poikaystävä 14v homolle

vaasaboyz

Moi,oon 14 vuotias homo, haluisin löytää välittävän poikaystävän haluaa muutakin kuin seksiä. Olis kiva jos olisit vaasan seudulla tai edes pohjanmaalla.

26

320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaasaboyz

      Ei saatana, sori jos puuttuu välistä sana tai kirjain ku mun puhelin lagii. Ja unohin sanoo et pistä kik acco jos oo.

      • Hyi helvetti:{


      • Vaasaboyz

        Mitä hyi helvetti?


      • Vaasaboyz kirjoitti:

        Mitä hyi helvetti?

        homous on epäsöpöä


      • skplntrlvlttlk

        Homous on söpöä


    • Jouni_

      Kannattaisi varmaan muuta vähän pohjoisemmaksi ja etsiä nimikkoporo, siitä apua tommoselle.

      • vaasaboyz

        Mitä mä sillä porolla tekisin? :D Oossävvaa hiljaaja ja oo niitten porojes kaa:p


    • vaasaboyz

      Ei oo vielä ehdokkaita

      • Ilkka.Sorsa

        Minä olisin ehdokas mutta eihän haittaa jos asun Kiteellä?


    • surullinen0

      Forever alone

    • niinsevaao

      No ei kukaan uskalla alaikäisen kanssa mitään tehdä, vaikka ois itekkin alaikäinen.

      • Vaasaboyz

        Miksei? Eihä siin mitää laitonta, eikä siinäkää vaik toinen olis aikunenkin, niin kauan kunhan ei harrasta seksiä :P


      • Vaasaboyz kirjoitti:

        Miksei? Eihä siin mitää laitonta, eikä siinäkää vaik toinen olis aikunenkin, niin kauan kunhan ei harrasta seksiä :P

        no oikeastaan lain mukaan pelkkä se et sää ajattelet seksuaalisesti alaikäisestä jos oot aikuinen niin se on laitonta. ja noi nuoret pelkää et niitten mutsi ja faija suuttuu jos ne panee alaikäisinä. tosin itsehän saatanan palvojana paneskelen joka päivä.


    • camiin
    • Ouluboi

      Tääl ois 15v kohta 16v poika Oulusta :3

      • ji7yy45

        kikki?


    • Ilkka.Sorsa

      Noh vaikka asunnon Kiteellä niin kiinostaisi kokeilla, olen itekkin 13v homo ja harrastan musiikkia. Tässä on numeroni 0453304585

      • Ilkka.Sorsa

        Siis asun


    • 13JJ37

      Ooks top vai bot

      • Vaasaboiz

        Bottm


      • vako

        Kikkeli kovana taas linjoilla?


    • nolikset11

      Onks taas jääny lääkkeet ottamatta?

    • Hhfffvv

      Asun pohjanmaalla.

    • Homofoobikko22

      Homous on sairaus!

    • No vois kunhan ei silleen homosti

    • finnishdude

      Hei! Asun Kempeleessä jos vielä kiinnostaa :-)
      Kik ja SnapChat: finnishdude1

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe