Vanhempien vika

vihaanvanhempiani

Mun vanhemmilla oli jotain pahasti pielessä. Musta tuli hirviö ja rumilus.

5

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihaanvanhempiani

      Äitini on ollut aina erikoisuuden tavoittelija joten onhan äitini ulkonäkökin ollut aina melko erikoinen niin itse laittautumisella kuin ihan synnynnäisestikin on täysin poikkeavan näköinen länsimaalaisiin nähden ja pitihän tuollaisen erikoisen tapauksen ottaa myös melko erikoisen miehenkin.

      Siitähä ei voinut syntyä muuta kuin todellla erikoisen, oudon ja ennen kaikkea RUMAN näköinen lapsi. Äitini on jopa elänyt erikoisesti koska mikään tavanomainen ei koskaan kelvannut, mutta on ollut myös äärimmäisen narsisti ja itsekäs, ei tajunut tai ei välittänyt, että myös lapsi joutuu sitten kärsimään omista erikoisuuden tavoitteluistaan. Eli tapauksessani lapsi saa kärsiä vanhempiensa synneistä.

    • kärsimysten-tie

      ...ja lapsesta tuli nyyhkivä uhri ja itsesäälissä rypevä surkimus.
      Myönnä pois; nautit sonnassa kierimisessä, itsesi ruoskimisessa ja itsevihassa! Sitten tarvitaan vielä syntipukki eli vanhempasi.
      Lohduttaudu sillä, että kaltaisellesi syvästi kidutetulle marttyyrille on varmistettu paikka sitten siellä Ikuisuudessa. Sädekehäkin on jo vartoomassa ja kiillotettuna!

      • vihaanäitiäni

        En nyt syntipukkia hae, mutta tottakai vanhemmat ovat vaikuttaneet geeneihini eli itse ei voi vaikuttaa synnynnäisiin perittyihin ulkonäöllisiin ominaisuuksiin sanoi muut mitä tahansa. Olen katkera ja äitini ei olisi pitänyt synnyttää minua tänmne kärsimään oman itsekkyytensä takia halusi minusta itsensä kopion koska on niin narsisti ja itserakas, mutta tyttärestäpä tulikin epäonnekseen ihan päinvastainen eli ruma paska vailla elämää ja kaikki ulkonäön takia.


    • heinäntekijä

      Yksikään äiti ei voi päättää minkänäköinen lapsi hänen vatsassaan kasvaa!!!
      Sieltä tulee sitä mitä tulee ja sen kanssa on elettävä.
      Täydellistä äitiä ei ole olemassakaan. Jokainen äiti tekee virheitä ja voi voi niiden kanssa lapset joutuvat elämään lapsuutensa. Näin se elämä menee.
      Mutta lapsen onneksi asia muuttuu siinä vaiheessa kun lapsi kasvaa ja kehittyy.

      Seuraava tekstini on tarkoitettu 16-18 ikävuoden ohittaineille.
      Nyt vastataan itse tekemisistään ja olemisestaan, myös henkisestä tilasta.
      Aikuinen ei syyttele vanhempiaan olemassa olostaan eikä kasvatuksestaan.
      Aikuinen muuttaa asiat mieleisekseen, rakentaa omasta elämästään juuri sellaisen kuin itse haluaa. Vastuu on täysin sinulla itselläsi.
      Äidilläsi ei ole osaa eikä arpaa sinun aikuisen elämäsi hyvinvointisi kanssa, syyllinen huonoon oloon löytyy suoraan peilistä ja sieltä löytyy myös se joka ne muutokset suuntaan tai toiseen tekee.

      Joten jospa ottaisit nyt vaikka heti peilin käteesi, katsot tarkkaan sitä ihmistä joka siellä näkyy ja toteaisit yksinkertaisesti, että hei sinä siellä, näillä ulkoisilla eväillä sinun ja minun on mentävä eteenpäin koska tämän näköiseksi minä synnyin.

      Katso tarkkaan peiliin ja huomaa miten paljon hyvää kuvassa on, silmät, suu tai nenä, hiukset, mieti niitä asioita joissa sinä olet hyvä. 100% varmuudella hyviä asioita löytyy kun katsot itseäsi avoimin mielin. Keskity positiivisiin tunteisiin.
      Sen jälkeen pistät sen peilin pois käsistäsi ja sanot itsellesi että minä olen hyvä ja tästä alkaa uusi elämä.

      Asetat välitavoitteita itsellesi, tänään teen tämän ja tämän.

      Jos opiskelet, teet sen sata lasissa, niin hyvin kuin osaat.
      Jos olet työtön, hakeudut koulutukseen.
      Jos olet töissä, teet työsi niin hyvin kuin osaat.

      Liiku ihmisten ilmoilla, nauti elämästäsi, pidä hauskaa, osta niitä vaatteita joista tykkäät, elä. Unohda äitisi ja hänen erikoisuutensa. Sinä et ole äitisi, eikä äitisi ole vastuussa sinun hyvinvoinnistasi enää aikuisena.

      • vihaan

        On sen verran paha ulkonäkö ettei mitkään yrittämiset elämässä enää auta. Niin no voihan sitä yksinään jotain kyhnätä, mutta sellainen elämä missä voisi olla toisten ihmsten kanssa tekemisissä ei onnistu tällä naamalla. Mä en ole mikään tavallisen näköinen tai vähemmän kaunis vaan äärimmäisen ruma siinä ei silloin hankita minkäänlaista elämää, ei edes töitä voi tehdä koska mun rumuus karkottaa ihmiset ympäriltä tai mä itse joudun ihmisten parissa kiusallisiin tilanteisiin ja herkkä kun olen en kestä sitä kauheata tuijotusta, syrjintää, naurua ja pilkkaamista. Ja kyllä se on äidin syy suurimmaksi osaksi ainakin tämä ulkonäkö. Miesten olisi pitänyt kiertää kaukaa äitini niin en olisi syntynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe