Jäbät hei...

Oon kyllä kamalan huolissani Arielin suhteen, mitäköhän on sattunut nyt:( Uskon että tinntu ja kittie kokevat ihan samoin.

Kamuja kun ollaan niin voisko teistä edes joku avata vähä tilannetta? Ymmärrän täysin huolen läheisestänne joka sitoo teitä mutta ei se minuutin kirjoittaminen 'aika' läheisille maailmaa kaada...

Nyt paavi ei määrää vaan nöyrästi pyytää, siis infoa

178

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää avaus tuli sitte sillä aikaa ku jäbä kirjotti tonne ystävänpäivä ketjuun. sen verran pitkä valvomisputki on takana et ajatus kulkee hitaasti..

      • Koitahan jaksaa aamulla varhain sielä elukoitten kans...

        Ja välitä multa semmonen apinahali Arielille, sillä kyllä paranee;)


      • Miten Ariel nyt jakselee?


      • Tota noin... Me ajellaan huomenis kattomaan muruu ku mä sain järkättyy vapaapäivän ja temmirauta sit itelleen lomittajan. Butch on ollu siel perjantaist lähtien murun miehen kaa et terveisii viedään. On sit ollu nii kauhee huoli pääl et ei oo riittäny fiiliksii oikeen mihinkään...


      • Akrobaattitytölle
        artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Me ajellaan huomenis kattomaan muruu ku mä sain järkättyy vapaapäivän ja temmirauta sit itelleen lomittajan. Butch on ollu siel perjantaist lähtien murun miehen kaa et terveisii viedään. On sit ollu nii kauhee huoli pääl et ei oo riittäny fiiliksii oikeen mihinkään...

        https://www.youtube.com/watch?v=Mhyoza_VfH8

        Sinua kaivataan...


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Me ajellaan huomenis kattomaan muruu ku mä sain järkättyy vapaapäivän ja temmirauta sit itelleen lomittajan. Butch on ollu siel perjantaist lähtien murun miehen kaa et terveisii viedään. On sit ollu nii kauhee huoli pääl et ei oo riittäny fiiliksii oikeen mihinkään...

        Juu..viekää terkkuja..ja koittakaa ny jaksella koko porukka.


    • Tottakai olen murehtinut! Ikävä juttu että Ariel on ollut / on vakavasti sairaana..Paranemisia!

    • TOSIREALISTIiKOKKOLA

      Hullut viedään hourulaan,
      taakse viisain onnelaan...

    • Tuli kyllä väkisinkin mietittyä joka päivä,että miten vakava tilanne oikein on..Kaikkee sitä todellakin voi tulla ihan yhtäkkiä..Ja se on ollut kurjaa,ettei pojat ja Ariel ole olleet täällä.Käyny jutut täällä vähän ykstoikkosiks.

      Kiva ku uskalsit tehdä tän aloituksen..:)

      • Niinhän se on että mitä isompi porukka sen mukavampi sählinki siitä syntyy...

        Nyt pitää vaan toivoa sydän sykkyrällä että saadaan jengi taas kasaan.


      • toljanter kirjoitti:

        Niinhän se on että mitä isompi porukka sen mukavampi sählinki siitä syntyy...

        Nyt pitää vaan toivoa sydän sykkyrällä että saadaan jengi taas kasaan.

        Kyllä mä uskon että sakki vielä kasassa on,kunhan ny aikaa vähän kuluu ja asiat sielläpäin taas normalisoituu.Eihän ne mitenkää voi jättää näin huippumukavia tyyppejä,ku mitä mekin ollaan..hehe...;)))


      • aurinko-ja-planeetat

        Ei ihme että on hiljaista, jos yhden tytön ympärillä häärää komppanian verran nuoria miehiä ja hänen imussa kaikki vetäytyy pois.


      • aurinko-ja-planeetat kirjoitti:

        Ei ihme että on hiljaista, jos yhden tytön ympärillä häärää komppanian verran nuoria miehiä ja hänen imussa kaikki vetäytyy pois.

        Joillaki onnekkailla on faneja..:) Onhan täällä juttuja,mut vilkkaampaa ja hauskempaa,ku saadaan porukkaa kasaan.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joillaki onnekkailla on faneja..:) Onhan täällä juttuja,mut vilkkaampaa ja hauskempaa,ku saadaan porukkaa kasaan.:)

        No oot säki sitte onnekas kun pikkasen fanitan sua;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joillaki onnekkailla on faneja..:) Onhan täällä juttuja,mut vilkkaampaa ja hauskempaa,ku saadaan porukkaa kasaan.:)

        Keskustelun ylläpitämiseksi jokaista tarvitaan. Ihmissuhteetkaan eivät ole yksiselitteisiä. Esimerkiksi sinä ja Toljanter olette tuoneet Arielin ja Butchin elämään jotakin sellaista, mitä he ovat siihen kaivanneet. Sellaista, mitä me ikätoverit emme välttämättä pysty tarjoamaan.

        Ariel on taistelijaluonne. Hän palaa, kunhan toipuu.


      • Minua ei vissiin lasketa joukkoon.. :(


      • toljanter kirjoitti:

        No oot säki sitte onnekas kun pikkasen fanitan sua;)

        Oiii..<3Just meinasin kiljasta,että miksei MULLA ole faneja ollenkaan..mut löytyhän nyt ees yksi..ihana tonttu!!<3 ;)


      • Viittasi_kai
        Kittiechihu kirjoitti:

        Minua ei vissiin lasketa joukkoon.. :(

        Heidän taustaan josta on ollut puhetta.


      • spee_do kirjoitti:

        Keskustelun ylläpitämiseksi jokaista tarvitaan. Ihmissuhteetkaan eivät ole yksiselitteisiä. Esimerkiksi sinä ja Toljanter olette tuoneet Arielin ja Butchin elämään jotakin sellaista, mitä he ovat siihen kaivanneet. Sellaista, mitä me ikätoverit emme välttämättä pysty tarjoamaan.

        Ariel on taistelijaluonne. Hän palaa, kunhan toipuu.

        Voi Speedo..tuo oli niin nätisti kirjoitettu,että melkeen sait tämmösen koviksenki tillittämään!<3 Tulin kyllä samalla todella iloiseksi tuosta.:) Ja juu..Ariel on kyllä nii kova pimu,et varmasti toipuu.:) Ja toivon todellaki että Butsiki jakselee.Se kun on aina nii nätisti kirjotellu täällä tuosta Arielista.Ja muuteski Butsi on kyllä tosi hauska tyyppi kaikin puolin. <3


      • Viittasi_kai kirjoitti:

        Heidän taustaan josta on ollut puhetta.

        Tarkoitin etten näköjään kuulu heidän palstakamujen joukkkoon..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Minua ei vissiin lasketa joukkoon.. :(

        Ai mihin joukkoon?Kuuluthan sä porukkaan.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai mihin joukkoon?Kuuluthan sä porukkaan.:)

        No juu, sinun ainakin, ja Tontun..? Mutta en vissiin poikien ja Ariekin porukkaan.


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No juu, sinun ainakin, ja Tontun..? Mutta en vissiin poikien ja Ariekin porukkaan.

        Eläs ny höpsi joutavia.:) Porukallaha täällä on kirjoteltu.:)


      • toljanter kirjoitti:

        No oot säki sitte onnekas kun pikkasen fanitan sua;)

        Ööh..ny heräs kysymys,et miks vaa PIKKASEN???;)) Miksei PAAAALJON?? ;))En puhu sulle enää..:× :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..ny heräs kysymys,et miks vaa PIKKASEN???;)) Miksei PAAAALJON?? ;))En puhu sulle enää..:× :))))

        Puhut sä kuiteski:)


      • spee_do kirjoitti:

        Keskustelun ylläpitämiseksi jokaista tarvitaan. Ihmissuhteetkaan eivät ole yksiselitteisiä. Esimerkiksi sinä ja Toljanter olette tuoneet Arielin ja Butchin elämään jotakin sellaista, mitä he ovat siihen kaivanneet. Sellaista, mitä me ikätoverit emme välttämättä pysty tarjoamaan.

        Ariel on taistelijaluonne. Hän palaa, kunhan toipuu.

        Tommoset jutut ruukaa olla mollemminpuoleisia:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eläs ny höpsi joutavia.:) Porukallaha täällä on kirjoteltu.:)

        En kyllä tiedä.. : /


      • toljanter kirjoitti:

        Puhut sä kuiteski:)

        En puhu.:¤ Äläkä ny sano et puhuin,ku pakkohan mun oli ny inttää vastaan.;))


      • Kittiechihu kirjoitti:

        En kyllä tiedä.. : /

        No ollaanhan me jo kauan kirjotettu porukalla ja hauskaa on ollu..vai mitä? ;)


      • toljanter kirjoitti:

        Tommoset jutut ruukaa olla mollemminpuoleisia:)

        Tonttu kirjotti taas asiaa.Aina sitä menee kaikki molemmin puolin. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tonttu kirjotti taas asiaa.Aina sitä menee kaikki molemmin puolin. :)

        Huuups..:8 Eihän mun pitäny puhua..:P


      • Monen_miete
        spee_do kirjoitti:

        Keskustelun ylläpitämiseksi jokaista tarvitaan. Ihmissuhteetkaan eivät ole yksiselitteisiä. Esimerkiksi sinä ja Toljanter olette tuoneet Arielin ja Butchin elämään jotakin sellaista, mitä he ovat siihen kaivanneet. Sellaista, mitä me ikätoverit emme välttämättä pysty tarjoamaan.

        Ariel on taistelijaluonne. Hän palaa, kunhan toipuu.

        Uskaltaako kysyä että mitä kuuluu..?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Huuups..:8 Eihän mun pitäny puhua..:P

        Sä oot heikko nainen Tinttu;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No juu, sinun ainakin, ja Tontun..? Mutta en vissiin poikien ja Ariekin porukkaan.

        Toki kuulut myös tontun porukkaan, luit niitä kirjojasi mulle niin ihanan rauhoittavalla tavalla silloin reissussa:)


      • toljanter kirjoitti:

        Sä oot heikko nainen Tinttu;)

        Höh..Tuo oli ihan vahinko,että lipsahti. :)) Kyllä mä osaan kovaki olla..haluakko nähä? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Höh..Tuo oli ihan vahinko,että lipsahti. :)) Kyllä mä osaan kovaki olla..haluakko nähä? ;)

        Juu haluan:))


      • toljanter kirjoitti:

        Juu haluan:))

        Ihan oikeesti??? Sä siis haluat että mä oon hiljaa?? :P Höh..nyt mä en ainakaa enää puhu sulle mitään.Sen ku höpiset nyt yksinäs. :P Mitäs nyt sanot? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan oikeesti??? Sä siis haluat että mä oon hiljaa?? :P Höh..nyt mä en ainakaa enää puhu sulle mitään.Sen ku höpiset nyt yksinäs. :P Mitäs nyt sanot? ;)

        Mä ihan luulin että sun suuttuminen on jotain ihan muuta kuin mökötys... En mä nyt semmosta halua, ootin räiskyvää tontun läksytystä, masokisti kun oon:)


      • toljanter kirjoitti:

        Mä ihan luulin että sun suuttuminen on jotain ihan muuta kuin mökötys... En mä nyt semmosta halua, ootin räiskyvää tontun läksytystä, masokisti kun oon:)

        No justiinsa..Jos mä alkaisin täs vähän antamaa takas,nii sit sä mököttäisit..:)))PÖNTTÖtonttu..;)))Onneton kitisijä.;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No justiinsa..Jos mä alkaisin täs vähän antamaa takas,nii sit sä mököttäisit..:)))PÖNTTÖtonttu..;)))Onneton kitisijä.;)

        Lisää listaan vielä sana 'homotonttu' niin saan jokapäiväisen nauruhepulin;)


      • Transu sä oot.Nytki varmaa ku näpyttelet siel koneella,nii istut punainen peruukki päässäs ja huulipunaa runsaasti huulillas.Vaatteina vaa kirkkaanpunaiset pitsirintsikat ja pitsipöksyt.Jalassa sulla on korkkarit.Sit sä välillä vilkaset viereiseen peiliin ja voihkit peilikuvalles..uuuuhhh...voihhh.....aaah...;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Transu sä oot.Nytki varmaa ku näpyttelet siel koneella,nii istut punainen peruukki päässäs ja huulipunaa runsaasti huulillas.Vaatteina vaa kirkkaanpunaiset pitsirintsikat ja pitsipöksyt.Jalassa sulla on korkkarit.Sit sä välillä vilkaset viereiseen peiliin ja voihkit peilikuvalles..uuuuhhh...voihhh.....aaah...;))

        Tää menee nyt poliisijutuksi!

        Sä oot takuulla asentanu tänne jonku riistakameran! Oisit nyt kehunu vielä mun upeita sääriä:(


      • toljanter kirjoitti:

        Tää menee nyt poliisijutuksi!

        Sä oot takuulla asentanu tänne jonku riistakameran! Oisit nyt kehunu vielä mun upeita sääriä:(

        On sulla komeet sääret..oot ihan sheivannu ne..;)) Noi sun tissit on kyllä pikkasen epäonnistunu..Eihä sitä herranen aika voi toiseen laittaa appelsiinia ja toiseen mandariinia..;)) Kattos ny itekki..;)) Nii juu..hyvin oot piilottanu pöksyjen sisällön..Oli varmaan ihan vaivatonta,ku mitäs sitä pienestä paljoo piilottamista löydy..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On sulla komeet sääret..oot ihan sheivannu ne..;)) Noi sun tissit on kyllä pikkasen epäonnistunu..Eihä sitä herranen aika voi toiseen laittaa appelsiinia ja toiseen mandariinia..;)) Kattos ny itekki..;)) Nii juu..hyvin oot piilottanu pöksyjen sisällön..Oli varmaan ihan vaivatonta,ku mitäs sitä pienestä paljoo piilottamista löydy..;))

        Selkeästi videotallenteesi kiinnostaa sua kuiteski kamalasti... Voin hyvin kuvitella kun tänä iltanakin zoomailet niitä strategisia paikkojani;)


      • toljanter kirjoitti:

        Selkeästi videotallenteesi kiinnostaa sua kuiteski kamalasti... Voin hyvin kuvitella kun tänä iltanakin zoomailet niitä strategisia paikkojani;)

        Ai sillonko oot transuna..Ehei..sit ku sä riisut ne pitsihepeneet ja heität mandariinit mäkeen,nii sit alan zoomailemaa..;)) Pikkasen kyl huolettaa että riittääkö tehot..Tarvis varmaa jonku lisälaitteen niin pienen jutun näkemiseen. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sillonko oot transuna..Ehei..sit ku sä riisut ne pitsihepeneet ja heität mandariinit mäkeen,nii sit alan zoomailemaa..;)) Pikkasen kyl huolettaa että riittääkö tehot..Tarvis varmaa jonku lisälaitteen niin pienen jutun näkemiseen. ;))

        Voi ku helpotuin:))

        Ei sulla mitään kameroita näköjään täällä oo, epäilen nyt että oot eksyny ressun komentokeskukseen:)


      • toljanter kirjoitti:

        Voi ku helpotuin:))

        Ei sulla mitään kameroita näköjään täällä oo, epäilen nyt että oot eksyny ressun komentokeskukseen:)

        Älä yritä..Mulla välähti ny kunnolla..Sä oot välillä tonttu ja välillä paavi.No mitä yhteistä näillä on?Hyvä kysymys..Vastaus on,et kumpikaa ei tee "sillä"mitään.;)))Oiva juttu alkaa transuks..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä yritä..Mulla välähti ny kunnolla..Sä oot välillä tonttu ja välillä paavi.No mitä yhteistä näillä on?Hyvä kysymys..Vastaus on,et kumpikaa ei tee "sillä"mitään.;)))Oiva juttu alkaa transuks..;))

        Sulle tuntuu olevan aika tärkeä asia se millainen käyttöaste "sillä" on...

        "Sen" ylpeänä omistajana pidättäydyn vastaamaan tarkentaviin uteluihin:)


      • toljanter kirjoitti:

        Sulle tuntuu olevan aika tärkeä asia se millainen käyttöaste "sillä" on...

        "Sen" ylpeänä omistajana pidättäydyn vastaamaan tarkentaviin uteluihin:)

        Käyttöaste nolla..ei siinä paljoo kertomista ole..reppana..;)) Noo..joko alkaa mökötyttämään..eli kuumenemaan?Sun kohdallas tietysti on kyse vaa yläpäästä..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joillaki onnekkailla on faneja..:) Onhan täällä juttuja,mut vilkkaampaa ja hauskempaa,ku saadaan porukkaa kasaan.:)

        Muiskista vaan Lana ;-¤ Meikä fanittaa sua uskollisesti..


      • Kittiechihu kirjoitti:

        En kyllä tiedä.. : /

        Meikä halii.. <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En puhu.:¤ Äläkä ny sano et puhuin,ku pakkohan mun oli ny inttää vastaan.;))

        Oot Lana siinä huulet törölläs elikkä olisko tällainen ilme ollu hiukkasen parempi =:-| ?


      • Helskutarallaa mitä meikä näkee :-O Senioreilla ei oo sitten muuta tekemistä ollu perjantai-iltana kuin irstailla vaan keskenään.. ;-D


      • toljanter kirjoitti:

        Toki kuulut myös tontun porukkaan, luit niitä kirjojasi mulle niin ihanan rauhoittavalla tavalla silloin reissussa:)

        No aika ulkopuolinen olo alkaa olemaan.. Mutta minkäs teet.


      • 19-vee_Jäbä
        butch-cassidy kirjoitti:

        Helskutarallaa mitä meikä näkee :-O Senioreilla ei oo sitten muuta tekemistä ollu perjantai-iltana kuin irstailla vaan keskenään.. ;-D

        Tervetuloa takaisin:)

        Kuinka 'typy' jakselee? Palaako milloin?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Helskutarallaa mitä meikä näkee :-O Senioreilla ei oo sitten muuta tekemistä ollu perjantai-iltana kuin irstailla vaan keskenään.. ;-D

        Tuo tinttu on kyllä ihme tyyppi...

        Tämmönen kiltti neitsyt-mies on ihan helisemässä sen kans ku se vääntää nuo jutut väkisellä aina tonne navan alle.

        No mä pysyn kovana:)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Muiskista vaan Lana ;-¤ Meikä fanittaa sua uskollisesti..

        Voiiii...Ihanaa Butsi,ku sinäkin olet taas täällä!! :)) Ja ihanaa,että mulla on ny toinenki fani...muiskis vaan. ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Oot Lana siinä huulet törölläs elikkä olisko tällainen ilme ollu hiukkasen parempi =:-| ?

        Ööh...tosiaan...toi on parempi ilme. :)) Kiitti Butsi...mä käytän tuota sit seuraavalla kerralla. :))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Helskutarallaa mitä meikä näkee :-O Senioreilla ei oo sitten muuta tekemistä ollu perjantai-iltana kuin irstailla vaan keskenään.. ;-D

        Pitäähän sitä välillä irrotella,ettei ihan kokonaan unohdu.. ;)) Oli nii kiva kiusata tota tonttua...hauskaa oli. ;))


      • toljanter kirjoitti:

        Tuo tinttu on kyllä ihme tyyppi...

        Tämmönen kiltti neitsyt-mies on ihan helisemässä sen kans ku se vääntää nuo jutut väkisellä aina tonne navan alle.

        No mä pysyn kovana:)

        Ai minä??? :P Kukas se alkoi homottelemaan..häh?? :)) Juu...pysy vaan kovana...hihhhhiihhii.... ;))))))


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No aika ulkopuolinen olo alkaa olemaan.. Mutta minkäs teet.

        Mä en kyllä oikeasti nyt käsitä mistä sä tommosen 'ulkopuoliskäsityksen' oot keksinyt.

        Mun mielestä on kamalan luontevaa ja ymmärrettävää se että jäbät ja Ariel keskittyy nyt Arielin sairauteen ja nää palstatohinat jää taka-alalle.

        Omalta osaltani voin sanoa että oon kait 10 kertaa tukenu sua sanoen että älä piittaa ressun jutuista koska kyse on mieleltään sairaan henkilön ölinöistä. Joka kerta olet luvannut toimia ohjeeni mukaisesti mutta hetken päästä olet taas tukea vailla. Eli en vaan jaksa toistaa tuota ainutta ja toimivaa tukineuvoa sinulle kun et sitä näköjään välitä noudattaa kuitenkaan.

        Älä nyt suutu tästä mutta näin mä asiat näen Kittie...


      • toljanter kirjoitti:

        Mä en kyllä oikeasti nyt käsitä mistä sä tommosen 'ulkopuoliskäsityksen' oot keksinyt.

        Mun mielestä on kamalan luontevaa ja ymmärrettävää se että jäbät ja Ariel keskittyy nyt Arielin sairauteen ja nää palstatohinat jää taka-alalle.

        Omalta osaltani voin sanoa että oon kait 10 kertaa tukenu sua sanoen että älä piittaa ressun jutuista koska kyse on mieleltään sairaan henkilön ölinöistä. Joka kerta olet luvannut toimia ohjeeni mukaisesti mutta hetken päästä olet taas tukea vailla. Eli en vaan jaksa toistaa tuota ainutta ja toimivaa tukineuvoa sinulle kun et sitä näköjään välitä noudattaa kuitenkaan.

        Älä nyt suutu tästä mutta näin mä asiat näen Kittie...

        En tarkoittanut Arielin sairautta ja poikia. Ja en enää välitä ripulistista.

        On siis vai sellainen olo etten tiedä miten tukea Arielia ja poikia enemän kun jo sanoin.. Mistään muusta ei ole kysymys. Toivon että Ariel ja pojat pian taas ovat täällä terveenä ja omana itsenään iloisena.

        Toivon että pienestä tuestani oli apua.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Helskutarallaa mitä meikä näkee :-O Senioreilla ei oo sitten muuta tekemistä ollu perjantai-iltana kuin irstailla vaan keskenään.. ;-D

        Kertoisitko Butsi lyhyesti mikä on Arielin vointi nyt?


      • toljanter kirjoitti:

        Kertoisitko Butsi lyhyesti mikä on Arielin vointi nyt?

        Tota noin... Ei viitti tääl alkaa kertoo ku mitään ei sit saa poistettuu mut klikkaas mun nimmarii ja sano sit ku oot sen tehny et mä poistan sen sit. Tajuut varmaan ton samoin tein...


      • Kittiechihu kirjoitti:

        En tarkoittanut Arielin sairautta ja poikia. Ja en enää välitä ripulistista.

        On siis vai sellainen olo etten tiedä miten tukea Arielia ja poikia enemän kun jo sanoin.. Mistään muusta ei ole kysymys. Toivon että Ariel ja pojat pian taas ovat täällä terveenä ja omana itsenään iloisena.

        Toivon että pienestä tuestani oli apua.

        Paras tuki on sit se ku pidät meitä kavereinas niinku tähänki asti... <3


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Ei viitti tääl alkaa kertoo ku mitään ei sit saa poistettuu mut klikkaas mun nimmarii ja sano sit ku oot sen tehny et mä poistan sen sit. Tajuut varmaan ton samoin tein...

        No just klikkasin suunnistajan merkkiä vaikka en mä kyllä tajunnu mitään samoin tein...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voiiii...Ihanaa Butsi,ku sinäkin olet taas täällä!! :)) Ja ihanaa,että mulla on ny toinenki fani...muiskis vaan. ;))

        No kyl sä mutki voi laskee mukaan... ;)


      • toljanter kirjoitti:

        No just klikkasin suunnistajan merkkiä vaikka en mä kyllä tajunnu mitään samoin tein...

        Katos uudestaan mut äläs tänne jatka...


      • artagnan kirjoitti:

        Paras tuki on sit se ku pidät meitä kavereinas niinku tähänki asti... <3

        Tottakai pidän kavereina teitä kaikkia. <3 Onkos Ariel jo paremmassa kunnossa?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Tottakai pidän kavereina teitä kaikkia. <3 Onkos Ariel jo paremmassa kunnossa?

        Klikkaas mun nimmarii nii mä poistan sen sit...


      • artagnan kirjoitti:

        Klikkaas mun nimmarii nii mä poistan sen sit...

        Tehtävä suoritettu!


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl sä mutki voi laskee mukaan... ;)

        :))) Oiii..mun fanikerho kasvaa..;)) Oot sinäki ihgu artsi. ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Klikkaas mun nimmarii nii mä poistan sen sit...

        En ymmärrä?


      • 19-vee_Jäbä
        Kittiechihu kirjoitti:

        En ymmärrä?

        Nimmari Artagnan kertoi Arielin voinnista vapaassa kuvauksessa.
        Ehdin nähdä kun pitkin päivää olen palstaa seuraillut.


      • 19-vee_Jäbä kirjoitti:

        Nimmari Artagnan kertoi Arielin voinnista vapaassa kuvauksessa.
        Ehdin nähdä kun pitkin päivää olen palstaa seuraillut.

        Ok. Minä en kerinnyt lukemaan sitä.


      • toljanter kirjoitti:

        Kertoisitko Butsi lyhyesti mikä on Arielin vointi nyt?

        Väsynythän Arieli on elikkä se vaan nukkuu enimmäkseen. Toipilasaika tulee olemaan kait melko pitkä jotenka kevätlukukauden opinnot saa suosiolla unohtaa. Yhteistä taivalta on kuitenki jo 16 vuotta takanapäin eikä aina oo ollut helppoa elikkä tästäkin kyllä selvitään :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Väsynythän Arieli on elikkä se vaan nukkuu enimmäkseen. Toipilasaika tulee olemaan kait melko pitkä jotenka kevätlukukauden opinnot saa suosiolla unohtaa. Yhteistä taivalta on kuitenki jo 16 vuotta takanapäin eikä aina oo ollut helppoa elikkä tästäkin kyllä selvitään :-)

        Mä en tajua miks mulle tuli ihan tippa simmuun tuosta sun kirjotuksesta.:( tietysti te selviätte tuosta!Usein monet vastoinkäymiset pistää melkeen polvilleen,mut pitää muistaa tää..mihin mä uskon vahvasti,et kukaan ei saa vastaan enempi ku mitä jaksaa kantaa.Aina ei ole helppo ymmärtää kaikkea,mut ku vaikeuksista selviää,niin tuntuu kuin olisi taas pikkasen vahvempi.Eli alamäen jälkeen tulee takuulla ylämäki..:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en tajua miks mulle tuli ihan tippa simmuun tuosta sun kirjotuksesta.:( tietysti te selviätte tuosta!Usein monet vastoinkäymiset pistää melkeen polvilleen,mut pitää muistaa tää..mihin mä uskon vahvasti,et kukaan ei saa vastaan enempi ku mitä jaksaa kantaa.Aina ei ole helppo ymmärtää kaikkea,mut ku vaikeuksista selviää,niin tuntuu kuin olisi taas pikkasen vahvempi.Eli alamäen jälkeen tulee takuulla ylämäki..:)

        Unohtu tää tärkee juttu,et hän on viel nuori ja ehtii opintoja suorittaa sit ku paranee.Terveys on kaikkein tärkein asia nyt.Kyllä butsi sä saat vielä kinastelukaveris takasin ja saatte viettää vielä monia mukavia aikoja.<3 Toi teidän yhteinen tarina on kyllä nii liikuttava ja tuo teidän siteenne toisiinne.Se tulee varmasti kestämään ikuisesti.


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Väsynythän Arieli on elikkä se vaan nukkuu enimmäkseen. Toipilasaika tulee olemaan kait melko pitkä jotenka kevätlukukauden opinnot saa suosiolla unohtaa. Yhteistä taivalta on kuitenki jo 16 vuotta takanapäin eikä aina oo ollut helppoa elikkä tästäkin kyllä selvitään :-)

        Minä en kerinnyt lukea mikä sairaus Arielia vaivaa. Mutta vakavaa se näyttää olevan.. Oikein paljon voimia ja toipumisia minulta! <3


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Väsynythän Arieli on elikkä se vaan nukkuu enimmäkseen. Toipilasaika tulee olemaan kait melko pitkä jotenka kevätlukukauden opinnot saa suosiolla unohtaa. Yhteistä taivalta on kuitenki jo 16 vuotta takanapäin eikä aina oo ollut helppoa elikkä tästäkin kyllä selvitään :-)

        Totta kait Ariel selviää!

        Hänen henkilökohtaiseen taistelijaluonteeseensa kun lisätään meidän tsemppareitten antama lisätuki ja myös Paavin vahva läsnäolo niin siitä ei voi seurata muuta kuin hyvää...


      • toljanter kirjoitti:

        Totta kait Ariel selviää!

        Hänen henkilökohtaiseen taistelijaluonteeseensa kun lisätään meidän tsemppareitten antama lisätuki ja myös Paavin vahva läsnäolo niin siitä ei voi seurata muuta kuin hyvää...

        Paavin läsnäolo...:)))))) Sori...;)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Paavin läsnäolo...:)))))) Sori...;)))))

        Pikku kevennys liittyen vakavaan aiheeseen sallittakoon. Tuskin Arielkaan tahtoisi että me ruvettaisiin täällä mököttään:)


      • toljanter kirjoitti:

        Pikku kevennys liittyen vakavaan aiheeseen sallittakoon. Tuskin Arielkaan tahtoisi että me ruvettaisiin täällä mököttään:)

        No ei varmaan tahtois..Mä en tiiä miten toi vaa kuulosti nii hupaselta.:))Noo..Olemme siunattuja kun meillä on paavi täällä joukossamme..;))


      • No tytsi ei ollut 'huomannut' oikaista eräälle innokkaalle lääkäriplantulle että ukkonsa ei oo isäpappa ja meikä ei oo velipoika vaan oli peiliä ja hiusharjaa vailla elikkä parempaan suuntaan näköjään mennään.. ;-D Meikä tuota paavin apinahaliaki sitten tytsille hiukkasen puheissaan väritti että että.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No tytsi ei ollut 'huomannut' oikaista eräälle innokkaalle lääkäriplantulle että ukkonsa ei oo isäpappa ja meikä ei oo velipoika vaan oli peiliä ja hiusharjaa vailla elikkä parempaan suuntaan näköjään mennään.. ;-D Meikä tuota paavin apinahaliaki sitten tytsille hiukkasen puheissaan väritti että että.. ;-)

        Toi on kyllä hyvä merkki naisilla,ku aletaan kipeenä miettiä miltä näytetään..:D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi on kyllä hyvä merkki naisilla,ku aletaan kipeenä miettiä miltä näytetään..:D

        Butchil on sit pikapuolin hauikset maitohapoil... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Butchil on sit pikapuolin hauikset maitohapoil... ;D

        Papu kasvaa..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei varmaan tahtois..Mä en tiiä miten toi vaa kuulosti nii hupaselta.:))Noo..Olemme siunattuja kun meillä on paavi täällä joukossamme..;))

        Viimeinkin myös SINÄ ymmärrät arvoni:)


      • toljanter kirjoitti:

        Viimeinkin myös SINÄ ymmärrät arvoni:)

        Ai...juu juu...;))Tietysti ymmärrän ylhäisen paavimme arvon.Ihan tulee nöyrä olo,kun saan täällä keskustella arvoisan paavin kanssa.;)) Pitäsköhän mun ny vielä niiata nätisti..;)) (Vai otakko huikan,ku sulle kuulemma maistuu hyvin? ) ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oiii..<3Just meinasin kiljasta,että miksei MULLA ole faneja ollenkaan..mut löytyhän nyt ees yksi..ihana tonttu!!<3 ;)

        mihinkäs se jäbä sitte unohtu.. ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Tarkoitin etten näköjään kuulu heidän palstakamujen joukkkoon..

        mitäs se veipijongin myyrä höpisee ;)? jäbä vois vähä niinku loukkaantuakki tommosesta kommentista ku semmonen kuvitelma on ollu et melkein bestiksiä täsä jo ollaan.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Transu sä oot.Nytki varmaa ku näpyttelet siel koneella,nii istut punainen peruukki päässäs ja huulipunaa runsaasti huulillas.Vaatteina vaa kirkkaanpunaiset pitsirintsikat ja pitsipöksyt.Jalassa sulla on korkkarit.Sit sä välillä vilkaset viereiseen peiliin ja voihkit peilikuvalles..uuuuhhh...voihhh.....aaah...;))

        no voi hemmetti soikoon ku jäbä liki puuroon tukehtuu.. :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi on kyllä hyvä merkki naisilla,ku aletaan kipeenä miettiä miltä näytetään..:D

        sanos muuta ;) jäbä joutuu nyt vähä ihteään kehaisemaan ku toi artsi meinas et viedään typykälle rehuja mut jäbä tuumas et niistä ei sitte oo muuta ku riesaa et ennemminki noita kauneudenhoito välineitä ku niitä se typykkä kummiski jossaki vaiheessa kaipailee.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        sanos muuta ;) jäbä joutuu nyt vähä ihteään kehaisemaan ku toi artsi meinas et viedään typykälle rehuja mut jäbä tuumas et niistä ei sitte oo muuta ku riesaa et ennemminki noita kauneudenhoito välineitä ku niitä se typykkä kummiski jossaki vaiheessa kaipailee.. ;)

        Kyl ne puol kiloo irtokarkkei oli sit kaikkein parhain juttu ku mä ne suurel asiantuntemuksel valikoin... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        mihinkäs se jäbä sitte unohtu.. ;)

        No en mä sua oo unohtanu..;)


      • temmirauta kirjoitti:

        sanos muuta ;) jäbä joutuu nyt vähä ihteään kehaisemaan ku toi artsi meinas et viedään typykälle rehuja mut jäbä tuumas et niistä ei sitte oo muuta ku riesaa et ennemminki noita kauneudenhoito välineitä ku niitä se typykkä kummiski jossaki vaiheessa kaipailee.. ;)

        Ai porkkanoitako oli artsi viemässä.. ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl ne puol kiloo irtokarkkei oli sit kaikkein parhain juttu ku mä ne suurel asiantuntemuksel valikoin... ;)

        Tais olla ihan sydämmellä valitut..;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no voi hemmetti soikoon ku jäbä liki puuroon tukehtuu.. :D

        Eiks ollu järkkyjä juttuja... :))) Joskus meinaa itteäki jälkeenpäin vähän nolottaa...:D Kaikki on tontun syytä..Se saa jostain syystä mut tämmöseks törkyturvaks.. :P


      • temmirauta kirjoitti:

        mitäs se veipijongin myyrä höpisee ;)? jäbä vois vähä niinku loukkaantuakki tommosesta kommentista ku semmonen kuvitelma on ollu et melkein bestiksiä täsä jo ollaan.. :)

        No kiva. :) Voisinpa tehdä enemän Arielin ja teidän kamujen hyväksi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiks ollu järkkyjä juttuja... :))) Joskus meinaa itteäki jälkeenpäin vähän nolottaa...:D Kaikki on tontun syytä..Se saa jostain syystä mut tämmöseks törkyturvaks.. :P

        Täällä on muistaakseni joku muukin aiemmin sanonu että tonttua voi syyttää aina ja kaikesta, höh;)


      • toljanter kirjoitti:

        Täällä on muistaakseni joku muukin aiemmin sanonu että tonttua voi syyttää aina ja kaikesta, höh;)

        Kyllä mä olen nii iloinen ku sä oot täällä,ku nyt me voidaa tehdä ja sanoa ihan mitä vaan ja laittaa kaikki sun syyks! ;) Maine pysyy puhtaana,ku sullahan se on jo menny.;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai porkkanoitako oli artsi viemässä.. ;))

        no ne enään olis puuttunu ku toi jäbän äiskäki lykäs melkein ihtensäki autoon mukaan.. ;D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiks ollu järkkyjä juttuja... :))) Joskus meinaa itteäki jälkeenpäin vähän nolottaa...:D Kaikki on tontun syytä..Se saa jostain syystä mut tämmöseks törkyturvaks.. :P

        no jäbälläki on kokemusta tommosesta viime keväältä ku toi meidän typykkä vähä niinku villitsi ;) tais siinä sitte tulla kosittua ja stripattuaki.. ;D nolotus oli sitte kovemman sorttinen ku nähtiin livenä.. ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        No kiva. :) Voisinpa tehdä enemän Arielin ja teidän kamujen hyväksi.

        jäbä komppaa tota artsia et se riittää ku meitä kamuina vaan pidät.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbä komppaa tota artsia et se riittää ku meitä kamuina vaan pidät.. :)

        Kiva juttu! <3 Mites Ariel nyt jakselee? pääseekö pian pois sairaalasta?


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kiva juttu! <3 Mites Ariel nyt jakselee? pääseekö pian pois sairaalasta?

        Ehkä se on kittie parempi ettei kysellä jäbeiltä noita juttuja,ku on kyse kumminki yksityisen ihmisen henkilökohtasista asioista.Ei tuu sillai jäbille kiusallista tilannetta.:) Kyllä he varmaan sit kertoo jotai ku pystyvät.:) Mitäs kittie oot muutes touhunnu tänään?Leiponu? :P


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbälläki on kokemusta tommosesta viime keväältä ku toi meidän typykkä vähä niinku villitsi ;) tais siinä sitte tulla kosittua ja stripattuaki.. ;D nolotus oli sitte kovemman sorttinen ku nähtiin livenä.. ;)

        Tuliko sustaki joku transu vai..;) Täällähä alkaa porukasta paljastumaa ihmeellisiä asioita.:)))))) Ei toi tonttu olekkaa sit ainoo jolla on salaisia intohimoja.;)) Millonkahan Artsi ja Butsi avautuu...ootan kovasti. :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuliko sustaki joku transu vai..;) Täällähä alkaa porukasta paljastumaa ihmeellisiä asioita.:)))))) Ei toi tonttu olekkaa sit ainoo jolla on salaisia intohimoja.;)) Millonkahan Artsi ja Butsi avautuu...ootan kovasti. :P

        Älä Lana ota lukua nyt mutta meikä tälläytyi tytsin Halloween-partyihin Limppu-Viinaksi alias Tinttu-Liinaksi kun tytsi keksi teemaksi Kokkola-palstan ;-) Meikäpojalla oli minihame, korkkarit ja sellaiset tupla XXXXL DD-ryntäät.. ;-D Loppuillasta tuli vaan paaviksi pukeutuneen T. Tabermannin kanssa pientä käsirysyä kun meikä meinasi vetää sitä turpaan kun se oli kuin kärpäspaperi Punahilkassa kiinni :-/ Oli vaan saakelinmoinen tuuri että maajussi ehti väliin ennen kuin kreikkalaiset patsaat kolahti lattiaan.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuliko sustaki joku transu vai..;) Täällähä alkaa porukasta paljastumaa ihmeellisiä asioita.:)))))) Ei toi tonttu olekkaa sit ainoo jolla on salaisia intohimoja.;)) Millonkahan Artsi ja Butsi avautuu...ootan kovasti. :P

        Mä en sit tollasiin juttuihin ala ku sun kaa on äkkii hätää kärsimäs... ;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Älä Lana ota lukua nyt mutta meikä tälläytyi tytsin Halloween-partyihin Limppu-Viinaksi alias Tinttu-Liinaksi kun tytsi keksi teemaksi Kokkola-palstan ;-) Meikäpojalla oli minihame, korkkarit ja sellaiset tupla XXXXL DD-ryntäät.. ;-D Loppuillasta tuli vaan paaviksi pukeutuneen T. Tabermannin kanssa pientä käsirysyä kun meikä meinasi vetää sitä turpaan kun se oli kuin kärpäspaperi Punahilkassa kiinni :-/ Oli vaan saakelinmoinen tuuri että maajussi ehti väliin ennen kuin kreikkalaiset patsaat kolahti lattiaan.. ;-D

        Täytyy sit myöntää et sä kyl olit sellasen rintavan oloinen et niil tisseilläs sä olisit sit tyrmänny vaik norsun... ;D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Älä Lana ota lukua nyt mutta meikä tälläytyi tytsin Halloween-partyihin Limppu-Viinaksi alias Tinttu-Liinaksi kun tytsi keksi teemaksi Kokkola-palstan ;-) Meikäpojalla oli minihame, korkkarit ja sellaiset tupla XXXXL DD-ryntäät.. ;-D Loppuillasta tuli vaan paaviksi pukeutuneen T. Tabermannin kanssa pientä käsirysyä kun meikä meinasi vetää sitä turpaan kun se oli kuin kärpäspaperi Punahilkassa kiinni :-/ Oli vaan saakelinmoinen tuuri että maajussi ehti väliin ennen kuin kreikkalaiset patsaat kolahti lattiaan.. ;-D

        Olipas siellä hurja meno.:O Mulle tuli heti mieleen,et ois se ollu hurja näky ku oisit muksinu toista noissa kamppeissa.:))) Mä voin ihan kuvitella sun minihameen korvissa ja karvaset kintut paljaana.Noi sun puskurit ties missä asennossa..:))) Oisinpa nähny..;)) Tää todistaa ny sen,että sullaki on taipumuksia samaan ku tontulla..;) Ei ihmekkää ku te miehet tuutte nii hyvin toimeen..;)))


      • artagnan kirjoitti:

        Mä en sit tollasiin juttuihin ala ku sun kaa on äkkii hätää kärsimäs... ;)

        Hahaa....Artsiko meinaa pitää salassa kaikki salaiset fantasiansa ja paheensa..;))Ei onnistu!Kyl sä viel paljastat jotai ku mä oikee ahistelen.;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olipas siellä hurja meno.:O Mulle tuli heti mieleen,et ois se ollu hurja näky ku oisit muksinu toista noissa kamppeissa.:))) Mä voin ihan kuvitella sun minihameen korvissa ja karvaset kintut paljaana.Noi sun puskurit ties missä asennossa..:))) Oisinpa nähny..;)) Tää todistaa ny sen,että sullaki on taipumuksia samaan ku tontulla..;) Ei ihmekkää ku te miehet tuutte nii hyvin toimeen..;)))

        No oltiin kumpiki hiukkasen otettu.. ;-) Tarkennus vielä elikkä meikällä oli kuuliaisesti sääret ja rintakarvat sheivattu kun tytsi ei viitti apinoita katella kun sen kanssa uimaan menee.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No oltiin kumpiki hiukkasen otettu.. ;-) Tarkennus vielä elikkä meikällä oli kuuliaisesti sääret ja rintakarvat sheivattu kun tytsi ei viitti apinoita katella kun sen kanssa uimaan menee.. ;-D

        Ai hänkö ei tykkää sellasesta.:))Mä taas tykkään karvasista miehistä..Ne on nii sexyjä.:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuliko sustaki joku transu vai..;) Täällähä alkaa porukasta paljastumaa ihmeellisiä asioita.:)))))) Ei toi tonttu olekkaa sit ainoo jolla on salaisia intohimoja.;)) Millonkahan Artsi ja Butsi avautuu...ootan kovasti. :P

        no ei siinä transuilemaan kerenny ku jäbä riisu kaikki kerralla ;) tavoiteltu huomio jäi kumminki silloin vähä köyhänlaiseks ku typykkä ei noteerannu hommaa mitenkään et semmonen miehinen ego koki sitte kovan kolauksen.. taisit vähä opastaakki jäbää jatkon varalta et ei kaikkia kerralla vaan vähitellen ;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Älä Lana ota lukua nyt mutta meikä tälläytyi tytsin Halloween-partyihin Limppu-Viinaksi alias Tinttu-Liinaksi kun tytsi keksi teemaksi Kokkola-palstan ;-) Meikäpojalla oli minihame, korkkarit ja sellaiset tupla XXXXL DD-ryntäät.. ;-D Loppuillasta tuli vaan paaviksi pukeutuneen T. Tabermannin kanssa pientä käsirysyä kun meikä meinasi vetää sitä turpaan kun se oli kuin kärpäspaperi Punahilkassa kiinni :-/ Oli vaan saakelinmoinen tuuri että maajussi ehti väliin ennen kuin kreikkalaiset patsaat kolahti lattiaan.. ;-D

        se on kuules lehemilläki silleen et noista liian isoista utareista ei oo muuta ku riesaa.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hahaa....Artsiko meinaa pitää salassa kaikki salaiset fantasiansa ja paheensa..;))Ei onnistu!Kyl sä viel paljastat jotai ku mä oikee ahistelen.;))

        Tota noin... Jos sit jätetään nää puheet sikseen ku lapsena syvästi traumatisoiduin ku siskoin leikeis piti olla missikisoi ja mut sit pyntättiin siks rumaks... :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ehkä se on kittie parempi ettei kysellä jäbeiltä noita juttuja,ku on kyse kumminki yksityisen ihmisen henkilökohtasista asioista.Ei tuu sillai jäbille kiusallista tilannetta.:) Kyllä he varmaan sit kertoo jotai ku pystyvät.:) Mitäs kittie oot muutes touhunnu tänään?Leiponu? :P

        Joo, ei tietty tarvi kertoa. Olin vain huolissani.. Mitäs tässä, eilen matkustin tänne Kokkolaan, olen täällä loppuviikon. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai hänkö ei tykkää sellasesta.:))Mä taas tykkään karvasista miehistä..Ne on nii sexyjä.:))

        No meikällä karvapeite on kuin karhulla elikkä partakoneenki tärväsin piloille kun se sylttäsi kiinni meikän ryijyyn.. ;-D


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Joo, ei tietty tarvi kertoa. Olin vain huolissani.. Mitäs tässä, eilen matkustin tänne Kokkolaan, olen täällä loppuviikon. :)

        Varmaan on kiva nähdä perhettä.. :-)


      • temmirauta kirjoitti:

        no ei siinä transuilemaan kerenny ku jäbä riisu kaikki kerralla ;) tavoiteltu huomio jäi kumminki silloin vähä köyhänlaiseks ku typykkä ei noteerannu hommaa mitenkään et semmonen miehinen ego koki sitte kovan kolauksen.. taisit vähä opastaakki jäbää jatkon varalta et ei kaikkia kerralla vaan vähitellen ;)

        Jotenki kaukaisesti muistan,että kirjoteltiin joskus jotai tuosta jutusta..:) Juu..ei sitä kannata heti kaikkee heittää pois ja parempi ku ei heitä yhtään.Se on katos niin,että se pitää mennä siihen malliin,että nainen kinuaa riisuuntumaan ja mies sit estelee..Sen jälkeen otat yhden vaatteen vaa kerralla pois,nii johan lähtee. ;))))))))))))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Jos sit jätetään nää puheet sikseen ku lapsena syvästi traumatisoiduin ku siskoin leikeis piti olla missikisoi ja mut sit pyntättiin siks rumaks... :D

        Kuules Artsi..Aattele jos ois menny sillai,että sä ainoana poikana olisit voittanu ne missikisat..Siitä vasta trauma oliski tullu. :))


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Joo, ei tietty tarvi kertoa. Olin vain huolissani.. Mitäs tässä, eilen matkustin tänne Kokkolaan, olen täällä loppuviikon. :)

        Kiva juttu. :) On varmaan mukava nähdä kotiväkeä ja muuteski on varmasti vaihtelua normiarkeen. Onko sulla sessuli mukana?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikällä karvapeite on kuin karhulla elikkä partakoneenki tärväsin piloille kun se sylttäsi kiinni meikän ryijyyn.. ;-D

        :))))) Kiitti Butsi tosta viestistä...Meinas olla pikkasen alakulo päällä,mut toi sai jo nauramaan. :D Vai oikeen ryijy...Ootkos kokeillu sitä teippijuttua? Sillä saisit ryijyn häviämään vähän pitemmäks aikaa. ;))) Aijai...otti ihan kipeetä pelkkä ajatuski. :P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Varmaan on kiva nähdä perhettä.. :-)

        Joo, on. :) Vaikka reissaaminen on vähän ahdistavaa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiva juttu. :) On varmaan mukava nähdä kotiväkeä ja muuteski on varmasti vaihtelua normiarkeen. Onko sulla sessuli mukana?

        Kyllä ne vanhemmat ja sisko tykkää vierailustani. :) Koiruli jäi kotiin mieheni hoitoon.. Kun isä on allerginen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))))) Kiitti Butsi tosta viestistä...Meinas olla pikkasen alakulo päällä,mut toi sai jo nauramaan. :D Vai oikeen ryijy...Ootkos kokeillu sitä teippijuttua? Sillä saisit ryijyn häviämään vähän pitemmäks aikaa. ;))) Aijai...otti ihan kipeetä pelkkä ajatuski. :P

        Tytsi poisti ne kerran juurineen päivineen.. Voi saatana (sori ruma sana) että meikä huusi joka kerta kun se nykäisi :-O


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kyllä ne vanhemmat ja sisko tykkää vierailustani. :) Koiruli jäi kotiin mieheni hoitoon.. Kun isä on allerginen.

        Ai..No oottelee sua sit kovasti.:)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Tytsi poisti ne kerran juurineen päivineen.. Voi saatana (sori ruma sana) että meikä huusi joka kerta kun se nykäisi :-O

        Auts..:P Butsiparka..Olit sitte ku kynitty kana.;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..No oottelee sua sit kovasti.:)

        Joo, niin odottaa koirulu minua kotona.. Ja varmaan mies odttelee myös.. ? :D


    • tahvonkaverit

      Tahvoki tykkää.

    • Arvaa mitä Toljanter... Mulla on ollut sua ihan H-I-R-V-E-Ä ikävä :'(( Ja mun rakasta valmentajaa ja Kittietä myös. Näin muuten sinusta todella ihmeellisen unen, kun olin sairaana. Oli pelottavan synkkää ja pimeää. Yritit ojentaa mulle valkoista, vaniljalta tuoksuvaa kynttilää, mutta tuuli puhalsi liekin sammuksiin joka ikinen kerta, kun mun sormet koskettivat sitä. Mulle tuli aivan kaamean hätääntynyt olo, koska tunsin epäonnistuvani. Lopulta hymyilit mulle ja sanoit, että liekki on jo siirtynyt palamaan mun sisälle, ettei mun tarvitse enää välittää kynttilästä... Uni oli paljon parempi kuin se, missä jahtasit mua paavina ;))

      • Oii..kukas se tulla tupsahti yhtäkkiä.:))Mun valmennettava siinä yllätti iloisesti.:)) Pitäis kyllä antaa sulle oikee vähän niinku äitin käestä ku tollee säikytit!Mut annetaan tällä kertaa olla.;) Kiva ku tulit meitä moikkaamaan.:)) Näit muutes kauniin unen..ihmeen kauniin vaikka tonttu oli siinä..hah..:)))


      • oot-suloinen-tyttö

        Voimahali<3


      • EmpaattinenMies

        Kaunis nainen, kauniit unet. Sydämeltäni vierähti iso kivi, tiedäthän sinä sen.


      • mitenkäs jäbä vähä tämmöstä aavisteliki et täältä aamulla rakkaan typykkänsä löytää.. <3 <3


      • Sä sit oot muru nii ihana et mä halkeen <3 <3 <3 <3 Sydämmii sit kuvaamaan mun hellii tunteitain <3 <3 <3 <3 Huomaatsä et on niinku enemmän ku Temmiraudal... ;) <3 <3 <3 <3


      • 19-vee_Jäbä

        Tekisi mieli rutistaa sut syliin:)


      • Hienoa että olet täällä taas. :)


      • Meikäki pusuttelee.. ;-X-:


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikäki pusuttelee.. ;-X-:

        Onko toi muka pusuttelua?? Näyttää jänikseltä.. :)


      • Kylläpä on mukava kuulla susta Ariel, ihan tässä ’koviskin’ meinaa herkistyäJ) Ikävä on ollut myös tässä päässä enkä ole näköjään ihan ainut joka on tommosta hassua tunnetta kokenut;)

        Tuo uni osoittaa selvästi että paavi oli tukenasi myös heikkoina hetkinä, se että kirjoittelet nyt tänne on merkki siitä että liekki palaa nyt sisälläsi voimakkaasti…

        Apinahalin saat;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko toi muka pusuttelua?? Näyttää jänikseltä.. :)

        No nyt Lana potkaisit meikää kipeästi munille X-P Meikäpoika alias palstan guumin gigolo on siinä keppi tanassa elikkä kiihkeänä ja intohimoisena valmiina toimintaan.. You know ;-D

        https://www.youtube.com/watch?v=PGEdBfH8rsk


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No nyt Lana potkaisit meikää kipeästi munille X-P Meikäpoika alias palstan guumin gigolo on siinä keppi tanassa elikkä kiihkeänä ja intohimoisena valmiina toimintaan.. You know ;-D

        https://www.youtube.com/watch?v=PGEdBfH8rsk

        Hupsista...:))Sitäkö se tarkotti..No ei se kauas heittäny jos sä oot semmone kani.;)))))))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hupsista...:))Sitäkö se tarkotti..No ei se kauas heittäny jos sä oot semmone kani.;)))))))))))

        Sitä paitsi tossa sun hymiössä ei kyl sojota mikää,vaa maan vetovoima varmaanki pistäny sen tuijottamaa maata kohti..aijai..;)


      • toljanter kirjoitti:

        Kylläpä on mukava kuulla susta Ariel, ihan tässä ’koviskin’ meinaa herkistyäJ) Ikävä on ollut myös tässä päässä enkä ole näköjään ihan ainut joka on tommosta hassua tunnetta kokenut;)

        Tuo uni osoittaa selvästi että paavi oli tukenasi myös heikkoina hetkinä, se että kirjoittelet nyt tänne on merkki siitä että liekki palaa nyt sisälläsi voimakkaasti…

        Apinahalin saat;)

        Sano mulle sitten H-E-T-I, jos sulle käy näin, hahaha... Jooko ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=qIeSGcMcJ00


      • Kunhan sä toivut kunnolla,nii sit saat pienen tukkapöllyn,ku menit säikyttelemään..joten muista ettei tuu toistumaan.;) Mäkin oon nähny monta kertaa tontusta unta,mut jostai syystä ne unet on aina nii kuolettavan tylsiä..;)))))) Epäilen et tylsiä siks,ku muistan vaa et se oli siinä mut ei mitään muuta.;))))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sitä paitsi tossa sun hymiössä ei kyl sojota mikää,vaa maan vetovoima varmaanki pistäny sen tuijottamaa maata kohti..aijai..;)

        Hei butsi..Sun hymiö olis pitäny olla tämmöne {:×--==8 ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sitä paitsi tossa sun hymiössä ei kyl sojota mikää,vaa maan vetovoima varmaanki pistäny sen tuijottamaa maata kohti..aijai..;)

        :-):- elikkä meikäpoika normaalitilassa. Naama, pallit ja keppi
        :-P-: meikä ihastelee tytsin kuvaa ennen nukkumaanmenoa ja tyhjentää eteiseen jääneet ostoskassit.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hei butsi..Sun hymiö olis pitäny olla tämmöne {:×--==8 ;))

        Meikä on lännen nopein vetäjä alias Butch Cassidy ;-) Toi nousee liian hitaasti.. ;-D



      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hei butsi..Sun hymiö olis pitäny olla tämmöne {:×--==8 ;))

        tommoseen kompastuu.. ;D


      • sitäonliikkeellä

        Poditko inluenssaa?



      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Sano mulle sitten H-E-T-I, jos sulle käy näin, hahaha... Jooko ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=qIeSGcMcJ00

        No ei tuo nyt niin kamalalta kohtalolta näytä mun kannalta vaikka 'vähä' punoitankin… Ja sähän teet siinä kaiken lisäksi koko ajan tuottavaa työtä mun kirppuarmeijaa tuhoten;)


      • EmpaattinenMies

        Muistathan huolehtia itsestäsi sekä levätä kunnolla, sillä se on sinun kohdallasi tärkeintä tällä hetkellä. :)


      • Kuulostaa kyllä tosi pahalta tuo:(

        Ite menisin varmaan kauheaan paniikkiin jos sydän rupeaisi lyömään ihan miten sattuu! Toivottavasti tauti on nyt nujerrettu ja kestät kohta semmosen lujanki apinahalin...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kunhan sä toivut kunnolla,nii sit saat pienen tukkapöllyn,ku menit säikyttelemään..joten muista ettei tuu toistumaan.;) Mäkin oon nähny monta kertaa tontusta unta,mut jostai syystä ne unet on aina nii kuolettavan tylsiä..;)))))) Epäilen et tylsiä siks,ku muistan vaa et se oli siinä mut ei mitään muuta.;))))))))

        Sä ressukka oot vaan heränny liian aikasin;)


      • toljanter kirjoitti:

        Sä ressukka oot vaan heränny liian aikasin;)

        Platinablondi uneksii öisin meikän ryijystä elikkä teikä joutuu valitettavasti vaan keräämään stearliinia käsistään että sori.. ;-D


      • toljanter kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä tosi pahalta tuo:(

        Ite menisin varmaan kauheaan paniikkiin jos sydän rupeaisi lyömään ihan miten sattuu! Toivottavasti tauti on nyt nujerrettu ja kestät kohta semmosen lujanki apinahalin...

        Tytsillä on edessään monen kuukauden pakkolepo. Meikää vaan huolestuttaa se hetki kun siihen iskee turhautuminen.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Tytsillä on edessään monen kuukauden pakkolepo. Meikää vaan huolestuttaa se hetki kun siihen iskee turhautuminen.. :-/

        Tytsi ei turhaudu ja pysyy kiltisti pakkolevossa koska minä määrään. Eiköstä vaan Ariel..;)


      • toljanter kirjoitti:

        No ei tuo nyt niin kamalalta kohtalolta näytä mun kannalta vaikka 'vähä' punoitankin… Ja sähän teet siinä kaiken lisäksi koko ajan tuottavaa työtä mun kirppuarmeijaa tuhoten;)

        Mmmm... No ei munkaan mielestä ;)) Ei toooooooooodellakaan... Odota ihan vähän aikaa, niin kurkistan mitä sun kyljen alla on piilossa, jooko?!! Uupsista, täältähän sun kännykkä löytyikin ja kehtasit mokoma kakkiainen väittää mulle, että se on jäänyt sun toisen turkin taskuun, nooooot funny at all :(( No niin... Ensiksi viesti sun työpaikalle: E-n v-o-i t-u-l-l-a t-ö-i-h-i-n, k-o-s-k-a m-u-n r-i-n-t-a-k-e-h-ä-n p-ä-ä-l-l-ä o-n o-u-t-o-a p-a-i-n-o-n-t-u-n-n-e-t-t-a j-a s-e s-a-a-t-t-a-a o-l-l-a v-a-k-a-v-a o-i-r-e. Ja sitten sun kotiin: M-u-l-l-a o-n a-i-v-a-n k-a-a-m-e-a h-e-d-a-r-i. N-u-k-u-n y-ö-n m-u-n t-y-ö-h-u-o-n-e-e-n s-o-h-v-a-l-l-a. Ä-l-k-ä-ä t-u-r-h-a-a-n s-o-i-t-e-l-k-o p-e-r-ä-ä-n. Jeeeee!!! Valmista tuli!!!!! Nyt tottelen T-O-S-I kiltisti sun antamaa määräystä pakkolevosta ja jatkan sun kirpputurkin rapsuttelua, hahahaha ;DDD


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Tytsillä on edessään monen kuukauden pakkolepo. Meikää vaan huolestuttaa se hetki kun siihen iskee turhautuminen.. :-/

        Buuuuutch... Tuo mulle kaksi banaania, koska mulle tuli ihan kammottavan hirveä uupumuskohtaus ;)) Mutta niin mun hyvää tuuria taas, että mun alla sattuu olemaan jotain tooooooooooosi ihanan lämmintä ja pehmeää, hahaha ;DDD


      • 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... No ei munkaan mielestä ;)) Ei toooooooooodellakaan... Odota ihan vähän aikaa, niin kurkistan mitä sun kyljen alla on piilossa, jooko?!! Uupsista, täältähän sun kännykkä löytyikin ja kehtasit mokoma kakkiainen väittää mulle, että se on jäänyt sun toisen turkin taskuun, nooooot funny at all :(( No niin... Ensiksi viesti sun työpaikalle: E-n v-o-i t-u-l-l-a t-ö-i-h-i-n, k-o-s-k-a m-u-n r-i-n-t-a-k-e-h-ä-n p-ä-ä-l-l-ä o-n o-u-t-o-a p-a-i-n-o-n-t-u-n-n-e-t-t-a j-a s-e s-a-a-t-t-a-a o-l-l-a v-a-k-a-v-a o-i-r-e. Ja sitten sun kotiin: M-u-l-l-a o-n a-i-v-a-n k-a-a-m-e-a h-e-d-a-r-i. N-u-k-u-n y-ö-n m-u-n t-y-ö-h-u-o-n-e-e-n s-o-h-v-a-l-l-a. Ä-l-k-ä-ä t-u-r-h-a-a-n s-o-i-t-e-l-k-o p-e-r-ä-ä-n. Jeeeee!!! Valmista tuli!!!!! Nyt tottelen T-O-S-I kiltisti sun antamaa määräystä pakkolevosta ja jatkan sun kirpputurkin rapsuttelua, hahahaha ;DDD

        Kelpaisiko tällainen nuorempi uros vaihteeksi;)


      • etuilijatjonoon
        19-vee_Jäbä kirjoitti:

        Kelpaisiko tällainen nuorempi uros vaihteeksi;)

        Ota vuoronumerosi.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... No ei munkaan mielestä ;)) Ei toooooooooodellakaan... Odota ihan vähän aikaa, niin kurkistan mitä sun kyljen alla on piilossa, jooko?!! Uupsista, täältähän sun kännykkä löytyikin ja kehtasit mokoma kakkiainen väittää mulle, että se on jäänyt sun toisen turkin taskuun, nooooot funny at all :(( No niin... Ensiksi viesti sun työpaikalle: E-n v-o-i t-u-l-l-a t-ö-i-h-i-n, k-o-s-k-a m-u-n r-i-n-t-a-k-e-h-ä-n p-ä-ä-l-l-ä o-n o-u-t-o-a p-a-i-n-o-n-t-u-n-n-e-t-t-a j-a s-e s-a-a-t-t-a-a o-l-l-a v-a-k-a-v-a o-i-r-e. Ja sitten sun kotiin: M-u-l-l-a o-n a-i-v-a-n k-a-a-m-e-a h-e-d-a-r-i. N-u-k-u-n y-ö-n m-u-n t-y-ö-h-u-o-n-e-e-n s-o-h-v-a-l-l-a. Ä-l-k-ä-ä t-u-r-h-a-a-n s-o-i-t-e-l-k-o p-e-r-ä-ä-n. Jeeeee!!! Valmista tuli!!!!! Nyt tottelen T-O-S-I kiltisti sun antamaa määräystä pakkolevosta ja jatkan sun kirpputurkin rapsuttelua, hahahaha ;DDD

        No kyllähän mä pystyn tässä samalla valvoon sun pakkolepoa aika tarkasti joten ihan hyvä järjestely tää on:)

        Tuota, ku tässä nyt taitaa mennä aika pitkäki aika niin mites tuo MUN ruokahuolto...? Butsi ei taida tuoda mulle banaania, saisinko ees pikkasen makupalan sun banskuista?


      • ei-auta-mennä-väliin
        19-vee_Jäbä kirjoitti:

        Kelpaisiko tällainen nuorempi uros vaihteeksi;)

        Se on täysin tuon yhden nimmarin lumoissa.


      • toljanter kirjoitti:

        No kyllähän mä pystyn tässä samalla valvoon sun pakkolepoa aika tarkasti joten ihan hyvä järjestely tää on:)

        Tuota, ku tässä nyt taitaa mennä aika pitkäki aika niin mites tuo MUN ruokahuolto...? Butsi ei taida tuoda mulle banaania, saisinko ees pikkasen makupalan sun banskuista?

        Voi sua höpsöläistä ;)) Mulla on altruistinen luonne, joten sen toisen banaanin olisin antanut tietenkin S-U-L-L-E... :)) Eikä mua todellakaan haittaa, vaikka haukkaat välillä munkin banaanista, jos sulla on ihan hirveä nälkä. Ja ehkä me voitaisiin vaihtaa asentoakin välillä, jos lupaat olla yrittämättä multa karkuun ;)) Siis ettei sun selkä puudu...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Voi sua höpsöläistä ;)) Mulla on altruistinen luonne, joten sen toisen banaanin olisin antanut tietenkin S-U-L-L-E... :)) Eikä mua todellakaan haittaa, vaikka haukkaat välillä munkin banaanista, jos sulla on ihan hirveä nälkä. Ja ehkä me voitaisiin vaihtaa asentoakin välillä, jos lupaat olla yrittämättä multa karkuun ;)) Siis ettei sun selkä puudu...

        Onpas tytsi hövelillä päällä :-O No meikä heittää teitä simpansseja banaanitertulla..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Onpas tytsi hövelillä päällä :-O No meikä heittää teitä simpansseja banaanitertulla..

        Kunnon loishäätöspreijaus sitten vielä päälle.. ;-D


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Voi sua höpsöläistä ;)) Mulla on altruistinen luonne, joten sen toisen banaanin olisin antanut tietenkin S-U-L-L-E... :)) Eikä mua todellakaan haittaa, vaikka haukkaat välillä munkin banaanista, jos sulla on ihan hirveä nälkä. Ja ehkä me voitaisiin vaihtaa asentoakin välillä, jos lupaat olla yrittämättä multa karkuun ;)) Siis ettei sun selkä puudu...

        Kyllä me voitais vähä vaihtaa asentoa, mä en meinaa oikeen nähä just nyt lätkää kun sun tukkapehkosi on eessä. Hyvä kuiteski ku Butsi hoitaa tuon ruokapuolen, thanks kamu;)


      • 19-vee_Jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Voi sua höpsöläistä ;)) Mulla on altruistinen luonne, joten sen toisen banaanin olisin antanut tietenkin S-U-L-L-E... :)) Eikä mua todellakaan haittaa, vaikka haukkaat välillä munkin banaanista, jos sulla on ihan hirveä nälkä. Ja ehkä me voitaisiin vaihtaa asentoakin välillä, jos lupaat olla yrittämättä multa karkuun ;)) Siis ettei sun selkä puudu...

        Vink! Vink!

        No huomaa jo mutki;)

        Mikä on sun horoskooppimerkkis? Veikkaan että neitsyt;) En tyhmempää kysymystä keksinyt. Ite olen härkä (kova pää;)


      • 19-vee_Jäbä
        toljanter kirjoitti:

        Kyllä me voitais vähä vaihtaa asentoa, mä en meinaa oikeen nähä just nyt lätkää kun sun tukkapehkosi on eessä. Hyvä kuiteski ku Butsi hoitaa tuon ruokapuolen, thanks kamu;)

        Tee tilaa jo muillekki;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Voi sua höpsöläistä ;)) Mulla on altruistinen luonne, joten sen toisen banaanin olisin antanut tietenkin S-U-L-L-E... :)) Eikä mua todellakaan haittaa, vaikka haukkaat välillä munkin banaanista, jos sulla on ihan hirveä nälkä. Ja ehkä me voitaisiin vaihtaa asentoakin välillä, jos lupaat olla yrittämättä multa karkuun ;)) Siis ettei sun selkä puudu...

        Mä sit kaappaan sut syliin muru jos tilaisuus vaan sillai sallii... <3


    • mitäsänyt

      !!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe