole yksi heistä.

      • epäilys

        Toivossa on hyvä elää, haluuko tietää totuuden on toinen juttu...


    • sirppikuu

      Ihan hyvä se on, että kaikki kommentoivat, niin uskolliset ja uskottomat. Se, että ihminen joka ei omakohtaisesti ole joutunut uskottomuuden kanssa tekemisiin, ei voi ymmärtää eikä halua ymmärtää pettäjiä eikä kakkosia. Ihan niin kuin eräs tuossa käytti ilmaisua miten he puolustelevat itseään.
      Aika moni petetty silti antaa pettäjälle uuden mahdollisuuden. Petetty joutuu antamaan periksi tiukoille periaatteilleen kun elämä laittaa polvilleen.

    • Sullemullekin

      No mulla ei ollut silloin aikaa olla kommentoimassa palstalla asiasta joka ei mua koskettanut. Nyt on aikaa ja tiedän pirusti aiheesta uskottomuus. 3 vuoden aikana minustakin on tullut asiantuntija ja voin kyllä kumota monen täällä uskollisen kommentoinnin hölynpölyksi.

      • uskollsssk

        Jokaisen kokemus on yksilöllinen ja jokaisen tarina on erilainen. Se, että oman kokemuksesi mukaan asia menee jotenkin, ei välttämättä mene toisillakin niin.


      • Jooheino

        Kyllä se aina menee sinne sitä et pysty miksikään muuttamaan. Reikään menee uskottomuudessa joka tapauksessa. Muu on hienostelua. Korulauseilla ei siitä pääse petetty kuiville.


      • uskollsssk
        Jooheino kirjoitti:

        Kyllä se aina menee sinne sitä et pysty miksikään muuttamaan. Reikään menee uskottomuudessa joka tapauksessa. Muu on hienostelua. Korulauseilla ei siitä pääse petetty kuiville.

        Olen pahoillani sinun puolesta ja toivotan jaksamista.


    • etvaantajua

      Et arvostele mutta siltikin kaverisi puoliso on mielestäsi sellainen, joka ansaitseekin joutua petetyksi. Siinä tuli selville sun kanta pettämiseen vaikka neutraalisti yrititkin sen tehdä. Eli syyllinen kaverisi tilanteeseen on tietenkin se hänen puoliso?

    • Rasittavaa

      Tässä osiossa käydään keskustelua uskottomuudesta. Itse tapaan kommentoida lähinnä järjen köyhyyttä ja tunteiden ylivaltaa: että olisi aina mentävä, minne "sydän" näyttää. Tai että kaikki pettävät. Uskollisillakin saattaa olla kokemusta uskottomuudesta, vaikkei pettäjän roolista. Pitkässä suhteessa kiusauksia ja mahdollisuuksia tulee väkisinkin vastaan, joten kiinnostaa tietää, miten eri lailla ihmiset toimivat - ehkä voi saada ja tarjota vinkkejä, miten toimia.

    • Sirpaleinalattialla

      Kyllä siinä sielu särkyy.Eka kerta on pahin.Kun saat tietää,kun tieto tulee ihaan puskista..Toinen kirpaisee syvältä,mutta sattuu jo vähemmän,Kolmannen kohdalla ei jaksa enää välittää.Ihastumisia,rakastumisia.Lyhyitä,pitkiä.Jokin "kuolee" sisällä,kun kohtaat uskottomuuden tarpeeksi monesti ja vielä saman ihmisen toimesta.Ja sen tajuaa,vasta ajan myötä,paljon myöhemmin.Tunteet tappaa takuuvarmasti.On turta,luottoa ei löydy ja asenne viileä ja välinpitämätön ja aattelee väkisinkin,onko väliä,jos itsekkin tekee samoin kuin toinen.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan,ajatuksella.Suhdetta joko jatketaan(joka on ihan sairasta mun mielestä)tai erotaan.Koko homman ydinhän on,siis parisuhteen,etää suhde rakentuu luottamukselle.Se on parisuhteen peruspilari.Ilman sitä,ei ole yhtikäs mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe